سامانه نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نجاح حوزه علمیه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir

سامانه نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir، سامانه یکپارچه ای است که برای ارائه خدمات آموزشی و تحصیلی به طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور راه اندازی شده است.

با فراهم شدن بسترهای اینترنتی مناسب در کشور و تمایل بسیاری از افراد به استفاده از خدمات سامانه ها به جای مراجعات حضوری، سامانه ها و سایت های زیادی برای ارائه خدمات در زمینه های مختلف به وجود آمده است.

بسیاری از سازمان ها و مراکز برای ارائه خدمات بهتر به افراد و جلوگیری از اتلاف وقت اقدام به راه اندازی سامانه هایی زیادی نموده اند. حوزه های علمیه سراسر کشور نیز به همین منظور و برای ارائه خدمات الکترونیکی با استفاده از بسترهای فراهم شده، اقدام به ایجاد سامانه هایی نموده است.

یکی از این سامانه ها، سامانه نجاح حوزه علمیه است. سامانه نجاح login.ismc.ir یک سامانه یکپارچه بوده و طلاب سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات ارائه شده آن استفاده نمایند.

در ادامه مطلب میتوانید مطالب بیشتری در مورد نحوه ورود به سامانه نجاح، ثبت نام در این سامانه، ورو به سایت نجاح پنل شخصی نام کاربری و رمز عبور سامانه نجاح و… را بخوانید.

در صورت داشتن سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد سامانه نجاح حوزه علمیه  می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه سامانه نجاح حوزه علمیه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

ورود به پیشخوان حوزه علمیه login.ismc.ir

سایت پیشخوان حوزه علمیه یا همان سامانه نجاح به منظور خدمت رسانی درسی آنلاین، همانند دانشگاه‌های سراسری، ایجاد شده است. طلاب برای تحصیل می‌توانند به سامانه نجاح حوزه مراجعه کنند و کارنامه، ریز نمرات دروس تخصصی، انتخاب واحد و غیره را به صورت الکترونیکی مشاهده نمایند.

برای ورود به پیشخوان حوزه علیمه کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 { پیشخوان حوزه علمیه }

سامانه نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir

سامانه نجاح سامانه یکپارچه ای است که برای ارائه خدمات مختلف تحصیلی و آموزشی و تسهیل در روند آموزش طلاب حوزه های علمیه در سراسر کشور راه اندازی شده است. طلاب سراسر کشور می توانند به این سامانه مراجعه نموده و از خدمات این سامانه به صورت آنلاین و غیر حضوری استفاده کنند. نام سامانه نجاح برگرفته از عبارت نرم افزار جامع معاونت آموزشی حوزه علمیه است.

ادامه مطلب
سایت اینترنت مخابرات adsl.tci.ir

طلاب برای ورود به پیشخوان حوزه علمیه می توانند با مراجعه و ورود به پیشخوان حوزه علمیه از خدمات تحصیلی آموزشی آن از جمله  مشاهده نمرات دروس ، انتخاب واحد و… استفاده نمایند.

سامانه نجاح حوزه علمیه با آدرس اینترنتی login.ismc.ir در دسترس بوده و  برای استفاده از خدمات و امکانات سامانه پیشخوان برتر لازم است طلاب با ورود به سایت نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده تا بتوانند از کلیه خدمات ارائه شده در این سامانه استفاده نمایند.

مقاله پیشنهادی : سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir

خدمات سامانه نجاح حوزه علمیه

سامانه نجاح login.ismc.ir دارای امکانات و خدمات مختلفی بوده و به ارائه خدمات مختلف تحصیلی به طلاب می پردازد .

طلاب برای استفاده از خدمات این سامانه لازم است بعد از ورود نام کاربری و رمز عبور خود به حساب کاربری خود وارد شوند و از امکانات مختلف ارائه شده استفاده نمایند.

از جمله خدمات ارائه شده توسط این سامانه می توان به این موارد اشاره نمود

–        انتخاب واحد دروس طلاب حوزه های علمیه

–        امکان ثبت نام برای شرکت در امتحانات

–        مشاهده نتایج و نمرات کسب شده در آزمون های مختلف

–        اطلاع از اخبار مختلف مرتبط با حوزه های علمیه

–        اطلاع از آخرین اطلاعیه ها

مقاله پیشنهادی : سامانه نجما najma.ismc.ir

نحوه ورود به سامانه نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir

همان طور که اشاره شد سامانه نجاح ، سامانه ای یکپارچه است که طلاب سراسر کشور می توانند به آن مراجعه نموده و پس از ورود به حساب کاربری خود از خدمات این سامانه به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

نحوه ورود به سامانه نجاح حوزه علمیه در ادامه توضیح داده شده است

برای ورود به این سامانه، ابتدا در یکی از مرورگرهای خود آدرس اینترنتی سامانه نجاح یعنی login.ismc.ir را وارد نموده و در ادامه سرچ نمایید.

ورود به پیشخوان حوزه علمیه

با سرچ عبارت مذکور خواهید توانست به طور مستقیم به سامانه نجاح وارد شوید.

ادامه مطلب
سایت خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

ورود به سامانه نجاح حوزه علمیه

بعد از ورود به صفحه اصلی مشاهده می کنید که برای ورود به حساب کاربری نیاز به نام کاربری و رمز عبور سامانه نجاح دارید

نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و در ادامه بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

نام کاربری و رمز عبور سامانه نجاح

در صورتی که نام کاربری و رمز عبور برای ورود به این سامانه را هنوز ندارید ادامه مطلب را بخوانید تا بتوانید با استفاده از این راهنمایی و دریافت نام کاربری و رمز عبور به حساب کاربری خود در سامانه نجاح وارد شوید.

کاربر گرامی ؛ نظر به راه اندازی سیستم یکپارچه احراز هویت مرکز مدیریت حوزه های علمیه شما می توانید با نام و کاربری که از قبل داشتید ( نجاح و نجما ) وارد سامانه شوید. همچنین شما می توانید با فعال کردن تیک مرا به خاطر بسپار، در مراجعات بعدی نیازی به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور نداشته باشید.

– چناچنچه نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، می توانید از طریق بخش (نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کرده ام) با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خود، مشخصات کاربری خود را بازیابی کنید تا در قالب پیامک برای شما ارسال شود.
– چنانچه برای بازیابی اطلاعات حساب خود به مشکل برخوردید مشکل را از طریق قسمت پشتیبانی مطرح نمایید تا کمتر از ۴۸ ساعت مشکل شما بررسی و در صورت لزوم نتیجه برای شما از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

برای ورود مستقیم به سامانه نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir کلیک کنید.

نام کاربری و رمز عبور سامانه نجاح

برای ورود به سامانه نجاح نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارید تا بتوانید با ورود این اطلاعات به حساب کاربری خود در سایت نجاح واد شوید

در صورتی که اولین بار است به این سامانه login.ismc.ir وارد می شوید و نام کاربری و رمز عبور ندارید باید بر روی گزینه فراموشی نام کاربری و رمز عبور کلیک نمایید

فراموشی رمز عبور در سامانه نجاح

بعد از این مرحله باید در کادرهای مربوطه کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و گزینه تایید را کلیک نمایید.

در صورتی که اطلاعات شما در سامانه موجود باشد ، پیامکی به شماره ای که وارد کردید ارسال می شود و نام کاربری و رمز عبور برای ورود به این سامانه به شما ارائه می گردد.

 اما در صورتی که اطلاعات شما در سامانه موجود نباشد برای شما پیغامی مبنی بر اینکه اطلاعات وارده با اطلاعات سیستم هم خوانی ندارد نمایش داده می شود. در این صورت باید درخواست اصلاح مشخصات بدهید.

ادامه مطلب
سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات iranfoia.ir

برای این منظور بر روی گزینه درخواست بررسی هویت کلیک کنید و مراحل مربوط به آن را طی نمایید. بعد از اینکه اطلاعات شما بررسی و تایید شد بری شما نام کاربری و رمز عبور ارسال خواهد گردید.

فراموشی نام کاربری و رمز عبور سامانه نجاح

در صورتی که پیش از این برای ورود به سامانه نجاح دارای نام کاربری و رمز عبور بودید ولی اکنون اطلاعات کاربری خود را فراموش کرده اید لازم است برای بازیابی و دریافت مجدد این اطلاعات اقدام نمایید.

در صورتی که نام کاربری و رمز عبور سامانه نجاح را فراموش کرده اید باید مراحل مشابهی با آنچه پیش از این در مورد دریافت رمز عبور و نام کاربری گفته شد را انجام دهید

بر روی گزینه “فراموش نام کاربری و رمز عبور” کلیک کنید

بعد از وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن همراه خود، سامانه از طریق پیامک برای شما نام کاربری و رمز عبور ارسال خواهد نمود. در صورت وجود خطا از گزینه درخواست بررسی هویت اقدام کنید.

سامانه نجاح حوزه علمیه با آدرس اینترنتی login.ismc.ir در دسترس بوده و طلاب سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سامانه و ورود به حساب کاربری خود از خدمات و امکانات تحصیلی و آموزشی آن استفاده نمایند.

اگر  به هنگام ورود به سامانه و یا استفاده از خدمات این سامانه دچار مشگل شده اید یا ابهامی برای شما پیش آمده است می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و مشگل خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir

کاربرانی که برای اولین بار می خواهند از سامانه استفاده کنند و رمز عبور و نام کاربری را هم نمی دانند در این صورت روی گزینه فراموشی نام کاربری و رمز عبور کلیک می کنند اگر اطلاعات فرد در سامانه وجود داشته باشد با وارد کردن کد ملی و شماره همراه ، سامانه پیامکی با عنوان نام کاربری و رمز عبور ارسال می کند.

کاربرانی که قصد ورود به سایت پیشخوان حوزه علمیه را دارند می توانند به آدرس www.login.ismc.ir مراجعه کنند. ضمنا آموزش تصویری نیز در مقاله درج شده است.

ادامه مطلب
سامانه خودروهای گازسوز کشور irngv.mimt.gov.ir

کاربرانی که برای اولین بار می خواهند از سامانه استفاده کنند و رمز عبور و نام کاربری را هم نمی دانند در این صورت روی گزینه فراموشی نام کاربری و رمز عبور کلیک می کنند اگر اطلاعات فرد در سامانه وجود داشته باشد با وارد کردن کد ملی و شماره همراه ، سامانه پیامکی با عنوان نام کاربری و رمز عبور ارسال می کند.

در صورتی که اطلاعات فرد در سامانه وجود نداشته باشد سیستم پیغام می دهد (مشخصات وارد شده با اطلاعات سیستم همخوانی ندارد، چنانچه از صحت اطلاعات خود مطمئن هستید ، میتوانید از ایـنجا درخواست اصلاح مشخصات بدهید) دراین صورت یا روی گزینه اینجا ویا روی گزینه درخواست بررسی هویت که در پائین صفحه درج شده کلیک می کنند و مراحل درخواست شده را تکمیل نمایند. . بعد از حدودا 48 ساعت و تأیید اطلاعات توسط کارشناس پیشخوان نام کاربری و رمز عبور ارسال خواهد شد.

کاربرانی که نام کاربری و رمز عبور را فراموش کرده اند در این صورت روی گزینه (فراموشی نام کاربری و رمز عبور) کلیک می کنند با درج کد ملی و شماره همراه ثبت شده در سامانه پیشخوان، سامانه پیامکی با عنوان نام کاربری و رمز عبور ارسال می کند. در صورتی کدملی و شماره همراه وارد شده در این بخش در سامانه ثبت نشده باشد سیستم پیغام می دهد (مشخصات وارد شده با اطلاعات سیستم همخوانی ندارد، چنانچه از صحت اطلاعات خود مطمئن هستید ، میتوانید از ایـنجا درخواست اصلاح مشخصات بدهید) دراین صورت یا روی گزینه اینجا ویا روی گزینه درخواست بررسی هویت که در پائین صفحه درج شده کلیک می کنند و مراحل درخواست شده را تکمیل نمایند بعد از حدودا 48 ساعت و تأیید اطلاعات توسط کارشناس پیشخوان نام کاربری و رمز عبور ارسال خواهد شد.

در صورتی که سیستم اعلام کند پیام با موفقیت ارسال شد اما دریافت کننده پیامک ، پیامی دریافت نمی کند چند احتمال می تواند وجود داشته باشد:

1) کاربر پیامهای تبلیغاتی گوشیشان را مسدود کرده است در این صورت با غیر فعال کردن مسدودی پیامهای تبلیغاتی مشکل حل خواهد شد درغیر این صورت می توانند روی گزینه درخواست بررسی هویت که در پایین صفحه نمایش داده می شود کلیک کنند و خط دیگری را معرفی کنند

2) برخی از موارد سامانه دچار مشکل فنی شده است که بعد از مدتی دوباره تلاش نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.9/6 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نجاح حوزه علمیه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا