سایت ثبت نام اربعین برای اتباع ۱۴۰۳

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام اربعین برای اتباع ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام اربعین برای اتباع 1402

پیاده‌روی اربعین هر ساله، توسط مسلمانان شیعه و به‌صورت پیاده‌روی به سوی کربلا برای شرکت در مراسم بزرگ و معنوی اربعین حسینی برگزار می گردد. بسیاری از اتباع مقیم کشور ایران نیز تمایل به حضور در این راه پیمایی با شکوه و عظیم را دارند، اتباع و مهاجرین ساکن ایران که قصد شرکت در این پیاده روی عظیم را دارند می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام اربعین برای اتباع برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

در این مقاله در رابطه با سایت ثبت نام اربعین برای اتباع ، سایت ثبت نام اربعین برای اتباع افغانی ۱۴۰۲، نحوه ورود به این سامانه ، مراحل انجام ثبت نام کربلا و … توضیح خواهیم داد. برای اطلاع از این مطلب می توانید ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید.

سایت ثبت نام اربعین برای اتباع

هرساله با فرارسیدن روز بیستم ماه صفر، اربعین حسینی و شرکت در پیاده روی این رویداد بزرگ یکی از بحث های مورد علاقه مشتاقان ولایت می باشد. شرکت در مراسم اربعین با پای پیاده از دیرباز بین شیعیان مرسوم بوده و در طول سالیان ، افراد زیادی از علاقمندان در این مراسم شرکت کرده اند.

سایت ثبت نام اربعین اتباع

طی سال های گذشته پیاده روی اربعین با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد و میلیون‌ها نفر در این راهپیمایی کردند. شرکت در این مراسم به حدی گسترده بوده است که آن را بزرگترین گردهمایی سالانهٔ مذهبی در جهان نامیده اند.

اتباع و مهاجران خارجی مقیم ایران نیز می توانند برای شرکت در این پیاده روی بزرگ، ثبت نام نمایند. اتباع خارجی که قصد شرکت در مراسم معنوی اربعین حسینی (ع) را دارند می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام اربعین برای اتباع برای انجام ثبت نام و شرکت در این آیین معنوی اقدام نمایند. سایت ثبت نام اربعین برای اتباع با آدرس اینترنتی Bafia.moi.ir برای انجام مراحل اولیه ثبت نام در دسترس است.

مقاله پیشنهادی :  سامانه سماح 1402 samah.haj.ir

ورود به سایت ثبت نام اربعین برای اتباع Bafia.moi.ir

هر سال در ایام اربعین حسینی، اتباع مقیم ایران به خصوص افغانستانی‌های مقیم به طور گسترده علاقمند به شرکت در مراسم پیاده‌روی می باشند. اتباع در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند در بازه زمانی مقرر اقدام به ثبت نام نمایند.
اتباع دارنده کارت آمایش، گذرنامه خانواری و مدارک اقامتی ، افراد شرکت کننده در طرح های بازشماری و سرشماری که در مناطق مورد تایید و غیرممنوعه سکونت دارند می توانند برای پیش ثبت نام شرکت در این مراسم بزرگ اقدام نمایند.

برای ورود به سایت ثبت نام اربعین برای اتباع کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی Bafia.moi.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت نام اربعین برای اتباع افغان وارد خواهید شد و می توانید برای انجام ثبت نام اقدام نمایید.

سایت ثبت نام اربعین برای اتباع

با استفاده از لینک زیر نیز می توانید به طور مستقیم و بدون طی این مراحل به سامانه ثبت نام اربعین اتباع وارد شوید.

لینک ورود مستقیم به سایت ثبت نام اربعین برای اتباع

مقاله پیشنهادی :  دریافت گذرنامه دانشجویی

نحوه ثبت نام اربعین برای اتباع افغانستان Bafia.moi.ir

همان طور که پیش از این هم به طور کامل اشاره شد اتباع خارجی مقیم ایران از جمله اتباع کشور افغانستان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام پیاده روی اربعین که همان سایت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی می باشد برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. این سامانه با آدرس اینترنتی Bafia.moi.ir در دسترس می باشد.

برای انجام ثبت نام پیاده روی اربعین ابتدا می بایست به روش گفته شده به سایت Bafia.moi.ir وارد شوید.

بعد از ورود به صفحه اصلی این سامانه، به سمت پایین صفحه حرکت کنید. از میان گزینه های موجود در سمت چپ صفحه بر روی گزینه فرم ها کلیک کنید.

ورود به سایت ثبت نام اربعین برای اتباع

در ادامه زیر گزینه پیش ثبت نام همایش بزرگ اربعین حسینی را کلیک کنید.

پس از این به صفحه مربوط به پیش ثبت نام وارد خواهید شد، کلیه اطلاعات خواسته شده از جمله نام ، نام خانوادگی، نام پدر، نوع مدرک، شناسه یکتا اتباع خارجی، شماره گذرنامه را با دقت در کادرهای مربوط به آن وارد نمایید.

نحوه ثبت نام اربعین برای اتباع

پس از تکمیل این اطلاعات، گزینه امنیتی مندرج در صفحه را نیز تکمیل نموده و دکمه ذخیره اطلاعات را بفشارید.

با انجام این مراحل، شما موفق شدید به راحتی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی، پیش ثبت نام نمایید. پس از این و در مراحل بعد، امکان نهایی کردن ثبت نام خود را خواهید داشت.

مقاله پیشنهادی »  سایت ثبت نام اربعین 1402

شرایط ثبت نام پیاده روی اربعین برای اتباع

شرکت اتباع خارجی در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی مستلزم برخورداری از شرایط لازم می باشد. این افراد در صورت داشتن شرایط لازم می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

  • شرایط ثبت نام پیاده روی اربعین برای اتباع شامل موارد زیر می باشد
  • داشتن شرایط سنی لازم (حد اقل سن حداقل ۱۸ سال تمام)
  • ثبت نام و تشرف افراد زیر ۱۸ سال در صورت همراهی با افراد بالای ۱۸ سال خانوار بلامانع می باشد.
  • داشتن مدارک معتبر مدارک معتبر کارت آمایش، کارت هویت، گذرنامه خانواری

متقاضیان باید توجه داشته باشند که پیش ثبت نام از متقاضیان به منزله ثبت نام قطعی نیست و هیچگونه تعهدی برای اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی مبنی بر اعزام ایجاد نخواهد نمود. اطلاع رسانی های مربوط به ثبت نام قطعی متعاقبا اعلام خواهد شد.

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد اتباع متقاضی شرکت در پیاده روی اربعین می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام اربعین برای اتباع 1402 در صوت دارا بودن شرایط لازم، برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

مقاله پبشنهادی :  روش های پیگیری گذرنامه


در این مقاله در رابطه با سایت ثبت نام اربعین برای اتباع 1402 ، سایت ثبت نام اربعین برای اتباع افغانی ۱۴۰۲، نحوه ورود به این سامانه و انجام ثبت نام، شرایط ثبت نام پیاده روی اربعین حسینی اتباع و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت ثبت نام اربعین برای اتباع 1402

سامانه ثبت نام اربعین برای اتباع با نشانی اینترنتی Bafia.moi.ir در دسترس بوده و اتباع متقاضی شرکت در این همایش بزرگ می تونند با مراجعه به این سامانه اقدام به ثبت نام نمایند.

نحوه ثبت نام اتباع در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاع بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

اتباع برای انجام ثبت نام می بایست دارای مدارک معتبر مختلف بوده و شرط سنی لازم را نیز رعایت نمایند. در متن مقاله بالا در این خصوص بیشتر توضیح داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام اربعین برای اتباع ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا