سامانه ستکاوا setkava.com

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ستکاوا setkava.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معرفی سامانه ستکاوا setkava.ir

سامانه ستکاوا setkava.com با هدف تنظیم بازار، کنترل قیمت و حذف واسطه ها و تمام مراحل تامین، تولید، توزیع تا مصرف کننده هر لحظه رصد و بررسی می کند. این سامانه زیر نظر وزارت کشاورزی مدیریت می شود.

همچنین متقاضیان فروشگاه های پروتئینی و زنجیره ای می توانند جهت عضویت و ثبت نام در سامانه ستکاوا به آدرس setkava.com یا setkava.ir مراجعه نمایند. لذا به مرور زمان عرضه عمده سایر محصولات اساسی مانند برنج، شکر و روغن نیز از طریق سامانه ستکاوا صورت می‌گیرد.

سامانه ستکاوا setkava.com چیست؟

سِتکاوا سامانه ای است که به واسطه آن، خریداران کالاهای اساسی (خریداران خرد، خریداران عمده، غرف میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، خریداران مناسبتی، خریداران دستگاهی) می‌توانند با مراجعه به آن و متناسب با میزان سهمیه و ظرفیت مصرف خود بصورت مستقیم اقدام به تامین کالای خود نمایند.

شفاف‌سازی و تسهیل فرایندهای خرید و فروش، رعایت قیمت مصوب، افزایش کیفیت محصولات در کنار مدیریت یکپارچه زنجیره تامین تا مصرف کالاهای اساسی، از اهداف اصلی این سامانه می‌باشد.

یکی دیگر از خدمات جدید این سامانه عرضه مرغ گرم می باشد. دلیل اصلی این خدمات این می باشد که با توجه به نگرانی بحث دلالی در این حوزه از هفته آینده سامانه “ستکاوا” برای عرضه عمده مرغ  گرم با اتصال  مرغداری ها و کشتارگاه های استان های شمالی به فروش  و محل مصرف در تهران تامین کنیم و امیدواریم امنیت تولید در حوزه مرغ در شمال کشور و عایدی مرغداران را با پایداری کامل پیش برود.

نحوه ورود به سامانه ستکاوا setkava.com

همان گونه که میدانید برای استفاده از هر سامانه ای باید در آن ثبت نام انجام دهید تامین و توزیع کالای آوای جهاد یا به اختصار (ستکاوا setkava.com) نیز سامانه ای هست که باید در آن ثبت نام انجام دهید. اصلان نگران این موضوع نباشید در ادامه مقاله بصورت اختصاصی میپردازیم به نحوه ورود به سامانه ستکاوا.

برای دسترسی به امکانات تعبیه شده در سیستم، نیاز به ثبت نام و یا دریافت نام کاربری و کلمه عبور می‌باشید. فروشندگان محترم، می‌بایست برای دریافت نام کاربری و اطلاعات ورود خود از اتحادیه استان و یا شهرستان مربوطه اقدام نمایند.

کلیپ آموزشی نحوه ورود به سامانه ستکاوا setkava.ir

در قدم اول برای ورود به سامانه ستکاوا  می بایست در مروگر گوشی یا کامپیوتر خود نشانی اینترنتی setkava.com را سرچ کنید یا اسم سامانه ستکاوا را در گوگل سرچ کنید تا به آدرس setkava.com برسید اکنون شما وارد صفحه اصلی سایت ستکاوا شوده اید طبق تصویر زیر بر روی گزینه “ورود به سامانه ” را کلیک کنید.

بعد از کلیک بر روی گزینه ورود به سامانه بلافاصله برای شما یک باکس با چند فیلد نمایش داده میشود که می بایست اطلاعات مورد نظر خود را در کادر های مشخص شده وارد کنید. طبق تصویر زیر نام کاربری و کلمه عبور را در فیلد مورد نظر وارد کرده و در قدم بعد بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

همان چگونه که توجه شده اید برای استفاده کردن خدمات این سایت باید در آن حساب کاربری داشته باشیم. در ادامه مقاله میپردازیم به چگونه ثبت نام در سامانه ستکاوا setkava.com.

نکات قابل توجه امنیتی  در مورد سامانه ستکاوا setkava.com :

  • در حفظ و نگهداری نام کاربری و کلمه عبور خود بسیار دقت نمایید.
  • نام کاربری خود را برای ورود، به دیگران ندهید.
  • از ورود به سیستم از طریق کامپیوترهای عمومی (کافی‌نت‌ها و…) جدا خودداری فرمایید.

نام کاربری و کلمه عبور پس از ثبت نام در سامانه دریافت می گردد. بنابراین ابتدا می بایست در سامانه تامین و توزیع کالای آوای جهاد ثبت نام کنید که در قسمت بعد به آن خواهیم پرداخت.

برای ورود به سامانه ستکاوا setkava.com کلیک کنید.

نحوه خرید های مناسبتی از سامانه ستکاوا setkava.com

در ابتدا سامانه ستکاوا جهت توزیع مرغ منجمد شروع به کار کرده بود اما اکنون با تصمیم وزارت کشاورزی زمان عرضه کالا های اساسی همچون برنج، شکر و روغن نیز به وسیله سامانه ستکاوا setkava.com در دسترس کاربران قرار بگیرد. 

خریداران برای خرید های مناسبتی نیز می توانند از طریق سامانه اقدام نمایند. کافی است در صفحه اصلی سایت setkava.com، از قسمت «خریدهای مناسبتی» وارد شده و فرم درخواست را پر نمایند.

با کلیک بر روی گزینه “خرید مناسبتی ” فرمی برای شما نمایش داده می شود که از شما اطاعاتی همچون نام، نام خانوادگی، کدملی، شماره موبایل، میزان درخواست، موضوع مناسبت، توضیحات، کد امنیتی، را وارد کنید در نهایت با تکمیل فرم می توانید بر روی گزینه “ثبت فرم درخواست” کلیک بفرماید.

وزارت کشاورزی چندی پیش با اعلام  خبری که در فازهای بعدی عرضه عمده مرغ منجمد و گرم به فروشگاه‌های پروتئینی و زنجیره‌ای در سایر استان‌های کشور اجرا می‌شود.

ثبت نام در سامانه ستکاوا

ثبت نام در سامانه ستکاوا بسیار کاری آسان می باشد همان گونه که در می دانید سامانه ستکاوا setkava با هدف حمایت از کشاورزان گرامی سامانه ستکاوا یا همان ( تامین و توزیع محصولات و فرآورده های کشاورزی ) نیز در همین راستا طراحی و راه اندازی می شود.

یکی دیگر از خدمات سامانه ستکاوا عاملین فروش و فروشگاه‌ها می باشد، که عاملان فروش و از طرفی دیگر خریداران که فروشگاه ها هستند، برای استفاده از سامانه ستکاوا به منظور خرید و فروش محصولات کشاورزی می باید عضو سایت شوند.

اگر در سایت ستکاوا حساب کاربری ندارید نمی توانید از این بخش سامانه استفاده کنید، اکنون ما در ادامه مقاله بصورت اختصاصی چگونه ثبت نام عاملین فروش و فروشگاه ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

در قدم اول باید به سامانه ستکاوا به آدرس اینترنتی setkava.com مراجعه کنید. بعد از ورود به سایت ستکاوا بر روی گزینه  «ثبت نام عاملین فروش و فروشگاه ها» کلیک کنید.

در قدم اخر برای ثبت در خود می باعث فرم مورد نظر را پر کرده و مراحل بعدی را جهت دریافت نام کاربری و کلمه عبور طی نمایید.

سفارش های سازمانی از سامانه ستکاوا

یکی دیگر از خدمات  سامانه تامین و توزیع کالای آوای جهاد این است که اگر برخی از سازمان ها بخواهند محصولی را عمده خریداری کنند می توانند به این سامانه مراجعه کرده و با ارسال فرم درخواست مناسب با نیاز خود اقدام به خرید کنند. اکنون به شما آموزش خواهیم داد چگوه ثبت سفارش در سامانه ستکاوا را انجام دهید

برای ثبت درخواست خود در قدم اول وارد سایت ستکاوا setkava.com شوید و بر روی گزینه «سفارش های سازمانی» کلیک کنید. (طبق تصویر زیر)

سامانه تامین و توزیع کالای آوای جهاد setkava.ir

و در نهایت برای شما یک فرم که شامل اطلاعتی همچون نام سازمان / شرکت، نام، نام خانوادگی، شماره همراه، کد پستی، میزان درخواست، آدرس، را درخواست می کند که باید در فرم نمایش داده شده پر کرده و بر روی گزینه ثبت فرم درخواست کلیک کنید.

سامانه تامین و توزیع کالای آوای جهاد setkava.ir

اکنون باید منتظر بررسی درخواست خود باشید. فرایند بررسی توسط ادمین سامانه انجام می شود که به طور عادی ببین 2 الی 4 روزی کاری درخواست شما بررسی میگردد.

این را نیز اضافه کنیم رییس قرارگاه رصدخانه کشاورزی اظهار داشت: مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد و مرغ گرم نیز با قیمت مصوب سازمان تعزیرات در این سامانه عرضه خواهد شد. در آینده نزدیک خرید مرغ گرم نیز توسط فروشنده گان در سامانه ستکاوا قابل درسترس می باشد.

سؤالات متداول سامانه ستکاوا setkava.com

سِتکاوا setkava.ir یک فروشگاه اینترنتی نیست! این سامانه ابزاری به منظور نظارت بر زنجیره تولید و توزیع کالای اساسی با قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است

سِتکاوا setkava سامانه ای است که به واسطه آن، خریداران کالاهای اساسی (خریداران خرد، خریداران عمده، غرف میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، خریداران مناسبتی، خریداران دستگاهی) می‌توانند با مراجعه به آن و متناسب با میزان سهمیه و ظرفیت مصرف خود بصورت مستقیم اقدام به تامین کالای خود نمایند.

ثبت نام در سامانه ستکاوا در مقاله بیان شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (337 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ستکاوا setkava.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا