سایت شهریه رهبری shahrieh.csis.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت شهریه رهبری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه خدمات الکترونیک دفتر شهریه مقام معظم رهبری یا به طور مختصر همان سایت شهریه رهبری سامانه ای است که توسط اداره کل توسعه خدمات الکترونیک و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات ایجاد شده است.

این سامانه مورد استفاده طلاب حوزه های علمیه در سراسر کشور بوده و این افراد می توانند با مراجعه به سامانه ذکر شده با نشانی اینترنتی shahrieh.csis.ir از خدمات مربوط به شهریه استفاده نموده و برای انجام بسیاری از امور مربوطه بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرفا به صورت آنلاین اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب درباره سایت شهریه رهبری، نحوه ورود به این سامانه و استفاده از خدمات مختلف آن بیشتر توضیح خواهیم داد. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

سایت شهریه رهبری

امروزه با رشد و پیشرفت گسترش استفاده از بسترهای الکترونیک و تمایل مردم به استفاده از این فضا، انجام بسیاری از کارها با مراجعه به سامانه های مختلف و به صورت غیر حضوری انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز مربوطه نیست ، مراکز بسیاری در جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات به کاربران اقدام به راه اندازی سامانه هایی نموده اند. با مراجعه به این سامانه ها روند انجام کارها با سرعت بیشتر و اتلاف وقت کمتری انجام می پذیرد.

سایت شهریه رهبری نیز سامانه الکترونیکی بوده که برای استفاده طلاب حوزه های علمیه ایجاد شده است. این سامانه در راستای ارائه خدمات به صورت الکترونیک و در جهت سرعت بخشی در روند انجام امور مربوط به شهریه ایجاد شده است. 

ادامه مطلب
سامانه مشاهده و پیگیری مسکن ملی

طلاب می توانند با مراجعه به این سامانه با نشانی اینترنتی shahrieh.csis.ir از خدمات مربوط به شهریه همچون واریز شهریه، پیگیری درخواست ها، درخواست های ویژه و … استفاده نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه نجاح حوزه علمیه

ورود به سایت شهریه رهبری shahrieh.csis.ir

همان طور که اشاره شد طلاب حوزه های علمیه با ورود به سایت شهریه رهبری می توانند برای انجام امور مربوط به شهریه به صورت الکترونیکی اقدام نمایند. البته پیش از ایجاد سامانه نیز، طلاب از شهریه و خدمات ویژه بهره مند می شدند ولی با راه اندازی این سامانه دریافت شهریه و انجام امور مربوط به آن و همچنین اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مرتبط با سرعت بیشتری انجام می پذیرد.

با استفاده از امکانات این سامانه می بایست به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید، پس از این می توانید از خدمات مد نظر استفاده کنید.

برای ورود به سایت شهریه رهبری کافی است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی shahrieh.csis.ir را وارد نموده و جستجو نمایید. پس از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت شهریه رهبری وارد خواهید شد و می توانید از خدمات و امور مربوط به شهریه استفاده نمایید.

همان طور که اشاره شد برای استفاده از این سامانه می بایست ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید و انجام امور بدون ورود به پورتال کاربری ممکن نیست. 

به این منظور پس از ورود به صفحه اصلی می بایست اطلاعات خواسته شده از جمله کد شهریه و رمز عبور را در کادرهای مخصوص به آن وارد نمایید. پس از وارد کردن عبارت امنیتی مندرج در صفحه بر روی گزنیه ورود کلیک کنید. با انجام این مراحل به حساب کاربری خود در سایت شهریه رهبری وارد خواهید شد.

 مقاله پیشنهادی سایت مهارت خانه طلاب

فراموشی رمز عبور سایت شهریه رهبری

اگر پس از مراجعه به سایت متوجه شدید رمز عبور خود برای ورود به سامانه را فراموش کرده اید، می توانید برای بازیابی رمز عبور خود اقدام نمایید.

ادامه مطلب
روش های پیگیری گذرنامه

برای بازیابی رمز عبور خود می توانید از طریق مراحل زیر آن را بازیابی کنید:

  • ابتدا به سایت شهریه رهبری به آدرس shahrieh.csis.ir مراجعه کنید.
  • پس از ورود به صفحه اصلی بر روی گزینه بازیابی رمز عبور کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده، کد ملی یا کد شهریه خود را در کادرهای مشخص وارد کنید. در ادامه شماره تلفن همراه خود را نیز وارد نمایید. پس از این  کد امنیتی مندرج در صفحه را نیز تایپ نموده و بر روی گزینه تایید کلیک کنید.
  • با ادامه مراحل مربوط به بازیابی رمز عبور، رمز عبور به شماره تلفن همراه شما ارسال می گردد و با استفاده از رمز عبور جدید می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

مشاهده واریزی ها و پرداخت ها در سایت shahrieh.csis.ir

سایت شهریه رهبری به ارائه خدمات در زمینه شهریه طلاب می پردازد. این سایت به ارائه خدمات مختلف می پردازد اما مهم ترین کاربرد در واقع انجام خدمات مربوط به شهریه است. یکی از موضوعات مورد درخواست طلاب اطلاع از واریزی ها  و پرداخت ها در سایت شهریه رهبری است. 

با مراجعه به این سامانه و انجام مراحل می توانید از واریز ها و امور مربوط به شهریه اطلاع پیدا نمایید. برای این منظور می بایست ابتدا به حساب کاربری خود در سایت shahrieh.csis.ir وارد شوید.

پس از ورود به پورتال خود گزینه واریزی ها و پرداخت ها را انتخاب کنید.

با انجام این مراحل به صفحه جدید هدایت خواهید شد و می توانید اطلاعات مربوط به شهریه از جمله وضعیت شهریه، تاریخ وضعیت شهریه، وضعیت حساب بانکی، وضعیت کارت و … را مشاهده نموده و از امور مد نطر اطلاع پیدا نمایید.

برای ورود مستقیم به سامانه شهریه رهبری کلیک کنید.

همان طور که اشاره شد سامانه شهریه رهبری در راستای ارائه خدمات در زمینه شهریه طلاب حوزه های علمیه کشور ایجادشده است، طلاب می توانند با مراجعه به آدرس  و دریافت رمز عبور و پس از ورود به حساب کاربری خود از خدمات مجازی این سامانه از جمله خدمات مربوط به شهریه، اطلاع از واریزی‌ها و پرداخت‌ها، مسکن، ثبت درخواست ها و … بهره مند شوند.

ادامه مطلب
سایت تیپاکس tipaxco.com - ورود به سایت تیپاکس

در این مطلب به توضیح در رابطه با سامانه شهریه رهبری ، نحوه ورود به سایت shahrieh.csis.ir و مراحل بازیابی رمز عبور و .. پرداخته شد. در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی : سامانه نجما najma.ismc.ir

سؤالات متداول سامانه سایت شهریه رهبری shahrieh.csis.ir

بله، طلاب حوزه های علمیه می توانند با ورود به سایت شهریه رهبری و پس از ورود به حساب کاربری خود از خدمات مربوط به شهریه استفاده نمایند.

این سامانه با نشانی اینترنتی shahrieh.csis.ir در دسترس می باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه فرمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت شهریه رهبری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا