مراحل راه اندازی اپل واچ | Apple Watch

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مراحل راه اندازی اپل واچ | Apple Watch

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راه اندازی اپل واچ

 اپل واچ برای اولین بار در سال 2016 معرفی و تا کنون سری های مختلفی از آن با قابلیت ها و امکانات متفاوت تولید و به بازار عرضه شده است یکی از پر بحث ترین سوالات کاربران اپل واچ این می باشد که چگونه اپل واچ خود را راه اندازی کنیم؟

اپل واچ نیز مانند بسیاری از محصولات شرکت اپل، می تواند بسیار ساده از آن استفاده باشد اما شاید با راه اندازی اپل واچ به صورت صحیح آن از خدمات بی نظیر آن درست یابید. ممکن است تعجب کنید که اگر به تازگی یک اپل واچ جدید را دریافت کرده اید، از کجا شروع کنید، کارهای زیادی باید انجام دهید تا امکانات کلی اپل واچ برای شما فعال شود. اجازه دهید شما را در این فرآیند راهنمایی کنیم، از راه اندازی اولیه تا بهینه سازی هر کاری که می تواند برای راه اندازی اپل واچ انجام دهد.

در ادامه مقاله قصد داریم به شما مراحل راه اندازی اپل واچ را با بهترین روش های ممکن آموزش دهیم پس تا انتهای این مقاله هیجان انگیز با سایت زومیک وب همراه باشید.

مراجل راه انداز اپل واچ

راه اندازی اپل واچ | Apple Watch

اپل اولین محصول جدید سخت افزاری جدید خود را در سپتامبر 2014 معرفی کرد که اپل واچ نام داشت. اپل واچ | Apple Watch دارای سه ویژگی مهم می باشد: ساعت دقیق و قابل تنظیم، راهی آسان برای اتصال و برقراری ارتباط، و همراهی جامع سلامت و تناسب اندام می باشد.

مراحل اندازی اپل واچ | Apple Watch با انجام مراحل : 

:اپل واچ خود را راه اندازی کنید 
  1. اپل واچ خود را روشن کنید و با گوشی خود متصل کنید. 
  2. اپل واچ خود را نزدیک آیفون خود نگه دارید. 
  3. آیفون خود را روی انیمیشن نگه دارید. 
  4. راه اندازی به عنوان جدید یا بازیابی از یک نسخه پشتیبان. 
  5. با Apple ID خود وارد شوید. 
  6. یک رمز عبور ایجاد کنید. 
  7. تنظیمات خود را سفارشی کنید 
  8. تلفن همراه و Apple Pay را تنظیم کنید..

با سپهری کردن این مراحل می توانید اپل واچ خود را راه اندازی کرده و به گوشی متصل کرده.

راه اندازی اپل واچ

مراحل راه اندازی اپل واچ

در قدم اول برای راه اندازی اپل واچ می بایست که اپل واچ خود را با آیفون خود متصل کنید پس از روشن کردن اپل واچ، کافی است آن را در نزدیکی آیفون قفل نشده قرار دهید و از شما خواسته می شود دستگاه را راه اندازی کنید.

در طول این فرآیند، آیفون شما را از طریق جفت شدن اولیه و همچنین ورود به سیستم با Apple ID، اختصاص یک رمز عبور، تنظیم مواردی مانند Siri و Apple Pay و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید برنامه های سازگار خود را انتقال دهید، راهنمایی می کند. من توصیه می‌کنم همه برنامه‌هایتان را به‌طور خودکار منتقل نکنید، زیرا ساعت زمانی که آن را تنها با آنچه نیاز دارید انتخاب کنید بسیار مفیدتر است.

چند ویژگی که قطعا باید راه اندازی کنید عبارتند از تشخیص سقوط، تشخیص تصادف و SOS اضطراری. دومی به شما امکان می‌دهد با فشار دادن و نگه‌داشتن دکمه کناری، سریعاً با خدمات اضطراری محلی تماس بگیرید، در حالی که تشخیص سقوط از شتاب‌سنج‌های ساعت و سنسورهای دیگر استفاده می‌کند تا تشخیص دهد که آیا سقوط کرده‌اید یا خیر.

اگر نشت کرده باشید و حرکت شما را احساس نکند، به طور خودکار یک تماس SOS اضطراری را آغاز می کند. قبل از برقراری تماس، ساعت تمام تلاش خود را می کند تا از طریق یک اعلان، یک لرزش و یک زنگ صوتی توجه شما را جلب کند. تشخیص تصادف که فقط در سری 8 و اولترا جدید موجود است، به روشی مشابه کار می کند، به جز اینکه در این مورد به دنبال حرکتی است که به عنوان تصادف رانندگی تشخیص می دهد، با شتاب سنج که می تواند تا 256 Gs نیروی ضربه را تشخیص دهد.

ریست کردن اپل واچ 1

آموزش ریست کردن اپل واچ

در ابتدا دکمه کناری اپل واچ خودتا را فشار داده و نگه دارید تا دکمه پاور را در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش ببینید. Digital Crown را فشار داده و نگه دارید تا پاک کردن همه محتوا و تنظیمات را مشاهده کنید روی Reset ضربه بزنید، سپس برای تایید دوباره روی Reset ضربه بزنید صبر کنید تا فرآیند به پایان برسد، سپس اپل واچ خود را دوباره راه اندازی کنید.

چگونه اپل واچ را ریست کنیم؟
ذو راه ساده برای  ریست کردن اپل واچ  وجود دارد: روش اول – استفاده از آیفون – یا استفاده از خود اپل واچ. هر دو راه ساده هستند. اگر در حال برطرف کردن یک مشکل فنی هستید، ما به شدت توصیه می کنیم ابتدا ازاپل واچ Apple Watch خود نسخه پشتیبان یا همان بکاپ تهیه کنید. این به شما این امکان را می دهد که پس از آن همه برنامه ها و داده های خود را به آن بازیابی کنید.

اگر قصد دارید اپل واچ را بفروشید یا آن را هدیه دهید، اکیداً توصیه می کنیم از روش “با آیفون” استفاده کنید، زیرا قفل فعال سازی ساعت را غیرفعال می کند و به کاربر جدید اجازه می دهد اپل واچ را به درستی با آیفون خود متصل کند.

چگونه اپل واچ خود را بدون آیفون خود ریست کنیم؟

1. گزینه Reset را در اپلیکیشن تنظیمات اپل واچ پیدا کنید.

اگر آیفون خود را در دسترس ندارید، می‌توانید بخشی از فرآیند را مستقیماً در خود اپل واچ نیز انجام دهید. با این حال، دو جنبه منفی برای این وجود دارد. اول، شما نمی توانید بدون آیفون خود یک نسخه پشتیبان نهایی را تکمیل کنید. ثانیاً، همانطور که در بخش «چگونه اپل واچ خود را با آیفون خود بازنشانی کنیم» در بالا توضیح داده شده است، نمی‌توانید قفل فعال‌سازی را بدون جدا کردن جفت ساعت خود با آیفون، غیرفعال کنید. این بدان معناست که اگر قصد دارید ساعت را بفروشید یا آن را هدیه دهید، اکیداً توصیه می‌شود از روش «با آیفون» استفاده کنید ، زیرا قفل فعال‌سازی مانع از جفت کردن صحیح اپل واچ قدیمی شما توسط مالکان جدید می‌شود. 

گزینه Reset در اپلیکیشن تنظیمات اپل واچ قرار دارد. برای پیدا کردن آن روی  تنظیمات،  سپس  عمومی و در نهایت  بازنشانی ضربه بزنید .

چگونه اپل واچ خود را بدون آیفون خود ریست کنیم

2. تمام محتوا و تنظیمات را پاک کنید

هنگامی که روی Reset ضربه بزنید ، آخرین دکمه ای را می بینید که برای تکمیل فرآیند باید روی آن ضربه بزنید: پاک کردن همه محتوا و تنظیمات .

همچنین اخطاری می بینید که می گوید “پاک کردن، قفل فعال سازی را حذف نمی کند، که مانع از استفاده شخص دیگری از این ساعت اپل در صورت گم شدن یا دزدیده شدن آن می شود. برای حذف قفل فعال سازی، ابتدا این ساعت اپل را قبل از پاک کردن جفت کنید.” این با توصیه ما در مرحله 1 مطابقت دارد.

هنگامی که روی پاک کردن همه محتوا و تنظیمات ضربه بزنید ، ممکن است از شما خواسته شود رمز عبور خود را وارد کنید. پس از این، اگر یک مدل GPS+Cellular دارید، یک انتخاب اضافی به شما داده می شود : آیا می خواهید برنامه خود را حفظ کنید یا نه. اگر این کار را برای اصلاح یک مشکل فنی انجام می دهید و قصد دارید خودتان به استفاده از اپل واچ ادامه دهید، آن را نگه دارید. اگر ساعت را می فروشید یا هدیه می دهید، آن را بردارید.

ریست کردن اپل واچ

در نهایت برای تایید تصمیمات خود روی Erase All ضربه بزنید. با این کار اپل واچ به طور کامل به تنظیمات کارخانه بازنشانی می‌شود و آن را برای فعال‌سازی مجدد توسط شما یا هر کسی که ممکن است مالک بعدی باشد آماده می‌کند.

سؤالات متداول مراحل راه اندازی اپل واچ - Apple Watch
نحوه راه اندازی اپل واچ 
  1. اپل واچ خود را روشن کنید و آن را در آن قرار دهید. 
  2. اپل واچ خود را نزدیک آیفون خود نگه دارید. 
  3. آیفون خود را روی انیمیشن نگه دارید. 
  4. راه اندازی به عنوان جدید یا بازیابی از یک نسخه پشتیبان. 
  5. با Apple ID خود وارد شوید. 
  6. یک رمز عبور ایجاد کنید. 
  7. تنظیمات خود را سفارشی کنید 
اگر به یک اپل واچ جدیدتر ارتقا می دهید، باید ساعت قدیمی خود را با آیفون خود لغو جفت کنید، مگر اینکه تصمیم به استفاده از هر دو ساعت داشته باشید 
 

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مراحل راه اندازی اپل واچ | Apple Watch

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا