سایت برنامه بله bale.ai

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت برنامه بله bale.ai

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت برنامه بله bale.ai

علاقمندان به استفاده از پیامرسان ایرانی بله می توانند با مراجعه به سایت برنامه بله از خدمات برنامه بله یا نسخه بله وب، بدون نصب برنامه استفاده نمایند. بله یک از پیامرسان های ایرانی است که دارای امکانات متنوع و مختلفی در زمینه ی انتقال و ارتباطات مالی و غیر مالی است .

با دانلود و نصب این برنامه یا استفاده از نسخه بله وب می توانید علاوه بر استفاده از امکاناتی نظیر ارسال پیام و فیلم، ایجاد کانال و گروه به خدمات مالی از جمله خرید شارژ، پرداخت عوارض خروج از کشور، استعلام قبض تلفن همراه، مشاهده موجودی کارت بانکی، پرداخت قبوض آب ، برق، گاز و تلفن و … دسترسی پیدا نمایید.

کاربرانی که تمایل به نصب برنامه بر روی گوشی تلفن همراه خود ندارند می توانند با مراجعه به سایت برنامه بله bale.ai ( وب بله)، از نسخه تحت وب این برنامه استفاده نمایند. در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سایت برنامه بله، نحوه ورود و ثبت نام در بله وب و … خواهیم پرداخت. با ادامه اینن مطلب همراه ما باشید.

سایت برنامه بله

امروزه به ندرت می توانید گوشی تلفن هوشمندی را پیدا کنید که یک پیامرسان در آن نصب نشده باشد، پیامرسان های خارجی و داخلی زیادی وجود دارد که هر کدام کاربران مخصوص به خود را دارند.

پس از شروع صحبت ها در مورد فیلتر کردن پیام رسان های خارجی، به مرور پیام رسان های داخلی زیادی به کاربران معرفی شدند، یکی از برنامه های ایرانی ارائه شده به کاربران پیام رسان بله می باشد. این پیام رسان توانست با انجام بروزرسانی های سریع و کاربردی جایگاه خوبی در میان کاربران به دست آورد.

سایت برنامه بله bale

برنامه بله دارای کاربردهای مختلفی بوده است و به ارائه امکانات و خدمات متنوعی می پردازد از جمله امکانات این برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • امکان ارسال پیام های صوتی، تصویری، ویدیویی
  • استفاده از محتوای کانال‌های مختلف خبری،آموزشی، سرگرمی و ….
  • ساخت کانال و تولید محتوا
  • امکان گرفتن موجودی حساب
  • ساخت بات
  • امکان کارت به کارت و پرداخت قبوض
  • مشاهده تراکنش‌های مالی انجام‌شده در بله
  • امکان خرید و فروش محتوا
  • و …

کاربرانی که تمایل به استفاده از برنامه بله را دارند و نمی توانند به هر دلیلی این برنامه را نصب کنند می توانند با ورود به سایت برنامه بله از نسخه تحت وب این برنامه یا همان بله وب استفاده نمایند. سایت برنامه بله با آدرس اینترنتی bale.ai در دسترس می باشد.

با توجه به اینکه برنامه بله در حال حاضر از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند در صورتی که از گوشی های هوشمند آیفون یا کامپیوتر استفاده می کنید و نمی توانید این برنامه را نصب کنید، می توانید با ورود به سایت بله، از نسخه تحت وب برنامه یا بله وب استفاده نمایید. سایت برنامه بله با آدرس اینترنتی bale.ai در دسترس می باشد.

مقاله پیشنهادی : سایت ایتا eitaa.com

ورود به سایت برنامه بله bale.ai

همان طور که اشاره شد با ورود به سایت برنامه بله bale.ai ، می توانید اپلیکیشن بله را بر روی گوشی تلفن همراه خود دانلود و نصب نمایید، علاوه بر این می‌توانید از نسخه تحت وب پیامرسان بله ( وب بله ) در مرورگر خود استفاده کنید.

پیام رسان بله یک پلتفرم ایرانی بوده که به ارائه خدمات مختلف به کاربران می پردازد ، همان طور که اشاره شد با استفاده از این برنامه می توانید به امکانات مختلف از جمله ارسال عکس، فیلم ، انجام فعالیت های مالی از جمله کارت به کارت، مشاهده تراکنش ها، پرداخت قبوض و… دسترسی داشته باشید.

کاربران می توانند با ورود به نسخه تحت وب برنامه بله ، بدون نصب اپ ،به این برنامه دسترسی پیدا کنند. برای ورود به سایت برنامه بله و دانلود اپلیکیشن بله یا استفاده از وب بله باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت برنامه بله یعنی bale.ai را وارد نموده و سرچ نمایید.

بعد از سرچ این آدرس به طور مستقیم به صفحه اصلی سایت برنامه بله وارد خواهید شد .

سایت برنامه بله

بعد از ورود به صفحه اصلی سایت بله می توانید برای دانلود اپلیکیشن بله و یا دانلود وب اپلیکیشن ios اقدام نمایید.

 

دانلود اپلیکیشن بله bale.ai

با دانلود اپلیکیشن بله می توانید علاوه بر گفتگو و برقراری تماس صوتی و تصویری، تمامی کارهای بانکی‌تان را به‌ راحتی و با استفاده از این برنامه انجام دهید.

پیام‌رسان داخلی بله در واقع شبکۀ اجتماعی – مالی متعلق به بانک ملی ایران است علاوه بر خدمات پیام رسانی مثل تماس صوتی و تصویری و … می توانید برای انجام خدمات مالی از جمله کارت به کارت، خرید شارژ، خرید اینترنت، پرداخت قبوض و …. از این برنامه استفاده نمایید.

برای دانلود برنامه بله می توانید از طریق مارکت، بازار یا گوگل پلی اقدام کنید. همچنین با مراجعه به سایت برنامه بله bale.ai می توانید نسبت به دانلود این اپلیکیشن اقدام نمایید.

به این منظور بعد از ورود به صفحه اصلی در سایت بله، گزینه دانلود اپلیکیشن بله را بفشارید.

دانلود اپلیکیشن از سایت برنامه بله

با ادامه مراحل و ورود شماره تلفن همراه و نام کاربری و … می توانید این برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه خود دانلود و نصب نمایید.

مقاله پیشنهادی : سایت روبیکا web.rubika.ir

نسخه تحت وب برنامه بله bale.ai

برنامه بله به ارائه نسخه های مختلفی از این برنامه می پردازد. از بله می توانید بر روی گوشی تلفن همراه خود، در رایانه یا به صورت بله تحت وب استفاده نمایید.

برای استفاده از خدمات مختلف بله، می توانید این برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایید ولی از آن جایی که برنامه بله از سیستم عامل آیفون و کامپیوتر پشتیبانی نمی کند، شما می توانید با مراجعه به سایت برنامه بله bale.ai از نسخه تحت وب بله استفاده نمایید.

برای استفاده از نسخه تحت وب برنامه بله باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سایت برنامه بله bale.ai وارد شوید . در صفحه اصلی بر روی گزینه وب اپلیکیشن بله کلیک کنید.

استفاده از نسخه تحت وب در سایت برنامه بله

 

بعد از این و با ورود به صفحه جدید، اطلاعات شماره تلفن همراه و کشور خود را وارد نمایید.

نحوه استفاده از نسخه تحت وب در سایت برنامه بله

بعد از این کد تایید به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. با وارد نمودن این کد می توانید به نسخه تحت وب برنامه بله دسترسی پیدا نموده و از خدمات مختلف آن استفاده نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت برنامه بله کلیک کنید.

 

در این مقاله به توضیح در رابطه با بله وب یا سایت برنامه بله bale.ai، نحوه ورود با این سامانه، دانلود اپلیکیشن بله، استفاده از نسخه وب بله و … پرداختیم،

در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت برنامه بله bale.ai

سایت بله با آدرس اینترنتی bale.ai در دسترس می باشند و کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه به نسخه وب بله و یا اپلیکیشن برنامه دسترسی پیدا نمایند.

نحوه استفاده از نسخه تحت وب برنامه بله در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

با توجه به عدم وجود نسخه ios بله، کاربران ios می توانند از نسخه تحت وب این برنامه استفاده نمایند. در این خصوص در مقاله بالا توضیحات لازم ارائه شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

2/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت برنامه بله bale.ai

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. نحوه دیلیت اکانت در برنامه بله به چه صورت می باشد؟؟؟؟ لطفا راهنمای کنید.

    1. ابتدا پیام رسان بله را اجرا کنید و سپس گزینه بیشتر را که در گوشه پایین و سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد، انتخاب نمایید.

      در منوی باز شده، گزینه تنظیمات را انتخاب نمایید.

      در مرحله بعد از میان گزینه های موجود، گزینه حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید.

      در صفحه جدید، گزینه حذف حساب کاربری را انتخاب نمایید.

      در آخرین مرحله از حذف اکانت بله ، گزینه قرمز رنگ مشخص شده را با عنوان حذف حساب کاربری را انخاب نمایید تا حساب خود در پیام رسان بله را به طور کامل پاک کنید.

      پس از انتخاب این گزینه احتمالا سوالی در رابطه با اطمینان از حذف حساب کاربری از شما پرسیده خواهد شد که پس از تایید، حساب کاربری شما به طور کامل حذف شده و دوباره به صفحه ابتدایی برنامه و به قسمت ثبت نام مجدد هدایت می شوید. در ادامه تعدادی نکات مهم در رابطه با حذف اکانت بله ذکر شده است که توصیه می شود قبل از اقدام به حذف حساب کاربری خود، حتما این نکات را مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا