سامانه استعلام تصادفات رانندگی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه استعلام تصادفات رانندگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه استعلام تصادفات رانندگی سامانه ای است که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و به منظور تسهیل و تسریع در روند استعلام تصادفات رانندگی و انجام پیگیری تصادف جاده ای به صورت رایگان ایجاد شده است.

متقاضیان می توانند به صورت غیر حضوری و با روش های مختلف از جمله از طریق ورود به سایت استعلام تصادفات رانندگی و تکمیل اطلاعات لازم برای استعلام آنلاین تصادفات و پیگیری رایگان اقدام نمایند.

اگر شما هم علاقمند هستید در این مورد اطلاعات بیشتری به دست آورید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

سامانه استعلام تصادفات رانندگی

در سال های گذشته روند انجام بسیاری از امور و خدمات دولتی عوض شده، یعنی روند انجام کارها از شکل مراجعه حضوری به مراکز مختلف به دسترسی به خدمات به صورت غیر حضوری تغییر پیدا نموده است. در حال حاضر بسیاری از خدمات و امور به صورت اینترنتی و با استفاده از بستر آنلاین ایجاد شده انجام می پذیرد و مراجعه کنندگان نیازی به مراجعات حضوری ندارند.

در همین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی کشور نیز اقدام به ایجاد سامانه های مختلفی نموده و خدمات متنوعی را به صورت غیر حضوری به کاربران ارائه می نماید. یکی از این سامانه ها، سامانه استعلام تصادفات رانندگی است. این سایت در واقع یکی از سامانه های زیر مجموعه سایت پلیس راهور 120 می باشد.

باید توجه داشته باشید که راه های مختلفی برای استعلام تصادفات رانندگی به صورت غیر حضوری وجود دارد، از جمله آن می توان به سایت اطلاعات سوانح و حوادث حمل و نقل کشور، سامانه گویای پلیس راهور ناجا، سایت پلیس راهور 120 اشاره نمود. در این مقاله صرفا به نحوه استعلام آنلاین تصادفات رانندگی و پیگیری رایگان تصادفات از طریق سایت استعلام تصادف یا همان سایت پلیس راهور می پردازیم.

بیشتر بخوانید: سایت پلیس راهور 120 rahvar120.ir

ورود به سامانه استعلام تصادفات رانندگی

سایت پلیس راهور 120 یکی از سامانه های پرکاربرد و مفید بوده که به ارائه خدمات زیادی به کاربران می پردازد، این سامانه در جهت تسریع در ارائه خدمات و برای کاهش مراجعات به مراکز پلیس راه اندازی شده است، افراد مختلف می توانند بدون مراجعه به مراکز مربوطه با ورود به سایت پلیس راهور 120 از خدمات موجود در این سامانه از جمله اطلاع از آخرین

ادامه مطلب
سامانه کیلید بانک آینده key.ba24.ir 

 اخبار و اطلاعیه ها در مورد پلیس راهنمایی و رانندگی، استعلام خلافی، پرداخت خلافی خودرو، استعلام نمره منفی ، استعلام تخلفات رانندگی، استعلام تصادفات رانندگی ،استعلام وضعیت پلاک فک شده، خدمات مربوط به صدور گواهینامه، نوبت دهی تعویض پلاک و … استفاده نمایید.

همان طور که مشاهده کردید یکی از امکانات این سامانه استعلام تصادفات رانندگی و دسترسی به جزئیات می باشد و با مراجعه به این سایت و ورود به زیر سامانه ی مربوط یعنی سامانه استعلام تصادفات رانندگی می توانید برای این مورد اقدام نمایید.

برای ورود به سامانه استعلام تصادفات رانندگی باید ابتدا به سایت راهور 120 وارد شوید. برای این منظور می بایست آدرس اینترنتی سایت راهور یعنی rahvar120.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت راهور وارد شده و می توانید در ادامه به سایت استعلام تصادفات رانندگی وارد شوید.

مقاله پیشنهادی » استعلام کارت هوشمند رانندگان

سایت پلیس راهور 120

به این منظور پس از ورود به سامانه راهور گزینه استعلام تصادفات رانندگی را انتخاب نمایید.

سایت استعلام تصادفات رانندگی

بعد از این به صفحه جدید هدایت خواهید شد ، توجه داشته باشید که برای استفاده از این خدمات سامانه و  استعلام آنلاین تصادفات رانندگی و پیگیری رایگان تصادفات باید در سایت سخا ثبت نام نموده باشید. در صورتی که در این سامانه ثبت نام ننموده اید می توانید از قسمت ثبت نام برای انجام این کار اقدام کنید. گزینه ثبت نام را انتخاب کنبد.

ثبت نام در سامانه استعلام تصادفات رانندگی

کد ملی و عبارت امنیتی مندرج در صفحه را وارد نمایید و گزینه ادامه را کلیک کنید.

ادامه مطلب
سایت موکب داران mokeb.atabat.org

نحوه ثبت نام در سامانه استعلام تصادفات رانندگی

در صفحه جدید شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و بر روی عبارت تایید شماره تلفن کلیک کنید.

ورود به سامانه استعلام تصادفات رانندگی

پس از این کد تایید به شماره تلفن همراه شما که در سامانه ثبت نمودید ارسال خواهد شد، کد دریافت شده را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و مراحل ثبت نام خود در سامانه مانند تعیین رمز عبور را انجام دهید و ثبت نام خود را به اتمام برسانید.

بعد از اینکه مراحل ثبت نما خود را انجام دادید، باید مجئددا به صفحه مربوط به اطلاعات کاربری وارد شوید، به ایت منظور در صفحه پیشین اطلاعات خواسته شده مانند نام کاربری و رمز عبور را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه استعلام تصادفات رانندگی

نحوه استعلام تصادف رانندگی

پیش از این در مورد سامانه استعلام تصادفات رانندگی و نحوه ورود به این سایت به طور کامل توضیح دادیم. پس از ورود به حساب کاربری خود می توانید اقدام به گرفتن استعلام تصادف نمایید.

به این منظور کافی است پس از ورود به حساب کاربری خود اطلاعات مربوط به شماره VIN خودرو را در کارد مخصوص به آن وارد نمایید.

در ادامه عبارت امنیتی مندرج در صفحه را نیز وارد نموده و گزینه جستجو را بفشارید. با انجام این مراحل می توانید نتیجه استعلام خود را مشاهده نموده و از جزئیات مربوط به تصادف مطلع شوید.

برای ورود مستقیم به سامانه استعلام تصادفات رانندگی کلیک کنید.

همان گونه که در متن مقاله هم به طور کامل اشاره شد،کاربران به روش های مختلف از جمله از طریق سامانه استعلام تصادفات رانندگی پلیس راهور، می توانند اقدام به استعلام تصادفات رانندگی خودرو خود نمایند.

ادامه مطلب
سامانه آموزش مداوم اصفهان cme.mui.ac.ir

در این مقاله در رابطه با سامانه استعلام تصادفات رانندگی، نحوه ورود به این سامانه و ثبت نام، نحوه گرفتن استعلام تصادف آنلاین خودرو و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی « سامانه استعلام پلاک فعال با کد ملی

سؤالات متداول سامانه استعلام تصادفات رانندگی

بله با استفاده از روش های مختلف از جمله از طریق سامانه استعلام تصادفات رانندگی پلیس راهور 120 می توانید برای گرفتن استعلام اقدام نمایید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاع بیشتر از این موضوع به مقاله مراجعه فرمایید.

برای ورود به سایت راهور و استعلام رایگان  تصادف خودرو، باید در سایت سخا ثبت نام نموده باشید پس از انجام ثبت نام با داشتن نام کاربری و رمز عبور می توانید برای استعلام اقدام نمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه استعلام تصادفات رانندگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا