سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی saleauto.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در سال جاری آیین نامه آزادسازی خودرو های وارداتی به دولت داده شد. طبق اطلاعیه ها اگر افراد واجد شرایط باشند که در سامانه ذکر شده می توانند اقدام به ثبت نام کرده و در قرعه کشی شرکت کنند تا بتوانند شانس خود را برای خرید خودرو های وارداتی امتحان کنند.

سوال مهم افراد که می خواهند این خودروهای وارداتی را داشته باشند این است که در کجا می توانند ثبت نام کنند و ثبت نام آن به چه شکل است . در ادامه مقاله در خصوص ثبت نام خودرو های وارداتی در سامانه saleauto.ir صحبت خواهیم کرد

معرفی سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی saleauto.ir

در کشور ما اکثر ثبت نام ها برای خودرو ها به صورتی آنلاین و برخط انجام می شود. و متقاضیان باید در مدت اعلام شده به سایت های مخصوص مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند. ثبت نام خودرو های وارداتی نیز به صورت آنلاین از طریق سامانه saleauto.ir می باشد .

افرادی که قصد ثبت نام و شرکت در قرعه کشی خودرو های وارداتی را دارند ، به گفته وزارت صنعت، معدن، تجارت به سامانه یکپارچه فروش ماشین های وارداتی به آدرس saleauto.ir روند ثبت نام خود را پیگیری کنند.

با توجه به قوانین سایت ، تمامی افرادی که واجد شرایط هستند می توانند در این سایت ثبت نام کرده و فرم ثبت نام را با مشخصات خود تکمیل نمایند. خودروهای وارداتی فقط از این سایت saleauto.ir به عرضه هموم قرار می گیرد و شرکت در قرعه کشی از جای دیگر ممکن نیست.

مقاله پیشنهادی » سایت کرمان موتور

ورود به سامانه یکپارچه خودرو saleauto.ir

همانطور که گفتیم افراد با ورود به سامانه ثبت نام خودرو های وارداتی می توانند اقدام به ثبت نام خودرو های وارداتی کنند و با مراجعه به سایت saleauto.ir مراحل ثبت نام خود را کامل کنند.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام کرمان موتور customer.kermanmotor.ir

در ابتدا متقضیان باید روند ثبت نام در سامانه خودرو های وارداتی به نشانی saleauto.ir را بدانند برای این منظور در ادامه به روند این سامانه خواهیم پرداخت.

نشانی saleauto.ir را در مرورگر سرچ کرده و در سایت بر قسمت ورود کلیک می کنیم.

1 12

  • در این قسمت کدملی و رمز عبور خود در سامانه saleauto.ir را وارد کنید

2 12

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام ایران خودرو

علاوه بر این داوطلبان می توانند از خودرو های کارکرده سامانه saleauto.ir استفاده کرده و برای ثبت نام آن ها اقدام کنند توضیحات بیشتر درباره شرایط این خودرو ها را در ادامه ذکر کرده ایم.

شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی

افرادی که قصد ثبت نام در سامانه saleauto.ir و در یافت خودرو های وارداتی را دارند می بایست تمامی قوانین و مقررات و شرایط ذکر شده در این سایت را داشته باشند. و سپس برای ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند. در غیر این صورت ثبت نام صحیح شکل نمی گیرد.

در ابتدا افراد باید یک حساب وکالتی داشته که در آن مبلغ 5 میلیارد داشته و آن حساب را وکالت به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان دهند. این حساب حتما باید در بانک های ملی، تجارت، ملت، قرض الحسنه مهرایران، کشاورزی ، صنعت معدن، توسعه تعاون، رفاه کارگران و سپه باشد.

متقاضیان برای انجام ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی باید شرایط زیر را داشته باشند.

دارای گواهینامه رانندگی بودن برای خریداران خودرو الزامی است.

متقاضیانی که 48 ماه گذشته خرید خودرو از شرکت‌ های خودرو سازی یا خرید خودرو از بورس کالا داشته‌ اند، امکان ثبت‌ نام و خرید خودرو وارداتی ندارند.

ادامه مطلب
سامانه تهران من my.tehran.ir

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند امکان ثبت‌ نام و خرید خودرو وارداتی را ندارد. شایان ذکر است تا زمان تحویل خودرو های وارداتی، شرط نداشتن پلاک انتظامی فعال، بررسی می شود.

افرادی که بصورت همزمان در بورس کالا یا سامانه های خرید شرکت های خودرو ساز ثبت نام نموده اند در صورت دریافت خودرو تولید داخل یا مونتاژی، تا قبل از عرضه خودرو های وارداتی باید از این طرح انصراف دهند. در صورت عدم انصراف، متقاضی با جریمه مندرج در قرارداد مواجه خواهد شد.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام کرمان موتور

امکان صلح خودرو های وارداتی وجود ندارد.

امکان انتقال سند خودرو به مدت یکسال از زمان خرید وجود ندارد.

امکان ثبت نام و خرید برای اشخاص حقوقی وجود ندارد.

پس از پایان ثبت نام نوبت تخصص افراد دارای شرایط مذکور طبق قرعه کشی مشخص می شود. با تعیین “نوبت”، متقاضیان می تواند در عرضه های آتی خودرو وارداتی، نسبت به انتخاب نوع خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی saleauto.ir اقدام نماید.

زمان که وارد کنندگان خودرو را عرضه می کنند متقاضیان طبق نوبت خود امکان خرید دارند.

وجه دریافتی که در زمان افتتاح حساب وکالتی بانک ملت، تجارت و… جهت ثبت نام اولیه واریز می گردد تا زمان ثبت نام قطعی خودرو باید در حساب مسدود باشد و در صورت برداشت، ثبت نام فرد ابطال می گردد.

امکان انصراف از معامله تا زمان انعقاد قرار داد نهایی با وارد کننده خودرو از سوی خریدار در سامانه، بدون جریمه، وجود دارد.

انصراف از معامله در صورت انعقاد قرار داد نهایی، مشمول پرداخت جریمه ای معادل 5 درصد قیمت پایه به وارد کننده می شود. متقاضیان دارای “نوبت خرید خودرو”، امکان ثبت نام و خرید سایر خودرو های داخلی و وارداتی را ندارد.

ادامه مطلب
سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک اصفهان

با افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت، ملی و… و ثبت نام اولیه در سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی هیچ تعهدی مبنی بر تخصیص خودرو ایجاد نخواهد شد.

مقاله پیشنهادی » سایت کارت طلایی ایران خودرو

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی

ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی saleauto.ir انجام میگیرد و افرادی که قصد ثبت نام خودروهای وارداتی و شرکت در قرعه کشی این ماشین های خارجی را دارند می توانند در زمان ثبت نام، با اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه مربوطه به این سایت مراجعه کرده و روند ثبت نام خود را طی کند. در قسمت زیر راهنمای نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی saleauto.ir قرار داده شده است.

برای ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش ماشین های وارداتی ابتدا از طریق مرورگر مدنظر خود وارد سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی saleauto.ir شوید.

3 12

  • پس از ورود به سامانه یکپارچه فروش ماشین های وارداتی بر روی ثبت نام کلیک کنید.

4 12

برای تکمیل فرم ثبت نام شما باید نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، جنسیت، شماره موبایل، تلفن ثابت، کد پستی، آدرس، نام بانک، شماره شبا و شماره حساب خود را وارد کنید.

در این بخش شما باید فرم جهت ثبت نام اولیه را پر کنید. پس از اینکه ثبت نام شما مورد تایید قرار بگیرد، نتیجه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

می توانید یک رمز عبور بیشتر از 6 کاراکتر، شامل یک حرف کوچک انگلیسی و یک حرف بزرگ انگلیسی و یک کاراکتر خاص @!#& برای خود انتخاب نمایید و در قسمت بعد تکرار رمز عبور خود را وارد نمایید و بر روی ثبت نام کلیک کنید تا ثبت نام شما مورد بررسی قرار گیرد. پس از تایید نیز پیامکی بریا شما ارسال خواهد شد.

مقاله پیشنهادی » سایت ایران خودرو دیزل

ثبت نام خودرو داخلی بدون قرعه کشی

بعد از این که نوبت دهی به صورت کامل انجام گرفت، فرایند عرضه خودرو توسط شرکت های مختلف وارد کننده آغاز خواهد شد. از آن جایی که شرکت های مختلفی مسولیت واردات و عرضه خودرو را بر عهده گرفته اند، این کار به صورت مرحله به مرحله انجام می گیرد. به عنوان مثال، شرکت اول ۲۰ هزار خودرو عرضه می کند که اولویت خرید آن ها با افراد دارای نوبت های ۱ تا ۲۰ هزار می باشد. 

ادامه مطلب
ثبت نام سامانه تامین اجتماعی profile.tamin.ir

همان طور که گفتیم، این افراد در صورت تمایل امکان عدم خرید این خودروها و انتظار برای مراحل بعدی عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی را خواهند داشت.

مقاله پیشنهادی » سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل

سؤالات متداول سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی saleauto.ir

تمامی شرکت کنندگان ۵۰۰ میلیون از وجه مورد نیاز برای خرید خودروشان را در همان وهله اول پرداخت می کنند.

داشتن گواهی نامه رانندگی، عدم خرید خودرو طی ۴۸ ماه گذشته از شرکت های خودروسازی یا بورس کالا، نداشتن پلاک انتظامی فعال و عدم ثبت نام اشخاص حقوقی برخی از مهم ترین این شرایط به شمار می آیند.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا