سایت موکب داران mokeb.atabat.org

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت موکب داران mokeb.atabat.org

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت موکب داران mokeb.atabat.org

 هر ساله و پیش از شروع پیاده روی اربعین، تمهیدات و اقدامات لازم برای برپایی هر چه بهتر مراسم اربعین حسینی و ارائه خدمات بهتر به زائران اندیشیده می شود.

با توجه به حضور گسترده و استقبال بی نظیر مردم برای شرکت در مراسم اربعین ، هر ساله مواکب زیادی در مسیر تشرف زائران برای ارائه خدمات به افراد شرکت کننده ایجاد می شود.

علاقمندان به برپایی موکب در ایام اربعین حسینی ( در داخل یا خارج کشور )می بایست با مراجعه به سایت موکب داران برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

در این مطلب قصد داریم در خصوص سایت موکب داران ، نحوه ورود به این سامانه، انجام ثبت نام و …. بیشتر توضیح دهیم. تا پایان مطلب باما همراه باشید.

موکب داران

سایت موکب داران

هر ساله و در ایام اربعین حسینی ، زائران زیادی به خصوص از کشور ایران متقاضی حضور در گردهمایی بزرگ و عظیم اربعین حسینی هستند، وجود این تعداد داوطلب حضور در مراسم پیاد ه روی اربعین نیازمند ارائه خدمات و امکانات به زائران در حین پیاده روی و تشرف به کربلا است.

پیش بینی می شود حدود 5 میلیون زائر از کشور ایران داوطلب تشرف به عتبات و حضور در بزرگترین راهپیمایی جهان باشند از این رو هر ساله اقدامات لازم برای بسیح و سازماندهی موکب داران و اعزام خادمان به مراسم اربعین حسینی انجام می گیرد تا با سازماندهی هر چه بهتر این مراسم، خدمات و امکانات بیشتری به زائران و شرکت کنندگان در این رویداد ارائه شود.

سایت موکب داران

سایت موکب داران در راستای سازماندهی و اجرای بهتر مراسم  ایجاد شده است، علاقه‌مندان به برپایی موکب و موکب دارانی که پیش از این و در سال های قبل پروانه موکب‌داری ویژه اربعین حسینی خود را دریافت کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه و ورود به سایت موکب داران ، برای درخواست صدور پروانه جدید یا تمدید پروانه موکب خود اقدام نمایند.

سایت موکب داران با نشانی اینترنتی mokeb.atabat.org در دسترس می باشد.

مقاله پیشنهادی » سامانه دریافت ارز اربعین

ورود به سایت موکب داران mokeb.atabat.org

سایت موکب داری اربعین ، سامانه ای است که در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران و سامان دهی مواکب ایجاد شده است. این سامانه با نشانی اینترنتی mokeb.atabat.org در درسترس می باشد و علاقه‌مندان می‌توانند تقاضای خود را به سایت موکب داران ارسال نموده و برای انجام اموری چون دریافت مجوز یا تمدید پروانه اقدام نمایند.

باید توجه داشته باشید که این سامانه تنها راه ارتباطی بوده و موکب داران برای ثبت موکب و تمدید مجوز خود می بایست از طریق این سامانه اقدام نموده و نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نمی باشد.

برای ورود به سایت موکب داران اربعین می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی mokeb.atabat.org را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت موکب داری وارد خواهید شد و می توانید برای انجام امور مد نظر اقدام نمایید.

ورود به سایت موکب داران

نحوه ثبت نام در سایت موکب داران mokeb.atabat.org

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم، برای ثبت نام و تمدید مجوز موکب داری نیازی به مراجعه حضوری نداشته و می توانید درخواست خود را از طریق سایت موکب داران ارائه نمایید.

برای ثبت درخواست خو در این سامانه می بایست اقدام به ثبت نام نموده تا بتوانید با ورود اطلاعات کاربری به سایت وارد شده و اقدام به ثبت درخواست خود نمایید.

مقاله پیشنهادی : سامانه سماح 1402 samah.haj.ir

برای ثبت نام در سایت موکب داران باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به روش گفته شده به سایت موکب داری اربعین وارد شوید. پس از ورود به صفحه اصلی، در صورتی که پیش از این در سامانه ثبت نام نموده اید اطلاعات خواسته شده از جمله مشاره تلفن همراه و رمز عبور خود را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و در ادامه گزینه ورود را کلیک کنید.

نحوه ورود به سایت موکب داران

  • در صورتی که در سامانه ثبت نام ننموده و دارای اطلاعات کاربری نیستید، گزینه “حساب ندارید، ثبت نام کنید” را بفشارید.

نحوه ثبت نام در سایت موکب داران

  • در صفحه جدید، اطلاعات خواسته شده مانند شماره تلفن همراه، رمز عبور مد نظر را وارد نمایید.

ثبت نام در سایت mokeb.atabat.org

در گام بعد گزینه قوانین و مقررات سایت را می پذیرم را فعال نموده و بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام اربعین برای اتباع 1402

پس از این ، کد یکبار مصرف به شماره تلفن ثبت شده در سامانه ارسال خواهد شد کد دریافت شده را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و در ادامه گزینه موجود در صفحه یعنی ثبت کد یکبار مصرف را کلیک کنید.

با انجام این مراحل ثبت نام شما در سایت موکب داران با موفقیت انجام خواهد شد و پس از این می توانید با ورود به سامانه موکب داری برای ثبت درخواست صدور مجوز موکب یا تمدید مجوز اقدام نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت موکب کلیک کنید.

همان طور که در مقاله بالا هم به طور کامل توضیح دادیم، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت موکب داران با نشانی اینترنتی  mokeb.atabat.org  برای ارسال درخواست دریافت مجوز یا تمدید پروانه موکب داری خود اقدام نمایند.

در این مقاله در رابطه با سامانه موکب داری اربعین، نحوه ورود به این سامانه، انجام ثبت نام سایت موکب و … توضیحات لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام اربعین 1402

سؤالات متداول سایت موکب داران mokeb.atabat.org

سامانه موکب داری اربعین سامانه ای است که جهت ساماندهی و ایجاد نظم بیشتر برای ارائه خدمات ایجاد شده است، علاقمندان به برپایی موکب می توانند با ورود به این سامانه برای ثبت درخواست دریافت مجوز و یا تمدید مجوز خود اقدام نمایند.

این سامانه با نشانی mokeb.atabat.org در دسترس علاقمندان می باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است به متن بالا مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت موکب داران mokeb.atabat.org

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا