سایت بانک رفاه refah-bank.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت بانک رفاه refah-bank.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت بانک رفاه refah-bank.ir

بانک رفاه کارگران یکی از بانک های کشور است که اقدام به ارائه خدمات بسیاری به مشتریان خود می نماید. این بانک در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به کاربران اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سایت بانک رفاه نموده است.

کاربران می تواند با مراجعه به این سامانه از بسیاری از خدمات بانک رفاه بدون مراجعه حضوری به شعب این بانک و صرفا به صورت آنلاین و با استفاده از سامانه این بانک اقدام نمایند.

سایت بانک رفاه با آدرس اینترنتی refah-bank.ir در راستای ارائه خدمات مختلف الکترونیکی در دسترس می باشد. در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سامانه بانک رفاه کارگران، نحوه ورود و استفاده از خدمات الکترونیک این سامانه و .. خواهیم پرداخت، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سایت بانک رفاه

سایت بانک رفاه گارگران

امروزه و با وجود بسترهای اینترنتی مناسب در سطح کشور ، بسیاری از کارها با مراجعه به سامانه ها و به صورت غیر حضوری انجام می پذیرد. روند انجام تعدادی امور به صورت غیر حضوری، علاوه بر بهبود کیفیت خدمات سبب صرفه جویی در زمان و هزینه نیز خواهد شد.

بانک های سطح کشور نیز در راستای ارائه بسیاری از خدمات به صورت الکترونیک و غیر حضوری به مراجعه کنندگان و کاربران، اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی نموده اند.

بانک رفاه یکی از بانک های کشور می باشد که در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان و ارائه خدمات غیرحضوری به آنان اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سایت بانک رفاه نموده است. کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه به بخش ها و خدمات مهم و کاربردی آن دسترسی پیدا نموده و بسیاری از امور را به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه ذکر شده انجام نمایند.

استفاده از بسیاری از خدمات این سامانه نیاز به داشتن حساب کاربری و رمز عبور نخواهد داشت ولی برای استفاده از تعدادی دیگر از خدمات سایت بانک رفاه می بایست دارای رمز عبور بوده تا بتوانید بعد از ورود به پنل کاربری خود از امکانات مد نظر استفاده نمایید.

سایت بانک رفاه با آدرس اینترنتی refah-bank.ir در دسترس می باشد. در ادامه مطلب در خصوص ورود به سایت بانک رفاه بیشتر توضیح خواهیم داد.

ورود به سایت بانک رفاه refah-bank.ir

برای استفاده از خدمات مختلف سایت بانک رفاه باید به این سامانه وارد شوید. با ورود به این سامانه می توانید بسیاری از خدمات که پیش از این به صورت حضوری انجام می نمودید را با استفاده از سامانه و به صورت آنلاین انجام دهید.

برای دسترسی به این خدمات باید ابتدا به سایت بانک رفاه وارد شوید، به این منظور آدرس اینترنتی سایت بانک رفاه یعنی refah-bank.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و جستجو نمایید. پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت بانک رفاه وارد خواهید شد.

سایت بانک رفاه

بعد از ورود به این سامانه می توانید از بخش های مختلف از جمله خدمات الکترونیک سامانه استفاده نمایید.

همچنین با ورود به این سامانه می توانید برای دریافت شماره شبا بانک رفاه ، استعلام گواهی تمکن مالی، ورود به سامانه چک صیادی و … اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت بانک رسالت

خدمات الکترونیک بانک رفاه refah-bank.ir

امروزه انجام بسیاری از امور نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مورد نظر ندارد و افراد مختلف می توانند صرفا با مراجعه به سامانه ها، از خدمات آن ها به صورت آنلاین و با صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه استفاده نمایند.

با مراجعه به سایت بانک رفاه می توانید از خدمات آنلاین ارائه شده در این سامانه نیز به بهترین نحوه استفاده نمایید.

برای استفاده از خدمات مختلف میتوانید بعد از ورود به سامانه بانک رفاه از قسمت خدمات الکترونیک این بانک به بسیاری از امکانات دسترسی پیدا نمایید.

با استفاده از این بخش خواهید توانست به خدمات بانکداری اینترنتی ، اینترنت بانک رفاه، سامانه های موبایلی ، استعلام های مختلف دسترسی داشته باشید . همچنین با استفاده از این بخش می توانید برای پرداخت قبوض، پرداخت قبض تامین اجتماعی، پرداخت اقساط با کارت های شتابی، خرید شارژ و… نیز اقدام کنید. در تصویر زیر می توانید کلیه خدمات مربوط به بخش خدمات الکترونیک سایت بانک رفاه را مشاهده کنید.

خدمات الکترونیک سایت بانک رفاه

دریافت شماره شبا از سایت بانک رفاه refah-bank.ir

همان طور که گفته شد با مراجعه به سایت بانک رفاه می توانید از خدمات مختلف موجود در سامانه استفاده نمایید. یکی از خدمات مهم ارائه شده در این سامانه مربوط به دریافت شماره شبا از سایت این بانک می باشد.

شبا یا شناسه حساب بانکی ایران به منظور آسان سازی و استاندارد سازی مبادلات بین بانکی و بین المللی مطابق با استاندارد ISO13616 طراحی و ایجاد شده است. از این شماره در روند فعالیت های مختلف از جمله در تبادلات بین بانکی مانند ساتنا و پایا استفاده می شود.

برای دریافت شماره شبا حساب های بانک رفاه بر روی قسمت مورد نظر کلیک کنید،

دریافت شماره شبا از سایت بانک رفاه

در صفحه جدید می بایست شماره حساب و کد امنیتی را در فیلدهای مربوط به آن وارد نموده و بعد از آن گزینه تایید را بفشارید.

مقاله پیشنهادی » سایت بانک شهر

استعلام گواهی تمکن مالی

با مراجعه به سایت بانک رفاه می توانید برای دریافت گواهی دریافت مالی اقدام نمایید. به این منظور یعنی برای دریافت و مشاهده گواهی تمکن مالی باید بر روی گزینه مشخص شده کلیک نمایید.

دریافت گواهی تمکن مالی از سایت بانک رفاه

پس از ورود به صفحه جدید و ورود اطلاعات درخواست شده می توانید استعلام گواهی تمکن مالی خود را دریافت نمایید.


صدور چک صیادی

از سال 1400 به بعد بر اساس قوانین اعمال شده، چک های جدید صیادی یا همان چک های بنفش در صورتی دارای اعتبار هستند که اطلاعات آن ها توسط فرد صادر کننده چک، فرد دریافت کننده و انتقال دهنده در سامانه صیاد یا همان سامانه پیچک ثبت شده باشد.

قانون جدید اعمال شده برای چک ها به دنبال پیشگیری از صدور چک بی محل است، بنابراین تمامی فرآیند تخصصیص چک به افراد مختلف تا فرآیند صدور چک باید به صورتی باشد که علاوه بر اینکه باعث جلوگیری از جعل چک می گردد مانع صدور چک های بی محل نیز باشد.

صدور چک صیادی در سایت بانک رفاه

با مراجعه به سایت بانک رفاه و استفاده از بخش چک صیادی بانک رفاه می توانید برای ثبت اطلاعات چک های خود به صورت غیر حضوری اقدام کنید.

برای ورود مستقیم به سایت بانک رفاه کلیک کنید.

در مقاله پیش رو به توضیح در رابطه با سایت بانک رفاه ، نحوه ورود به این سامانه و بخش ها و خدمات مختلف آن پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سامانه رواق بانک رفاه به آدرس اینترنتی ravagh.refah-bank.ir با هدف ارائه خدمات نوین اینترنتی برای کارمندان بانک رفاه که شامل بازنشستگان بانک رفاه نیز می باشد راه‌ اندازی شده است بانک رفاه کارگران به‌منظور سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تأمین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر  تشکیل شد.

سؤالات متداول سایت بانک رفاه refah-bank.ir

با استفاده از آدرس اینترنتی refah-bank.ir می توانید به سایت بانک رفاه وارد شده و از خدمات مختلف این سامانه استفاده نمایید.

بله، با استفاده از سایت بانک رفاه refah-bank.ir و به روش گفته شده در مقاله می توانید برای دریافت شماره شبا بانک رفاه اقدام کنید.

برای دریافت رمز عبور و نام کاربری اینترنت بانک رفاه باید به صورت حضوری به شعبه مورد نظر مراجعه نموده و اطلاعات کاربری خود را دریافت نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت بانک رفاه refah-bank.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا