ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بسیجیان متقاضی بیمه تکمیلی در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند با مراجعه به سایت سحاب (سامانه صندوق حمایتی و اجتماعی بسیجیان) و انجام مراحل مختلف برای ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان اقدام نمایند. برای بهره مندی از این بیمه می بایست دارای شرایط خاصی بوده و در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانید بعد از طی مراحل ثبت نام از بیمه تکمیلی بسیجیان بهره مند شوید.

اگر شما هم تمایل دارید در مورد ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان، سایت ثبت نام، نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق ذخیره بسیجیان و … بیشتر بدانید، ادامه ی این مطلب را مطالعه بفرمایید.

ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان 1402

یکی از امکانات ارائه شده توسط صندوق ذخیره بسیجیان برای این قشر، ثبت نام بیمه تکمیلی می باشد. بسیجیان متقاضی بیمه تکمیلی با داشتن شرایط لازم از جمله  داشتن حداقل یک سال سابقه عضویت در رده های مقاومت و یا داشتن سابقه حضور بیش از سه ماهه در جبهه می توانند برای ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان اقدام نمایند. علاوه بر موارد گفته شده متقاضیان نباید عضو صندوق های ذخیره دیگر باشند.

بسیجیان در صورت تمایل می توانند با مراجعه به سامانه صندوق حمایتی و اجتماعی بسیجیان یا همان سامانه سحاب به نشانی اینترنتی sahabcard.ir برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

سامانه سحاب بسیجیان سامانه ای است که به‌ منظور ارائه خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی به بسیجیان، توسط صندوق ذخیره بسیجیان راه‌اندازی شده است. این سامانه به‌ ارائه خدمات الکترونیکی متنوعی می پردازد و بسیجیان می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه، از خدمات ارائه شده مختلف از جمله ثبت نام بیمه تکمیلی درمان بسیجیان، بیمه عمر و حوادث، بیمه تکمیلی دندانپزشکی، تسهیلات قرض الحسنه و … استفاده نمایند.

مقاله پیشنهادی « سامانه سحاب بسیجیان

ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان sahabcard.ir

موسسه خدمات درمانی بسیجیان در راستای هدف خود یعنی خدمت رسانی به جامعه بسیجیان و با هدف کاهش سهم بسیجی از هزینه های درمان و همچنین کمک به کاهش اثرات روحی و روانی ناشی از بیماری بیماری و جبران خسارت ناشی از بروز حوادث مانند (نقص عضو و از کارافتادگی) و خطر فوت اقدام به ارائه خدمت بیمه تکمیلی درمان و عمر و حوادث و آتش سوزی به بسیجیان نموده است. بسیجیان داوطلب استفاده از خدمات بیمه تکمیلی می توانند با مراجعه و ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

همان طور که اشاره شد سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان در واقع همان سایت سحاب با نشانی اینترنتی sahabcard.ir می باشد.

برای ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sahabcard.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت سحاب بسیجیان وارد خواهید شد و می توانید به حساب کاربری خود در سامانه وارد شوید. برای ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان  باید ابتدا به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان

به این منظور پس از ورود به صفحه اصلی سامانه می بایست از قسمت مربوط به ورود به صفحه شخصی، اطلاعات کاربری خود را تکمیل نمایید. نام کاربری و رمز عبور را در کادرهای مخصوص به آن وارد نمایید. پس از این عبارت امنیتی مندرج در صفحه را نیز تکمیل نموده و بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

توجه داشته باشید که ورود به حساب کاربری در سایت سحاب بسیجیان و استفاده از خدمات مختلف از جمله ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان مستلزم ثبت نام در این سامانه است و ابتدا باید اقدام به ثبت نام نمایید. پس از ثبت نام با داشتن اطلاعات کاربری می توانید به پورتال کاربری خود در سایت وارد شوید و اقدام به ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان نمایید.

برای ثبت نام سایت سحاب بسیجیان، پس از ورود به سامانه در صفحه اصلی بر روی گزینه ثبت نام اعضای جدید کلیک کنید.

سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان

در ادامه مراحل و پس از تکمیل فرم ثبت نام و بارگذازی مدارک می توانید ثبت نام خود را انجام داده و پس از این به حساب کاربری خود وارد شوید. توجه داشته باشید که ثبت نام در این سامانه برای بسیجیان واجد شرایط امکان پذیر است. برای آشنایی با مراحل ثبت نام در سامانه سحاب بسیجیان می توانید مقاله زیر را مطالعه بفرمایید.

نحوه سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان

پیش از این در مورد نحوه وورد به حساب کاربری در سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان به طور کامل توضیح دادیم. پس از ورود به حساب کاربری خود و با طی مراحل مختلف می توانید اقدام به ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان نمایید.

پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه سحاب، از بخش ارسال مدارک، مدارک خود را ارسال نموده و پس از آن با مراجعه به قسمتارسال مدارک افراد تحت تکفل، اطلاعات مربوط به آنان و همچنین مدارک لازم را طبق فرمت اعلام شده تکمیل نمایید.

پس از تکمیل اطلاعات و مدارک، این موارد از سوی سامانه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت وجود کمبود یا ایراد طی پیامک به شما اعلام خواهد شد.

باید توجه داشته باشید برای ثبت درخواست بیمه تکمیلی بسیجیان می بایست پیش از این مبلغ حق عضویت را پرداخت نموده باشید.

در بخش ثبت درخواست، نام شرکت بیمه گذار و نوع بیمه را انتخاب کنید. در ادامه شرایط را مطالعه نموده و گزینه مربوط به مطالعه شرایط و ضوابط را فعال کنید. در ادامه گزینه ثبت و ادامه را کلیک کنید.

در گام بعد می توانید نام خود و افراد تحت تکفل خود را که پیش از این وارد نمودید مشاهده می نمایید و می بایست نام افرادی که تمایل دارید تحت پوشش بیمه تکمیلی در بیاورید را انتخاب کنید.

در انتهای مراحل می بایست اقدام به پرداخت هزینه بیمه تکمیلی با استفاده درگاه پرداخت بانکی نمایید.

پس از پرداخت هزینه، اطلاعات در پنل بیمه ثبت شده و از این پس می توانید بعد از ورود به حساب کاربری خود و از قسمت درخواست های ثبت شده وضعیت ثبت نام بیمه تکمیلی خود و افراد تحت تکفل را مشاهده نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان sahabcard.ir کلیک کنید.

همان طور که اشاره شد بسیجیانی دارای شرایط عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان می توانند با مراجعه به سایت سحاب sahabcard.ir برای ثبت نام و عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان اقدام نمایند. پس از این می توانید با مراجعه به این سامانه اقدام به ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان نمایید.

در این مقاله در رابطه با ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان ، نحوه ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان، مراحل ثبت نام و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که در مراحل ثبت نام و یا دیگر قسمت ها نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان

سامانه ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان در واقع همان سامانه سحاب بسیجیان می باشد، بسیجیان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند با مراحعه به این سامانه اقدام به ثبت نام بیمه تکمیلی نماید.

این سامانه با نشانی اینترنتی sahabcard.ir در دسترس می باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه کنید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا