اسنپ وب app.snapp.taxi

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اسنپ وب

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اسنپ وب یک نسخه وب از اپلیکیشن اسنپ است که می‌توانید از طریق مرورگر خود از آن استفاده کنید. برای استفاده از اسنپ وب، به وب‌سایت اسنپ به آدرس app.snapp.taxi مراجعه کنید و با وارد کردن شماره تلفن و رمز عبور خود، وارد حساب کاربری خود شوید. سپس می‌توانید درخواست سفر خود را ثبت کنید.

با پیشر رفته تکنولوژی منجر به ارتقا سیستم حمل و نقل نیز شده است. کاربران می‌تونن بدون منتظر ماندن، در منزل به صورت اینترنتی از سرویس تاکسی اینترنتی اسنپ استفاده کنند و به صورت آنلاین این مسیر را ردیابی کرده. گاهی ممکن است به دلایل کاربر قادر به نصب اپلیکیشن ثبت نباشد.در این صورت می‌توانند از اسنپ وب استفاده کرده،بدون احتیاج به نصب این برنامه.

نسخه تحت وب اسنپ تمام خدمات نسخه موبایل را دارد بدون نیاز به نصب در موبایل می‌تواند استفاده شود جهت عرضه مطالب بیشتر در این زمینه در این مقاله ابتدا به معرفی نسخه اسنپ وب پرداخته خواهد شد. سپس در بعد بخش‌هایی راجب به راهنمای ورود به اسنپ تحت وب و نحوه ثبت نام در وب اپلیکیشن آن عرضه می‌شود. در بخش آخر نیز خدمات اسنپ وب معرفی خواهد شد.

معرفی نسخه اسنپ وب

Snapp web با نسخه تحت وب یک برنامه،کاربر می‌تواند از طریق پلتفرم های مختلف مانند کامپیوتر،تبلت و یا هر موبایلی به اپلیکیشن مورد نظر دسترسی داشته باشد. اسنپ این خدمات را به کاربران خود عرضه می‌دهد تا از اسنپ تحت وب بدون نیاز به نصب آن استفاده نمایند،در ادامه به معرفی نسخه اسنپ وب پرداخته خواهد شد.

یک سرویس آنلاین این است که به کاربران امکان سفارش آنلاین خدمات مختلفی را می‌دهد. از جمله این امکانات می‌تواند به گرفتن تاکسی،فرستادن کالا،خرید کردن آنلاین،اشاره کرد. فرد می‌تواند زمانی که دسترسی یا امکان استفاده از موبایل خود را ندارد از طریق مرورگر کامپیوتر خود از اسنپ تحت وب استفاده نماید. همچنین در شرایطی که کاربر به دلیل چون کمبود حافظه موبایل امکان نصب برنامه اسنپ را ندارد ،می‌تواند از خدمات اسنپ وب استفاده نماید.

تمامی خدماتی که در نسخه نصب شده بر روی موبایل وجود دارد،در اسنپ وب نیز می‌توان آن را مشاهده کرد. کاورم می‌توانند  تاکسی بگیرند،غذا کالد مورد نیاز خود را سفارش دهند،از تخفیف‌ها اطلاع پیدا کنند و کیف پول خود را شارژ نموده. نکته‌ای که در مورد نسخه تحت وب هر اپلیکیشن وجود دارد،این است که ممکن است نسخه تحت وب سرعت کمتری نسبت به نسخه نصب شده داشته باشد. همچنین در برخی مرورگرها ممکن است قابلیت پشتیبانی نباشد.

مقاله پیشنهادی » استعلام سهمیه بنزین اسنپ در سماس

راهنمای ورود به وب اسنپ تحت وب

برای استفاده از اسنپ فرد می‌تواند به صورت ایمن سفر کند. می‌شود مسیر را ردیابی کرد تا در صورت انحراف خودرو از مسیر قبل تعیین شده فرد هشدار دهد. همچنان می‌تواند اطلاعات مسیر و خودرو را برای هر کسی ارسال کند تا ایمنی بیشتر اطمینان حاصل شود. در عین ادامه این بخش، راهنمایی ورود به وب اپلیکیشن اسنپ شرح داده خواهد شد.

کاربران باید به آدرس app.snapp.taxi بروند یا بر روی لینک زیر کلید کنند. یا در مرورگر خود عبارت اسنپ وب را در جستجو وارد کرده تا نتیجه نمایش داده شود.

وب app.snapp .taxi e1698662812539

  • در صفحه باز شده بر روی آیکون سه خط بالای صفحه کلید کنید.

وب

  • در منوی باز شده بر روی گزینه اپلیکیشن اسنپ کلیک کنید.

وب

  • سپس در زیر منو باز شده بر روی وب اپلیکیشن اسنپ کلیک کنید.

وب

  • سه فصل صفحه برای کاربر نمایش داده می‌شود یا باید شماره موبایل خود را وارد کند.

وب

بدین ترتیب کاربر می‌تواند بدون نصب کردن برنامه و پر شدن حافظه موبایل از اسنپ وب استفاده کند. کافیست فقط در زمان نیاز به سایت اپلیکیشن مراجعه کرده و امکانات آن استفاده نماید. علاوه بر امکانات گرفته شدن تاکسی،می‌توانم برای گرفتن غذا،ارسال کالا و دریافت وسایل از سوپر مارکت‌ها از اسنپ وب استفاده کند.

مقاله پیشنهادی » سامانه سماس سوخت

نحوه ثبت نام در اسنپ وب

این خدمات را فراهم می‌کند که کاربران را به نزدیک‌ترین تاکسی‌ها محل زندگی او متصل کنند تا در کمترین زمان بدون نیاز به منتظر ماندن در خیابان به مقصد‌های خود برسند. کاربران جهت استفاده از امکانات اسنپ وب باید در آن ثبت نام نمایند،برای این کار نیز تنها نیاز به شماره موبایل وجود دارد. در ادامه نحوه ثبت نام در اسنپ وب عرضه خواهد شد.

کاربران باید پس از ورود به اپلیکیشن اسنپ app.snapp.taxi که نحوه انجام آن در بخش قبلی ذکر شده،شماره موبایل خود را وارد کرده و روی آیکون next کلیک کند.

وب app.snapp .tai6

  • سپس کدی برای شماره تلفن کاربر ارسال می‌شود که باید آن را در قسمت مربوطه وارد کند.

وب

  • بدین ترتیب کاربر وارد اسنپ وب شده است.

وب app.snapp .tai8

کاورا می‌تواند جهت دسترسی راحت‌تر به اسنپ وب بدون اینکه هر بار نیاز داشته باشه مرورگر خود را باز کنم و آدرس اسنپ وب را وارد کرند، shortcut آن را به صفحه نمایش موبایل خود اضافه کند تا با کلید بر روی آن به نسخه وب اسنپ دسترسی داشته باشد. برای اینکه کار نیز کافیست در سایت اسنپ  گزینه add to home screen را انتخاب کند.

ایمیل تایید دو مرحله ای اسنپ وب

اسنپ وب،نسخه تحت وب اپلیکیشن اسنپ می‌باشد که کاربران بدون نیاز به نصب این برنامه می‌توانند برای سفارش‌های دور شهری خود به صورت آنلاین تاکسی بگیرند. کاربرانی که دسترسی به موبایل خود ندارند می‌توانند با کامپیوتر خود به اسنپ وب دسترسی داشته باشند. همچنین اسنپ وب برای کاربرانی که نمی‌توان اپلیکیشن آن را نصب نمایند نیز قابل استفاده است. زمانی که کامپیوتر برای اسنپ وب استفاده می‌شود کاربر می‌تواند از امکانات ایمن تایید دو مرحله‌ای اسنپ استفاده کند.

پس از ورود به app.snapp.tax از کاربران خواسته می‌شود تا شماره موبایل ایمن خود را وارد کند.

وب

مرحله باید کدی برای موبایل کاربر ارسال می‌شود که باید آن را وارد نماید.

وب app.snapp .tai10

بعد از کاربر خواسته می‌شود تا نام و ایمیل خود را وارد کرده و بر روی دکمه بد کلیک کند.

وب app.snapp .tai11

و در آخر یکی میل تایید برای کاربر فرستاده می‌شود باید آن را بر روی تایید ایمیل کلید کند.

وب app.snapp .tai12

به این ترتیب کاربر وارد محیط اسنپ وب می‌شود و می‌تواند از خدماتی که گفته شده استفاده کند مانند تاکسی،اجاره آپارتمان،خرید بلیط هواپیما،سفارش آنلاین دارو و… استفاده کند. همچنین پس از تایید ایمیل،تازه‌ترین اخبار و تخفیف‌ها برای ایمیل کاربر ارسال می‌شود.

مقاله پیشنهادی » سامانه تهران من

امکانات اسنپ وب

امکانات اسنپ وب با مثل نسخه نصب شده بر روی موبایل است. و کاربر می‌تواند به همان امکانات از طریق وب دسترسی داشته باشد. کاربر می‌تواند به صورت انلاین تاکسی بگیرد و مسیر را در حین سفر در رون شهر ردیابی نماید به رانندگی طرف امتیاز بدهد و یا امتیاز و اطلاعات آنها را مشاهده نماید.

با استفاده از سرویس پیک موتوری نیز کاربر می‌تواند بدون معطل شدن در ترافیک بسته‌های خود را ارسال نماید. برای اطلاعات بیشتر لطفاً مقاله ما را مطالعه بفرمایید.

سفارش اینترنتی غذا و سوپر مارکت اینترنتی از امکانات است که در نسخه‌های اسنپ وب نیز دسترس می‌باشد. کاربران می‌توانند انواع غذاها را در رستوران دلخواه خود سفارش داده و در منزل تحویل بگیرد. همچنین کالاهای مورد نیاز که از سوپرمارکت‌ها را انتخاب می‌کنند و در کمترین زمان آن را دریافت نمایند.برای اطلاعات بیشتر لطفاً مقاله ما را مطالعه بفرمایید.

کاربر با استفاده از اسنپ وب می‌تواند بلیط‌های هواپیما،قطار و اتوبوس را خریداری کند و رزرو نماید. زمانی که کاربر نیاز به حمل و نقل مال مانند اساس کشی داشته باشد می‌تواند از طریق سرویس اسنپ بار وانت درخواست وانت یا کامیون دهد و برای مقاصد درون شهری و حتی بیرون استان اسنپ وب استفاده نماید.اسنپ وب یک نسخه وب از اپلیکیشن اسنپ است که می‌توانید

از طریق مرورگر خود از آن استفاده کنید. برای استفاده از اسنپ وب، به وب‌سایت اسنپ به آدرس app.snapp.taxi مراجعه کنید و با وارد کردن شماره تلفن و رمز عبور خود، وارد حساب کاربری خود شوید. سپس می‌توانید درخواست سفر خود را ثبت کنید.

ویژگی‌های اسنپ وب عبارتند از:

* امکان سفارش سفر با خودرو، موتورسیکلت، و تاکسی

* امکان پرداخت آنلاین با کارت بانکی یا پرداخت نقدی در پایان سفر

* امکان مشاهده مسیر سفر و زمان رسیدن خودرو

* امکان ثبت سفرهای قبلی و پیگیری آنها

برای سفارش سفر با اسنپ وب، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. به وب‌سایت اسنپ به آدرس app.snapp.taxi مراجعه کنید.

2. با وارد کردن شماره تلفن و رمز عبور خود، وارد حساب کاربری خود شوید.

3. مبدا و مقصد سفر خود را وارد کنید.

4. نوع خودرو را انتخاب کنید.

5. مبلغ کرایه را مشاهده کنید و سفر خود را ثبت کنید.

پس از ثبت سفر، می‌توانید مسیر سفر خود را مشاهده کنید و زمان رسیدن خودرو را ببینید. همچنین می‌توانید با راننده تماس بگیرید و در صورت نیاز، تغییراتی در سفر خود ایجاد کنید.

اسنپ وب یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال یک سرویس حمل‌ونقل سریع و آسان هستند. با استفاده از اسنپ وب، می‌توانید از هر کجا که هستید، درخواست سفر خود را ثبت کنید و به مقصد خود برسید.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از اسنپ وب آورده شده است:

* امکان استفاده از اسنپ در هر دستگاهی با دسترسی به اینترنت

* امکان سفارش سفر با چند کلیک

* امکان مشاهده مسیر سفر و زمان رسیدن خودرو

* امکان پرداخت آنلاین با کارت بانکی یا پرداخت نقدی در پایان سفر

اگر هنوز از اسنپ وب استفاده نکرده‌اید، حتماً آن را امتحان کنید. اسنپ وب یک سرویس حمل‌ونقل سریع و آسان است که می‌تواند زندگی شما را راحت‌تر کند.

مشاهده تخفیف‌ها،دریافت مشاوره‌ها و نوبت دهی پزشکان دیگر امکانات اسنپ وب می‌باشد.برای اطلاعات بیشتر لطفاً مقاله ما را مطالعه بفرمایید.

اگر بعد از خواندن این مقاله،سوالی یا ابهامی در خصوص اسنپ وب داشتید می‌توانید با کارشناس مرکز مشاوره سامانه‌ها تماس بگیرید. کارشناسان ما تمام سوالات شما را به کامل‌ترین شکل ممکن پاسخگو هستند برای اطلاعات بیشتر لطفاً مقاله ما را مطالعه بفرمایید.

سؤالات متداول اسنپ وب app.snapp.taxi

برای ثبت‌نام در اسنپ وب، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به وب‌سایت اسنپ به آدرس app.snapp.taxi مراجعه کنید.
  2. روی دکمه “ثبت‌نام” کلیک کنید.
  3. شماره تلفن و رمز عبور خود را وارد کنید.
  4. کد تاییدی که به شماره تلفن شما ارسال شده است را وارد کنید.

برای سفارش سفر در اسنپ وب، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به وب‌سایت اسنپ به آدرس app.snapp.taxi مراجعه کنید.
  2. با وارد کردن شماره تلفن و رمز عبور خود، وارد حساب کاربری خود شوید.
  3. مبدا و مقصد سفر خود را وارد کنید.
  4. نوع خودرو را انتخاب کنید.
  5. مبلغ کرایه را مشاهده کنید و سفر خود را ثبت کنید.

در اسنپ وب، می‌توانید با کارت بانکی یا پرداخت نقدی در پایان سفر پرداخت کنید.

پس از ثبت سفر، می‌توانید مسیر سفر خود را مشاهده کنید و زمان رسیدن خودرو را ببینید. همچنین می‌توانید با راننده تماس بگیرید و در صورت نیاز، تغییراتی در سفر خود ایجاد کنید.

برای کنسل کردن سفر در اسنپ وب، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به وب‌سایت اسنپ به آدرس app.snapp.taxi مراجعه کنید.
  2. با وارد کردن شماره تلفن و رمز عبور خود، وارد حساب کاربری خود شوید.
  3. روی سفر مورد نظر خود کلیک کنید.
  4. دکمه “کنسل” را کلیک کنید

برای تماس با راننده در اسنپ وب، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به وب‌سایت اسنپ به آدرس app.snapp.taxi مراجعه کنید.
  2. با وارد کردن شماره تلفن و رمز عبور خود، وارد حساب کاربری خود شوید.
  3. روی سفر مورد نظر خود کلیک کنید.
  4. شماره تلفن راننده را مشاهده کنید.
  5. روی شماره تلفن کلیک کنید تا با راننده تماس بگیرید.
امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اسنپ وب

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا