سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی | کمک هزینه بارداری

جهت مشاوره تلفنی در زمینه هدیه زایمان تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان تامین اجتماعی به ارائه خدمات و تسهیلات زیادی به افراد تحت پوشش این سازمان می پردازد، یکی از تسهیلات ارائه شده توسط این سازمان تسهیلات مربوط به هزینه زایمان یا کمک هزینه بارداری است.

بیمه شدگان زن سازمان تامین اجتماعی در صورت واجد شرایط بودن می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی ( کمک هزینه بارداری) برای ثبت درخواست این تسهیلات اقدام نمایند.

در ادامه مقاله در صددیم در مورد سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی ، نحوه ورود به سایت ثبت نام کمک هزینه بارداری، شرایط لازم برای دریافت هدیه زایمان، نحوه ثبت درخواست و … به طور کامل توضیح دهیم. برای آشنایی ببیشتر با این مطلب تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی 1402

سازمان تأمین‌اجتماعی کشور یکی از گسترده ترین نهادهای بیمه‌ای در سطح کشور بوده که چیزی حدود نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است. این سازمان با اجرای طرح های حمایتی مختلف از جمله پرداخت مستمری به بازنشستگان تحت پوشش، پرداخت عیدی به مستمری بگیران سازمان، کمک هزینه ازدواج ، ارائه تسهیلات نقدی و غیر نقدی و … گروه های تحت پوشش خود را حمایت می کند. یکی از تسهیلات ارائه شده توسط سازمان تامین اجتماعی تسهیلات مربوط به هدیه زایمان تامین اجتماعی یا کمک هزینه بارداری است.

بیمه شدگان خانم تحت پوشش این سازمان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند برای ثبت درخواست و دریافت کمک هزینه بارداری اقدام نمایند. این افراد می بایست با مراجعه به سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی و ورود به پورتال کاربری خود، درخواست خود را ثبت نمایند. پس از این و بعد از طی مراحل در صورتی که دارای شرایط لازم باشند، کمک هزینه مربوطه به آنان پرداخت می گردد.

ادامه مطلب
کیپا فرهنگیان keepa.ir

سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی در واقع همان درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می باشد. با مراجعه با این سامانه می توانید درخواست خود را به صورت الکترونیک و غیر حضوری ثبت نمایید.

مقاله پیشنهادی « سایت تامین اجتماعی tamin.ir

ورود به سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

سازمان تامین اجتماعی کشور در راستای الکترونیکی نمودن روند انجام امور و پیشگیری از مراجعات و ترددات غیر ضروری اقدام به راه اندازی سامانه هایی مختلفی نموده است. افراد تحت پوشش خدمات این سازمان می‌توانند با ورود به سامانه و ورود به پورتال کاربری خود از خدمات بیمه‌ای الکترونیک سازمان تامین اجتماعی متناسب با نیاز و جایگاه خود بهره‌مند شود.

همان طور که پیش از این هم گفته شد یکی از تسهیلات در نظر گرفته شده توسط سازمان تامین اجتماعی برای افراد تحت پوشش این سازمان، پرداخت کمک هزینه زایمان ( کمک هزینه بارداری) به واجدان شرایط تحت پوشش این سازمان است.

بیمه شدگان در صورت دارا بودن شرایط می توانند با مراجعه و ورود به سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی برای ثبت درخواست دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

برای ورود به سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی eservices.tamin.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. با جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت درخواست کمک هزینه زایمان تامین اجتماعی اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی

ثبت نام هدیه زایمان (کمک هزینه بارداری) تامین اجتماعی

  • پس از ورود به صفحه اصلی سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.
ادامه مطلب
پیگیری کارت ماشین از پست | سایت پیگیری کارت خودرو

ورود به سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی

  • پس از وارد شدن به صفحه جدید، نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و گزینه ورود را کلیک نمایید.

نحوه ورود به سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی

با انجام مراحل ذکر شده خواهید توانست به حساب کاربری خود در سامانه ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی وارد شده و درخواست خود را ثبت نمایید.

همانطور که اشاره شد برای استفاده از خدمات سامانه و ثبت درخواست دریافت هدیه زایمان تامین اجتماعی 1402 می‌بایست ابتدا در این سامانه ثبت نام نموده و دارای اطلاعات کاربری باشید. در صورتی که ثبت نام ننموده اید از گزینه ثبت نام در صفحه اصلی سامانه می توانید اقدام به ثبت نام خود نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت نوبت دهی تامین اجتماعی

ثبت درخواست در سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی

چنانچه پیش از این، از خدمات این سامانه نظیر دریافت سابقه تامین اجتماعی و …. استفاده نموده اید، دیگر نیازی به انجام ثبت نام مجدد ندارید، ولی در صورتی که تاکنون در این سامانه ثبت نام ننموده و دارای اطلاعات کاربری نیستید پس از ورود به صفحه اصلی سامانه می توانید از گزینه ثبت نام اقدام به انجام ثبت نام خود نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی

نحوه ثبت نام هدیه زایمان کمک هزینه بارداری تامین اجتماعی

پیش از این در رابطه با ورود و ثبت نام در سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی به طور کامل توضیح دادیم همانطور که گفته شد پس از ورود به حساب کاربری خود (تکمیل اطلاعات کد ملی و رمز عبور) در سایت کمک هزینه بارداری تامین اجتماعی می‌توانید برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

ادامه مطلب
سامانه نام ثبت احوال

پس از اینکه به حساب کاربری خود وارد شدید، از گزینه بیمه شدگان، زیر گزینه حمایت های کوتاه مدت و در ادامه درخواست کمک هزینه بارداری را کلیک کنید.

ثبت نام هدیه زایمان (کمک هزینه بارداری) تامین اجتماعی

پس از این اطلاعات مربوط به شماره بیمه، نام نام خانوادگی، آخرین شعبه فعال و شماره موبایل برای شما به نمایش در خواهد آمد.

قسمت مربوط به اطلاعات درخواست را تکمیل نمایید و در ادامه پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده گزینه احراز شرایط و ثبت درخواست را کلیک نمایید.

پس از این چنانچه به هر دلیل، درخواست شما ذخیره نگردد علت در قالب پیام به شما اطلاع داده خواهد شد.

پس از ثبت موفقیت آمیز اطلاعات به قسمت مربوط به مدارک مورد نیاز وارد خواهید شد.

کلیه مدارک خواسته شده را طبق فرمت اشاره شده در سامانه بارگذاری نمود ه و فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی کلیک کنید.

همان طور که مطالعه فرمودید افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی که دارای شرایط دریافت کمک هزینه زایمان (کمک هزینه بارداری تامین اجتماعی) هستند می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

در این مقاله در رابطه با سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی ، نحوه ورود به این سامانه، ثبت نام هدیه زایمان (کمک هزینه بارداری) تامین اجتماعی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی « سایت ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

سؤالات متداول سامانه سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی

سامانه ثبت نام کمک هزینه زایمان تامین اجتماعی در واقع درگاه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می باشد. واجدان شرایط دریافت کمک هزینه بارداری تامین اجتماعی می توانند با  ورود به سامانه برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

ادامه مطلب
سامانه ثبت و تمدید قرارداد اجاره نامه srem.ir

در این رابطه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است انجام کلیه مراحل با موبایل نیز به صورت مشابه می‌باشد.

با ورود اطلاعات کاربری خود می‌توانید به سامانه وارد شوید.

5.9/6 - (13 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه هدیه زایمان تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا