سامانه ایران املاک iranamlaak.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ایران املاک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معاملات املاک همواره یکی از پر ریسک‌ترین معامله‌های در کشور ایران می‌باشد . شاید تا به حال بسیاری از افراد در معاملات املاک با مشکلاتی مواجه شده‌اند،به همین دلیل به سامانه مانند سامانه ایران املاک iranamlaak.ir برای شفاف سازی امور مربوط به این موضوع احساس می‌شود. ثبت املاک و مستغلات کشور،سامانه‌ای هست که برای شفاف سازی امور مربوط به معاملات املاک کشور راه اندازی شده است.

با توجه به اهمیت‌های بسیار زیاد سامانه ایران املاک امکانات مختلفی که در این سامانه iranamlaak.ir عرضه می‌شود،در این مقاله برای توضیحات کامل در خصوص ورود به سامانه ایران املاک،ثبت نام در سامانه ثبت املاک و مستغلات کشور،نحوه استعلام کد رهگیری از سایت پرداخته شده و همچنین سایر خدمات این سایت به صورت کامل شرح داده شده است در مقاله ما،پس برای اطلاعات بیشتر مقاله ما را مطالعه بفرمایید.

معرفی سامانه ایران املاک iranamlaak

در این بخش از مقاله می‌خواهیم راجع به معرفی سامانه ایران املاک یا املاک و مستغلات کشور iranamlaak.ir صحبت کنیم.

ایران املاک به نشانی اینترنتی iranamlaak.ir سامانه‌ای است که با اهداف شفاف سازی معاملات املاک در کشور راه‌اندازی شده است. این سامانه در راستای عرضه امکانات غیر حضوری یا همان آنلاین به املاک و مردم کشور رو کار آمده است خدمات مختلفی را به مردم همچنین مشاور املاک عرضه می‌کند.

بنابراین،سامانه ثبت معاملات به نشانی اینترنتی iranamlaak.ir که با سامانه ایران املاک هم شناخته می‌شود،با هدف عرضه خدمات در راستای شفاف سازی و کاهش کاربراری‌های مربوط به معاملات املاک رو کار آمده است و به همین دلیل راست‌ها نیز نظارت دقیقی بر معاملات املای در سراسر کشور می‌نماید که در ادامه مقاله در خصوص ورود و ثبت نام در سامانه ثبت املاک و مستلات کشور توضیح داده شده است.

ورود به سامانه ایران املاک iranamlaak

در این بخش از مقاله می خواهیم راجع به ورود به سامانه iranamlaak.ir  ایران ملک صحبت کنیم.

ایران املاک سامانه برای انجام بسیاری از امورات مربوط به معاملات بازار مسکن می‌باشد. در حال حاضر این سامانه برای کاربرهای مختلفی مورد نظر قرار می‌گیرد که لازم به گفتن است که افرادی که قصد استفاده از خدمات را دارند،با نحوه ورود به این سامانه آشنایی داشته باشند.

ابتدا در یکی از مرورگرهای خود آدرس وب سایت اینترنتی ثبت املاک و مستغلات کشور را به نشانی اینترنتی iranamlaak.ir  را جستجو نمایید تا به صورت مستقیم به این سایت وارد شوند. بعد از ورود به سایت ایران املاک می‌توانید بسته مورد نظر خود را از یکی از خدمات این سامانه استفاده نمایید.

ایران املاک iranamlaak.ir1 1

سایت ثبت املاک و اسکان راه‌اندازی شد تا تمام کسانی که اطلاعات محل سکونت خریداری شده و یا اجاره داده خود را در این سامانه ثبت کند تا مشمول پرداخت مالیات تعیین شده قرار نگیرد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه و ثبت نام در ان مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می‌گردد.

پس لطفا برای اطلاعات بیشتر مقاله مارا مطالعه کنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه اظهارنامه اجاره املاک

ثبت نام در سامانه ثبت املاک و مستغلات کشور iranamlaak

در این بخش از مقاله می‌خواهیم راجع به ثبت نام در سامانه ثبت املاک و مستلات کشور صحبت کنیم.

کسانی که قصد استفاده از امکانات مختلف سامانه ثبت املاک و مستغلات کشور را دارند،می‌باید ابتدا در این سامانه ثبت معاملات ثبت نام کند. ثبت نام در سایت ایرانیان املاک به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می‌شود. لازم به ذکر است که ثبت نام در این سامانه برای دو گروه مشاور املاک و اعضا انجام می‌شود که در ادامه به توضیحات ثبت نام در این سامانه ثبت املاک و مستغلات کشور می‌پردازیم.

ورود به سایت ثبت نام معاملات به آدرسiranamlaak.ir
انتخاب گزینه ثبت نام
انتخاب یکی از دو گزینه ثبت نام
وارد کردن کد ملی و کد صنفی خود
وارد کردن اطلاعات خواسته شده و تکمیل کردن نهایی فرم.

برای ثبت نام در این سامانه،اول به سایت ثبت معاملات و املاک کشور به نشانی iranamlaak.ir وارد می‌شویم. پس از ورود به سایت بر روی گزینه ثبت نام کلیک می‌کنیم.

ایران املاک iranamlaak.ir2 1

حالا دو گزینه برای شما نشان داده شده است. در صورتی که جز مشاور املاک می‌باشد برای گزینه مشاور املاک کلیک کنید.

ایران املاک iranamlaak.ir8 e1705497233882

حالا وارد کردن کد ملی کد صنفی خود را در محل ثبت نام در این سامانه انجام دهید.

ایران املاک iranamlaak.ir3 Copy

در صورتی که شما جز مشاوره املاک نیستید بر روی گزینه ثبت نام اعضا کلیک کنید.

ایران املاک iranamlaak.ir5

فرم مربوط به ثبت نام در سامانه ثبت املاک و مستغلات کشور به شما نشان داده می‌شود. در این فرم شما باید تمامی فیلدهای ستاره‌دار را تکمیل کنید و پس از تکمیل تمام فیلدها بر روی گزینه ذخیره کلیک کنید تا اطلاعات شما در این سامانه ثبت و ثبت نام شما تکمیل شود.

ایران املاک iranamlaak.ir8 e1705497233882

سایت وام و ودیعه مسکن سایتی است که با اهداف پیاده شده طرح‌های مربوط به وام بعدی مسکن راه اندازی شده است برای اطلاعات بیشتر در خصوص این سایت بر نحوه ثبت نام لطفاً مقاله زیر را مطالعه بفرمایید.

نحوه استعلام کد رهگیری املاک از سامانه ثبت معاملات و املاک کشور

در این بخش از مقاله می‌خواهیم نحوه استعلام کد رهگیری املاک از سامانه ثبت معاملات و املایی که کشور را توضیح دهید.

با توجه کردن به طرح مربوطه به ثبت معاملات کشور در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور پس از ثبت اطلاعات در این سامانه به کسانی که یک کد رهگیری معاملات تحویل داده می‌شود که لازم است افراد با این کد رهگیری به سایت iranamlaak.ir وارد شوند و قرارداد خود را استعلام بگیرند.

برای این کار کافی است که فرد ابتدا به سایت ثبت معاملات و املاک کشور وارد شود و پس از گزینه مربوط به استعلام کد رهگیری را انتخاب نماید سپس با وارد کردن کد ملی فرد که قرارداد به نام آن نوشته شده است و کد رهگیری قرار داده از قرارداد خود است از قرارداد خود اسلام بگیرم.

اول به سامانه کد رهگیری املاک همان سایت ثبت معاملات و املاک کشور به نشانه iranamlaak.ir وارد شوید پس از ورود به سایت بر روی گزینه استعلام کد رهگیری املا کلیک کنید.

در ادامه در صفحه زیر وارد می‌شوید که برای استعلام کد رهگیری باید کد ملی و کد رهگیری طرف قرارداد را بنویسید.

سامانه ملی نهضت مسکن یا سامانه ثمن توسط دولت جهت ثبت نام متقاضی فاقد خانه در طرح جشن تولید مسکن راه اندازی شده است.

سایر امکانات سامانه املاک و مستغلات کشور iranamlaak

در این بخش از مقاله می‌خوایم سایر امکانات سامانه املاک و مسغلات کشور را توضیح دهیم.

یکی از اصلی‌ترین خدمات سامانه املاک و مستغلات کشور،استعلام قرارداد کد رهگیری می‌باشد فرد که قصد استعلام قرارداد دارد می بایست از طریق این گزینه با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری قرارداد اعتبار قرارداد خود را بررسی و آن را پیگیری بنماید.

یکی دیگر از امکاناتی که سامانه به کاربر خود عرضه می‌دهد مربوط به جستجوی منطقه‌ای معاملاتی املاک کشور می‌باشد. اشخاص با استفاده از گزینه قادر هستند که تا با وارد کردن کد پستی ملکی که قصد خرید یا اجاره آن را دارد و مشخص کردن نوع معامله یعنی فروش یا اجاره تمامی معاملاتی را که پیش از این بر روی آن ملک انجام شده است را ببیند.

با استفاده از این امکان سامانه ثبت معاملات افراد می‌توان معاملات انجام گرفته بر روی ملک مورد نظر خود را ملاحظه نموده و از انجام معاملات غیر مالک که یکی از شکل شایع کاربردی می‌باشد خودداری نماید.

البته این سامانه در راستای شفافیت سازی در امور معاملات کشور امکانات دیگری را نیز عرضه می‌دهد که افراد می‌توانند با ورود به این سامانه از سایر خدمات سامانه املاک استفاده نمایند. از جمله خدماتی که دارین سایت هزینه می‌شود می‌توان به ثبت معاملات کشوری،درخواست صدور گواهی الکتریکی،دریافت لیست مشاوره املاک مجاز،دریافت معرفه‌های مجاز،جستجوی منطقه‌ای که معاملات املاک کشور مشاهده شرکت‌های مجاز از خدمات رایانه ای و… اشاره کرد.

مقاله پیشنهادی » سامانه ملی املاک و اسکان

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ایران املاک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا