برنامه پلیس من

جهت مشاوره تلفنی در زمینه  برنامه پلیس من

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه پلیس من

 برنامه پلیس من، اپلیکیشنی است که توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و در راستای ارائه خدمات غیر حضوری بیشتر به افراد راه اندازی شده است. با ورود به سایت پلیس من می توانید این برنامه مفید و کاربردی را در گوشی تلفن همراه خود به صورت رایگان نصب نموده و از خدمات متنوع و برخط پلیس بهره‌مند شوند. این برنامه امکان دسترسی راحت تر و آسانتر به خدمات مختلف را برای شما فراهم می نماید.

در مقاله پیش رو قصد داریم درباره ی برنامه پلیس من، نحوه ورود به سامانه و دانلود آن، خدامت و امکانات مختلف و … توضیح دهیم، باما در ادامه همراه باشید.

My police app

معرفی برنامه پلیس من

امروزه و با رشد و توسعه بسترهای الکترونیکی، لزوم تغییر و تحول در سیستم خدمات رسانی و استفاده از شیوه ها و ابزارهای جدید کاملا واضح و ملموس است. سامانه ها و برنامه های متنوعی از سوی ارگان های مختلف برای ارائه خدمات راه اندازی شده است. افراد می توانند فقط با مراجعه به این سامانه ها یا نصب اپلیکیشن ها برای ثبت درخواست و انجام امور خود اقدام نمایند.

برنامه پلیس من

برنامه جدید پلیس من ، اپلیکیشنی است که توسط نیروی انتظامی کشور و در راستای ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به کاربران ایجاد شده است. با ورود به سایت پلیس من می توانید این برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه خود به صورت رایگان نصب نموده و از خدمات مختلف ارائه شده توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به صورت آنلاین و عیر حضوری بهره‌مند شوید. برنامه پلیس من دارای قسمت های مختلفی بوده و خدمات متنوعی را ارائه می نماید.

ادامه مطلب
سایت برنامه بله bale.ai

مقاله پیشنهادی » سایت پلیس +10 epolice.ir

دانلود برنامه پلیس من

برنامه پلیس من دارای قسمتها و بخش های مختلفی مانند راهور، گذرنامه و آگاهی می باشد و خدمات مختلفی را در این حوزه ها ارائه می نماید. همان طور که اشاره شد کاربران می توانند با ورود به سایت، برای دانلود اپلیکیشن پلیس من اقدام نموده و بسیاری از خدماتی که پیش از این به صورت حضوری انجام می دادند را از این به بعد با استفاده از برنامه جدید پلیس من و به صورت غیر حضوری انجام نمایند.

توجه داشته باشید که سایت پلیس من ، مرجع رسمی دانلود اپلیکیشن پلیس من می باشد. برای نصب پلیس من اندروید، دانلود پلیس من ios رایگان ، دانلود رایگان اپلیکیشن باید به این ترتیب عمل نمایید.

برای دانلود اپلیکیشن باید ابتدا به سایت پلیس من وارد شوید و سپس اقدام به دانلود این برنامه نمایید.

برای ورود به سایت پلیس من کافی است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت پلیس من یعنی police-man.ir را وارد و جستجو نمایید. پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه وارد خواهید شد و می توانید بنا به نوع نیاز خود اقدام به دانلود نسخه های مختلف این اپلیکیشن کنید.

بعد از ورود به سامانه در صفحه اصلی گزینه های مختلفی را مشاهده خواهید کرد. در قسمت دانلود نرم‌افزار پلیس من به گزینه های مختلفی از جمله دانلود مستقیم، دانلود از بازار، دانلود از مایکت دسترسی خواهید داشت.

دانلود برنامه پلیس من

با استفاده از گزینه های موجود می توانید برای دانلود این برنامه اقدام نمایید. پس از آن می بایست برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نموده تا بتوانید به راحتی و با ورود به آن از خدمات مخلف بهره مند شوید. همچنین می توانید راهنمای استفاده از خدمات پلیس من را نیز برای استفاده و آشنایی بهتر با خدمات ، دانلود و مطالعه فرمایید.

ادامه مطلب
دانلود اپلیکیشن مرآت بانک رسالت

مقاله پیشنهادی » سایت پلیس من police-man.ir

امکانات برنامه پلیس من

همان طور که در قسمت قبل هم اشاره شد سایت پلیس من ، مرجع رسمی دانلود اپلیکیشن پلیس من بوده و با ورود به این سامانه و با استفاده از راهنمایی های ارائه شده می توانید برای نصب این اپلیکیشن اقدام نمایید.

اپلیکیشن پلیس من دارای قسمت های مختلفی بوده و خدمات زیادی را به صورت غیر حضوری به کاربران ارائه می نماید ، نصب برنامه و استفاده از آن، شما را از بسیاری از مراجعات حضوری بی نیاز خواهد کرد.

از جمله خدمات و امکانات ارائه شده توسط برنامه پلیس من می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • انجام استعلام خلافی خودرو
  • استعلام وضعیت پلاک خودرو
  • استعلام گواهینامه رانندگی
  • استعلام ممنوع الخروجی افراد
  • ترخیص خودرو توقیف شده
  • استعلام خلافی موتورسیکلت
  • ثبت درخواست صدور یا تعویض گذرنامه
  • پرداخت عوارض آزادراه ها
  • استعلام جریمه عوارضی آزادراه
  • نقل و انتقال خودرو بصورت اینترنتی
  • ثبت گزارش مفقودی گذرنامه
  • استعلام نمره منفی گواهینامه
  • استعلام گذرنامه
  • استعلام کارت و سند خودرو
  • پرداخت عوارض خروج از کشور
  • ثبت درخواست صدور یا تعویض گذرنامه
  • استعلام وضعیت پرونده‌های انتظامی
  • استعلام خودرو و موتورسیکلت پیدا شده
  • ثبت گزارش سرقت وسیله نقلیه
  • و ….

برای ورود به صفحه دانلود اپلیکیشن پلیس من کلیک کنید.

همان طور که در مقاله بالا به طور کامل شرح داده شد و مطالعه نمودید کاربران می توانند با ورود به سایت police-man.ir  ، برای دانلود و نصب برنامه جدید پلیس من اقدام نمایند. این برنامه دارای کاربردها و خدمات زیادی بوده و با دانلود و نصب آن می توانید علاوه بر کاهش مراجعات به دفاتر پلیس +10 ، با سرعت بیشتر و بسیار آسانتر به خدمات مهم و پر کاربرد نیروی انتظامی دسترسی داشته باشید.
در این مقاله در رابطه با سامانه پلیس من ، نحوه ورود به سامانه و دانلود آن، خدمات مختلف این اپلیکیشن و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » سایت پلیس راهور 120

سؤالات متداول سامانه  برنامه پلیس من

اپلیکیشن پلیس من توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و در راستای ارائه خدمات غیر حضوری بیشتر به افراد راه اندازی شده است. با دانلود و نصب این برنامه می توانید به بسیاری از خدمات نیروی انتظامی بدون مراجعه حضوری به مراکز مربوطه دسترسی داشته و امور خود را به صورت آنلاین انجام نمایید.

برای دانلود این اپلیکیشن می توانید به سایت پلیس من با نشانی اینترنتی police-man.ir  وارد شوید.

در این باره در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه  برنامه پلیس من

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا