حذف حساب کاربری تلگرام | telegram.org

جهت مشاوره تلفنی در زمینه حذف حساب کاربری تلگرام | telegram.org

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

حذف حساب کاربری تلگرام | telegram.org

تلگرام توسط صدها میلیون نفر در سراسر جهان استفاده می شود. احتمالاً شما یا دوستانتان در این پیام رسان حساب کاربری دارید که به شما امکان چت و خواندن اخبار در کانال های تلگرامی را می دهد. اما ممکن است روزی تصمیم به حذف حساب کاربری تلگرام بگیرید.

اگر به فایل‌هایی نیاز دارید که از طریق تلگرام دریافت کرده‌اید، حتماً قبل از حذف حساب کاربری تلگرام  آن‌ها را در دستگاه خود ذخیره کنید. فایل های ویدیویی، فایل های صوتی، اسناد و عکس ها برای همیشه حذف خواهند شد.

نکاتی که قبل از حذف اکانت تلگرام باید بدانید

قبل از حذف حساب کاربری تلگرام | telegram.org خود، به یاد داشته باشید که برخلاف اکثر شبکه های اجتماعی دیگر، نمی توانید حساب کاربری تلگرام خود را بازیابی کنید. توجه داشته باشید بعد از پایان مراحل دیلیت اکانت به هیچ عنوان قادر به یازیابی اطلاعات خود را ندارید. اما در این مقاله مراحل بکاپ گیری حساب کاربری تلگرام را نیز به شما آموزش خواهیم داد.

همچنین باید بدانید که اگر به دلیل نقض قوانین بلاک شده باشید، حذف اکانت تلگرام با بازیابی بعدی آن غیری در حساب کاربری تلگرام | telegram.org شما را ندارد و طبق قوانین شما بلاک شناخته می شوید همچنین، به خاطر داشته باشید که ممکن است چند روز طول بکشد تا بتوانید با شماره تلفن قدیمی خود ثبت نام کنید.

نکته ظریف دیگر مربوط به صاحبان حساب های عمومی است. اگر قبلاً صاحب کانال یا گروه در تلگرام بوده اید، به یاد داشته باشید که پس از حذف، همه آنها بدون ایجاد کننده باقی می مانند.

ادامه مطلب
سایت واتس آپ whatsapp.com

حذف حساب کاربری تلگرام | telegram.org  بسیار کار آسانی می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دیلیت اکانت فوری تلگرام telegram.org

دیلیت اکانت فوری تلگرام telegram.org

حذف حساب کاربری تلگرام

بنابراین، اگر قصد حذف سریع حساب کاربری تلگرام خود را داشتید،

ورود به سایت حذف حساب کاربری تلگرام کلیک کنید.

در اینجا یک نکته مهم وجود دارد: برای حذف تلگرام، خود توسعه دهندگان توصیه می کنند از یک نسخه موبایل، بلکه نسخه دسکتاپ مرورگر استفاده نکنید تا از انواع پوشش های فنی جلوگیری شود. بنابراین، هنگام حذف اکانت تلگرام، توصیه می شود از دستگاهی استفاده کنید که دقیقاً نسخه دسکتاپ مرورگر اینترنت را پشتیبانی می کند. برای مثال می تواند یک کامپیوتر یا لپ تاپ باشد.

با دنبال کردن لینک بالا، شماره تلفن مرتبط با اکانت تلگرام خود را در ستون باز شده «شماره تلفن خود» وارد کنید و سپس روی دکمه «بعدی» کلیک کنید. یک پنجره جدید ظاهر می شود و از شما یک کد برای تایید عمل خواسته می شود.

صفحه حذف تلگرام
صفحه حذف تلگرام

فقط می توانید اقدام حذف اکانت تلگرام را مستقیماً از طریق تلگرام خود تأیید کنید، روش دریافت کد روی گوشی با استفاده از پیامک در اینجا کار نمی کند!

☝️
تنها در صورتی می توانید اکانت تلگرام خود را حذف کنید که حداقل در یکی از دستگاه های خود (موبایل یا دسکتاپ) وارد شده باشید.

بنابراین، پس از دریافت کد برای حساب خود، آن را در پنجره تأیید عملکردی که قبلاً در مرورگر باز شده است، وارد کنید، اقدام را تأیید کنید و سپس روی گزینه «حذف حساب» کلیک کنید. 

تایید حذف
تایید حذف

در اینجا همزمان می توانید با پرکردن ستون مخصوص دلیل حذف اکانت تلگرام را نیز مشخص کنید. اگر دلیلی برای نارضایتی از جنبه فنی تلگرام دارید، بهتر است این ستون را پر کنید. بازخورد به توسعه دهندگان کمک می کند تا محصول خود را بهبود بخشند.

ادامه مطلب
سامانه مخابرات من my.tci.ir

سپس در قسمت «حذف حساب من» دکمه «انجام شد» را انتخاب کنید. سپس گزینه “Yes, delete my account” را تایید کنید. 

آخرین مرحله حذف تلگرام
آخرین مرحله حذف تلگرام

تبریک می گوییم، شما با موفقیت حساب کاربری تلگرام | telegram.org خود را حذف کرده اید.

تلگرام یک پیام رسان راحت و محبوب است که سهولت استفاده، وفاداری به قوانین و رویکردهای مختلف را با هم ترکیب می کند گاهی ممکن است فردی تصمیم به حذف اکانت تلگرام داشته باشد قطعا! با خواندن این مطالب نه تنها نحوه حذف سریع و آسان اکانت تلگرام خود را یاد خواهید گرفت، بلکه با عواقب فنی این مرحله نیز آشنا خواهید شد.

اگر قصد غیرفعال حساب کاربری تلگرام | telegram.org خود را دارید در ابتدا وارد لینک زیر شوید.

  صفحه غیرفعال سازی

در این صورت، طراحی برای دستگاه های آیفون و اندروید یکسان خواهد بود. برنامه پیام رسان را از تلفن خود باز کنید، به تنظیمات بروید و به قسمت “سوالات در مورد تلگرام” بروید.

پس از آن، مورد “حذف اکانت تلگرام خود” را در لیست سوالات پیدا کنید و روی لینک کلیک کنید. شما به صفحه ای هدایت می شوید که در آن مراحل لازم برای حذف توضیح داده شده است. در بالای صفحه، روی لینک “غیرفعال سازی صفحه” کلیک کنید. این شما را به صفحه ای می برد که در آن می توانید حساب خود را حذف کنید.

چگونه یک حساب کاربری را از طریق صفحه غیرفعال سازی ویژه از گوشی خود حذف کنیم؟
 
دستورالعمل های گام به گام برای غیرفعال کردن از تلفن
  1. اولین قدم برای حذف این است که شماره تلفن مرتبط با نمایه خود را وارد کنید. پس از آن، ربات پلتفرم رسمی پیامی با یک کد تأیید برای شما ارسال می کند که باید در یک فیلد خاص درج شود.
  2. در صفحه بعد سیستم از شما می خواهد که دلیل حذف را مشخص کنید. می توانید با کلیک روی دکمه “حذف حساب من” بلافاصله از این مرحله رد شوید.
  3. این سرویس بار دیگر از شما می خواهد تا با کلیک بر روی دکمه قرمز رنگ “بله، اکانت من را حذف کنید”، قصد خود را تأیید کنید. این آخرین فرصت شما برای بازگشت است – پس از کلیک بر روی دکمه، حساب شما برای همیشه حذف می شود.
ادامه مطلب
دانلود اپلیکیشن مرآت بانک رسالت
 
لطفاً توجه داشته باشید که برای حذف کامل یک حساب کاربری، لازم نیست از دستگاهی که سیم کارت متصل به حساب روی آن نصب شده است استفاده کنید. کد در خود پیام رسان می رسد و نه از طریق پیامک.
 

نحوه حذف اکانت تلگرام از کامپیوتر

برای حذف حساب خود از رایانه، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. هر مرورگری را در رایانه شخصی خود باز کنید و  بر روی لینک دیلیت اکانت کلیک کنید. (قبل از هر آن قندشکن خود را روشن کنید.)
  2. شماره تلفن حسابی را که می خواهید حذف کنید وارد کنید و روی Next کلیک کنید.
  3. برنامه تلگرام را در رایانه یا گوشی هوشمند خود باز کنید و کد ارسال شده توسط ربات را در قسمت “کد تایید” کپی کنید.
  4. دکمه “ورود به سیستم” را فشار دهید.
  5. دلیل حذف را انتخاب کنید و روی “Delete my account” کلیک کنید (می توانید این قسمت را خالی بگذارید).
  6. در مرحله آخر، با کلیک بر روی دکمه “Yes, Delete my account” حذف را تایید کنید.

حذف خودکار حساب کاربری تلگرام

حذف خودکار حساب کاربری تلگرام

علاوه بر روش دستی، می‌توانید پروفایل تلگرام خود را طوری تنظیم کنید که پس از مدتی عدم فعالیت، خود حذف شود. در این صورت پس از مهلت تعیین شده توسط سیستم، اکانت به صورت خودکار حذف می شود.

به طور پیش فرض این مدت 6 ماه است اما در صورت تمایل می توان آن را به راحتی در تنظیمات تغییر داد. اگر در این مدت با حساب جاری خود وارد اپلیکیشن نشوید، به همراه تمامی پیام ها، رسانه ها، مخاطبین و تمامی داده های ذخیره شده در سیستم حذف می شود.

ادامه مطلب
سایت استعلام گارانتی گوشی irangs.ir

برای تنظیم دستی دوره حذف خودکار:

خودکار حساب کاربری تلگرام
تنظیم دوره عدم فعالیت برای حذف خود
  1. به تنظیمات بروید.
  2. “حریم خصوصی” → حذف اکانت من → اگر وارد سیستم نشدم را انتخاب کنید.
  3. یک دوره عدم فعالیت را تعیین کنید که پس از آن باید حساب خود را حذف کنید.

بکاپ گیری از اطلاعات تلگرام | telegram.org

  1. تلگرام را در ویندوز راه اندازی کنید.
  2. به تنظیمات → پیشرفته بروید.
  3. صفحه را به پایین اسکرول کرده و “Export data from Telegram” را انتخاب کنید.
  4. کادرهای مورد نظر خود را علامت بزنید و سپس روی «صادرات» کلیک کنید.
حذف حساب کاربری تلگرام

پس از انتخاب یکی از دو فرمت HTML یا JSON و همچنین پوشه ای برای ذخیره، می توانید بایگانی را با داده ها در رایانه شخصی خود کپی کنید. به طور پیش فرض، تمام اطلاعات با فرمت HTML کپی شده و در پوشه Downloads\Telegram Desktop ذخیره می شود.

متأسفانه، عملکرد صادرات داده فقط برای نسخه دسکتاپ برنامه در دسترس است، بنابراین نمی‌توانید چت‌ها را از کلاینت تلفن همراه Android یا iOS صادر کنید.

سؤالات متداول حذف حساب کاربری تلگرام | telegram.org

سامانه hrm در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به کارکنان وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه حذف حساب کاربری تلگرام | telegram.org

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا