سایت نظام مهندسی استان مرکزی markazieng.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نظام مهندسی استان مرکزی markazieng.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در سال های اخیر به دلیل نبود سامانه نظام مهندسی، مهندس ها برای  پروانه اشتغال به کار،دریافت مرخصی،  دریافت مجوز پلمپ اماکن غیر مجاز و غیره، به صورت حضوری به سازمان مراجعه میکردند و این فرآیند زمان و انرژی زیادی لازم داشت. خوشبختانه با راه اندازی سایت نظام مهندسی استان مرکزی، کلیه این خدمات و به صورت اینترنتی انجام میشود.

سایت نظام مهندسی استان مرکزی با آدرس اینترنتی markazieng.ir در کاهش هزینه، کاهش رفت و آمد و سرعت بخشیدن به این فرآیندها تاثیر بالایی دارد. مهندسین با یادگیری این سامانه و نحوه فعالیت در سایت نظام مهندسی استان مرکزی میتوانند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید بنابراین ما در اینجا قصد داریم نحوه ورود و استفاده از بخش های مختلف سایت نظام مهندسی استان مرکزی را به شما آموزش دهیم.

معرفی سایت نظام مهندسی استان مرکزی

چند سال قبل سایت نظام مهندسی استان مرکزی معرفی شد که در این سایت خدمات متنوعی ارائه می شود و افرادی که تمایل دارند میتوانند در این سامانه ثبت نام کرده و از این سامانه استفاده کنند.

نشانی سایت نظام مهندسی استان مرکزی،markazieng.ir است و کلیه اعضایی که در نظام مهندسی فعالیت میکنند و دارای پروانه هستند  در ۷ روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز میتوانند از این سامانه استفاده کنند.

راهنمای ورود به سایت نظام مهندسی استان مرکزی

سایت نظام مهندسی استان مرکزی تاثیر به سزایی در کاهش وقت و هزینه و همچنین انرژی مهندسین داشته است. همچنین این سامانه به نشانی markazieng.ir تاثیر بالایی در کاهش فساد اداری و همسو سازی سرمایه گذاری متناسب با نیازهای مهندسین داشته است. 

سایت نظام مهندسی استان مرکزی خدماتی شامل سامانه ثبت درخواست تمدید عضویت، سامانه سازندگان، سامانه گزارش مالیاتی، سامانه نقشه های تفکیکی، گزارش عملکرد و… را ارائه می دهد و مهندسین جهت استفاده از این خدمات باید وارد سامانه شده و به ورود به کارتابل شخصی خود اقدام کنند. در این جا ما قصد داریم نحوه ی ورود به سایت نظام مهندسی استان مرکزی را به مهندسین و بقیه کاربران به صورت تصویری نشان دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در اولین مرحله از ورود به سیستم باید مهندسین آدرس سایت نظام مهندسی استان مرکزی به نشانی markazieng.ir را در مرورگر خود وارد کنند. پس از لود شدن صفحه شما صفحه اصلی این سایت که به صورت زیر است را مشاهده میکنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه نظام مهندسی inbr.ir

نظام مهندسی استان مرکزی

  • پس از مشاهده صفحه اصلی در بالا صفحه روی “پورتال سازمان” کلیک کنید.

نظام مهندسی استان مرکزی 1 1

  • سپس در صفحه باز شده روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

نظام مهندسی استان مرکزی 1 2

سپس شما وارد صفحه ورود خواهید شد که در این قسمت شما باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و روی گزینه “ورود” کلیک کرده و وارد سامانه شوید. همچنین شما در صورت فراموشی رمز میتوانید رمز عبور خود را با کلیک بر روی گزینه “فراموشی رمز عبور” که با فلش سبز رنگ به شما نشان داده ایم بازیابی کنید. شما با کلیک روی گزینه ورود میتوانید وارد پنل خود شوید و از خدمات سایت نظام مهندسی استان مرکزی بهره مند گردید.

نظام مهندسی استان مرکزی 1 3

استفاده از خدمات سامانه ملزم به ثبت نام یا داشتن اطلاعات جهت ورود به سایت نظام مهندسی استان مرکزی است. افرادی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند میتوانند با انتخاب گزینه “عضویت در سازمان” به نام نویسی در این سایت اقدام کنند.

نظام مهندسی استان مرکزی 1 4

در مرحله بعد به پایین صفحه رفته و کد ملی خود را وارد کنید و روی گزینه ادامه کلیک کنید.

نظام مهندسی استان مرکزی 1 5

پس از کلیک روی این گزینه صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود که شما تمامی مراحل که شامل اطلاعات مربوط به عضویت است را انجام داده و در هر مرحله فیلدهای خواسته شده را پر کنید.

نظام مهندسی استان مرکزی 1 6

پس از ثبت نام و بررسی مدارک شما معمولا به شما کد و شماره عضویت داده می شود که شما می توانید با این کد یا نام کاربری به سامانه وارد شوید برای وارد شدن به سامانه مهندسین در صفحه اصلی در بالا صفحه روی “پورتال سازمان” کلیک کنید.

امکانات سایت نظام مهندسی استان مرکزی

سایت نظام مهندسی استان مرکزی، نیز مانند سایر سایت های نظام مهندسی خدمات و امکاناتی را برای مهندسین و کاربران خود فراهم نموده است که کاربران میتوانند بدون صرف زمان و هزینه زیادی از این خدمات بهره مند گردند.

در اینجا قصد داریم بخشی خدمات سایت نظام مهندسی استان مرکزی را به شما معرفی کنیم.

مقاله پیشنهادی » سایت نظام مهندسی کهگیلویه و بویر احمد

اخبار و اطلاعیه ها

یکی از امکانات سایت نظام مهندسی استان مرکزی، اخبار و اطلاعیه هاست. در این بخش اطلاعیه و اخباری در مورد سازمان ها، تسهیلات رفاهی، کنفرانس ها و همایش ها، سمینارها  و نمایشگاه هاو همچنین اخبارهای شورای مرکزی سایت نظام مهندسی استان مرکزی markazieng.ir نمایش داده می شود.

نظام مهندسی استان مرکزی 1 7

خدمات رفاهی

یکی دیگر از خدمات سایت نظام مهندسی استان مرکزی، خدمات رفاهی است که این سازمان جهت رفاه کاربران خود خدماتی شامل رزرو رستوران ، مراکز پزشکی، خرید بلیط  و درخواست وام و… را ارائه میکند.

خدمات الکترونیک

خدمات الکترونیک یکی دیگر از امکانات سایت نظام مهندسی استان مرکزی است در این سامانه برای افراد حقیقی و حقوقی خدماتی مانند تمدید پروانه اشتغال نظام مهندسی، پیگیری وضعیت صدور،سامانه های خدمات مهندسی، ارجاع کار، شناسنامه فنی و ملکی، سازندگان، گزارش مالیاتی،پرتال آموزشی، نقشه های تفکیکی، آبفا، شورای انتظامی،  کارشناسان ماده 27،  و…. در سایت نظام مهندسی استان مرکزی قابل استفاده خواهد بود.

گزارش کارکرد

مهندسین در این بخش میتوانند گزارش کارکرد مهندسین ناظر، طراحی و مجری را مشاهده کنند. گزارش عملکرد در این سامانه اطلاعاتی کاملی از جمله شهر، مالک، تاریخ، سقف و زیر بنا و… را شامل میشود.

دوره های آموزشی

یکی دیگر از خدمات سایت نظام مهندسی استان مرکزی، دوره های آزموشی است. در این دوره های آموزشی به گونه ای است که افراد میتوانند در این بخش ها به ثبت نام دوره بپردازند و دوره های ثبت نام شده را مدیریت کرده و آموزش ببینند و در انتها آزمون داده و  نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.

پرداخت عوارض

یکی از بخش های سایت نظام مهندسی استان مرکزی پرداخت عوارض است کاربران این سایت میتوانند با وارد کردن کد پروژه و شماره مالک به پرداخت عوارض اقدام کنند.

ارجاع کار نظارت

یکی دیگر از خدماتی که در سایت نظام مهندسی استان مرکزی ارائه میشود ارجاع کار نظارت است که این خدمت به دلیل قانون ومقررات خاص خود نیاز به مطالعه دارد و شما میتوانید با مراجعه به سایت نظام مهندسی استان مرکزی به طور کامل از این بخش مطلع شوید.

نشریه پیام نظام مهندس

یکی دیگر از خدمات سایت نظام مهندسی استان مرکزی، نشریه پیام نظام مهندسی است که در این نشریه مجله های مهندسی ساختمان و شهرسازی چاپ میشوند. چاپ این مجله های به صورت دوره ای انجام میشود و  تاریخچه ی اولین چاپ این مجله به شهریور ماه 1374 برمیگردد. یکی از قابلیت های این بخش این است که دانلود تمامی شماره های این مجله برای عموم در دستری و به صورت رایگان است و نیازی به ثبت نام در سایت نظام مهندسی استان مرکزی markazieng.ir نیست.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد سایت نظام مهندسی استان مرکزی در اختیار شما قرار دهیم اگر همچنان بعد از خواندن این مقاله سوال یا ابهامی در خصوص سایت نظام مهندسی استان مرکزی داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی » سایت نظام مهندسی استان تهران

سؤالات متداول سایت نظام مهندسی استان مرکزی markazieng.ir

آدرس سایت نظام مهندسی استان مرکزی، markazieng.ir است.

خیر شما میتوانید با مراجعه به متن این مقاله و مطالعه آن از خدمات دارای عضویت و بدون عضویت این سایت مطلع شوید برای مثال مطلع شدن از اخبار و نشریه های این سایت به صورت کاملا رایگان و آزاد است ولی استفاده های مهندسی و نقشه برداری و… نیازمند ورود اعضا است.

بله یکی از خدمات این سایت دوره های آموزشی است که شما میتوانید به دوره های آموزشی این سایت مراجعه کرده و پس از آموزش و مطالعه در این سامانه آزمون داده و نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نظام مهندسی استان مرکزی markazieng.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا