سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع مقاله پیش رو درباره ی سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان می باشد. وام ازدواج فرزندان بازنشستگان یکی از کلمات آشنا برای بازنشستگانی است که فرزندانی در شرف ازدواج دارند، یکی از راه های تامین مخارج مربوط به ازدواح و تامنین هزینه های مرتبط برای بازنشستگان و فرزندان، اخد وام است. وام ازدواج فرزندان بازنشستگان همان طور که از نامش هم پیداست یکی از وام های مخصوص فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران بوده که به افراد در آستانه ازدواج و واجد شرایط دریافت وام تعلق می گیرد.

بازنشستگان کشوری می توانند برای دریافت این وام و طی مراحل به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان قدام نمایند.

در این مقاله در رابطه با سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، نحوه ورود به سایت sabasrm.ir ، ثبت نام در این سامانه و … توضیح خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

صندوق بازنشستگی کشوری، اقدام به پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان با کارمزد سالانه ۴درصد و اقساط ۳۶ ماهه می نماید و بازنشستگانی که دارای شرایط لازم هستند می توانند برای ثبت نام و دریافت این وام اقدام نمایند. طبق آخرین اطلاعیه ها و اخبار وام ازدواج فرزندان بازنشستگان به فرزندانی تعلق می گیرد که تاریخ عقدنامه آنها از بازه زمانی ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ به بعد باشد.

متقاضیان و بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی و به صورت غیر حضوری درخواست دریافت وام خود را ثبت نمایند، باید توجه داشته باشید که ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در سال 1402 از تیر ماه به صورت اینترنتی آغاز شده و امکان ثبت نام برای دریافت این تسهیلات به صورت مستمر در طول سال امکان پذیر بوده و بازنشستگان می توانند تا پایان سال با مراجعه به سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان ثبت نام خوذ را انجام نمایند.

ادامه مطلب
سایت پلیس من police-man.ir

سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان با نشانی اینترنتی sabasrm.ir در دسترس می باشد و با مراجعه به این سامانه می توانید برای مشاهده شرایط و ثبت نام اقدام کنید.

ورود به سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان sabasrm.ir

همان طور که اشاره شد امکان ثبت‌ نام تسهیلات وام ازدواج برای بازنشستگان در طول سال فراهم می باشد و این عزیزان می توانند با ورود به سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، درخواست خود را ثبت نمایند.

سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان در واقع همان درگاه الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری بوده و بازنشستگان عزیز می توانند برای ثبت نام وام و بارگذاری تصویر اصل مدارک از طریق این سایت اقدام کنند.

بهتر است متقاضیان پیش از ثبت درخواست و بارگذاری مدارک شرایط و دستورالعمل مندرج در سایت را به طور کامل و دقیق مطالعه کنند و سپس در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

برای ورود به سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا آدرس اینترنتی سامانه وام ازدواج فرزندان بازنشستگان یعنی sabasrm.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و جستجو نمایید. پس از این به طور مستقیم به سامانه وارد خواهید شد.

سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری sabasrm.ir

همان طور که اشاره شد بازنشستگان کشوری می بایست ابتدا با ورود به سامانه از کلیه شرایط ثبت نام مطلع شوند. باید توجه داشته باشید که این تسهیلات صرفاً به ازدواج اولیه فرزند بازنشستگان و فرزند وظیفه بگیر (همسر) تحت پوشش صندوق تعلق می‌گیرد و در صورتی که پدر و مادر هر دو مشترک صندوق باشند، صرفاً یک فقره تسهیلات به فرزندان آنان پرداخت می‌ گردد.

ادامه مطلب
سایت کرمان موتور kermanmotor.ir | سایت فروش کرمان موتور

پس از ورود به سامانه و با ورود به حساب کاربری خود می توانید برای ثبت نام و ثبت درخواست خود اقدام نمایید. برای ثبت  نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه از میان گزینه های موجود از قسمت تسهیلات مالی، وام ازدواج را انتخاب کنبد.

ورود به سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

پس از این به صفحه جدید هدایت خواهید شد و می توانید مطالب مربوط و شرایط دریافت وام ازدواج فرزندان بازنشسته کشوری را مطالعه نمایید. پس از مطالعه شرایط از کادر موجود در انتهای صفحه بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

شرایط ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری

با انجام این مرحله به صفحه جدیدی ورود پیدا خواهید کرد و می بایست اطلاعات کاربری خود را تکمیل نمایید.

همان طور که مشاهده می کنید با استفاده از سه روش می توانید به حساب خود وارد شوید، گزینه مد نظر را انتخاب نموده و اطلاعات مربوطه را وارد نمایید.

نحوه ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری

با انجام این مراحل به حساب کاربری خود در سامانه وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان اقدام نمایید.

 شرایط دریافت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری

  • مبلغ وام سیصد و پنجاه میلیون ریال بوده و به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و حقوق بازنشستگی به آن واریز می گردد پرداخت می شود.
  • تاریخ عقد نامه می بایست از تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ به بعد باشد .
  • باز پرداخت اقساط وام به صورت ۳۶ ماهه با کارمزد سالیانه ۴ درصد خواهد بود.
  • تسهیلات ازدواج به ازدواج اولیه فرزند (عروس/داماد) تعلق می گیرد و در صورتی که پدر و مادر هر دو مشترک صندوق باشند، تنها یک فقره تسهیلات به فرزندان ایشان اهدا می گردد.
  • فرادی که پیش از این برای اخذ تسهیلات مزبور اقدام نموده اند، امکان ثبت نام و بهره مندی از این مزایا برای سایر فرزندان را نخواهند داشت.
  • داوطلبان دریافت وام که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یک سال گذشته، قادر به ثبت درخواست تسهیلات نیستند.
  • متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نگردیده است، قادر به ثبت نام نیستند.
  • صرف ثبت نام در سامانه، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نخواهد نمود.
  • داوطلبان می بایست برای اسکن مدارک لازم در سامانه و تکمیل سایر موارد از جمله تکمیل شماره دفترکل ، شماره ملی ، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه اقدام نمایند.
  • و ….

برای ورود به سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کلیک کنید.

همان طور که در این مقاله توضیح داده شد بازنشستگان کشوری واجد شرایط دریافت وام ازدواج فرزندان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

ادامه مطلب
سایت مخابرات اصفهان isfahan.tci.ir

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان sabasrm.ir ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا