سامانه آموزش مداوم اصفهان cme.mui.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آموزش مداوم اصفهان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه آموزش مداوم اصفهان cme.mui.ac.ir با هدف آموزش مستمر به دانش آموختگان رشته های پزشکی استان اصفهان راه اندازی شده است مركز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشكي اصفهان در راستاي ارتقاء دانش و مهارت هاي حرفه اي دانش آموختگان جامعه پزشكي و پيراپزشكي ونهايتا ارتقاء سلامت جامعه اقدام به برگزاري  برنامه هاي آموزش مداوم مي نمايد.

مركز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشكي اصفهان در راستاي اهداف تدوين شده برنامه ها را به صورت كنفرانس هاي علمي يك روزه، سمينار، وبينار،  جلسات علمي ماهيانه، كارگاه هاي عملي برنامه‌هاي مدون مطابق با سرفصل هاي اعلام شده از اداره كل آموزش مداوم جامعه پزشكي، دوره‌هاي كوتاه‌مدت حرفه‌اي مطابق با اولويت هاي اعلام شده از سوي فراگيران، كنگره يا همايش هاي كشوري و بين المللي و برنامه هاي غيرحضوري (از راه دور) برگزار مي‌گردد.

در این مقاله قصد داریم نحوه ورود به سامانه آموزش مداوم اصفهان cme.mui.ac.ir معرفی سامانه آموزش مداوم اصفهان و سایر خدمات و بررسی سایت آموزش مداوم اصفهان گفتگو کنیم پس تا انتهایی مقاله همراه با ما باشید.

آموزش مداوم اصفهان 1403

معرفی سامانه آموزش مداوم اصفهان cme.mui.ac.ir

سامانه آموزش مداوم اصفهان یک سامانه آنلاین می باشد که توسط وزارت علوم و پزشکی کشور در استان اصفهان ایجاد شده است. این سامانه cme.mui.ac.ir به دانشجویان و اعضای هیئت علمی امکاناتی را در زمینه‌های آموزشی مانند ثبت نام در دروس، دریافت برنامه هفتگی، مشاهده نمرات و اطلاعیه‌های مرتبط با دروس و سایر امور مدیریتی فراهم می‌کند.

در سامانه آموزش مداوم اصفهان، دانشجویان علوم پزشکی  می‌توانند دروس مورد نیاز خود را انتخاب کرده، برنامه هفتگی خود را مشاهده کرده، نمرات خود را بررسی کرده و اطلاعیه‌ها و اخبار مهم دانشگاه را دنبال کنند. به طور کلی، سامانه آموزش مداوم اصفهان به دانشجویان کمک می‌کند تا امور آموزشی خود را به صورت آنلاین و به راحتی انجام دهند. لطفاً توجه داشته باشید که برای دسترسی به سامانه آموزش مداوم اصفهان باید از طریق وبسایت یا پلتفرم مخصوص آن که توسط دانشگاه‌ها ارائه می‌شود وارد شوید.

سایر خدماتی که بعد از ورود به سایت آموزش مداوم اصفهان بهرمند خواهید شد.

  • سامانه (آموزش مداوم) مجازی
  • سامانه آزمون ها و دوره های مجازی
  • سامانه ارزشیابی آنلاین اساتید
  • سامانه مجازی توانمندسازی اساتید
  • سامانه توانمندسازی اساتید
  • سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی ( نوید )
  • سامانه آموزشی ( سما )
  • مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
  • سامانه جامع تردد کارکنان دانشگاه ( کسرا )
  • سامانه اتوماسیون اداری ( چارگون دیدگاه )
  • فیش حقوقی کارکنان دانشگاه

مقاله پیشنهادی » سامانه آموزش مداوم ircme.ir

ورود به سامانه آموزش مداوم اصفهان cme.mui.ac.ir

سامانه آموزش مداوم اصفهان cme.mui.ac.ir  یک سایت پایگاه اطلاع رسانی و خبری برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان می باشد. سامانه آموزش مداوم اصفهان که به منظور ارتقاء و به‌روزرسانی دانش و مهارت‌های کارکنان حوزه‌های پزشکی و ارائه خدمات غیرحضوری برای دانشجویان این دانشگاه تأسیس شده است.

این سامانه cme.mui.ac.ir به صورت یک سامانه تخصصی آموزش مداوم برای متخصصان پزشک، پرستاران و سایر کارکنان سلامت فعالیت می‌کند.

سامانه آموزش مداوم اصفهان امکاناتی مانند دسترسی به مجموعه‌ای گسترده از دروس و دوره‌های آموزشی مداوم در رشته‌های پزشکی و سلامت، مقالات علمی، کنفرانس‌ها، وبینارها و منابع آموزشی را به ارمغان می‌آورد. همچنین، کاربران می‌توانند از طریق این سامانه به طور آنلاین در کلاس‌ها و آزمون‌ها شرکت کنند و گواهی‌های مداومت تحصیلی دریافت کنند.

برای ورود به سامانه آموزش مداوم اصفهان، می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

1. ابتدا به وبسایت سامانه آموزش مداوم اصفهان مراجعه کنید.

سامانه آموزش مداوم اصفهان
ورود به سامانه آموزش مداوم اصفهان

2. در صفحه اصلی وبسایت، می‌توانید گزینه “ورود” یا “ورود به سامانه” را پیدا کنید. با کلیک بر روی آن، به صفحه ورود هدایت می‌شوید.

به سامانه آموزش مداوم اصفهان

3. در صفحه ورود، باید اطلاعات کاربری خود را وارد کنید. این شامل نام کاربری (معمولاً شماره پرسنلی یا کد دانشجویی) و رمز عبور است.

4. پس از وارد کردن اطلاعات، روی دکمه “ورود” یا “ورود به سامانه” کلیک کنید.

5. در صورت وارد کردن اطلاعات صحیح، به صفحه کاربری خود هدایت می‌شوید و می‌توانید از امکانات و دروس موجود در سامانه بهره‌برداری کنید. اگر هنوز حساب کاربری ندارید یا رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، بهتر است با مسئولین سامانه آموزش مداوم اصفهان تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.

خدمات سامانه آموزش مداوم اصفهان cme.mui.ac.ir

وبسایت CME مؤسسه آموزش عالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی اصفهان است. این وبسایت برای اطلاع‌رسانی و مدیریت برنامه‌های آموزشی مداوم (Continuing Medical Education) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با مراجعه به آدرس `cme.mui.ac.ir`، شما به صفحه اصلی وبسایت CME دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هدایت می‌شوید. این وبسایت امکانات و اطلاعات مفیدی درباره دوره‌های آموزشی مداوم، کنفرانس‌ها، سمینارها و رویدادهای مرتبط با حوزه پزشکی را ارائه می‌دهد.

به طور کلی، این وبسایت به پزشکان و علاقه‌مندان به آموزش مداوم فرصتی را برای گسترش و به‌روزرسانی دانش و مهارت‌های خود در حوزه پزشکی فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که برای استفاده از خدمات و اطلاعات موجود در وبسایت CME دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ممکن است نیاز به ثبت‌نام و ورود به سیستم داشته باشید.

آموزش مداوم اصفهان

سپس از ورود به سامانه آموزش مداوم اصفهان cme.mui.ac.ir با کلیک بر روی گزینه دانشجویان می توانید از خدمات زیر بهرمند شوید.

 

به دانشگاه علو و پزشکی استان اصفهان سامانه مداوم

جدیدالورود : ثبت نام (اطلاعیه ها ،مراحل ثبت نام حضوری و غیرحضوری) ، سامانه سما ( مشاهده انتخاب واحد) ، آموزش مجازی ، وب سایت معاونت دانشجویی ، وب سایت دانشکده پزشکی ، وب سایت دانشکده پیراپزشکی ، وب سایت دانشکده دندانپزشکی ، وب سایت دانشکده داروسازی ، سایت دانشکده پرستاری و مامایی ، سایت دانشکده بهداشت ، سایت دانشکده تغذیه ، سایت دانشکده علوم توانبخشی ،  سایت دانشکده مدیریت واطلاع رسانی پزشکی ، وبسایت دانشکده فناوری های نوین علوم پزشکی ‎ وبسایت مرکزمطالعات و توسعه آموزش پزشکی ، شناسنامه سلامت دانشجویان خوابگاه-وام- تعهد محضری- کارت تغذیه ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر ، اپلیکیشن راهنما و مکان یاب دانشگاه رتبه های کنکور پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مقاطع دکتری عمومی و برخی از رشته های کارشناسی و.. می باشد.

همچنین سایر قسمت نیز به صورت لینک دار در ادامه برای شما لیست خواهد شد.

 

  1. سامانه (آموزش مداوم) مجازی
  2. سامانه آزمون ها و دوره های مجازی
  3. سامانه ارزشیابی آنلاین اساتید
  4. سامانه مجازی توانمندسازی اساتید
  5. سامانه توانمندسازی اساتید
  6. سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی ( نوید )
  7. سامانه آموزشی ( سما )
  8. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
  9. سامانه جامع تردد کارکنان دانشگاه ( کسرا )
  10. سامانه اتوماسیون اداری ( چارگون دیدگاه )
  11. فیش حقوقی کارکنان دانشگاه
فیش حقوقی کارکنان fishkarkonan.mui.ac.ir

سامانه فیش حقوقی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی fishkarkonan.mui.ac.ir

همان گونه که در ابتدای مقاله نیز به خدمات سامانه آموزش مداوم اصفهان cme.mui.ac.ir اشاره شد. یکی از کاربردی ترین خدمات سایت آموزش مداوم اصفهان می توان به فیش حقوقی کارکنان دانشگاه اشاره کرد. اگر شما نیز قصد مشاهده فیش حقوقی کارکنان fishkarkonan.mui.ac.ir را دارید می توانید طبق آموزش بالا ” ورود به سامانه آموزش مداوم اصفهان cme.mui.ac.ir ” را مشاهده کنید بعد از ورود به سایت مربوط بر روی گزینه “سامانه ها” و سپس بر روی فیش حقوقی کارکنان دانشگاه کلیک  کنید.

سامانه فیش حقوقی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

اکنون بعد از ورود به سامانه فیش حقوقی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به نشانی fishkarkonan.mui.ac.ir می توانید با وارد کردن نام کاربری ، کلمه عبور ، و کد امنیتی وارد پورتال فیش حقوقی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شوید.

در صورت فراموش رمز عبور نیز می توانید بر روی گزینه قزمز رنگ پایین کادر “رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟” کلیک کنید.

رمز عبور سامانه فیش حقوقی کارکنان علوم پزشکی

اکنون برای بازیابی رمز عبور خود کافیست کادر های مربوط را پر کنید. بازیابی کلمه عبور از طریق اطلاعات فردی

  • کد ملی
  • شماره شناسنامه
  • نام پدر
  • تاریخ تولد

سوال امنيتي ( فراموشي رمز عبور ) : به دليل مراجعه تعدادي از همکاران مبني بر اينکه افرادي ديگر توانسته اند فيش حقوقي آنها را مشاهده نمايند . امکاني در سيستم سامانه فيش حقوقي لحاظ گرديده است که پس از فعال نمودن آن به غير از خود فرد ، فرد يا افراد ديگري نمي توانند اطلاعات و فيش حقوقي آنها را مشاهده نمايند .

روش انجام : پس از لاگين کردن به سامانه * در قسمت سمت راست منوها ( منوي تنظيمات کاربري ) * در اين قسمت سوال امنيتي نوشته و پاسخ آن را مشخص نمايند ( سوالي که بعدا فراموش نگردد )

سؤالات متداول سامانه آموزش مداوم اصفهان cme.mui.ac.ir

نشانی سامانه آموزش مداوم اصفهان cme.mui.ac.ir می باشد.

1. ابتدا به وبسایت سامانه آموزش مداوم اصفهان مراجعه کنید.

 2. در صفحه اصلی وبسایت، می‌توانید گزینه “ورود” یا “ورود به سامانه” را پیدا کنید. با کلیک بر روی آن، به صفحه ورود هدایت می‌شوید.

3. در صفحه ورود، باید اطلاعات کاربری خود را وارد کنید. این شامل نام کاربری (معمولاً شماره پرسنلی یا کد دانشجویی) و رمز عبور است.

4. پس از وارد کردن اطلاعات، روی دکمه “ورود” یا “ورود به سامانه” کلیک کنید.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آموزش مداوم اصفهان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا