سایت مای شاتل my shatel

جهت مشاوره تلفنی در زمینه  سایت مای شاتل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است. شرکت شاتل برای ارائه خدمات نوین اینترنتی سایت مای شاتل my shatel را برای کاربران خود راه اندازی کرده است. شرکت شاتل در کشورمان خدمات اینترنتی را ارائه می دهد و بزرگ‌ترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در کشور را به‌ویژه در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 به خویش اختصاص دهد. شاتل همچنین ارایه کننده‌ی خدمات ارتباطی همراه با نام تجاری شاتل موبایل و خدمات آنلاین فیلم و سرگرمی (VOD) در وب‌سایت و اپلیکیشن نماواست.

در این مقاله جذاب و کاربردی قصد داریم سایت مای شاتل my shatel را به طور کامل و جامع برای کاربران عزیز این شرکت توضیح دهیم پیشنهاد میکنم تا پایان مقاله مای شاتل my shatel  همراه با ما باشید.

 

معرفی سایت مای شاتل my.shatel.ir

سامانه مای شاتل my.shatel.ir مخصوص کاربران شاتل می باشد که با هدف مدیریت هر چه بهتر خدمات خود راه اندازی شده است. در واقع بعد از  راه اندازی برنامه یا ورود به سایت مای شاتل می توانید از مزایای زیر استفاده کنید.

صرفه جویی در زمان

با همین یک حساب بر روی هر دستگاهی وارد شوید و از تمامی محصولات شاتل بدون نیاز به ورود دوباره استفاده کنید. سامانه مای شاتل، شاتل کلاب، اپلیکیشن مای شاتل، سیستم هوشمند پشتیبانی فنی و …

استفاده بهینه تر از خدمات شاتل

با این حساب تنها با یادآوری شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل، به تمامی حساب‌های شاتلی خود دسترسی خواهید داشت. یک دسترسی آسان به محصولات شاتل که به راحتی می توانید آن را برای دوستان و آشنایان خود نیز فراهم کنید.

برای امنیت شما

حساب کاربری یکتا به گونه‌ای توسعه داده شده است که به صورت خودکار تهدید های امنیتی که متوجه حساب‌های کاربری شما باشد را شناسایی و با آنها مقابله می کند. علاوه بر این، ابزارها و گزارش های امنیتی متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.

در واقع سرویس my shatel مای‌شاتل  (MyShtel) پورتال کاربران شاتل است که دسترسی به آن از طریق مراجعه به نشانی https://My.shatel.ir یا نصب رایگان اپلیکیشن این پورتال امکان‌پذیر است در نهاثیت برای نصب اپلیکیشن مای‌شاتل می‌توانید به صفحه دانلود نرم‌افزار MyShatel مراجعه کنید.

چه‌گونه می‌توانم مشخصاتم را در حساب کاربری مای‌شاتل تغییردهم یا اصلاح کنم؟ برای این کار کافی‌ست به وب‌سایت مای‌شاتل مراجعه و مسیر زیر را طی کنید و در این صفحه اطلاعات شخصی‌تان را ویرایش کنید. مسیر ویرایش در سات مای شاتل «خدمات مشترکین» > «تغییر مشخصات» و در نهایت تغییرات را ذخیره کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت اینترنت مخابرات

مراحل ورود به مای شاتل my shatel

در سایت My.Shatel.ir بعد از Login کردن، در قسمت «صدای مشتری» با انتخاب گزینه «اعلام مشکل» مشکل خود را توضیح دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسان ما پاسخ‌گوی شما باشند.

اگر قصد دارید به سایت مای شاتل my shatel ورود کنید و از خدمات آن بهرمند شوید کافیست مراحل زیر را طی کنید.پ

برای ورود به مای شاتل my shatel کافیست در مروگر خود عبارت “سایت مای شاتل” یا آدرس اینترنتی مای شاتل my.shatel.ir را سرچ کنید تا مستقیم وارد مای شاتل شوید.

یا برای ورود مستقیم به سایت مای شاتل کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه همتا hamta.ntsw.ir

رمز عبور سایت مای‌‌شاتل my shatel

اگر رمز عبورم را در سایت مای‌‌شاتل فراموش کرده باشم، چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ در این صورت می‌توانید در صفحه ورود کاربران، گزینه “آیا رمز خود را فراموش کرده‌اید؟” را انتخاب و سپس اطلاعات خواسته شده را به ترتیب وارد کنید:

  • شماره اشتراک یا شناسه کاربری یا شماره تلفن خط سرویس (با کد شهر به همراه صفر)
  • شماره همراه یا آدرس ایمیلی که از ابتدا در سیستم ثبت کرده‌اید.
  • کد امنیتی

در پایان رمز عبور از طریق پیامک برای ارسال می‌شود یا لینکی به نشانی ایمیل شما فرستاده خواهد شد که با ورود به لینک ارسال شده می‌توانید رمز عبور جدید خود را انتخاب کنید.

برای بازیابی رمز عبور مای شاتل کافیست به پورتال سایت مای شاتل مراجعه کرده طبق تصویر زیر بر روی گزینه “فراموشی رمز عبور ” کلیک کنید.

شاتل

بعد از کلیک  بر روی گزینه مربوطه می بایست شماره تلفن و ایمیل خود را که در زمان ثبت نام وارد کرده اید را در کادر های مربوط وارد کنید.

my shatel

اکنون برای شما یک کد 6 رقمی ارسال خواهد شد که در نهایت برای بازیابی رمز عبور  سایت مای شاتل کافیست آن را وارد کرده تا با موفقیت وارد پورتال کاربری خود شوید.

دانلود نرم‌افزار my.shatel.ir

نرم‌افزار Myshatel اپلیکیشنی کاربردی برای کاربران سرویس اینترنت پرسرعت شاتل است که با استفاده از آن می‌توانند از خدمات وب سایت My.Shatel.ir بر روی دستگاه اندرویدی یا ios خود بهره‌مند شوند. ویرایش جدید این نرم افزار بر روی سیستم عامل اندرویدی نسخه‌های 4 و بالاتر قابل نصب و استفاده است همچنین برای نسخه های بالاتر از 15 سیستم عامل ios نیز این اپلیکیشن قابل نصب خواهد بود. برای دانلود این نرم‌افزار می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام فرمایید:

ویژگی‌های نرم‌افزار MyShatel

برای استفاده از این نرم‌افزار کافی‌ست که نام کاربری و رمز عبور پورتال My.Shatel.ir را داشته باشید تا با ورود به نرم‌افزار یاد شده بتوانید از خدمات زیر استفاده کنید:

– مشاهده مشخصات سرویس های مختلف خریداری شده از قبیل سرویس های ADSL، PTP ، تلفن بین الملل، کارت تلفن و … .
– مشاهده گزارش و نمودار مصرف و اطلاعات تکمیلی سرویس های در حال استفاده
– امکان پرداخت فاکتور سرویس ها
– مشاهده گردش حساب مالی

MY-SHATEL
MY-SHATEL

مقاله پیشنهادی » سامانه پنجره خدمات دولت

اپلیکیشن مای شاتل برای مشتریان اینترنت ثابت شاتل طراحی شده و اگر شما نام کاربری و رمز عبور وبسایت این مجموعه را به آدرس my.shatel.ir داشته باشید، می‌توانید به راحتی از اپلیکیشن مای شاتل myshatel هم استفاده کنید و اینترنت ثابت خانگی یا کسب‌وکار خود را مدیریت کنید.

لینک های دانلود مای شاتل : جهت دانلود کافیست بر روی دکمه های زیر کلیک کنید.

سؤالات متداول  سایت مای شاتل my shatel

شما می‌توانید در صفحه ورود کاربران، گزینه “آیا رمز خود را فراموش کرده‌اید؟” را انتخاب و سپس اطلاعات خواسته شده را به ترتیب وارد کنید:
شماره اشتراک یا شناسه کاربری یا شماره تلفن خط سرویس (با کد شهر به همراه صفر)
شماره همراه یا آدرس ایمیلی که از ابتدا در سیستم ثبت کرده‌اید.
کد امنیتی
در پایان رمز عبور از طریق پیامک برای ارسال می‌شود یا لینکی به نشانی ایمیل شما فرستاده خواهد شد که با ورود به لینک ارسال شده می‌توانید رمز عبور جدید خود را انتخاب کنید.

برای ورود به مای شاتل my shatel کافیست در مروگر خود عبارت “سایت مای شاتل” یا آدرس اینترنتی مای شاتل my.shatel.ir را سرچ کنید تا مستقیم وارد مای شاتل شوید.

برای دانلود مای شاتل کافیست وارد سایت شوید لینک های مستقیم و تمام مارکت های متعبر در سایت قرار گرفته شده است.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه  سایت مای شاتل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا