سایت ثبت نام اربعین ۱۴۰۳

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام اربعین ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام اربعین 1402

هر ساله ، تعداد کثیری از مسلمانان به خصوص شیعیان، از کشورهای مختلف، برای شرکت در پیاده روی با شکوه اربعین راهی شهر کربلا در عراق می شوند. شرکت در مراسم اربعین با پای پیاده از دیرباز بین شیعیان مرسوم بوده و در طول سالیان افراد زیادی از مشتاق حضور در این مراسم شرکت کرده اند.

علاقمندان به شرکت در مراسم پیاده روی اربعین می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام اربعین برای انجام ثبت نام خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایند. در مقاله پیش رو در رابطه با سایت ثبت نام اربعین، نحوه ورود به این سامانه ، انجام ثبت نام کربلا و … توضیح خواهیم داد. برای اطلاع از این مطلب می توانید ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید.

سایت ثبت نام اربعین 1402

سایت ثبت نام اربعین

پیاده‌رَوی اربعین یا راهپیمایی اربعین یکی از رسوم و آیین ماندگار شیعی است که در آستانه اربعین حسینی و روزهای نزدیک به 20 ماه صفر انجام می گیرد. هر ساله تعداد زیادی از عاشقان امام حسین ( ع) در کشور عراق در بازه زمانی مربوط به این رویداد اقدام به شرکت در پیاده روی باشکوه اربعین می نمایند، علاوه بر زائران عراقی، زائران زیادی از کشور ایران و حتی از دیگر مذاهب مانند سنی ، مسیحی، ایزدی و … در این پیاده روی عظیم شرکت می نمایند.

سایت ثبت نام اربعین

طی سال های گذشته پیاده روی اربعین با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد و میلیون‌ها نفر در این راهپیمایی کردند. شرکت در این مراسم به حدی گسترده بوده است که آن را بزرگترین گردهمایی سالانهٔ مذهبی در جهان نامیده اند.

ادامه مطلب
سایت وام ضروری بازنشستگان کشوری | sabasrm.ir

متقاضیان شرکت در مراسم زیارت اربعین می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام اربعین 1402 در بازه زمانی مشخص شده، برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. سایت ثبت نام اربعین در واقع همان سامانه سماح با نشانی اینترنتی samah.haj.ir می باشد.

مقاله پیشنهادای » سامانه سماح 1402 samah.haj.ir

ورود به سایت ثبت نام اربعین samah.haj.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد علاقمندان به حضور در پیاده روی بزرگ اربعین و شرکت در بزرگترین پیاده روی جهان می توانند برای انجام ثبت نام و طی مراحل مربوط به آن به سامانه سماح یا سایت ثبت نام اربعین مراجعه نمایند. متقاضیان می بایست برای انجام ثبت‌نام قطعی پس از ورود اطلاعات لازم، هزینه بیمه خود را نیز پرداخت نمایند.

 برای ورود به سایت ثبت نام اربعین می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی samah.haj.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت نام اربعین وارد خواهید شد و می توانید مراحل ثبت نام خود را انجام نمایید.

معرفی سایت ثبت نام اربعین

با استفاده از لینک زیر می توانید به طور مستقیم و بدون انجام مراحل گفته شده به سامانه وارد شوید

لینک ورود مستقیم به سایت ثبت نام پیاده روی اربعین

مقاله پیشنهادی » سایت پلیس +10 epolice.ir

نحوه ثبت نام پیاده روی اربعین samah.haj.ir

سایت ثبت نام پیاده روی اربعین یا سامانه سماح وابسته به سازمان حج و زیارت می باشد و طی سال های پیش برای ثبت نام از متقاضیان اربعین و پیاده روی مراسم چهلم در نظر گرفته شده است. این سامانه، تنها سامانه رسمی مورد تایید برای ثبت‌نام و دریافت مجوز خروج از کشور به قصد شرکت در پیاده روی اربعین و انجام امور مربوط به آن است. متقاضیان باید توجه داشته باشند که اولویت با افرادی است که زودتر در این سامانه ثبت‌نام نمایند.

ادامه مطلب
دانلود اپلیکیشن مرآت بانک رسالت

سامانه ثبت نام پیاده روی اربعین از ساعت ۱۰ صبح روز سوم مرداد ماه با طراحی جدید در دسترس عموم مردم و علاقمندان به حضور در پیاده روی بزرگ اربعین قرار خواهد گرفت.

برای ثبت نام پیاده روی اربعین ابتدا می بایست به روش گفته شده به این سامانه وارد شوید.

پس از ورود به صفحه اصلی سایت، شماره تلفن همراه و کد امنیتی مندرج در صفحه را تکمیل نمایید و گزینه مرحله بعد را کلیک کنید.

نحوه ثبت نام پیاده روی اربعین

در ادامه مراحل، اطلاعات هویتی خواسته شده،اطلاعات گذرنامه ، اطلاعات مربوط به مرز خروجی و زمان تشرف به عراق و بازگشت به کشور و … را با دقت تکمیل نمایید.

توجه داشته باشید در صورتی که پس از انجام ثبت‌نام خود، قصد جابجایی تاریخ خروج از کشور را داشته باشید، می بایست در تاریخ مورد نظر، جای خالی موجود باشد تا بتوانید برای آن ثبت نام انجام دهید، در غیر این صورت ثبت‌نام قبلی شما هم از بین خواهد رفت.

علاوه بر نام نویسی قطعی در سامانه می بایست هزینه بیمه خود را نیز از همین طریق پرداخت نمایید.در سال گذشته زائران برای ثبت‌نام در سامانه سماح باید ۱۸ هزار تومان به عنوان هزینه بیمه پرداخت می‌ نمودند.

مقاله پیشنهادی » سایت دریافت گذرنامه دانشجویی

 

همان طور که در مقاله بالا خواندید، علاقمندان به تشرف به عراق و شرکت در مراسم پیاده روی اربعین می بایست با ورود به سامانه ثبت نام پیاده روی اربعین و تکمیل مراحل، ثبت نام خود را انجام نمایند.


در این مقاله در رابطه با سامانه ثبت نام پیاده روی اربعین ، نحوه ورود به این سامانه و انجام ثبت نام و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

ادامه مطلب
سامانه نوبت دهی تعویض پلاک nobatdehi.epolice.ir
سؤالات متداول سایت ثبت نام اربعین 1402

سایت ثبت نام پیاده روی اربعین، در واقع همان سامانه سماح با نشانی اینترنتی samah.haj.ir می باشد و علاقمندان می توانند با ورود به این سامانه برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

ثبت نام اربعین 1402 به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه samah.haj.ir انجام می پذیرد، نحوه ثبت نام در سامانه سماح در مقاله بالا به طور کامل شرح داده شده است. برای اطلاع از این مورد به متن بالا مراجعه نمایید.

علاقمندان به ثبت نام پیاده روی اربعین می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سوم مرداد ماه با مراجعه به سامانه سماح برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.8/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام اربعین ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا