سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت students.srd.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نحوه پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آن دسته از دانشجویانی که پیش از این اقدام به ثبت درخواست وام دانشجویی وزارت بهداشت نمودند و وام مورد نظر خود را دریافت کرده اند می توانند برای پرداخت اقساط به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت students.srd.ir اقدام نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت، نحوه ورود به این سایت و پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت به طور کامل توضیح دهیم. برای آشنایی با این موضوع ما را با ادامه مطلب همراهی کنید.

سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت

صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در واقع یک سازمان وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور بوده که اقدام به ارائه خدمات به دانشجویان در حال تحصیل در رشته های مرتبط با وزارت بهداشت می نماید. این صندوق در سال 1366 از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم جدا شد و هم اکنون به عنوان یک صندوق مستقل فعالیت می نماید.

صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با هدف ارائه کمک و تسهیلات مالی به دانشجویان سایت srd.behdasht.gov.ir را ایجاد نمودده است ، در این سامانه امکان اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به وام های صندوق رفاه دانشجویی امکان پذیر بوده و دانشجویان می توانند ضمن اطلاع از این موارد برای ثبت نام وام دانشجویی وزارت بهداشت نیز اقدام نماید.

دانشجویان متقاضی دریافت وام در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند در بازه زمانی مقرر شده توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با مراجعه به این سامانه و ورود به حساب کاربری خود با شماره دانشجویی و کد ملی، اقدام به ثبت نام و ثبت درخواست وام نمایند.

پس از ثبت درخواست وام و بررسی شرایط در صورت واجد شرایط بودن، وام مورد نظر به شما تعلق خواهد گرفت. دانشجویانی که وام دانشجویی خود را دریافت کرده اند می توانند به صورت بر خط  غیر حضوری اقدام به پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت نمایند.

پرداخت وام دانشگاه علوم پزشکی با مراجعه و ورود به سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت امکان پذیر می باشد. این سامانه با نشانی اینترنتی students.srd.ir در دسترس می باشد. و بعد از ورود به حساب کاربری خود می توانید اقساط وام را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

مقاله پیشنهادی  :  سامانه آزمون‌ استخدامی جهاد دانشگاهی بهداشت

ورود به سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت students.srd.ir

همان طور که اشاره شد دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور (دانشجویان وزارت بهداشت) که پیش از این اقدام به ثبت درخواست وام دانشجویی نموده و وام خود را دریافت کرده اند می توانند با ورود به سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت اقدام به مشاهده بدهی و پرداخت اقساط خود نمایند.

برای مشاهده وضعیت بدهی خود و همچنین پرداخت اینترنتی وام خود ابتدا باید با تکمیل اطلاعات کاربری خود از جمله کد ملی دانشجو و شماره دانشجویی به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

برای ورود به سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت تنها کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی students.srd.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت وارد خواهید شد و می توانید برای مشاهده بدهی و پرداخت اقساط اقدام کنید.

سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت

نحوه پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت

هان طور که پیش از این هم گفتیم برای پرداخت اقساط می بایست ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید. به این منظور پس از ورود به صفحه اصلی سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.

همان طور که مشاهده می کنید به سه روش می توانید به پورتال کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

با استفاده از اطلاعات شماره پرونده ( شماره پرونده یا شماره شناسه پرداخت و شماره شناسنامه یا کد ملی)

با استفاده از شماره دانشجویی ( شماره دانشجویی – نام دانشگاه – شماره شناسنامه یا کد ملی)

با استفاده از مشخصات فردی (نام – نام خانوادگی – نام پدر – شهر محل تولد – سال تولد و … )

ورود به سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت

با استفاده از هر کدام از این سه روش و با تکمیل عبارت امنیتی مندرج در صفحه به حساب کاربری خود وارد شوید.

پس از ورود به پورتال کاربری خود در سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت می توانید با استفاده از گزینه مشاهده و باز پرداخت اقساط و ادامه مراحل بدهی خود را پرداخت نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت students.srd.ir کلیک کنید.

دانشجویانی که از وام های ارائه شده توسط صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت استفاده نموده اند می توانند برای باز پرداخت اقساط وام دانشجویی خود به صورت اینترنتی و از طریق سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت اقدام نمایند. این سامانه با نشانی اینترنتی students.srd.ir در دسترس بوده و بعد از ورود به حساب کاربری خود در این سامانه می توانید به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری اقساط وام مد نظر را پرداخت نمایید.

مقاله پیشنهادی : سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سؤالات متداول سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت students.srd.ir

این سامانه با نشانی students.srd.ir در واقع بخشی از سایت صندوق رفاه دنشجویان وزارت بهداشت بوده که با ورود به آن می توانید به صورت غیر حضوری اقساط وام دریافتی خود را پرداخت کنید.

ثبت درخواست دریافت وام دانشجویی و انجام مراحل مربوط به آن از طریق سامانه srd.behdasht.gov.ir انجام می پذیرد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نحوه پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا