سامانه ثبت نام زمین برای فرزند چهارم + مدارک لازم برای زمین رایگان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام زمین برای فرزند چهارم + مدارک لازم برای زمین رایگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

وزارت راه و شهر سازی کشور مکلف شده است به منظور حمایت از بنیان خانواده و تحقق سیاست جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان به خانواده های دارای 4 فرزند یا بیشتر اختصاص دهد. مشمولان این طرح می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام زمین برای فرزند چهارم برای انجام مراحل و بارگذاری مدارک لازم اقدام نمایند.

اگر شما هم در صدد کسب اطلاع بیشتر در مورد این طرح و ثبت نام دریافت زمین رایگان هستید می توانید با مطالعه ادامه ی این مطلب در این رابطه اطلاعات بیشتری به دست آوردید. در مقاله پیش رو در رابطه با سامانه ثبت نام زمین برای فرزند چهارم، نحوه ورود به این سامانه و انجام ثبت نام ، شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در این طرح و … توضیح خواهیم داد، باما همراه باشید.

توجه : در صورت داشتن سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد  سامانه ثبت نام زمین برای فرزند چهارم می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه  ثبت نام زمین برای فرزند چهارم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ثبت نام زمین برای فرزند چهارم

همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم طبق مصوبه محلس، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال 1402، به خانواده های دارای چهار فرزند یا بیشتر زیر 20 سال، قطعه زمین و یا واحد مسکونی به صورت رایگان اختصاص دهد، داوطلبانی که دارای شرایط لازم بوده می توانند به سامانه ثبت نام زمین  برای فرزند چهارم مراجعه نموده و ثبت نام نمایند.

سامانه ثبت نام زمین رایگان برای فرزند چهارم در واقع همان سایت جامع طرح‌های حمایتی مسکن بوده و با نشانی اینترنتی saman.mrud.ir در دسترس می باشد. سایت ثبت نام زمین رایگان نیز برای حمایت از خانواده یکی می باشند که افرادی که شرایط دریافت زمین را دارند بصورت اینترنتی مراحل ثبت نام و فرایند دریافت زمین رایگان را انجام دهند.

با مراجعه به این سامانه و با انجام مراحل می توانید در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کنید، پس از این اطلاعات ثبت شده شما بررسی شده و در صورت داشتن شرایط لازم، اقدامات بعدی انجام خواهد گرفت.

مقاله پیشنهادی » سامانه مشاهده و پیگیری مسکن ملی

ورود به سامانه ثبت نام زمین برای فرزند چهارم saman.mrud.ir

سامانه ثبت نام زمین برای فرزند چهارم ، از سوی وزارت راه و شهرسازی کشور و برای ثبت نام مشمولان طرح جوانی جمعیت و فرزند آوری در نظر گرفته شده است. مشمولان این طرح برای انجام ثبت نام باید به این سامانه که در واقع همان سایت جامع طرح‌های حمایتی مسکن با نشانی اینترنتی saman.mrud.ir است مراجعه نمایند.

برای ورود به سامانه ثبت نام زمین رایگان برای فرزند چهارم باید آدرس اینترنتی این سامانه یعنی saman.mrud.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و جستجو نمایید. پس از جستجو این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سامانه ثبت نام زمین رایگان برای فرزند چهارم  1402 وارد خواهید شد. بعد از ورود به سامانه می توانید با استفاده از گزینه های موجود در صفحه اصلی یعنی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه راهبر بنیاد مسکن

نحوه ثبت نام زمین برای فرزند چهارم saman.mrud.ir

پیش از این در مورد ورود به سامانه ثبت نام زمین برای فرزند چهارم توضیح دادیم بعد از ورود به این سامانه می توانید ثبت نام خود را در این طرح انجام دهید.

بعد از این که به صفحه اصلی سامانه وارد شدید، بر روی گزینه درخواست مسکن، قانون حمایت از خانواده و جوانی مسکن کلیک کنید.

در گام بعد از ثبت نام زمین رایگان فرزند چهارم قسمت ورود افراد حقیقی، ورود به سامانه را بفشارید.

پس از این به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند وارد می شوید و می بایست اطلاعت خواسته شده را تکمیل کنید.

شماره تلفن همراه و کد امنیتی مندرج در صفحه را در کادرهای مخصوص وارد کنید، پس از این گزینه ارسال رمز یک بار مصرف را بفشارید.

 رمز یکبار مصرفی به شماره تلفن همراهی که در سامانه ثبت نمودید ارسال خواهد شد، کد دریافت شده را در کادر مخصوص آن وارد نمایید، بعد از طی این مراحل به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن وارد خواهید شد.

از میان گزینه ها و از قسمت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای سه فرزند یا بیشتر) گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

پس از این به صفحه مربوط به قوانین و مقررات وارد می شوید، کلیه مقررات درج شده در صفحه را مطالعه نمایید و در انتها گزینه “متن بالا را مطالعه کرده و می پذیرم” را کلیک کنید. 

با انجام این مراحل به صفحه مربوط به ثبت نام وارد خواهید شد، کلیه اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و در صورت نیاز مدارک لازم را نیز بارگذاری نموده و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

پس از انجام ثبت نام به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد و می توانید وضعیت ثبت نام و ثبت درخواست خود در این سامانه را از طریق بخش «مشاهده و پیگیری درخواست»  پیگیری نمایید.

مقاله پیشنهادی « سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن

ثبت نام زمین رایگان برای فرزند چهارم

شرایط ثبت نام زمین برای فرزند چهارم

شرایط دریافت زمین برای فرزند چهارم شامل موارد زیر می باشد.

  • خانواده هایی که نرخ باروری در  شهرستان زادگاه پدر یا فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها، بیش تر از 2/5 نباشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام زمین رایگان برای فرزند چهارم ، در این طرح ثبت نام نمایند.
  • متقاضیان ثبت نام در این طرح، می‌بایست زمان تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‎‌ها بعد از تاریخ  تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشد. یعنی بعد از تاریخ  1400/08/24 
  • متقاضی می بایست طبق قانون، دارای حداقل 5 سال سابقه سکونت در شهر محل تقاضا باشد. 
  • ثبت‌نام در سامانه ثبت نام زمین رایگان برای فرزند چهارم  به معنی تأیید شرایط و ایجاد تعهد برای تحویل زمین نمی باشد و شرایط می بایست بررسی شده و اعلام گردد.
  •   پس از انجام بررسی توسط کارشناسان، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت موجود از بین متقاضیان تاییدشده و بر اساس اولویت‌های تعیین‌شده انتخاب و در لیست انتظار قرار می‌گیرند.
  •  در صورتی که واجد شرایط نبودن فرد ثابت شود،  از طرح حذف شده و حق هیچ‌گونه اعتراض نخواهد داشت.

مقاله پیشنهادی  » سامانه راهبر بنیاد مسکن

 مدارک لازم ثبت نام زمین رایگان برای فرزند چهارم

برای ثبت نام در سامانه ثبت نام زمین رایگان برای فرزند چهارم می بایست مدارک لازم از جمله موارد زیر را در دسترس داشته باشید تا در حین ثبت نام دچار مشکل نشوید.
 مدارک مربوط به محل تولد متقاضی یا همسر یا فرزندان بالای 5 سال 

  •  گواهی اشتغال به کار از دوایر دولتی برای متقاضی یا همسر 
  •  جواز کسب شاغلین صنوف برای متقاضی یا همسر 
  •  گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان 
  •  سابقه پرداخت بیمه برای متقاضی یا همسر
  • گواهی پرداخت مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران

  توجه داشته باشید که برای احراز سابقه سکونت ارائه یکی از مدارک فوق کفایت می کند ولی در صورتی که با استفاده از موراد گفته شده، احراز 5 سال سابقه سکونت متقاضی امکان پذیر نباشد، داوطلب می تواند از ترکیب موارد گفته شده استفاده نماید.
 پس از انجام بررسی ها و انجام اطلاع رسانی ، متقاضیان می بایست اصل مدارک خواسته شده خود و افراد تحت سرپرستی خود را به ادارات کل راه و شهرسازی استان خود ارائه نمایند.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام زمین برای فرزند چهارم کلیک کنید.

 همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد سامانه ثبت نام زمین رایگان برای فرزند چهارم برای ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط ثبت نام در طرح جوانی جمعیت ایجاد شده است این سامانه که در واقع همان سایت جامع طرح های مکن است با نشانی در دسترس می باشد. کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه برای ثبت درخواست و انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. در این مقاله در رابطه با سامانه ثبت نام زمین رایگان برای فرزند چهارم، نحوه ورود به این سامانه و انجام ثبت نام و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سایت ثبت نام زمین رایگان برای فرزند چهارم

سایت ثبت نام زمین رایگان برای فرزند چهارم به نشانی saman.mrud.ir باشد.

سؤالات متداول سامانه ثبت نام زمین رایگان برای فرزند چهارم

سایت ثبت نام دریافت زمین رایگان فرزند چهارم در واقع همان سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن بوده و با نشانی اینترنتی  در دسترس می باشد.

در این رابطه در متن بالا توضیحات کامل ارائه شده است. به متن مقاله مراجعه فرمایید.

متقاضیان می توانند در صورت داشتن شرایط مربوط به تاریخ تولد فرزندان، نرخ باروری در شهرستان زادگاه و … اقدام به ثبت نام نمایند. شرایط کامل ثبت نام این طرح در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

4.3/6 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام زمین برای فرزند چهارم + مدارک لازم برای زمین رایگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام من ثبت نام کردم،پیامک تایید وبارگزاری مدارک برام اومده، اما توبخش پیگیری درخواست میزنه برام در انتظار بررسی وصفحه بارگزاری مدارک برام نمیاد.لطفا راهنمایی بفرمایید

  2. سلام بنده دارای چهارفرزندزیربیست سال هستم تقریبا دوسال پیش هم مسکن ملی ثبت نام کردم حالامی تونم دراین طرح زمین رایگان دریافت کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا