نصب اینستاگرام قبلی خودم instagram

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نصب اینستاگرام قبلی خودم instagram

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اینستاگرام یک بستر اشتراک گذاری عکس و ویدیو است که در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کریگر تأسیس شد. در اینستاگرام کاربران می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای خود را با دنیای بیرون به اشتراک بگذارند و با دنبال کردن دیگر افراد، فعالیت‌های آنها را دنبال کنند.

اینستاگرام، در ابتدا مخصوص دستگاه‌های موبایل بود اما در سال 2012 نسخه تحت وب خود را نیز معرفی کرد. اینستاگرام روزانه  ، کاربران جدیدی به خود جلب کرده و یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان شده است. از ویژگی‌های منحصر به فرد اینستاگرام می‌توان به استوری، که اجازه می‌دهد کاربران ویدیوها و عکس‌های موقت را به اشتراک بگذارند و پس از ۲۴ ساعت تاریخچه از بین می‌رود، اشاره کرد.

همچنین، اینستاگرام امکان افزودن فیلترها و ابزارهای ویرایش عکس را نیز فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند به آسانی عکس‌های خود را زیبا و جذاب کنند. استفاده از هشتگ‌ها در اینستاگرام نیز بسیار رایج است. با استفاده از هشتگ‌ها، کاربران می‌توانند محتوای خود را به موضوعات خاصی مرتبط کنند و به راحتی پیدا شوند. از آنجا که اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است، بسیاری از افراد، برندها و نمایندگان تجاری از آن برای تبلیغ محصولات خود و ساخت ارتباط با مخاطبانشان استفاده می‌کنند.

اکنون اگر شما نیز قصد نصب اینستاگرام قبلی خودم را  دارید تا پایان مقاله همراه با ما باشید.

اینستاگرام قبلی خودم

نصب اینستاگرام قبلی خودم از طریق گوگل

برای نصب اینستاگرام قبلی خودم از طریق گوگل کافیست اسم اینستاگرام را در مروگر خود سرچ کنید و سپس از مارکت های متعبر برنامه آن را دانلود کنید.

توجه : حتما از سایت های متعبر مانند گوگل پلی اخرین نسخه را دانلود کنید. 

برای نصب اینستاگرام قبلی خود از طریق گوگل، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. باز کنید Google Play Store یا به آدرس play.google.com بروید.

  2. در بالای صفحه ، جستجو را کلیک کنید و “Instagram” را جستجو کنید.

  3. بر روی نتیجه مربوط به “Instagram” که توسط “Instagram Inc.” ساخته شده است کلیک کنید.

  4. بر روی “نصب” کلیک کنید و تمام مجوزهای لازم را بپذیرید.

  5. پس از نصب ، برنامه را باز کنید و وارد حساب کاربری قبلی خود شوید. در صورتی که قبلاً حساب کاربری داشته‌اید، می توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد حساب کاربری شوید.

بعد از اتمام این مراحل ، اینستاگرام قبلی خود را با استفاده از گوگل نصب کرده اید.

بازیابی رمز اینستاگرام قبلی خودم از طریق گوگل

برای بازیابی رمز اینستاگرام قبلی خودم از طریق گوگل می بایست ابتدا در مرورگر خود وارد شده و ادرس سایت اینستاگرام به نشانی www.instagram.com  شوید. سپس بر روی گزینه Forgot password? فراموشی رمز کلیک کنید

با کلیک بر گزینه مربوطه فراموشی پسورد وارد یک صفحه جدید خواهید شد.

اینستاگرام قبلی خودم instagram 1

اکنون طبق تصویر با پیام ( ایمیل، تلفن یا نام کاربری خود را وارد کنید و ما پیوندی برای بازگشت به حساب خود برای شما ارسال می کنیم. ) رو به رو خواهید شد که می بایست ایمیل که در حساب اینستاگرام خود ثبت کرده اید یا نام کاربری خود را در کادر مورد نظر وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه Send login link ارسال لینک ورود کلیک کنید.

اکنون اگر ایدی اینستاگرام خود را وارد کرده باشید برای شماره تلفن شما یک لینک ارسال میشود با کلیک بر روی آن وارد مروگر خود خواهید شد که میتوانید رمز اینستاگرام خود را مجدد تغییر  دهید.

اگر ایمیل خود را وارد کرده باشید همان لینکی که برای شماره تلفن خود ارسال شده مجدد برای ایمیل شما نیز ارسال می شود و طبق آموزش بالا می توانید مجدد رمز عبور اینستا را بازیابی کنید.

اینستاگرام قبلی خودم

توجه : اگر لینک ارسالی تایم زیادی برای شما ارسال نشد صبر کنید و مجدد این علملیات را انجام دهید.

به این نکته نیز توجه کنید در ایمیل گاهی اوقات لینک به قسمت اسپم ارسال میشود که با چک کردن می توانند لینک بازیابی رمز را مشاهده خواهید کرد.

مشاهده رمز فعلی اینستاگرام در گوشی

با عرض معذرت، امکان مشاهده رمز فعلی اینستاگرام در گوشی  خود وجود ندارد. رمز عبور در اکانت هر فرد محافظت شده و فقط صاحب اکانت دارای دسترسی به آن است. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، می توانید با استفاده از گزینه “فراموشی رمز عبور” در برنامه اینستاگرام یا از طریق ایمیل یا شماره تلفن مرتبط با اکانت خود، رمز جدید دریافت کنید.

اگر شما نیز رمز عبور خود را فراموش کرده اید کافیست مراحل زیر را طی کنید تا لینک بازیابی برای شما ارسال شود.

بازیابی رمز عبور اینستاگرام، مراحلی شامل تأیید هویت و تغییر رمز عبور است. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، می توانید با روش های زیر آن را بازیابی کنید:

1. ورود به صفحه ورود اینستاگرام: در ابتدا، به صفحه ورود اینستاگرام برید و روی “رمز عبور را فراموش کرده اید؟” کلیک کنید.

2. ورآورد شماره تلفن یا نام کاربری: شما می توانید یا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید یا نام کاربری ایمیلی که برای حساب اینستاگرام خود استفاده کرده اید را وارد کنید.

3. دریافت کد تأیید: به جای تکمیل ورود، گزینه “دریافت کد تأیید” را انتخاب کنید. شما می توانید یک کد تأیید را به شماره تلفن همراه یا ایمیلی که برای حساب خود ثبت کرده اید دریافت کنید.

4. تأیید هویت: کد تأیید را که دریافت کرده اید وارد کنید. سپس روی “ارسال” کلیک نمایید.

5. تغییر رمز عبور: وارد کردن رمز عبور جدید را درخواست کنید. یک رمز عبور قوی و مناسب وارد کرده و آن را تأیید کنید. توصیه می شود رمز عبور قوی و متفاوتی برای حسابتان در اینستاگرام انتخاب کنید و آن را به دیگران نشان ندهید. همچنین، مناسب است که از ویژگی احراز هویت دو مرحله ای برای حفاظت بیشتر از حسابتان استفاده کنید.

2/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نصب اینستاگرام قبلی خودم instagram

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا