آموزش دیلیت اکانت روبیکا Rubika Delete Account

جهت مشاوره تلفنی در زمینه آموزش دیلیت اکانت روبیکا Rubika Delete Account

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیلیت اکانت روبیکا وب

اپلیکیشن روبیکا با شعار توسعه کسب و کار هوشمند، یکی از معروف ترین برنامه های ایرانی می باشد که با توجه به این که اطلاع رسانی ها و سایر فعالیت های تلویزیونی در این اپ قابل نمایش می باشد در مدت زمان کوتاهی توانسته کاربران زیادی را جذب کند. می توان با دانلود روبیکا از مزایای آن استفاد ه کرد.

روبیکا یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل است طوریکه از روبیکا به عنوان آچار فرانسه اندروید نام می برند. روبیکا نه تنها یک پیام رسان بلکه دارای یک بخش دیگر به نام روبینو می باشد که کاربر می تواند در این قسمت مانند اینستاگرام پست های خود را به به اشتراک گذاشته و لایک و کامنت دریافت کنند 

آموزش دیلیت اکانت روبیکا Rubika Delete Account بسیار آسان می باشد و شما با چند کلیک ساده می توانید حساب خود را دیلیت کنید اگر در این آموزش قصد داریم نحوه حذف حساب کاربری در برنامه روبیکا را به شما آموزش دهیم با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

delete account robika e1689679921723

آموزش دیلیت اکانت روبیکا Rubika

در این آموزش به شما یاد می دهیم که چگونه حساب کاربری خود در مسنجر روبیکا را حذف یا دیلیت کنید. روبیکا یکی از مسنجرهای ایرانی است که چند سالی است فعالیت می کند. روبیکا به تازگی قابلیت دیلیت اکانت Rubika Delete Account را اضافه کرده است. و کاربران از این پس می توانند به آسانی حساب کاربری و پروفایل خود در روبیکا را برای همیشه حذف کنند. با حذف حساب کاربری خود از روبیکا تمام اطلاعات شما از سرورهای روبیکا برای همیشه حذف می گردد.

چگونه روبیکا را از گوشی حذف کنیم؟ بسیاری از کاربران تصور می کنند که با انجام مراحل بالا و خروج از حساب روبیکا دیگر برای همیشه و دائمی اکانت روبیکا خود را حذف کرده اند ولی این تصور اشتباه می باشد شما قبل از انجام این کار حتما باید اول حساب کاربری تان را حذف کنید با ورود مجدد شما به حساب کاربری تان تمام اطلاعاتی که در گذشته داشتید نیز باز می گردند. البته اگر به مدت زیادی آنلاین نشوید دوستانتان با تاریخ آخرین بازدید شما متوجه نبودن‌تان می شوند

مقاله پیشنهادی » سایت ایتا eitaa.com

پیج روبینو در روبیکا

آموزش دیلیت اکانت روبیکا

آیا شما هم یکی از کاربرانی هستید که قصد دارد اکانت روبیکای خود را حذف کند؟ اگر می خواهید بدانید چگونه باید این کار را انجام دهید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. این روزها به علت تبلیغات گسترده روبیکا در تلویزیون تقریبا همه نام این اپلیکیشن را شنیده اند. اپلیکیشن پرکاربردی که به تنهایی می تواند کار چند نرم افزار را انجام دهد.

مخصوصا وقتی سخن از اینترنت رایگان این برنامه به میان آمد، روز به روز به کاربران آن افزوده شد. اما در این میان کسانی هستند که به هر علتی دیگر دلیلی برای فعالیت در روبیکا‌ و روبینو ندارند. در این‌ نوشته قصد داریم طریقه اکانت روبیکا را به شما عزیزان آموزش دهیم، بنابراین پیشنهاد می کنیم این‌ مقاله را حتما‌ تا‌ آخر بخوانید.

آموزش تصویری حذف اکانت روبیکا:

ابتدا آخرین نسخه روبیکا را دانلود کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس به بخش تنظیمات بروید و قسمت حریم خصوصی و امنیت را باز کنید.


حذف اکانت روبیکا

  • طبق تصویر بالا بر روی گزینه تنظیمات در برنامه روبیکا کلیک کنید و در صفحه باز شده جدید که در تصویر بعدی مشاهده خواهید کرد مراحل را طی کنید.

آموزش تصویری حذف اکانت روبیکا

  • سپس به بخش پایین اسکرول کنید تا به قسمت حذف حساب کتربری من برسید. سپس بر روی حذف حساب کاربری کلیک کنید.

آموزش تصویری حذف اکانت روبیکا

  • وقتی بر روی حذف حساب کاربری کلیک کردید سپس بله را انتخاب کنید. در این مرحله برای شما یک رمز ارسال می گردد با وارد کردن آن حساب کاربری شما در پیام رسان روبیکا حذف می شود.

آموزش تصویری حذف اکانت روبیکا

همچنین می توانید تنظیم کنید که اگر به طور مثال برای 3 ماه وارد روبیکا نشوید حساب شما برای همیشه حذف گردد. (برای حذف اکانت باید حداقل 7 روز در حساب آنلاین باشید به همین خاطر نتونستم از بخش آخر براتون عکس بگپیریم)

مقاله پیشنهادی » سایت روبیکا web.rubika.ir

حذف صفحه روبینو در روبیکا

برای انجام این کار کافیست شما وارد پیام رسان روبیکا شوید سپس وارد بخش روبینو شوید.

هر شخص میتواند در روبینو چندین صفحه بسازد حال شما به صفحه ای که قصد حذف آن را دارید بروید

حساب روبیکا

  • خب اکنون بر روی صفحه خود که در سمت راست قرار دارد بزنید و وارد صفحه خود شوید

روبینو روبیکا

توجه داشته باشید با حذف صفحه ، تمام عکس و فیلم های اشتراک گذاری شده برای همیشه پاک خواهد شد. پس در هنگام حذف صفحه دقت نمایید.

بر انجام اینکار باید در بالای صفحه سمت چپ بر روی ارم سه نقطه ای یکبار بزنیم

روبینو

اکنون برای شما گزینه ای با عنوان “حذف صفحه” قابل مشاهده میباشد . برای حذف بر روی آن بزنید

در این قسمت از شما سوال میپرسد ایا از حذف این صفحه مطمئن هستید یا خیر؟ در صورتی که قصد حذف صفحه را دارید بر روی “تایید ” یا اگر از حذف صفحه پشیمان شده اید بر روی انصراف بزنید.

اگر در روبینو صفحه دارید و کار با روبینو را بلد نیستید کافیست آموزش هایی که برای شما آماده کرده ایم را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکلی دارید در قسمت نظرات اعلام فرمایید تا آموزش حل مشکلات را بصورت تصویری برای شما در سایت قرار دهیم.

حذف اکانت از طریق تحت وب روبیکا

برای ورود به نسخه تحت وب روبیکا اول به وب سایت (web.rubika.ir) بروید. اولین صفحه از شما شماره ای را میخواهد که با آن در روبیکا حساب دارید.

ورود به وب سایت روبیکا : web.rubika.ir

بعد از وارد کردن شماره و انتخاب دکمه مرحله بعد ، کد تایید از سمت روبیکا برای شما ارسال میگردد بعد از این کار شما وارد صفحه روبیکا خود در نسخه تحت وب خواهید شد. 

سپس برای دیلیت اکانت حساب کاربری خود کافیست به قسمت تنطیمات وب روبیکا مراجعه کنید و در قسمت حریم خصوصی به بخش حذف حساب رفته و با کلیک بر روی  آن اقدام به حساب دایمی حساب روبیکا کنید.

دیلیت اکانت روبیکا با برنامه

برای  دیلیت اکانت روبیکا با برنامه کافیست ابتدا اخرین نسخه روبیکا را از مایکت های متعبر یا سایت روبیکا به نشانی rubika.ir دانلود کنید. و سپس کلیپ آموزشی زیر را مشاهده کنید. صفر تا 100 مراحل حذف حساب کاربری روبیکا در آن اموزش داده شده است. 

کلیپ آموزش دیلیت اکانت روبیکا در آپارات  جهت مشاهده کلیک کنید.

روبیکا اولین سوپر اپلیکیشن ایرانی می باشد و در فروردین سال 1397، با هدف خلق تجربه‌ای شیرین و آسان از زندگی دیجیتال به جامعه ایرانی معرفی شد. روبیکا در حال حاضر سرویس‌هایی مثل پیام‌رسان، روبینو و سرویس فیلم و سریال یا درخواست ویدیوی آنلاین (VOD) را ارائه می‌دهد.

سوپر اپلیکیشن روبیکا ارائه سرویس‌های به روز و خلاقانه دیجیتال را ماموریت خود می‌داند و همواره در تلاش است، فرصت‌های زندگی دیجیتال را به راحت‌ترین شیوه ممکن در اختیار کاربران خود قرار دهد. در حال حاضر، سوپر اپلیکیشن روبیکا بیش از 37 میلیون کاربر دارد.

سؤالات متداول آموزش دیلیت اکانت روبیکا Rubika Delete Account
  1. در قدم اول حذف اکانت روبیکا
  2. بر روی تنظیمات کلیک کنید.
  3. اکنون روی گزینه حذف حساب کاربری کلیک کنید، بعد از کلیک روی این قسمت از شما می خواهد تایید کنید که می خواهید اکانت خود را حذف کنید و سپس یک پیامک حاوی لینک حذف روبیکا برای شما ارسال می شود.
  4. اکنون پیامکی مانند تصویر زیر از طرف روبیکا برای شما ارسال می شود، باید لینک ارسال شده توسط روبیکا را کپی کرده و در مرورگر گوشی یا کامپیوتر خود باز کنید.
  5. صفحه ای مانند عکس زیر برای شما باز می شود، روی گزینه دریافت رمز کلیک کنید و رمز ارسال شده به گوشی را در قسمت مربوطه وارد کرده و سپس روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.
  6. از شما می خواهد دلیل حذف اکانت رو را بنویسید، می توانید دلیل اصلی و یا با تایپ بدون دلیل گزینه حذف روبیکا را بزنید و تمام.
  • برای حذف حساب کاربری تان باید حداقل ۷ روز از زمان ورودتان از برنامه گذشته باشد.

     
  • در گذشته امکان حذف حساب کاربری روبیکا برای همیشه وجود نداشت اما در بروزرسانی های جدید برنامه شما می توانید اکانت خود را به صورت دائمی حذف نمایید.

     
  • وارد بخش حریم خصوصی و امنیت شوید و سپس روی دکمه حذف حساب کاربری کلیک نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه آموزش دیلیت اکانت روبیکا Rubika Delete Account

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا