سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه رواق بانک رفاه کارگران ravagh.refah-bank.ir

سامانه رواق بانک رفاه به آدرس اینترنتی ravagh.refah-bank.ir با هدف ارائه خدمات نوین اینترنتی برای کارمندان بانک رفاه که شامل بازنشستگان بانک رفاه نیز می باشد راه‌ اندازی شده است بانک رفاه کارگران به‌منظور سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تأمین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر  تشکیل شد.

همان گونه که میدانید سامانه رواق بانک رفاه یکی از سایت های جدیدی است که توسط این بانک به منظور ارائه خدمات غیر حضوری به کارمندان ایجاد شده است.

ما در سایت زومیک به نحوه ورود به سامانه بانک رفاه کارگران، معرفی سامانه رواق بانک رفاه و سایر بخش های مربوط به این سایت را به شما آموزش خواهیم داد لطفا با ما همراه باشید.

رفاه کارگران
سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir

معرفی سامانه رواق بانک رفاه کارگران

بانک رفاه یکی از بانک‌های معتبر و قدیمی کشورمان می باشد. که اکنون در زمینه خدمات بانکی اینترنتی هم فعالیت می‌کند یکی از خدمات بانکی آن، سامانه رواق بانک رفاه کارگران می باشد که در ادامه مقاله سامانه رواق بانک رفاه کارگران ravagh.refah-bank.ir به بررسی آن خواهیم پردازیم.

سامانه رواق یکی از روش‌های روزمره دیجیتال بانک رفاه به منظور انجام تراکنش‌های بانکی، به وجود آورده شده است. با استفاده از این سامانه شما می‌توانید تراکنش‌های بانکی خود را به راحتی، سریع و بدون نیاز به حضور حضوری در شعب بانکی انجام دهید.

اولین گام برای استفاده از سامانه رواق بانک رفاه کارگران، ثبت‌نام در سامانه می باشد بعد از ثبت‌نام و ورود به سامانه با استفاده از نام کاربری و رمز عبور، می‌توانید از خدمات مختلف این سامانه استفاده کنید.

یکی از خدمات این سامانه مشاهده فیش حقوقی، مشاهده سوابق پرسنلی و خدماتی، مشاهده لیست تسهیلات کارمندی دریافت شده، مشاهده قوانین و مقررات استخدام در بانک رفاه می باشد.

سامانه رواق بانک رفاه کارگران به نشانی اینترنتی ravagh.refah-bank.ir، خدمات مختلفی را به کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه ارائه می کند و هدف اصلی راه اندازی چنین سامانه هایی، ارائه هرچه بهتر خدمات آنلاین به کارمندان و بازنشستگان این بانک می باشد.

در کل، سامانه رواق از جمله خدمات بانکی مفید بانک رفاه می‌باشد که حقوق و نیازهای بانکی کارمندان خود را به طور کلی بهبود داده و موجب آسانی و سرعت در انجام کار های بانکی می شود.

نحوه ورود به سامانه رواق بانک رفاه کارگران ravagh.refah-bank.ir
ورود به سامانه بانک رفاه کارگران

مراحل ورود به سامانه رواق بانک رفاه کارگران ravagh.refah-bank.ir

رواق بانک رفاه سامانه‌ای است که توسط بانک رفاه ایجاد شده است. هدف از ایجاد سامانه رواق بانک رفاه کارگران، ارائه خدمات غیرحضوری به کارمندان ایجاد گردیده.

همان طور که گفته شد، سامانه رواق بانک رفاه، با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به این این افراد ارائه می کند؛ اما شرط استفاده از این خدمات، دریافت نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه رواق می باشد. رواق ،سامانه رواق،رواق بانک رفاه

بنابراین، تمامی افرادی که نام کاربری و رمز عبور خود را به طور حضوری از بانک رفاه، برای ورود به سامانه رواق دریافت کرده اند، می توانند به سایت ravagh.refah-bank.ir وارد شده و نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود به پنل شخصی وارد کنند. در صورتی که قصد ورود به این سامانه را دارید می توانید بر روی لینک هایی که در ابتدای مقاله گذاشته شده است کلیک کنید.

امکانات سامانه رواق بانک رفاه کارگران ravagh.refah-bank.ir

امکانات سامانه رواق بانک رفاه کارگران ravagh.refah-bank.ir

 

مشاهده فیش حقوقی: تمامی کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه می توانند با ورود به سامانه رواق، فیش حقوقی خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین دریافت کنند.

مشاهده سوابق پرسنلی و خدماتی: آن دسته از افرادی که قصد مشاهده سوابق پرسنلی و خدماتی خود در بانک رفاه را دارند، می توانند به سامانه رواق وارد شوند و سوابق پرسنلی خود را مشاهده کنند.

مشاهده لیست تسهیلات کارمندی دریافت شده: افرادی که قبلا از تسهیلات بانک رفاه استفاده کرده اند، می توانند با ورود به سامانه رواق، لیست تسهیلات کارمندی خود را مشاهده کنند.

مشاهده قوانین و مقررات استخدام در بانک رفاه: تمامی کارمندان می توانند برای اطلاع از قوانین و مقررات استخدام در بانک رفاه، به سایت رواق مراجعه کنند و این قوانین را مطالعه نمایند.

فراموشی رمز عبور در سامانه رواق بانک رفاه

برای بازیابی رمز عبور خود در سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir کافیست ابتدا به صفحه اصلی سامانه رواق رفاه وارد شوید ( نحوه ورود به سامانه بانک رفاه کارگران ) در همین مقاله آموزش داده شده است. طبق تصویر زیر بر کلمه عبور خود را فراموش کرده ام کلیک کنید.

فراموشی رمز عبور در سامانه رواق بانک رفاه
سامانه بانک رفاه کارگران

بعد از کلیک بر روی گزینه مربوطه وارد صفحه بازیابی رمز عبور سایت بانک رفاه کارگران می شوید. 

در صورتیکه رمز عبور خود را فراموش کرده اید، جهت تغییر رمز عبور دو مرحله زیر را طی نمایید.

  • مرحله اول : نام کاربری خود را جهت احراز هویت وارد نمایید.
  • مرحله دوم : کد دریافتی از طریق پیامک را در فیلد “کد تغییر رمز عبور” وارد نموده و “رمز عبور جدید” خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.
رمز عبور در سامانه رواق بانک رفاه

تمام مراحل بازیابی رمز عبور سامانه رواق بانک رفاه کارگران در صفحه مربوط توضیخ داده شده است. همچین برای ورود مستقیم به این صفحه بر روی دکمه زیر کلیک کنید. با تشکر از همراهی گرامتان.

رواق بانک رفاه

سایت بانک رفاه با آدرس اینترنتی refah-bank.ir در راستای ارائه خدمات مختلف الکترونیکی در دسترس می باشد. در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سامانه بانک رفاه کارگران، نحوه ورود و استفاده از خدمات الکترونیک این سامانه و .. خواهیم پرداخت، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سؤالات متداول سامانه رواق بانک رفاه کارگران ravagh.refah-bank.ir
آدرس سامانه رواق بانک رفاه کارگران ravagh.refah-bank.ir می باشد که کارمندان بانک رفاه برای ورود می توانند به نشانی درج شده مراجعه کنید.
سامانه رواق بانک رفاه کارگران ravagh.refah-bank.ir مخصوص کارمندان این بانک می باشد و به آن ها خدمات غیر حضوری و آنلاین ارائه می دهد.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.8/6 - (11 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا