سایت اینترنت مخابرات adsl.tci.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت اینترنت مخابرات adsl.tci.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت اینترنت مخابرات adsl.tci.ir

سایت اینترنت مخابرات adsl.tci.ir با هدف ارائه خدمات غیرحضوری اقدام اقدام به راه اندازی سایت اینترنت مخابرات adsl tci کرده است از اصلی ترین امکانات و خدمات سایت adsl.tci.ir مربوط به ارائه  بسته های اینترنتی بوده با ثبت نام در سایت مربوطه قادر به مشاهده زمان بسته اینترنتی و خرید مجدد آن را دارید.

در کل متقاضیانی که نیازمند به خدمات بسته های اشتراکی مخابرات را نیاز دارند می توان بدون نیاز به مراجعه حضوری میتوانند برای تهیه  خدمات مربوبه به  سایت اینترنت مخابرات adsl.tci.ir مراجعه کرده و نسبت به فعال سازی بسته اینترنتی اقدام کنید. به همین منظور ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف این سایت بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

اینترنت مخابرات adsl.tci .ir 1 e1688972484487
adsl tci

سایت اینترنت مخابرات adsl.tci.ir

شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور حوزه ارتباطات، خدمات متعدد در زمینه تلفن ثابت و اینترنت به مشترکین محترم خود ارائه می نماید. سامانه مخابرات من به عنوان یک ابزار نوین در جهت کاهش خدمات حضوری و نیل به ارائه خدمات غیرحضوری طراحی و در اختیار مشترکین محترم شرکت مخابرات ایران قرار گرفته است.

سایت اینترنت مخابرات ایران، با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به افرادی که دارای ای دی اس ال های خانگی (adsl) و یا شرکتی مخابرات می باشند، روی کار آمده است. 

خدمات سایت اینترنت مخابرات adsl.tci.ir

همانطور که گفتیم شرکت مخابرات ایران در راستای افزایش رفاه و رضایت مشترکان خود تمامی خدمات مربوط به اشتراک اینترنت ثابت یا همان خانگی این شرکت را به صورت غیر حضوری و از طریق سایت اینترنت مخابرات در اختیار مشترکین قرار داده است.

بنابراین امکانات سایت مذکور گسترده و متنوع می باشند، به همین منظور در ادامه مطلب به چند مورد از امکانات و خدمات سایت اینترنت مخابرات اشاره می کنیم:

  • خریداری اشتراک اینترنت
  • مشاهده جزئیات بسته های اینترنت ثابت
  • اطلاع از میزان حجم مصرف شده بسته خریداری شده
  • مشاهده میزان حجم مصرفی روزانه
  • تمدید بسته های اینترنتی
مخابرات من my.tci .ir e1688972538696

سامانه مخابرات من my.tci.ir

سامانه مخابرات من برای ارائه خدمات غیرحضوری متعدد و متنوعی در اختیار مشترکین محترم شرکت مخابرات ایران قرار می دهد. در حال حاضر در حوزه های تلفن ثابت، اینترنت، کارت تلفن همگانی و ارزش افزوده، سرویس های متعددی جهت بهره برداری پیش بینی گردیده است.

از طریق سایت مخابرات من my.tci.ir  امکان خرید تلفن ثابت برای مشترکین حقیقی مهیا می باشد. سابق براین جهت ثبت نام تلفن ثابت، مشترکین می بایستی با حضور در یکی از مراکز مخابراتی نزدیک محل سکونت نسبت به ارائه مدارک و ثبت نام اقدام می نمودند. اما در حال حضار و با استفاده از این سرویس در بستر سامانه مخابرات من my.tci.ir، امکان ثبت نام و ارائه مدارک مثبته لازم مهیا گردیده است و مشترک می تواند کلیه مراحل واگذاری از ثبت نام تا پرداخت وجه و بهره برداری را در این سامانه رویت نماید.

card1_landing

امکان ثبت نام بسته های اینترنت پر سرعت

این سرویس به منظور ارائه خدمت ثبت نام اینترنت به شکل غیرحضوری طراحی گردیده است. همانند ثبت نام تلفن ثابت، این سرویس هم سابق بر این می بایستی به شکل حضوری و با مراجعه مشترک محترم به مرکز مخابراتی به انجام می رسید اما با کمک این سرویس و ارتباطات پیاده سازی شده با سامانه های درگیر در مقوله ثبت نام اینترنت، مشترک می تواند در هر نقطه یی از کشور به صورت آنلاین و از بستر سامانه مخابرات من اقدام به ثبت نام اینترنت نموده و کلیه مراحل ثبت نام تا پرداخت وجه و واگذاری و بهره برداری را در این سامانه مشاهده نماید.

امکان دریافت گزارش ریزمکالمات تلفن ثابت و ریز مصرف اینترنت

با استفاده از این سرویس، مشترکین محترم تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران می توانند با دارا بودن رمز دوم که میبایست پس از طی مراحل احراز هویت از طریق مراکز مخابراتی و حضوری دریافت گردد، نسبت به مشاهده ریز مکالمات خود در سامانه مخابرات من اقدام نمایند. همچنین مشترکین اینترنت شرکت مخابرات ایران نیز می توانند از طریق سرویس ریز مصرف اینترنت نسبت به مشاهده گزارش کارکرد و میزان ترافیک مصرفی خود در هر یک از حوزه های داخلی، بین الملل، محتوا و شبکه های اجتماعی اقدام نمایند.

card1_landing

استعلام و پرداخت قبوض تلفن ثابت و قبوض تجمیعی : از طریق این سرویس مشترکین قادر هستند، قبوض تلفن ثابت خود را هم به صورت میان دوره و هم پایان دوره پرداخت نمایند. ضمن اینکه قبض تلفن ثابت مشترکین پس از طی مراحل احراز هویت آنلاین، قابل دریافت و بهره برداری می باشد. مشترکین حقوقی هم که با مراجعه به مراکز مخابراتی مرتبط، اقدام به دریافت شماره تجمیعی نموده اند 

از طریق سامانه مخابرات من می توانند نسبت به مشاهده قبض تجمیعی، پرداخت و دریافت گزارش ریز جزییات قبض تجمیعی اقدام نموده و از امکانات موجود در سامانه مخابرات من در این زمینه بهره برداری نمایند.

امکان جستجوی مشاغل ۱۱۸ – این سرویس به مشترکین امکان می دهد همانند تماس با سامانه تلفنی 118 نسبت به جستجو و دریافت مشخصات زمینه شغلی مورد جستجو به شکل آنلاین و از طریق سامانه مخابرات من اقدام و از نتایج بدست آمده بهره برداری نمایند.

card1_landing

ضمن اینکه قبض تلفن ثابت مشترکین پس از طی مراحل احراز هویت آنلاین، قابل دریافت و بهره برداری می باشد. مشترکین حقوقی هم که با مراجعه به مراکز مخابراتی مرتبط، اقدام به دریافت شماره تجمیعی نموده اند از طریق سامانه مخابرات من می توانند نسبت به مشاهده قبض تجمیعی، پرداخت و دریافت گزارش ریز جزییات قبض تجمیعی اقدام نموده و از امکانات موجود در سامانه مخابرات من در این زمینه بهره برداری نمایند.

دانلود اپلیکیشن مخابرات من

جهت دانلود اپلیکیشن موبایل مخابرات من 

سؤالات متداول سایت اینترنت مخابرات adsl.tci.ir

برای ورود به سایت adsl.tci.ir مخابرات تهران یا سایر استان ها به نشانی www. adsl.tci.irمراجعه کنید.

در مقاله توضیحات درج شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

2/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت اینترنت مخابرات adsl.tci.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا