سایت آیگپ وب igap.net

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آیگپ وب

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت آی گپ igap.net

سایت آی گپ با آدرس اینترنتی igap.net در دسترس می باشد و با مراجعه به این سامانه می توانید بنا به نیاز خود برای دانلود برنامه یا استفاده از نسخه تحت وب آن و … اقدام نمایید.

یکی از پیام رسان های ایرانی با امنیت بالا ، برنامه آی گپ وب igap web می باشد. این پیام رسان ایرانی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای استفاده از پیامرسان های ایرانی می باشد و با استفاده از آن قادر به ارسال پیام و یا برقراری تماس رایگان با دیگر کاربران می باشید.

آی گپ وب igap web به عنوان اولین و تنها پیام‌رسان متن‌باز در ایران و خاورمیانه از سال 94 در دسترس کاربران مختلف قرار گرفت، کاربران با نصب این پیام رسان ایرانی بر روی گوشی تلفن همراه، رایانه و یا تبلت خود می توانند از امکانات مختلف آن استفاده نمایند علاوه بر موارد فوق با مراجعه به سایت آی گپ وب می توانید با ورود اطلاعات از نسخه تحت وب این برنامه و امکانات آن نیز به راحتی استفاده نمایید.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سایت آی گپ، ورود به سایت آیگپ وب ، امکانات و ویژیگی های برنامه igap.net و … می پردازیم، تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

سایت آی گپ وب igap net

امروزه و با گسترش ارتباطات در فضای مجازی ، روند توسعه و گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست . علاوه بر اپلیکیشن های خارجی موجود در فضای مجازی، پیام رسان های ایرانی زیادی نیز در راستای ارائه خدمات به کاربران ایرانی با امکانات متنوع ایجاد شده اند. igapیکی از پیام رسان های ایرانی است که از سال 1394در دسترس کاربران مختلف قرار گرفته است.

این برنامه یکی از گزینه های پیش روی شما برای استفاده بوده که با مراجعه به سایت ایگپ وب igap web و دانلود این اپلیکیشن می توانید از خدمات مختلف آن از جمله ارسال پیام و یا برقراری تماس رایگان استفاده کنید.

سایت آیگپ با آدرس اینترنتی igap.net در دسترس می باشد و با مراجعه به این سامانه می توانید علاوه بر دانلود برنامه ، از نسخه تحت وب این برنامه نیز استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت برنامه بله bale.ai

ورود به آیگپ تحت وب igap.net 

همان طور که پیش از این هم اشاره شد برنامه igap یکی از پیام رسان های ایرانی موجود می باشد که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد، با دانلود و استفاده از این برنامه می توانید علاه بر ارسال پیام و برقراری تماس، برای پرداخت قبوض، خرید شارژ ، پرداخت جریمه های ماشین و … نیز اقدام نمایید.

بسیاری از افرادی که این امکان را ندارند برنامه igap.net را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند یا تمایل به استفاده از نسخه تحت وب این برنامه دارند می توانند با مراجعه به سایت igap.net از امکانات نسخه تحت وب این برنامه استفاده نمایند.

برای ورود به سایت آی گپ و استفاده از خدمات مختلف آن از جمله دانلود آی گپ رایگان، استفاده از آی گپ وب  igap webباید به این ترتیب عمل نمایید .

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت آی گپ یعنی igap.net را وارد نموده و سرچ نمایید. بعد از سرچ آدرس اینترنتی گفته شده به طور مستقیم به سایت igap وارد خواهید شد. سپس آیگپ تحت وب igap web برای شما نمایش داده میشود.

سایت آی گپ

بعد از ورود به سایت آی گپ می توانید برای دانلود برنامه با لینک مستقیم اقدام نموده و یا با ورود به نسخه تحت وب برنامه ایگپ از امکانات آن استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت روبیکا وب web.rubika.ir

ورود به نسخه تحت وب آی گپ igap web

ممکن است شما هم تمایل به دانلود برنامه ها بر روی گوشی همراه خود نداشته باشید و تمایل داشته باشید از نسخه تحت وب آن ها استفاده نمایید. در صورتی که قصد ورود به نسخه تحت وب این برنامه را دارید بعد از ورود به سایت آی گپ بر روی گزینه نسخه وب کلیک کنید.

نسخه تحت وب سایت آی گپ

با ورود به صفحه جدید در سایت می توانید به نسخه تحت وب این برنامه وارد شده و بدون نصب برنامه از خدمات آن استفاده کنید. علاوه بر این روش می توانید با ورود آدرس web.igap.net به طور مستقیم به صفحه مربوط به نسخه تحت وب آی گپ وب نیز وارد شوید.

بعد از ورود به صفحه جدید، اطلاعات خواسته شده از جمله نام و شماره تلفن همراه را وارد کنید و بر روی گزینه مربوط به ارسال کد کلیک نمایید.

ورود به نسخه تحت وب سایت آی گپ

بعد از انجام این روند، کد تایید به تلفن همراه شما که در سایت آی گپ وارد نمودید ارسال خواهد شد. کد دریافت شده را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید. بعد از ورود کد تایید، نام کاربری مورد استفاده خود برای این برنامه را وارد نمایید بعد از انجام این مراحل می توانید به نسخه تحت وب igap وارد شده و از امکانات آن استفاده کنید.

برای ورود به وب آیگپ نسخه تحت وب igap.net کلیک کنید.

 

دانلود برنامه آی گپ

آی‌گپ igap.net یکی از امن‌ترین پیام رسان‌های ایرانی بوده که جز برنامه‌های پرطرفدار و محبوب ایرانی می باشد. با مراجعه به سایت آی گپ igap web می توانید علاوه بر استفاده از نسخه تحت وب این برنامه و استفاده از آن برای دانلود igap و نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه خود اقدام نمایید.

برای دانلود می توانید از طریق سایت آیگپ  اقدام کنید. ابتدا به سایت آی گپ igap.net وارد شوید. از قسمت پایین صفحه می توانید گزینه های دانلود آیگپ برای موبایل را مشاهده کنید.

دانلود آیگپ با لینک مستقیم

دانلود آیگپ از بازار

دانلود آیگپ از مایکت

دانلود آیگپ برای اندروید

و ….

از میان گزینه های موجود، گزینه مد نظر خود را انتخاب نمایید و برنامه آی گپ نسخه مد نظر خود را دانلود کنید.

دانلود برنامه آی گپ در سایت آی گپ

بعد از دانلود برنامه با ورود اطلاعات از جمله شماره تلفن همراه، وارد کردن کد تایید، ورود نام کاربری و … می توانید به این پیام رسان ایرانی وارد شده و از آن استفاده نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت ایتا eitaa.com

امکانات برنامه آی گپ

همان طور که اشاره شد آیگپ یکی از امن‌ترین پیامرسان‌های داخلی است که به ارائه خدمات مختلف به کاربران می پردازد. این برنامه جز برنامه‌های پرطرفدار و محبوب کاربران ایرانی می باشد.

از جمله امکانات این اپ ایرانی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • امکان برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان
  • ایجاد کانال و گروه
  • ویرایش پیام و ثبت لایک و دیس‌لایک در کانال
  • خدمات مربوط به پرداخت آنلاین
  • فضای ابری بی‌نهایت
  • خرید شارژ و پرداخت قبض
  • مشاهده فیلم و سریال
  • فروشگاه مجازی
  • سرویس مذهبی
  • آژانس مسافرتی اختصاصی
  • خدمات مربوط به پرداخت و کارت به کارت
  • خدمات پرداخت و کارت به کارت
  • تاکسی آنلاین و ارسال بسته و بار
  • فیلم و موسیقی
  • امکان بازی

با استفاده از این برنامه می توانید از فضای ابری بی‌نهایت استفاده نموده و حجم نامحدودی از فایل‌های مختلف را ذخیره کرده و یا انتقال دهید.

همان طور که اشاره شد یکی از ویژیگی های اصلی آیگپ، مربوط به امنیت آن است. در این برنامه تمامی چت‌های خصوصی و مکالمات گروهی رمزگذاری می‌ شود و با انجام این روند شما می توانید از تا دست هکرهای سودجو در امان باشید.

برای ورود به سایت igap.net کلیک کنید.

 

در مقاله بالا به توضیح در رابطه با سایت آیگپ، igap.net ، نحوه ورود به سایت و نسخه تحت وب آن، دانلود برنامه و … پرداختیم.

در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت آی گپ igap.net

سایت آی گپ با آدرس اینترنتی igap.net در دسترس بوده و برای دانلود برنامه و ورود به نسخه تحت وب این برنانه می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

در مورد امکانات و خدمات این برنامه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع بیشتر در این خصوص به متن مقاله مراجعه نمایید.

با ورود شماره تلفن همراه و کد تایید ارسالی و به روش توصیح داده شده در متن می توانید به آیگپ وب خود وارد شده و از امکانات موجود استفاده کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آیگپ وب

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا