نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت | آموزش تصویری ۱۴۰۳

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتقال امتیاز وام بانک رسالت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افرادی که در بانک رسالت حساب داشته پس از چندی می توانند از وام استفاده کنند. اما افرادی تمایل به اخذ و دریافت وام را ندارند ، بانک رسالت این قابلیت را دارد تا افراد با هزینه امتیاز خود را به افراد دیگر انتقال دهند. اما بعضی از افراد با داشتن امتیاز وام ، انتقال امتیاز وام را نمی دانند بانک رسالت یکی از بانک های قرض الحسنه است که با اعتبار سنجی ، طی مراحلی به افراد وام اهدا می کند. شرایط انتقال وام نیز از طریق سامانه rqbank.ir امکان پذیر است.

افراد جهت انتقال امتیاز وام خود در بانک رسالت می توانند تمامی کار هارا به صورت اینترنتی از طریق سایت انجام دهند و احتیاج به مراجعه حضوری نیست. در این مقاله به بررسی انتقال امتیاز وام خواهیم پرداخت

نحوه انتقال امیتاز وام بانک رسالت

بانک رسالت یکی از بانک های قرص الحسنه بوده که پرداخت تسهیلات را دارد. افرادی که در این بانک حساب داشته از امتیاز وام برخوردار می شوند که اگر به آن احتیاج نداشتند می توانند به دیگران واگذار نمایند. این بانک حدودا ۲۰ درصد سپرده در ماه به مشتریان خود امتیاز می دهدتا به واسطه آن قابلیت دریافت وام داشته باشند. که البته نحوه واگذاری آن باید مورد توجه قرارگیرد.

انتقال وام بانک رسالت ، همان واگذاری شرایط دریافت وام بانک رسالت است .بیشتر افرادی از وام های این بانک استقبال می کنند که به وام فودی احتیاج داشته باشند. افرادی که نیاز به وام فوری ندارند می توانند با سپرده گذاری به جمع آوری امتیاز اقدام کنند.

انتقال امتیاز وام بانک رسالت همواره امکان پذیر بوده و نحوه انجام آن بسیار ساده است . اما لازم است قبل از خرید امتیاز وام از شخصی، در بانک عملیات اعتبار سنجی انجام شود. لازم به ذکر است که انتقال امتیاز وام به صورت حضوری امکان پذیر نیست و فقط به صورت اینترنتی از طریق سایت انجام می شود.

در روند انتقال وام ممکن است کلاه برداری های زیادی شکل بگیرد که افراد واگذار کننده وام نباید به هیچ عنوان اطلاعات بانکی خود را به افراد ناشناس بدهند. شهر محل سکونت برای طرفین واگدار کننده و گیرنده وام اهمیتی ندارد ممکن است دو شخص از دو شهر متفاوت باشند. پرداخت وام بر اساس آئین و ضوابط بانک بوده که افراد باید آن هارا رعایت کنند.

مقاله پیشنهادی : سامانه پیگیری وام بانک رسالت

شرایط انتقال امتیاز بانک رسالت

بانک رسالت یکی از بانک های قرض الحسنه کشور بوده که قابلیت پرداخت وام بدون کارمزد را دارا است . انتقال امتیاز وام بانک رسالت یکی از راحت ترین روش های دریافت وام در بانک رسالت است که همواره مورد استقبال قرار گرفته که در ادامه به آن می پردازیم

از شرایط انتقال امتیاز وام بانک رسالت

برای فروشنده ها نمی توان شرایطی را خاطر نشان کرد جز حسابی که لازم است در بانک رسالت فعال باشد و انتقال امتیاز وام به تمامی افراد حتی دوستان و آشنایان و فامیل درجه یک هم امکان پذیر است .

۱. داشتن حساب فعال در بانک رسالت

۲.انجام فرآیند انتقال به صورت اینترنتی

۳.پرداخت هزینه انتقال امتیاز

۴.قابلیت دریافت وام توسط خریدار

افراد با این شرایط می توانند امتیاز خود را به فروش گذاشته و یا امتیاز وام دلخواه خود را خریداری کنند

مقاله پیشنهادی » پیشخوان مجازی بانک رسالت

سایت انتقال امتیاز وام بانک رسالت

انتقال امتیاز وام بانک رسالت به صورت اینترنتی انجام می شود . انتقال در ابتدا به این صورت است که فردی که قصد فروش را دارد به پیشخوان بانک رسالت رفته و به انجام عملیات خواهد پرداخت. در ادامه راجب سایت انتقال امتیاز وام صحبت شده است

سایت انتقال امتیاز وام بانک رسالت ، بستری در دنیا وب است که توسط بانک رسالت به مردم ارائه شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته. این سامانه از بخش های عضویت و افتتاح حساب، دریافت تسهیلات، پیشخوان مجازی، بانکداری الکترونیکی تشکیل شده است.

آدرس بانک رسالت به نشانی rqbank.ir بوده که افراد این آدرس را باید در مرورگر خود جستجو کرده . در روش دیگر می توان در مرورگر عبارت” انتقال امتیاز وام بانک رسالت” را جستجو کرد . کلیک بر روی اولین سایت باعث می شود به سایت بانک رسالت وارد شوید.

انجام این روند از این مرحله به بعد به اینترنت احتیاج داشته و باید به اینترنت متصل شوید

نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت

افراد به صورت اینترنتی می توانند به انتقال امتیاز وام بانک رسالت خود بپردازند. نحوه انتقال امتیاز وام به شخص دیگر به صورت غیر حضوری انجام می گیرد و احتیاجی به حضور در شعبه بانک نیست

نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت به این صورت بوده که ابتدا نشانی بانک رسالت به آدرس rqbank.ir مراجعه نمائید . این آدرس را در مرورگر وارد کنید تا ابتدا به سایت منتقل شوید. در صفحه اول گزینه های متعددی خواهید دید که گزینه پیشخوان مجازی بانک رسالت را انتخاب کنید.

1 4

سپس به صفحه جدیدی منتقل می شوید که در این مرحله بایستی پس از مطالعه مطلب به روی گزینه ” پیشخوان مجازی رسالت” کلیک کنید.

2 3

پس از ورود به مرحله بعد در این صفحه لازم است کدملی، شناسنامه ملی یا کد اختصاصی اتباع را وارد و در قسمت پایین شماره موبایل خود را وارد کنید و گزینه جستجو را بزنید.

3 3

فرو در طی انتقال به صفحه بعد وارد می شود که بایستی در پنل گزینه تسهیلات را انتخاب و روی آیکون + کلیک کند

4 3

در صفحه انتقال امتیاز وام بانک رسالت فرد باید کدملی ، شماره حساب گیرنده و همچنین میزان امتیاز را درج کند و در ادامه مقررات بانک را تیک زده سپس تقاضا خود را ثبت کند

5 2

فرآیند انتقال وام به شخص دیگر صورت گرفته و فرد موفق به اینکار شده است .طی کردن این مراحل فقط به صورت اینترنتی امکان پذیر است . اطلاعات فرد گیرنده امتیاز وام باید به صورت دقیق وارد شود.

مقاله پیشنهادی » اپلیکیشن مرآت بانک رسالت

مدت زمان انتقال امتیاز وام بانک رسالت

در قسمت قبل راجب انتقال امتیاز وام بانک رسالت صحبت شد . افرادی که در بانک رسالت دارای امتیاز وام هستند در صورتی که به آن احتیاج ندارند می توانند به افراد واجد شرایط انتقال دهند.

مدت زمان انتقال امتیاز وام بانک رسالت قابل تعیین بوده و فرد در حین انجام انتقال باید زمان انتقال را مشخص نماید . و فرد گیرنده و دریافت کننده باید برای زمان انتقال توافق داشته باشند.

در اکثر مواقع بانک ظرف ۲۴ ساعت تقاضای انتقال دهنده را بررسی می کند و در صورت وجود امتیاز کافی آن را انتقال می دهد‌ . و فرد دریافت کننده نیز حتما باید حساب بانک رسالت داشته باشد.

مقاله پیشنهادی » اینترنت بانک رسالت

سؤالات متداول نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت

انتقال امتیاز وام بانک رسالت واگذاری فرصت دریافت وام بر اساس سپرده گذاری انجام شده در بانک رسالت به فرد دیگر می باشد که جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.

از شرایط انتقال امتیاز وام بانک رسالت می توان به داشتن حساب فعال توسط گیرنده و انتقال دهنده امتیاز، داشتن شرایط دریافت وام توسط گیرنده امتیاز، انجام این فرآیند به صورت اینترنتی و موارد دیگر درج شده در متن مقاله اشاره کرد.

نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت بدین صورت بوده که فرد پس از مراجعه به سایت بانک رسالت به نشانی rqbank.ir به پیشخوان مجازی رسالت رفته و بعد از فرآیند ورود مراحل مرتبط را طی می کند. توضیحات بیشتر در متن مقاله ذکر شده است.

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتقال امتیاز وام بانک رسالت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا