برنامه راهبران حمل و نقل

جهت مشاوره تلفنی در زمینه برنامه راهبران حمل و نقل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه راهبران حمل و نقل یک اپلیکیشن موبایل است که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایران طراحی و توسعه یافته است. این برنامه برای رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر طراحی شده است و امکانات مختلفی را برای این افراد فراهم می کند.

برای رسیدن به هدف رفاه حال رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر همچنین دسترسی سریع و راحت به اطلاعات اسناد حمل کالا و جابجایی مسافر،نرم‌افزار تلفن همراه رانندگان و مالکان با عنوان راهبران حمل و نقل به وجود آمده است.

در این نرم‌افزار همه سندهای صادر شده بارنامه،راهنامه،تردد از مرز و صورت وضعیت یک سال اخیر هر راننده و ناوگان به صورت بر خط با جزئیات قابل مشاهده می‌باشد.

در مراحل بعدی تکمیل این نرم‌افزار مقرر است امکان مشاهده میزان سوخت اختصاص یافته به ناوگان در دوره جاری،مشاهده حواله‌های لاستیک دریافتی تا اکنون،ثبت درخواست حواله جدید لاستیک و مشاهده جریمه خودکار ناوگان به خاطر عدم دریافت اسناد هم در اپلیکیشن ذکر شده راه‌اندازی می‌شود.

راننده‌هایی که استفاده از اپلیکیشن‌ها را به مراجعه به سایت‌ها و سامانه‌ها ترجیح می‌دهند این امکان مهیا شده که با استفاده از برنامه راهوران حمل و نقل به خدمات مورد نظرشان دسترسی داشته باشند. ویژگی‌های این برنامه از جمله مشاهده لیست ناوگان‌ها و استعلام کارت هوشمند رانندگان است.

معرفی برنامه راهبران حمل و نقل

برنامه راهبران حمل و نقل اپی است که امکاناتی مانند مواردی که نام می‌بریم دارد: نمایش ناوگان‌ها،صورت وضعیت یک سال اخیر رانندگان،نمایش اسناد حمل و دیگر موارد
یکی از مهمترین فایده‌هایی که اپلیکیشن‌ها نسبت به سایت دارند این است که دسترسی به امکانات مورد نیاز سریع‌تر انجام می‌شود و راحت‌تر نیز هست.

سازمان راهداری و حمل و نقل برای ارائه دادن خدمات مدنظر رانندگان ناوگان‌های باربری و مسافری سامانه خود را طراحی کرد تا این افراد بتوانند از طریق این سایت به خدماتی مانند ثبت نام وانت بار، استعلام کارت هوشمند رانندگان و …دیگر دسترسی داشته باشند.
با وجود اینکه سایت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یک شیوه موثر برای رانندگان است تا بتوانند به امکانات مورد نظرشان به راحتی دسترسی داشته باشند اما شیوه دیگری برای ارائه خدمات به وجود آمده است.

مقاله پیشنهادی » استعلام کارت هوشمند رانندگان

دانلود برنامه راهبران حمل و نقل

این برنامه‌ها به راحتی در دسترس هستند و گامهای انجام کارها را کوتاه و سریع می‌کنند. اپلیکیشن راهبران حمل و نقل کمک می‌کند تا رانندگان به راحتی به اطلاعات مد نظرشان دست پیدا کنند که به همین خاطر ممکن است آنها بخواهند از برنامه راهبران استفاده کنند.

مقاله پیشنهادی » سایت پلیس راهور 120


راه اندازی شدن این اپلیکیشن باعث می‌شود که افراد بتوانند از خدمات بصورت غیر حضوری بهره ببرند.
سایت راهور ۱۲۰ امکان دسترسی پیدا کردن به خدمات مختلف را برای افراد فراهم کرده تا راننده‌های وسایل نقلیه بتوانند از خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی به راحتی استفاده کنند که در ادامه کامل توضیح می‌دهیم.

لینک دانلود  برنامه راهبران حمل و نقل در کافه بازار 

نحوه نصب برنامه راهبران حمل و نقل

شیوه راه اندازی این سامانه خیلی آسان است ممکن است رانندگان برای نصب برنامه راهوران حمل و نقل مشکل داشته باشند و ندانند که چطور باید این کار را انجام داد اما نصب برنامه راهبران حمل و نقل هم مانند نصب برنامه‌های دیگر می‌باشد.

برای نصب برنامه راهبران حمل و نقل در ابتدا این اپ را دانلود کنید و فایل دانلود شده را باز کنید.

سپس گزینه نصب را انتخاب کنید تا فرایند شروع شود و در آخر پیام موفقیت نصب نشان داده شود حالا می‌توانید برنامه را باز کنید.
برای اینکه از برنامه استفاده کنید وقتی که وارد آن شدید در آن عضو شوید که برای عضو شدن در این برنامه باید به قسمت ثبت نام بروید.
اما اگر عضو برنامه هستید برای وارد شدن به اپلیکیشن باید کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید.

1 11

کسانی که توسط اتومبیل‌ها و خودروهای شخصی تردد کرده‌اند و مالک این وسیله‌های نقلیه هستند برای اینکه در نوسازی شهر هم مشارکت داشته باشند و از آسیب‌های تردد جلوگیری کنند به صورت سالانه باید مبلغی را به عنوان عوارض خودرو پرداخت کنند که در ادامه مقاله برایتان به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

مقاله پیشنهادی » استعلام خلافی خودرو در سایت راهور 120

امکانات برنامه راهبران حمل و نقل

از امکانات برنامه راهداری حمل و نقل به مشاهده لیست اسناد حمل می‌توان اشاره کرد که اطلاعاتی مانند نوع سند،شرح کالا،تاریخ صدور،میسر و سریال بارنامه را نشان می‌دهد.

از امکانات دیگر این برنامه می‌توان به مشاهده اخبار و اطلاع رسانی‌ها، راهنامه‌ها، بارنامه ها، تردد از مرز و صورت وضعیت یک سال اخیر اشاره کرد.

باربرگ بارنامه درون شهری است که برای جابجایی بار در داخل شهر صادر می‌شود و یک سند بسیار معتبر می‌باشد.

اپلیکیشن‌ها معمولاً  آن دسته از امکانات کاربری را ارائه و نشان می‌دهند که کاربران بیشتر از آنها استفاده می‌کنند.

برنامه راهبران حمل و نقل هم خدمات کاربردی رانندگان و ناوگان‌ها را به آنها ارائه می‌دهد که در این قسمت بعضی از امکانات برنامه راهبران حمل و نقل معرفی شده است.

برنامه راهبران حمل و نقل چیست؟

برنامه راهبران حمل و نقل یک اپلیکیشن موبایل است که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایران طراحی و توسعه یافته است. این برنامه برای رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر طراحی شده است و امکانات مختلفی را برای این افراد فراهم می کند.

از جمله امکانات برنامه راهبران حمل و نقل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استعلام کارت هوشمند رانندگان و ناوگان: با استفاده از این خدمت، می توانید وضعیت کارت هوشمند خود را استعلام کنید.
  • مشاهده لیست ناوگان: با استفاده از این خدمت، می توانید لیست ناوگان تحت مالکیت یا بهره برداری خود را مشاهده کنید.
  • مشاهده اسناد حمل: با استفاده از این خدمت، می توانید اسناد حمل صادر شده برای ناوگان خود را مشاهده کنید.
  • صورت وضعیت یک سال اخیر: با استفاده از این خدمت، می توانید صورت وضعیت حمل و نقل خود را در یک سال اخیر مشاهده کنید.
  • سایر خدمات: این برنامه همچنین شامل سایر خدماتی مانند اطلاع رسانی اخبار و هشدارها، راهنمایی و مشاوره، و ارتباط با کارشناسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

برای استفاده از برنامه راهبران حمل و نقل، باید در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ثبت نام کرده و کارت هوشمند دریافت کنید. پس از دریافت کارت هوشمند، می توانید با استفاده از شماره کارت ملی و شماره کارت هوشمند خود، وارد برنامه شوید.

برنامه راهبران حمل و نقل یک اپلیکیشن کاربردی برای رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای است که می تواند به آنها در انجام امور مربوط به حمل و نقل کمک کند.

در ادامه، مراحل نصب و راه اندازی برنامه راهبران حمل و نقل آورده شده است:

  1. برنامه راهبران حمل و نقل را از کافه بازار یا مایکت دانلود کنید.
  2. برنامه را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.
  3. برنامه را باز کنید.
  4. شماره کارت ملی و شماره کارت هوشمند خود را وارد کنید.
  5. روی دکمه “ورود” کلیک کنید.

پس از ورود به برنامه، می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه راهبران حمل و نقل، می توانید به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایران مراجعه کنید.

سؤالات متداول برنامه راهبران حمل و نقل

برای نصب برنامه راهبران حمل و نقل ابتدا باید آن را دانلود کرد و آن را اجرا نمود و بعد از آن، با استفاده از راهنمای مقاله به اپلیکیشن وارد شد.

امکانات ارائه شده در برنامه راهبران حمل و نقل شامل مواردی مانند استعلام کارت هوشمند رانندگان و مشاهده لیست اسناد حمل می شوند که اطلاعات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.

رانندگانی که می خواهند برنامه راهبران حمل و نقل را دانلود نمایند می توانند به این مقاله مراجعه و از لینک دانلود ارائه شده در آن استفاده کنند.

5.2/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه برنامه راهبران حمل و نقل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا