اینترنت بانک رسالت ibank.rqb.ir + ورود به اینترنت بانک رسالت با کد ملی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اینترنت بانک رسالت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری به بانکداری، بانک قرض‌الحسنه رسالت به عنوان یک بانک نوین شناخته می‌شود که از تکنولوژی در بانکداری استفاده میکند. این بانک در جهت تحقق چشم‌انداز خود، برای تبدیل شدن به بانک دیجیتال در کشور تلاش می‌کند.

این امر توسط این بانک با گسترش روز به روز فعالیت‌ها و ارائه خدمات به شکل آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی در حال انجام است. زمان، یکی از موهبتهای خداوندی در زندگی بشریت محسوب می‌شود. با ارائه پلتفرم اینترنت بانک رسالت، افراد بدون ایستادن در صف در شعبه بانک یا خود پرداز، و به دور از قطعی در سیستم‌ها و مشکلات مشابه، تمامی نیازهای بانکی خود را به سرعت و با کیفیت بالا در خانه و یا هر مکان دیگری و در هر زمانی انجام دهند.

این امکان به شما این اجازه را می‌دهد که در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کنید. این بانک دیجیتال با کمترین وقت و هزینه‌، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا زمان خود را بیشتر به زندگی و مسائل مهمتر اختصاص دهند. به عبارت دیگر، استفاده به اینترنت بانک رسالت به معنای بهره‌وری بیشتر و زندگی راحت‌تر است.

اینترنت بانک رسالت چیست ؟

اینترنت بانک رسالت یک سامانه آنلاین است که به مشتریان بانک رسالت اجازه می‌دهد تا بسیاری از امور بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند. این سامانه شامل طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاهده وضعیت حساب‌ها و کارت‌های بانکی
  • انتقال وجه
  • پرداخت قبوض
  • خرید شارژ
  • خرید و فروش ارز
  • افتتاح حساب
  • اخذ تسهیلات
  • ثبت درخواست کارت
  • مدیریت رمز دوم

برای استفاده از اینترنت بانک رسالت، ابتدا باید در این سامانه ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام، می‌توانید به یکی از شعب بانک رسالت مراجعه کنید یا به صورت آنلاین از طریق سایت بانک رسالت اقدام کنید.

پس از ثبت‌نام، می‌توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود، وارد اینترنت بانک رسالت شوید.

برای ورود به اینترنت بانک رسالت، می‌توانید از طریق وب‌سایت بانک رسالت یا از طریق اپلیکیشن اینترنت بانک رسالت اقدام کنید.

ورود به اینترنت بانک رسالت از طریق وب‌سایت

برای ورود به اینترنت بانک رسالت از طریق وب‌سایت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به سایت بانک رسالت به آدرس www.rqb.ir مراجعه کنید.
  2. در قسمت بالای صفحه، بر روی گزینه “اینترنت بانک” کلیک کنید.
  3. در صفحه باز شده، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.
  4. بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

ورود به اینترنت بانک رسالت از طریق اپلیکیشن

برای ورود به اینترنت بانک رسالت از طریق اپلیکیشن، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن اینترنت بانک رسالت را از فروشگاه‌های گوگل‌پلی یا اپ‌استور دانلود و نصب کنید.
  2. پس از نصب اپلیکیشن، آن را باز کنید.
  3. در صفحه باز شده، شماره کارت بانکی خود را وارد کنید.
  4. بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.
  5. در صفحه باز شده، کد پیامکی که به شماره کارت شما ارسال شده است را وارد کنید.
  6. بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

مزایای استفاده از اینترنت بانک رسالت

استفاده از اینترنت بانک رسالت مزایای زیادی دارد. از جمله مزایای استفاده از اینترنت بانک رسالت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه: استفاده از اینترنت بانک رسالت باعث می‌شود که دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نداشته باشید. این امر باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما می‌شود.
  • دسترسی آسان: اینترنت بانک رسالت به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در دسترس است. این امر باعث می‌شود که در هر زمان و مکانی به خدمات بانکی خود دسترسی داشته باشید.
  • امنیت بالا: اینترنت بانک رسالت از پروتکل‌های امنیتی پیشرفته استفاده می‌کند تا اطلاعات شما در برابر خطرات احتمالی محافظت شود.

محدودیت‌های استفاده از اینترنت بانک رسالت

استفاده از اینترنت بانک رسالت نیز محدودیت‌هایی دارد. از جمله محدودیت‌های استفاده از اینترنت بانک رسالت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم امکان دریافت خدماتی که نیاز به حضور فیزیکی در شعب بانک دارند
  • نیاز به دانش فنی برای استفاده از برخی از خدمات
  • ممکن است سرعت دسترسی به اینترنت بانک در برخی از مناطق محدود باشد

توجه : در صورت داشتن سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد  اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت ibank.rqb.ir می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه اینترنت بانک رسالت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معرفی اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت ibank.rqb.ir

یکی از خدمات مهم ارائه شده توسط بانک قرض الحسنه رسالت، ایجاد اینترنت بانک به آدرس ibank.rqb.ir است که یک نوآوری مهم در عرصه بانکداری دیجیتال به حساب می‌آید. با اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت مشتریان به دنیایی از امکانات با دسترسی آسان دست پیدا میکنند. با کمک اينترنت بانك رسالت آنان قادر به انجام تراکنش‌های مالی، پرداخت قبوض، مدیریت مالی، و مانیتورینگ تراکنش‌های خود هستند.

مقاله پیشنهادی » سایت بانک رسالت rqbank.ir

راهنمای ورود به اینترنت بانک رسالت ibank.rqb.ir

آدرس اینترنت بانک رسالت ibank.rqb.ir میباشد که باید آن را در گوگل جستجو کنید و وارد اولین نتیجه جستجو شوید.

بعد از وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور (در تیتر بعد در این خصوص توضیحاتی ارائه نمودیم) طبق شیوه‌ی عبوری که به اينترنت بانك رسالت مشخص کردید، یکی از گزینه‌های شناسایی دو عاملی و رمز ثابت را انتخاب کنید.

ورود به اینترنت بانک رسالت

برای ورود به اینترنت بانک رسالت از طریق وب‌سایت، مراحل زیر را دنبال کنید:

به سایت بانک رسالت به آدرس www.rqb.ir مراجعه کنید.
در قسمت بالای صفحه، بر روی گزینه “اینترنت بانک” کلیک کنید.
در صفحه باز شده، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.
بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.
نام کاربری و رمز عبور

نام کاربری و رمز عبور شما برای ورود به اینترنت بانک رسالت، در هنگام ثبت‌نام در این سامانه تعیین می‌شود. اگر نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید از طریق سایت بانک رسالت یا اپلیکیشن اینترنت بانک رسالت، نسبت به بازیابی آن اقدام کنید.

ورود به اینترنت بانک رسالت از طریق اپلیکیشن

برای ورود به اینترنت بانک رسالت از طریق اپلیکیشن، مراحل زیر را دنبال کنید:

اپلیکیشن اینترنت بانک رسالت را از فروشگاه‌های گوگل‌پلی یا اپ‌استور دانلود و نصب کنید.
پس از نصب اپلیکیشن، آن را باز کنید.
در صفحه باز شده، شماره کارت بانکی خود را وارد کنید.
بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.
در صفحه باز شده، کد پیامکی که به شماره کارت شما ارسال شده است را وارد کنید.
بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

اینترنت بانک رسالت
اینترنت بانک رسالت

ورود به اینترنت بانک رسالت با کد ملی

برای ورود به اينترنت بانك رسالت نیازی به کد ملی نیست. به عبارتی امکان ورود به اینترنت بانک رسالت با کد ملی وجود ندارد. البته نا گفته نماند که برای ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت نیاز به کد ملی و شماره همراه است. اما در مورد اینترنت بانک رسالت اینگونه نیست. در عکس زیر سعی شد تا تفاوت اینترنت بانک و پیشخوان مجازی رسالت نشان داده شود که هر کدام نحوه ورود متفاوتی دارند.

اینترنت بانک رسالت
ورود به اینترنت بانک رسالت با کد ملی

برای ورود به اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت نیاز به اطلاعات زیر خواهید داشت:

نام کاربری:  نام کاربری ۷ رقمی است و در واقع همان عدد شماره مشتری است که پس از افتتاح حساب غیر حضوری بانک رسالت دریافت می‌کنید. عدد شماره مشتری روی کارت بانکی، بالای شماره کارت نوشته شده است.

رمز ثابت عبور: برای دریافت رمز اینترنت بانک به پیشخوان مجازی بانک رسالت به آدرس  pishkhan.rqbank.ir  مراجعه کنید.

اینترنت بانک رسالت
ورود به اینترنت بانک رسالت با کد ملی

کدملی و شماره همراه خود را همراه با کد ملی وارد کنید تا رمز 6 رقمی پیامکی دریافت کنید.  سپس درخواست فعالسازی و رمز مجدد را از طریق گزینه “بانکداری مدرن” ثبت کنید. در خصوص پیشخوان مجازی بانک رسالت و منو بانکداری نوین در مقاله قبل مفصل صحبت نمودیم.

اما به طور خلاصه برای دستیابی به رمز عبور باید روی فعالسازی رمز عبور کلیک نمایید و با وارد نمودن سریال کارت ملی و انتخاب رمز اینترنت بانک  میتوانید در خواست خود را ثبت کنید. به تصویر زیر دقت کنید: ورود به اینترنت بانک رسالت با کد ملی بدین صورت می باشد.

بانک رسالت 3

فراموشی رمز ورود به اینترنت بانک رسالت ibank.rqb.ir

اگر رمز ثابت عبور خود را فراموش کرده اید، باید به نشانی اینترنتی https://pwa.rqbank.ir  (پیشخوان مجازی بانک رسالت) مراجعه نمایید. کد ملی و شماره همراه به نام خود را وارد کنید تا رمز 6 رقمی به گوشی شما پیامک شود، رمز را در کادر مربوطه تایپ کنید و وارد سامانه شوید. بعد از ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت، وارد منوی بانکداری نوین شوید. و درخواست فعالسازی رمز مجدد را ثبت نمایید. برای درک بهتر این مراحل بهتر است به مقاله پیشخوان مجازی بانک رسالت مراجعه کنید. در آن مقاله به خوبی مراحل شرح داده شده است.

در منوی بانکداری نوین> فعالسازی رمز مجدد، سریال پشت کارت ملی را وارد نمایید و در مرحله بعد نوع رمز را روی “اینترنت بانک” قرار دهید و درخواست صدور رمز عبور جدید را ثبت کنید.

مقاله پیشنهادی « سایت بانک رسالت rqbank.ir

فعال سازی اینترنت بانک رسالت

برای فعالسازی اینترنت بانک رسالت نیز باید به پیشخوان مجازی بانک رسالت به نشانی  pishkhan.rqbank.ir  مراجعه کنید. همان طور که قبلا هم گفتیم برای ورود به پیشخوان نیاز به کد ملی و شماره همراهی به اسم خود دارید. با وارد نمودن کد ملی و شماره همراه و کد امنیتی پیامکی حاوی رمز 6 رقمی دریافت خواهید نمود، رمز را در سامانه وارد کنید تا ورود شما کامل شود.

حال وارد بخش بانکداری مدرن شوید و گزینه کاربری اینترنت بانک را انتخاب نمایید.  بعد از قسمت درخواست صدور رمز مدرن و قسمتی با عنوان «جهت صدور رمز از منوی کشویی» اینترنت بانک را انتخاب کنید. رمز حداکثر تا 48 ساعت به شماره همراهی که هنگام ثبت نام وارد نمودید ارسال خواهد شد. نام کاربری هم در این  بخش بانک داری مدرن قابل مشاهده است.

بعد از طی مراحل ذکر شده، فعال سازی اینترنت بانک رسالت شما انجام شده است. برای استفاده از اینترنت بانک به آدرس ibank.rqb.ir مراجعه کنید.  نام کاربری یا همان شماره مشتری و رمز عبور را وارد کنید و از خدمات بانک رسالت کنید.

امکانات اینترنت بانک رسالت ibank.rqb.ir

برخی از امکانات اینترنت بانک رسالت عبارتند از:

  • مشاهده موجودی حساب و کارت‌های بانکی
  • پرداخت قبوض
  • اطلاع از تاریخ اقساط و جزئیات آن‌ها
  • مشاهده تراکنش‌های بانکی
  • پرداخت جرائم
  • درخواست دریافت تسهیلات
  • خرید شارژ و خرید بسته‌های اینترنت
  • گزارش‌گیری از صورت حساب‌ها

دریافت رمز اول کارت بانک رسالت

برای دریافت رمز اول کارت باید طبق مراحل گفته شده وارد اینترنت بانک شوید و سپس روی خدمات زیرمجموعه کارت بانکی کلیک کنید. ناگفته نماند که دریافت رمز دوم نیز از طریق اینترنت بانک میسر است.

قبل از ثبت درخواست رمز اول یا دوم کارت بانکی باید سریال پشت کارت ملی یا کد پیگیری رسید کارت ملی، شماره کارت را وارد نکنید و نوع رمز ارسالی را تعیین کنید.

بانک رسالت 4

درخواست تسهیلات بانک رسالت

در اینترنت بانک رسالت و در بخش تسهیلات میتوانید اقساط خود را پرداخت کنید، گزارش پرداخت را بررسی نمایید و اگر ضامن شخصی شده بودید امکان مشاهده اقساط  آن فرد نیز وجود دارد.

انواع خدمات تسهیلات شامل موارد ذیل است:

  • تسهیلات من و پرداخت اقساط
  • درخواست تسهیلات
  • پرداخت اقساط دیگران
  • لیست درخواست‏‌‌های پرداخت

بانک رسالت 5

  • شکل زیر نیز نحوه درخواست تسهیلات قرض الحسنه را توضیح میدهد:

بانک رسالت 6

سپرده بانک رسالت

در بخش سپرده میتوان به خدمات زیر دسترسی پیدا کرد:

  • مدیریت کارتابل سپرده مشترک
  • خدمات تغییر وضعیت سپرده (مسدودی، رفع مسدودی و بستن سپرده)
  • تبدیل اطلاعات سپرده (روند تبدیل شماره سپرده به شماره کارت و یا شماره شبا به شماره کارت و برعکس)
  • مدیریت دفترچه کارت و سپرده (مشاهده لیست کارت‌های بانکی مقصد که در همراه بانک و یا اینترنت بانک وارد نمودید)
  • خدمات صدور صورتحساب

انتقال وجه اینترنت بانک رسالت

از این بخش میتوان به سپرده خود و سپرده دیگران پول انتقال داد.

کارت به کارت

در قسمت کارت به کارت، شماره کارت شما به عنوان کارت مبدا نوشته شده و شما باید شماره کارت مقصد را وارد نمایید.

سازمان‌های خاص

برای انتقال وجه به سازمان خاصی،  این بخش به طور مجزا نظر گرفته شده است.

سایر خدمات انتقال وجه

انتقال وجه و پایای مستمر جزو خدماتی است که در این قسمت قرار دارند.

اینترنت بانک رسالت یک سامانه بی‌نظیر، با ارائه خدمات بانکی به صورت آنلاین و دیجیتال است که به امکانات مدرن و سریع در بانکداری مشهور است. با اینترنت بانک رسالت، شما قادر به مدیریت حساب‌های بانکی خود در هر زمان و مکانی هستید.

این امر به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به صف‌های طولانی و زمان‌بر در شعب بانک، همه تراکنش‌های مالی خود را به سادگی انجام دهید. همچنین، با امنیت بالا و امکانات متنوع ارائه شده توسط اینترنت بانک رسالت، شما به اطمینان و آسایش خاطر بیشتری در مدیریت امور مالی خود دست پیدا خواهید کرد. به عبارت دیگر، اینترنت بانک رسالت به معنای داشتن یک بانک آنلاین معتمد و هوشمند در مسائل مالی است.

سامانه اینترنت بانک رسالت ibank.rqb

سامانه اینترنت بانک رسالت یک سامانه آنلاین است که به مشتریان بانک رسالت اجازه می‌دهد تا بسیاری از امور بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند. این سامانه شامل طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاهده وضعیت حساب‌ها و کارت‌های بانکی
  • انتقال وجه
  • پرداخت قبوض
  • خرید شارژ
  • خرید و فروش ارز
  • افتتاح حساب
  • اخذ تسهیلات
  • ثبت درخواست کارت
  • مدیریت رمز دوم

برای استفاده از اینترنت بانک رسالت، ابتدا باید در این سامانه ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام، می‌توانید به یکی از شعب بانک رسالت مراجعه کنید یا به صورت آنلاین از طریق سایت بانک رسالت اقدام کنید.

پس از ثبت‌نام، می‌توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود، وارد اینترنت بانک رسالت شوید.

نام کاربری و رمز عبور نام کاربری و رمز عبور شما برای ورود به اینترنت بانک رسالت، در هنگام ثبت‌نام در این سامانه تعیین می‌شود. اگر نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید از طریق سایت بانک رسالت یا اپلیکیشن اینترنت بانک رسالت، نسبت به بازیابی آن اقدام کنید.

ورود به اینترنت بانک رسالت از طریق اپلیکیشن

برای ورود به اینترنت بانک رسالت از طریق اپلیکیشن، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن اینترنت بانک رسالت را از فروشگاه‌های گوگل‌پلی یا اپ‌استور دانلود و نصب کنید.
  2. پس از نصب اپلیکیشن، آن را باز کنید.
  3. در صفحه باز شده، شماره کارت بانکی خود را وارد کنید.
  4. بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.
  5. در صفحه باز شده، کد پیامکی که به شماره کارت شما ارسال شده است را وارد کنید.
  6. بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

کد پیامکی

کد پیامکی که به شماره کارت شما ارسال می‌شود، به عنوان یک لایه امنیتی اضافی برای ورود به اینترنت بانک رسالت استفاده می‌شود. این کد برای هر بار ورود به اینترنت بانک رسالت متفاوت است.

مشکلات احتمالی در ورود به اینترنت بانک رسالت

در صورتی که با مشکلاتی در ورود به اینترنت بانک رسالت مواجه شدید، می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر با بانک رسالت تماس بگیرید:

  • شماره تلفن 021-66960000
  • شماره تلفن 09622
  • مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک رسالت

مزایا و معایب اینترنت بانک رسالت

مزایا

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه: استفاده از اینترنت بانک رسالت باعث می‌شود که دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نداشته باشید. این امر باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما می‌شود.
  • دسترسی آسان: اینترنت بانک رسالت به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در دسترس است. این امر باعث می‌شود که در هر زمان و مکانی به خدمات بانکی خود دسترسی داشته باشید.
  • امنیت بالا: اینترنت بانک رسالت از پروتکل‌های امنیتی پیشرفته استفاده می‌کند تا اطلاعات شما در برابر خطرات احتمالی محافظت شود.

معایب

  • عدم امکان دریافت خدماتی که نیاز به حضور فیزیکی در شعب بانک دارند
  • نیاز به دانش فنی برای استفاده از برخی از خدمات
  • ممکن است سرعت دسترسی به اینترنت بانک در برخی از مناطق محدود باشد
سؤالات متداول اینترنت بانک رسالت ibank.rqb.ir

برای ورود به اینترنت بانک رسالت با کد ملی می بایست به نشانی

برای دسترسی به اینترنت بانک رسالت، می‌توانید به وبسایت رسمی آن به نشانی ibank.rqb.ir مراجعه کنید و وارد حساب کاربری خود شوید یا اپلیکیشن موبایل مخصوص را دانلود نمایید.

بله، اینترنت بانک رسالت از امنیت بالایی برخوردار است و از پروتکل‌های رمزنگاری مدرن برای حفاظت از اطلاعات شما استفاده می‌کند.

برای دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی، می‌توانید از طریق تنظیمات حساب کاربری خود در اینترنت بانک رسالت اقدام کنید.

بیشتر خدمات اینترنت بانک رسالت به صورت رایگان ارائه می‌شوند، اما برخی خدمات و تراکنش‌ها ممکن است هزینه داشته باشند.

برای ورود به اینترنت بانک رسالت می بایست رمز عبور و نام کاربری خود را زمانی که در بانک رسالت ثبت نام کرده اید لازم می باشد. 

5.3/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اینترنت بانک رسالت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫3 دیدگاه ها

    1. مراحل ورود به اینترنت بانک رسالت ibank.rqb.ir آموزش داده شده است. در صورت هر گونه مشکلی میتوانید به سایت بانک رسالت به نشانی http://www.rqbank.ir مراجعه کنید.

  1. اینترنت بانک فعال نیست کارت به کارت میخوام انجام بدم نمیشه رسیدگی کنید ممنوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا