سایت پلیس من police-man.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت پلیس من police-man.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت پلیس من police-man.ir ، سامانه ای است که به منظور سهولت و تسریع دسترسی مردم به خدمات مختلف نیروی انتظامی راه اندازی شده است.

سایت پلیس من با آدرس اینترنتی police-man.ir در دسترس بوده وکاربران می توانند با مراجعه به این سامانه برای دانلود اپلیکیشن پلیس من مراجعه نموده و بسیاری از خدمات که پیش از این به صورت حضوری انجام می پذیرفت را با مراجعه به سامانه و استفاده از اپلیکیشن پلیس به صورت غیر حضوری انجام نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سایت پلیس من، نحوه ورود به سایت پلیس من ، دانلود اپلیکیشن پلیس من و … اطلاعات بیشتری ارائه خواهیم داد.

سایت پلیس من گذرنامه

سایت پلیس من

امروزه و با توجه به بسترهای مناسب اینترنتی موجود در کشور بسیاری از امور به صورت غیر حضوری و صرفا با مراجعه به سایت ها و سامانه های راه اندازی شده انجام می پذیرد ، کاربران می توانند با مراجعه به سامانه ها بسیاری از امور مربوط را به صورت غیر حضوری انجام دهند این روند علاوه بر صرفه جویی در زمان و پیشگیری از مراجعات حضوری، باعث تسریع و تسهیل دسترسی مردم به امکانات مختلف در بسیاری از زمینه ها شده است.

در همین راستا به منظور ارتقاء رضایتمندی افراد، افزایش سرعت دسترسی به خدمات امکانات، کیفیت خدمات رسانی به مردم در امور ضروری و پر کاربرد ، سامانه ای با نام سایت پلیس من police-man.ir راه اندازی شده است.

این سامانه با آدرس اینترنتی police-man.ir در دسترس بوده و کاربران می توانند با مراجعه به سایت پلیس police man من نسبت به دانلود اپلیکیشن پلیس من اقدام نمایند.

برنامه پلیس من ، برنامه ای ست که به ارائه خدمات مختلف مربوط به پلیس راهور و خدمات دیگری از جمله گذرنامه به کاربران می پردازد.

افراد مختلف می توانند با دانلود و نصب اپلیکیسن پلیس من بر روی گوشی تلفن همراه خود ، به طور مستقیم به امکانات این برنامه دسترسی داشته و هر زمان که نیاز داشتند از خدمات موجود استفاده نمایند.

مقاله پیشنهادی » سایت دریافت گذرنامه دانشجویی

ورود به سایت پلیس من police-man.ir

افراد می توانند با ورود به سایت پلیس من و دانلود اپلیکیش از این سامانه بسیاری از امور خود از جمله استعلام انواع تخلفات رانندگی و نمره منفی لحاظ شده، استعلام گذرنامه و امور مربوط به آن ، استعلام کارت و سند خودرو و … را به صورت غیر حضوری و با استفاده از این سامانه انجام نمایند.

برای دانلود اپلیکیشن باید ابتدا به سایت پلیس من police man وارد شده و پس از آن برای دانلود برنامه اقدام نمایید. برای ورود به سایت پلیس من کافی است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت پلیس من یعنی police-man.ir را وارد نموده و جستجو نمایید.

پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت پلیس من وارد خواهید شد و می توانید بنا به نوع نیاز خود اقدام به دانلود نسخه های مختلف این برنامه نمایید.

با دانلود این برنامه می توانید علاوه بر کاهش مراجعات به دفاتر پلیس +10 ، به طور راحت و آسان به خدمات مهم و پر کاربرد نیروی انتظامی نیز دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه سایت پلیس من police-man.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد اپلیکیشن پلیس من توسط نیروی انتظامی و در راستای ارائه خدمات غیر حضوری بیشتر به افراد راه اندازی شده است. با ورود به سایت پلیس من می توانید برنامه کاربردی پلیس من را در گوشی تلفن همراه خود به صورت رایگان نصب نموده و از خدمات برخط پلیس بهره‌مند شوند.

سایت پلیس من برای دانلود این برنامه ایجاد شده و در واقع مرجع رسمی دانلود اپلیکیشن پلیس من می باشد.

برای دانلود برنامه سایت پلیس بر روی گوشی تلفن همراه اندوید خود لازم است به سامانه وارد شوید. بعد از ورود به سامانه در صفحه اصلی گزینه های مختلفی از جمله دانلود مستقیم، دانلود از بازار، دانلود از مایکت وجود دارد با استفاده از گزینه مد نظر خود می توانید برای دانلود این برنامه اقدام نمایید. همچنین راهنمای استفاده از خدمات پلیس من را نیز برای استفاده و آشنایی بهتر با خدمات می توانید دانلود و مطالعه نمایید.

برنامه پلیس من

خدمات اپلیکیشن پلیس من

اپلیکیشن پلیس من به ارائه خدمات زیادی به صورت غیر حضوری می پردازد که مردم را از بسیاری از مراجعات حضوری بی نیاز می کند. با دانلود و استفاده از اپلیکیش می توانید به خدمات مختلفی از جمله موارد زیر دسترسی داشته باشید.

  • استعلام خلافی خودرو
  • استعلام خلافی موتورسیکلت
  • ترخیص خودرو توقیف شده
  • استعلام گواهینامه رانندگی
  • استعلام کارت و سند خودرو
  • پرداخت عوارضی آزادراه
  • استعلام جریمه عوارضی آزادراه
  • نقل و انتقال خودرو بصورت اینترنتی
  • استعلام وضعیت پلاک
  • استعلام نمره منفی گواهینامه
  • استعلام گذرنامه
  • ثبت گزارش مفقودی گذرنامه
  • پرداخت عوارض خروج از کشور
  • ثبت درخواست صدور یا تعویض گذرنامه
  • استعلام ممنوع الخروجی افراد
  • استعلام خودرو و موتورسیکلت پیدا شده
  • ثبت گزارش سرقت وسیله نقلیه
  • استعلام وضعیت پرونده‌های انتظامی

مقاله پیشنهادی » روش های پیگیری گذرنامه

پلیس من

برنامه پلیس من ، اپلیکیشنی است که توسط نیروی انتظامی کشور و در راستای ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به کاربران ایجاد شده است. با ورود به سایت پلیس من می توانید این برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه خود به صورت رایگان نصب نموده و از خدمات مختلف ارائه شده توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به صورت آنلاین و عیر حضوری بهره‌مند شوید. برنامه پلیس من دارای قسمت های مختلفی بوده و خدمات متنوعی را ارائه می نماید. ادامه مطلب..

سایت پلیس من استعلام گذرنامه

برای استعلام گذرنامه در سایت یا برنامه پلیس من کافیست وارد سایت پلیس من شوید police-man.ir سپس بعد از ورود کافیست بر روی گزینه استعلام گذرنامه کلیک کنید و در نهایت با وارد کردن اطلاعات مربوطه قادر به مشاهده استعلام گذرنامه خوئ خواهید بود.

پلیس من نسخه نحت وب برای ورود مستقیم به سایت پلیس من police-man.ir کلیک کنید.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت پلیس من police man و نحوه دانلود و نصب اپلیکیشن آن من پرداختیم،

در صورتی که پس از خواندن این متن هر گونه سوالی داشتید می توانید با ارسال کامنت با ما در ارتباط باشید. کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله پیشنهادی : سایت پلیس +10 epolice.ir

سایت سازمان نظام وظیفه، یک مرجع رسمی برای اطلاع رسانی آخرین قوانین و مقررات خدمت سربازی می باشد. مشمولان با مراجعه به سایت نظام وظیفه به نشانی vazifeh.police.ir ضمن مشاهده آخرین اخبار، خدمات الکترونیکی، آموزش، راه های ارتباطی و… می توانند با وارد کردن کد سخا در درگاه الکترونیک نظام وظیفه، از وضعیت سربازی، غیبت، معافیت و کسری خدمت خود خبردار شوند.

سؤالات متداول سایت پلیس من police-man.ir

برای دانلود اپلیکیشن پلیس من باید به سایت پلیس من با آدرس اینترنتی police-man.ir مراجعه نموده و نسبت به دانلود این برنامه اقدام نمایید.

به آدرس اینترنتی police-man.ir مراجعه کنید. مراحل دریافت گذرنامه نیز در مقاله توضیح داده شده است.

در خصوص خدمات اپلیکیشن پلیس من در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع از این خدمات به متن مقاله مراجعه نمایید.

برای دانلود این برنامه می توانید با مراجعه به سایت پلیس و استفاده از گزینه های موجود نسبت به دانلود این برنامه اقدام نموده و از خدمات پر کاربرد آن استفاده نمایید.

5.9/6 - (11 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت پلیس من police-man.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا