نحوه ورود به سایت آجا www.aja.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نحوه ورود به سایت آجا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت بهبود کیفیت خدمت رسانی در زمینه های مختلف و ارائه خدمات به کارکنان پایور و وظیفه خود، اقدام به  راه اندازی سایت آجا ارتش www.aja.ir نموده است. 

افراد زیادی با مراجعه به سایت آجا www.aja.ir ارتش می توانند از امکانات ارائه شده به فراخور نیاز و موقعیت خود استفاده کنند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز مانند بسیاری از سازمان های دیگر برای برای ارائه خدمات بهتر به کارکنان خود اقدام به راه اندازی این سامانه کرده است. افراد با توجه به نیاز خود می توانند از بخش های مختلف استفاده کرد و کسب اطلاعات نمایند. در ادامه می توانید با نحوه ورود به سایت آجا www.aja.ir، و بخش های مختلف آن بیشتر آشنا شوید.

سایت آجا www.aja.ir

سایت آجا www.aja.ir یکی از سامانه هایی است که برای ارائه خدمات غیر حضوری به ایثارگران ارتش روی کار آمده است کارکنان پایور و ظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران می توانند پس از ورود به سایت aja.ir از خدمات ارائه شده در این سامانه استفاده نمایند.

یکی از موارد مهمی که کارکنان وظیفه و پایور ارتش در صدد دریافت و استفاده از آن هستند ، دریافت کد پیگیری ایثارگران ارتش می باشد. کلیه کارکنان وظیفه و پایور ارتش می توانند با مراجعه به این سایت، نسبت به دریافت کد پیگیری خود اقدام نمایند.

www.aja.ir ثبت نام

معرفی سایت آجا www.aja.ir

مراجعه کنندگان با مراجعه به سایت آجا ارتش می توانند از بخش های مختلف استفاده کنند.می توانند با ورود به این سامانه برای دریافت کد رهگیری خود اقدام نموده و یا آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط با ارتش جمهوری اسلامی ایران را مشاهده نمایند. همچنین کارکنان این نهاد با استفاده از ورود به سایت آجا ارتش از سیستم پاسخ به سوالات کارکنان ارتش جمهوری اسلامی یا سامانه سپهر آجا برای دریافت پاسخ سوالات و ابهامات خود استفاده نمایند

همچنین تمامی کسانی که تمایل به استخدام در ارتش جمهوری اسلامی را دارند می توانند ضمن مراجعه و ورود به این سامانه، اطلاعیه های مربوط را در بازه زمانی معین مشاهده کرده و در بازه زمانی مشخص شده نسبت به واریز وجه و ثبت نام در آزمون، اقدام کنند.

مقاله پیشنهادی » سایت دریافت کد ایثارگری ارتش

نحوه ورود به سایت آجا www.aja.ir

 

نحوه ورود به سایت آجا ارتش در ادامه برای شما توضیح داده شده است.

 برای ورود به سایت آجا www.aja.ir باید ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت آجا ارتش یا aja.ir را سرچ نموده و سپس جستجو نمایید.

پس از جستجو عبارت مذکور، به طور مستقیم وارد سایت آجا ارتش جمهوری اسلامی ایران می شوید.

با ورود به سامانه مذکور می توانید بخش های مختلف این سامانه را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود از امکانات ارائه شده مانند دریافت کد رهگیری پایوران و کد رهگیری وظیفه، مشاهده اطلاعیه های استخدامی و یا ثبت نام در آزمون استخدامی ارتش جمهوری اسلامی در زمان مشخص، سامانه سپهر آجا، مشاهده آخبار و اطلاعیه ها و… به صورت غیر حضوری استفاده نمایید.

ثبت نام در سایت www.aja.ir

داوطلبانی که کارت ایثار دارند برای دریافت کد سهمیه ایثارگری ارتش وارد سایت آجا www.aja.ir می‌شوند با وارد کردن کد ملی رزمنده استعلام کد ایثارگری را انجام داده و کد ۱۲ رقمی ایثارگری ارتش را دریافت می‌کنند.

دریافت کد پیگیری ایثارگران ارتش www.aja.ir

متقاضیانی برای دریافت کد ایثارگری ارتش مراحل زبر را طی کنید..

ابتدا با مراجعه به سایت آجا www.aja.ir جهت “مشخص کردن سهمیه و نسبیت خود” اقدام کنند. از منوی سمت راست گزینه “شهدا و ایثارگران” را انتخاب کنند. کد رهگیری ایثارگران را انتخاب کنند و با توجه به اینکه از کارکنان وظیفه یا پایور بودند یکی از گزینه های مربوطه زیر را انتخاب کنند:
کد رهگیری وظیفه مربوط به ایثارگرانی است که حداقل 12 ماه در مناطق عملیاتی حضور داشتند.
کد رهگیری پایوران به ایثارگرانی که حداقل 8 ماه در مناطق عملیاتی حضور داشتند اختصاص می یابد.

مقاله پیشنهادی » سایت گزینش آجا

ورود به سایت آجا ارتش aja.ir +راهنما کد ایثارگری و استخدام ارتش

آگهی استخدام آجا

یکی از مواردی که افراد زیادی در صدد کسب اطلاع در مورد آن هستند، اطلاع از زمان و شرایط و مراحل مختلف استخدام در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران هر ساله از طریق  برگزاری آزمون استخدام و انجام مراحل مختلف گزینش  اقدام به جذب نیروهای جدید برای خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران می نماید

تمامی افرادی که تمایل و علاقه به جذب در ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارند می توانند با مراجعه به سایت آجا ارتش ، برروی گزینه گزینش و استخدام افسری کلیک نمایند.

بعد از ورود به این صفحه بعد از مشاهده کلیه اطاعیه ها و آگهی های استخدام ارتش جمهوری اسلامی می تاونید برای مراحل ثبت نام و پرداخت اقدام نمایید.

کلیه اطلاعیه ها و اخبار مربوط در خصوص استخدام در ارتش جمهوری اسلامی ایران از طریق این سامانه منتشر می شود و افراد متقاضی برای مطالعه دفترچه راهنما ثبت نام، پرداخت هزینه به صورت اینترنتی، تکمیل فرم ثبت نام و… باید به سایت آجا ارتش مراجعه کرده و از گزینه گزینش و استخدام افسری، به منظور ثبت نام و پرداخت وجه آزمون اقدام نمایند.

پاسخگویی آجا ( سپهر آجا )

سامانه پاسخ گویی هوشمند رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران  برای رسیدگی و پاسخ گویی به مشکلات رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده است

کلیه این افراد می توانند بعد از مراجعه به سایت آجا ارتش ، قسمت پاسخگویی آجا را انتخاب کرده و در صفحه باز شده که صفحه سامانه پاسخگویی هوشمند رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران است نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند.

دریافت کد رهگیری پایوران از سایت آجا

کلیه کارکنان پایور ارتش جمهوری اسلامی برای شرکت در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، می توانند نسبت به دریافت کد رهگیری پایور از طریق سایت آجا ارتش اقدام کنند.

این افراد می توانند بعد از دریافت کد رهگیری مربوط به خود، در هنگام ثبت نام در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور،  این کد را در فرم ثبت نام خود وارد نمایند.

برای دریافت کد رهگیری پایور، باید به این صورت عمل نمایید

بعد از ورود به سایت آجا، در صفحه اصلی بر روی گزینه کد رهگیری ایثارگران کلیک نمایید و سپس گزینه کد رهگیری پایوران را انتخاب کنید و سپس  در صفحه جدید باز شده اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید

بعد از ورود اطلاعات، در صورتی که اطلاعات فرد در سامانه موجود باشد کد رهگیری دوازده رقمی نمایش داده می شود. این کد رهگیری را یادداشت کرده و در هنگام ثبت نام برای موسسات و دانشگاه ها و …. استفاده نمایید.

مقاله پیشنهادی : سایت دریافت کد ایثارگری سپاه issar.ir

کد رهگیری وظیفه از سایت آجا ارتش

دریافت کد رهگیری وظیفه از سایت آجا

علاوه بر کارکنان پایور ارتش جمهوری اسلامی، کارکنان و نیروهای وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران هم می توانند نسبت به دریافت کد رهگیری خود اقدام کنند

برای دریافت کد رهگیری، بعد از ورود به www.aja.ir سایت آجا ارتش، گزینه کد رهگیری ایثارگران و بعد از آن کد رهگیری وظیفه را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده، کد ملی خود را وارد نموده و گزینه جستجو را کلیک نمایید در صورت وجود اطلاعات فرد در سامانه، کد رهگیری فرد نمایش داده می شود و اگر قصد استفاده از این کد را برای شرکت در آزمون های ورودی دانشگاه ها و موسسات کشور دارید می توانید به هنگام ثبت نام در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، این کد را در محل مخصوص درج نمایید.

در این مطلب در مورد سایت آجا www.aja.ir ارتش جمهوری اسلامی ایران و امکانات مختلف آن توضیح داده شد. اگر در دریلفت کد رهگیری خود مشگل داشته و یا در استفاده از سایر موارد به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید با شماره های مندرج در دفترچه با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مقاله پیشنهادی : سامانه خدمات الکترونیک سایت ایثار

سؤالات متداول ورود به سایت آجا ارتش www.aja.ir

برای ورود به سایت آجا کافیست به سایت www.aja.ir مراجعه کنید.

در مقاله توضیح داده شده است.

سامانه hrm در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به کارکنان وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

  آدرس سایت  دریافت کد ایثارگری ارتش www.aja.ir  می باشد.

5.7/6 - (36 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نحوه ورود به سایت آجا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫4 دیدگاه ها

  1. برای مشاوره تلفنی در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر از طریق تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید.

    ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

    1613 907 909

  2. با سلام وخداقوت
    چندین ماه هست که درخواست کارت هوشمند دادم و تمامی مراحل را طی کردم همرزم من کارتش رسید ولی از کارت من خبری نیست ممنون میشم دراین خصوص پیگیری کنید🙏

  3. باسلام و خسته نباشید این جانب مدت 22 می‌باشد درخواست کارت هوشمند ایثار گری ارتش نموده ام پس پیگیری‌های مکرر هنوز به دستم نرسیده از مقام محترم تقاضا دارم به خواست اینجانب رسیدگی فرمائد با کمال تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا