سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در مقاله پیش رو به توضیح در رابطه با سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی خواهیم پرداخت. افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کشور که بازنشسته شده اند می توانند با مراجعه به سامانه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری و با انجام چند مرحله ی ساده حکم حقوقی خود را مشاهده و دریافت نمایند.

در ادامه این مقاله به توضیح کامل در رابطه با سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی ، ورود به سایت احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی، نحوه دریافت حکم جدید افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و … خواهیم پرداخت ، برای آشنایی کامل با مراحل ذکر شده ما را همراهی نمایید.

حکم بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟

یکی از احکام و مدارک مورد نیاز بازنشستگان کلیه سازمان ها و ارگان ها، حکم بازنشستگی ایشان می باشد. این سند مانند فیش حقوقی بازنشستگان از جمله مهمترین مدارکی است که به بازنشستگان ارائه می گردد.

بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کشور نیز می توانند با دریافت این حکم برای مشاهده جزئیات مربوط به حقوق و دریافتی خود ، تغییرات حقوقی خود و …  اقدام نمایند.

در این حکم تمامی جزئیات مربوط به حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران عنوان شده است و بازنشستگان با دریافت آن می توانند از کلیه تغییرات مطلع گردند. 

لازم به توجه است که امکان دریافت احکام مستمری‌ بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی به صورت الکترونیک و غیر حضوری فراهم می باشد و این عزیزان می توانند بدون مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی در سراسر کشور و صرفا به صورت غیر حضوری، احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی را دریافت و مشاهده نمایند. دریافت احکام بازنشستگان سازمان تامین اجتماغی کشور با مراجعه به سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی امکان پذیر می باشد.

سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

سازمان تأمین‌اجتماعی کشور یکی از بزرگترین نهادهای بیمه‌ای موجود در سطح کشور بوده و حدود نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است. این سازمان برای پاسخگویی به نیاز افراد، بازنشستگان و بیمه شدگان سازمان،  نیازمند وجود زیر ساخت های گسترده می باشد.

سازمان تامین اجتماعی در جهت ارائه خدمات بهینه و سرعت بخشی به روند انجام امور سامانه های متعددی را راه اندازی نموده است ، بسیاری از خدماتی که پیش از این به صورت حضوری به مراجعه کندگان ارائه می شد در حال حاضر به صورت غیر حضوری و الکترونیک و با استفاده از سامانه های راه اندازی شده انجام می گردد.

بازنشستگان عزیز تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه و ورود به سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی برای دریافت احکام جدید بازنشستگی تامین اجتماعی اقدام نمایند.

سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی همان سایت خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی (ای سرویسس تامین ) با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می باشد.

دقت داشته باشید که برای ورود به این سامانه باید دارای حساب کاربری بوده و پیش از این در سامانه ثبت نام نموده باشید، با داشتن نام کاربری و رمز عبور می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

مقاله پیشنهادی «  دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

ورود به سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

همانطور که اشاره شد امکان دریافت احکام بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری فراهم می‌باشد و این افراد  می‌توانند با مراجعه به سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی و بعد از ورود به حساب کاربری خود با طی مراحل  برای دریافت حکم اقدام نمایند.

برای ورود به سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی  می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی eservices.tamin.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. پس از جستجوی این نشانی به طور مستقیم به سایت خدمات الکترونیک تامین اجتماعی وارد می‌شوید و می توانید با داشتن اطلاعات کاربری به پورتال کاربری خود در این سامانه وارد شوید و از خدمات متناسب و مرتبط با خود استفاده نمایید.

ورود به سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

همچنین برای راحتی شما عزیزان لینک ورود مستقیم به سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی در ادامه قرار داده شده است. برای ورود به سامانه می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. کافی است بر روی لینک زیر کلیک نموده و ادامه مراحل را طبق توضیحات ارائه شده انجام نمایید.

لینک ورود مستقیم به سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه گزینه ورود به سامانه را انتخاب کنید.

نحوه ورود به سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده از جمله نام کاربری و گذرواژه خود را وارد و گزینه ورود را کلیک نمایید.

ورود به سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

همانطور که اشاره شد استفاده از خدمات سایت خدمات اینترنتی تامین اجتماعی مستلزم ثبت نام در این سامانه می‌باشد. در صورتی که در این سامانه ثبت نام ننموده‌اید می‌بایست ابتدا برای انجام ثبت نام اقدام نمایید.

برای انجام ثبت نام پس از ورود به صفحه اصلی ، گزینه ثبت نام را کلیک کرده و با ادامه مراحل خواسته شده و تکمیل اطلاعات لازم ، ثبت نام خود را نهایی نمایید.

ثبت نام در سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

در صورتی که پیش از این از به این سامانه (درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی) ورود شده و از خدمات این سازمان استفاده کرده اید نیازی به ثبت نام مجدد ندارید و می توانید با همان اطلاعات به حساب کاربری خود وارد شوید.

مقاله پیشنهادی « سایت معاونت درمان تامین اجتماعی

نحوه دریافت حکم بازنشستگی تامین اجتماعی

همان طور که اشاره شد برای ورود به سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی و دریافت احکام جدید خود می بایست دارای حساب کاربری در این سامانه باشید، پس از این که اطلاعات کاربری خود را با توجه به راهنمایی های ارائه شده تکمیل نموده و به پورتال کاربری خود در درگاه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی وارد شدید می توانید حکم حقوقی خود را با انجام مراحل زیر دریافت کنید.

پس از ورودبه حساب کاربری خود از گزینه مستمری بگیران ( در تصویر نشان داده شده است ) زیر گزینه حکم مستمری بگیران و در ادامه مشاهده حکم مستمری بگیران را انتخاب کنید.

نحوه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

پس از ورود به صفحه جدید ، اطلاعات خواسته شده از جمله اطلاعات مربوط به نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شمار شناسنامه، شماره مستمری، سال دریافت حکم بازنشستگی  را تکمیل نمایید.

پس از تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده ، گزینه جستجو را بفشارید.

با انجام صحیح مراحل گفته شده می توانید به راحتی حکم حقوقی خود را از سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی دریافت نمایید.

مقاله پیشنهادی « سامانه مشاهده نسخه الکترونیکی تامین اجتماعی توسط بیمار

همانطور که در مقاله بالا نمودید امکان دریافت حکم بازنشستگی تامین اجتماعی نشستگان و مستمری بگیران این سازمان به صورت غیر حضوری فراهم می‌باشد و بازنشستگان محترم می‌تواند با ورود به سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی  با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir برای دریافت حکم بازنشستگی تامین اجتماعی اقدام نمایند.

در این مقاله بالا در مورد سایت دریافت حکم حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی ، نحوه ورود به سایت احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی، مراحل دریافت حکم بازنشستگی تامین اجتماعی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.
 

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی « سایت بیمه تامین اجتماعی

سؤالات متداول سایت دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

سامانه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی در واقع درگاه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می باشد. بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی می توانند با ورود به این سامانه برای دریافت حکم بازنشستگی تامین اجتماعی اقدام نمایند.

با ورود اطلاعات کاربری خود می‌توانید به سامانه وارد شوید.

در رابطه با مراحل و نحوه دریافت حکم بازنشستگی تامین اجتماعی در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات کامل تر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا