سامانه استعلام وضعیت وکیل

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه استعلام وضعیت وکیل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه استعلام وضعیت وکیل

سامانه استعلام وضعیت وکیل در واقع بخشی از سامانه عدل ایران می باشد ، افراد می توانند پیش از انتخاب وکیل با مراجعه به این سامانه برای استعلام وضعیت وکیل مورد نظر خود اقدام نمایند.

ممکن است تعدادی از افرادی که در واقع وکیل نبوده و دارای پروانه وکالت معتبر نمی باشند و یا توسط مراجع از شغل وکالت خود تعلیق شده اند با سوء استفاده از نیاز و موقعیت افراد قصد سودجویی از آنان را داشته باشند ، بنابراین لازم است افراد دقت و توجه لازم را در این زمینه داشته و پیش از انتخاب وکیل موردنظر، فرآیند استعلام وکیل از طریق سایت استعلام وکیل را انجام نموده و پس از این با اطمینان خاطر برای عقد قرارداد اقدام نمایید.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سامانه استعلام وضعیت وکیل، نحوه ورود و استعلام وضعیت وکیل مورد نظر ، استعلام وضعیت وکیل با کد ملی و … خواهیم پرداخت. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

سامانه استعلام وضعیت وکیل

یکی از دغدغه های اصلی افراد پیش از عقد قرارداد با وکیل و سپردن وکالت پرونده حقوقی خود به وی، در خصوص معتبر بودن یا نبودن پروانه وکالت شخص مورد نظر می باشد. برای اطمینان از داشتن اعتبار قانونی و زمانی پروانه وکالت بهتر است پیش از انجام روند عقد قرار داد برای استعلام وضعیت وکیل مورد نظر اقدام نمایید.

ادامه مطلب
سامانه ایران املاک iranamlaak.ir

این فرآیند به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه استعلام وضعیت وکیل انجام می پذیرد.

استعلام وکیل با اسم و فامیل

پیش از این، این روند با مراجعه حضوری فرد به مراجع صدور پروانه وکالت انجام می پذیرفت که امری بسیار زمان بر بود ولی اینک و با ایجاد بسترهای مناسب الکترونیک در کشور بسیاری از امور از جمله استعلام وضعیت وکیل با مراجعه به سامانه ها و به صورت غیر حضوری انجام می پذیرد. در این مورد هم افراد می توانند با مراجعه به سامانه استعلام وضعیت وکیل اطلاعات مورد نظر و لازم برای ادامه روند پرونده خود را مشاهده نمایند.

 

ورود به سامانه استعلام وضعیت وکیل

سامانه عدل ایران یا درگاه خدمات الکترونیکی رسمی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در راستای هوشمندسازی و الکترونیکی شدن خدمات قضایی راه اندازی شده است. این سایت به ارائه طیف گسترده و وسیعی از خدمات قضایی می پردازد و افراد مختلف می توانند با مراجعه به این سامانه از بسیاری از خدمات قضایی مد نظر خود به صورت غیر حضوری و آنلاین استفاده نمایند.

سامانه استعلام وضعیت وکیل قسمتی از سایت عدل ایران می باشد و همان طور که توضیح داده شد با مراجعه به این سامانه می توانید وضعیت وکیل مورد نظر خود را استعلام نمایید.

برای ورود به سامانه استعلام وضعیت وکیل باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه عدل ایران یعنی adliran.ir را وارد نموده و جستجو نمایید. پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه عدل ایران adliran.ir وارد خواهید شد.

سامانه استعلام وضعیت وکیل

در صفحه اصلی سایت، سامانه ها و گزینه های مختلف سایت عدل ایران را مشاهده می نمایید و با استفاده از آنها می توانید خدمات قضایی مختلف مد نظر خود را انجام دهید.

ادامه مطلب
سامانه نام ثبت احوال

پس از این می توانید با ورود به سامانه استعلام وضعیت وکیل برای استعلام وکیل مورد نظر خود اقدام کنید.

در صفحه اول بر روی گزینه سایر سامانه ها کلیک کنید. در صفحه جدید گزینه استعلام وضعیت وکیل را انتخاب کنید.

ورود به سامانه استعلام وضعیت وکیل

نحوه ورود به سامانه استعلام وضعیت وکیل

در ادامه این مبحث می توانید نحوه استعلام وضعیت وکیل در سامانه استعلام وضعیت وکیل را خواهید خواند.

 

نحوه استعلام در سامانه استعلام وضعیت وکیل

قوه قضاییه کشور در جهت تسهیل فرآیند استعلام وکلای کانون وکلا یا وکلای قوه قضاییه و در جهت اطمینان از اعتبار پروانه وکالت آن ها سامانه ای با نام “سامانه استعلام وضعیت وکیل” را راه اندازی نموده است. این سامانه در واقع بخش از سایت عدل ایران می باشد و با مراجعه به آن می توانید پیش از اقدام به عقد قرار داد با وکیل، در مورد صحت اعتبار پروانه و اعتبار زمانی پروانه وکالت وکیل مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید.

با مراجعه به سامانه استعلام وکیل، امکان بررسی اعتبار پروانه و اعتبار زمانی پرونده وکلای قوه قضاییه و کانون وکلا وجود دارد. این فرآیند علاوه بر صرفه جویی در زمان باعث کاهش هزینه و تسهیل در روند انجام امور می گردد.

پیش از این نحوه ورود به سامانه استعلام وضعیت وکیل را توضیح دادیم. پس از ورود به سایت استعلام وضعیت وکیل با ورود اطلاعات خواسته شده می توانید برای این مورد اقدام نماید.

در صفحه جدید می بایست کد ملی وکیل را در باکس مربوط وارد نمایید. کد امنیتی مندرج در صفحه را نیز در کادر مخصوص آن وارد کرده و گزینه بررسی و استعلام را بفشارید.

ادامه مطلب
سامانه بام بانک ملی ایران my.bmi.ir

نحوه استعلام در سایت استعلام وضعیت وکیل

بعد از این اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ اعتبار پروانه وکالت، مرجع صدور پروانه و وضعیت اشتغال به کار وکیل مورد نظر نشان داده خواهد شد.

توجه داشته باشید که علاوه بر سامانه استعلام وضعیت وکیل با استفاده از قسمت خدمات قضایی من نیز می توانید برای استعلام وضعیت پرونده وکالت وکیل مورد نظر خود اقدام نمایید.

 

استعلام پروانه وکالت با کد ملی

سامانه استعلام وضعیت وکیل، امکان استعلام پروانه وکالت با کد ملی را فراهم می نماید. بنابراین برای استعلام وکیل قوه قضاییه یا استعلام وضعیت وکیل مرکز وکلا می توانید با استفاده از این سامانه اقدام نمایید.

استعلام وضعیت وکیل به صورت غیر حضوری و با کد ملی گامی مهم و بزرگ در جهت کاهش زمان و پیشگیری از اتلاف وقت و هزینه می باشد.

برای استعلام پروانه وکالت با کد ملی می توانید از طریق سایت استعلام وضعیت وکیل اقدام نمایید. ابتدا به سایت عدل ایران با نشانی اینترنتی adliran.ir مراجعه نمایید.

از میان گزینه های موجود بر روی گزینه استعلام وضعیت وکیل کلیک کنید ( در صفحه اصلی گزینه ی سایر سامانه ها را کلیک کرده و در ادامه در صفحه جدید گزینه استعلام وضعیت وکیل را بفشارید).

پس از این با ورود به صفحه جدید برای استعلام پروانه وکالت با کد ملی اقدام نمایید. فقط کافی است کد ملی وکیل را وارد نموده و پس از وارد کردن عبارت امنیتی موجود، گزینه بررسی و استعلام را کلیک کنید.

استعلام پروانه وکالت با کد ملی

پس از این مشخصات وکیل مورد نظر برای شما نمایش داده خواهد شد. با استفاده از این صفحه می توانید برای استعلام وکیل قوه قضاییه و استعلام وضعیت وکیل مرکز وکلا اقدام نمایید.

ادامه مطلب
سایت رده www.rade.ir + استعلام چک برگشتی صیاد و قدیمی

 

برای ورود به سامانه استعلام وضعیت وکیل عدل ایران کلیک کنید.

 

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه استعلام وضعیت وکیل، نحوه ورود به این سامانه و استعلام وکیل مورد نظر پرداختیم،

در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

سامانه استعلام وضعیت وکیل در واقع بخشی از سایت عدل ایران بوده و افراد می توانند برای استعلام وکیل مورد نظر و اطمینان از صحت پروانه وکالت وکیل و اعتبار زمانی آن به این سامانه مراجعه نمایند.

با مراجعه به سامانه استعلام وضعیت وکیل و با توجه به توضیحات داده شده در متن می توانید برای استعلام وکیل قوه قضایه و استعلام وضعیت وکیل مرکز وکلا اقدام کنید.

در این مطلب به توضیح کامل در مورد استعلام پروانه وکالت با کد ملی پرداختیم برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه استعلام وضعیت وکیل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا