سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

حتما برا شما هم پیش آمده است که به هنگام دریافت خدماتی مانند تسهیلات بانکی برای خود یا ضمانت بانکی برای دیگران، ملزم به ارائه گواهی کسر از حقوق شده اید. در صورت عدم داشتن گواهی کسر از حقوق، امکان دریافت وام بانکی یا ضمانت دیگران برای دریافت وام وجود ندارد.

امکان دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کشور به صورت اینترنتی و غیر حضوری امکان پذیر می باشد، افراد بازنشسته تامین اجتماعی می توانند با ورود به سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی برای دریافت این سند اقدام نمایند.

در ادامه مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی ، نحوه ورود به سامانه و مراحل دریافت گواهی کسر حقوق و … خواهیم پرداخت. تا پایان با ما همراه باشید.

سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی

امروزه با رشد و گسترش استفاده از سامانه ها انجام بسیاری از امور نیازی به صرف زمان و مراجعه حضوری به مراکز مختلف ندارد، افراد می توانند با مراجعه به سایت های خدمات رسان در زمینه های مختلف بدون صرف وقت و هزینه از خدمت مد نظر خود بهره مند شوند.

به منظور رفاه حال بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کاهش مراجعات حضوری آنان به مراکز مربوطه در سطح کشور، امکان دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی برای این عزیزان به صورت بر خط و غیرحضوری فراهم می باشد و

بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی که در صدد هستند گواهی کسر اقساط خود را دریافت کنند می توانند با مراجعه و ورود به سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی برای انجام این مورد اقدام نمایند.

ادامه مطلب
سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی ekanon.ir

گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی در واقع گواهی است که از سوی سازمانی که فرد در آن مشغول به کار بوده است، صادر می شود و فرد می تواند در مواردی چون تضمین بازپرداخت وام دیگران، تضمین بازپرداخت اقساط وام خود و … از آن استفاده نماید.

قابل توجه است که کارمندان سازمان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه حضوری به کارفرما برای دریافت این گواهی اقدام نمایند ولی امکان دریافت گواهی کسر اقساط برای بازنشستگان هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و از طریق سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی امکان پذیر است.

ورود به سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

همان طور که اشاره شد امکان دریافت گواهی کسر اقساط برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری امکان پذیر می باشد. سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی که به ارائه این خدمت می پردازد در واقع همان سامانه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می باشد.

این سامانه به ارائه خدمات متعدد و مختلف به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می پردازد و مستمری بگیران می توانند با مراجعه به این سامانه برای انجام امور مختلفی چون مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران، خدمات پرونده الکترونیک، تسهیلات، دریافت گواهی کسر اقساط و … اقدام نمایند.

برای ورود به سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی eservices.tamin.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. پس از جستجوی این نشانی به طور مستقیم به سایت خدمات الکترونیک تامین اجتماعی وارد می‌شوید و می توانید با داشتن اطلاعات کاربری به پورتال کاربری خود در این سامانه وارد شوید و از خدمات متناسب و مرتبط با خود استفاده نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت نوبت دهی تامین اجتماعی

ادامه مطلب
سامانه دیدار ایثارگران Didar.issar.ir

سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی

  • پس از ورود به صفحه اصلی سامانه گزینه ورود به سامانه را انتخاب کنید.

ورود به سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی

در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده از جمله نام کاربری و گذرواژه خود را وارد و گزینه ورود را کلیک نمایید. پس از این به حساب کاربری خود در این سامانه وارد خواهید شد.

نحوه ورود به سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی

همانطور که می دانید استفاده از خدمات سایت خدمات اینترنتی تامین اجتماعی مستلزم ثبت نام در این سامانه می‌باشد. در صورتی که در این سامانه ثبت نام ننموده‌اید می‌بایست ابتدا برای انجام ثبت نام اقدام نمایید.

برای انجام ثبت نام پس از ورود به صفحه اصلی ، گزینه ثبت نام را کلیک کرده و با ادامه مراحل خواسته شده و تکمیل اطلاعات لازم ، ثبت نام خود را نهایی نمایید.

ثبت نام در سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی

در صورتی که پیش از این از به این سامانه (درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی) وارد شده و از خدمات این سازمان استفاده کرده اید نیازی به ثبت نام مجدد ندارید و می توانید با همان اطلاعات به حساب کاربری خود وارد شوید.

مقاله پیشنهادی » صدور گواهی کسر حقوق فرهنگیان

نحوه دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

همان طور که گفته شد برای دریافت گواهی کسر اقساط تامین اجتماعی (گواهی کسر اقساط معوق) می بایست دارای حساب کاربری در سامانه باشید، پس از این که اطلاعات کاربری خود را با توجه به راهنمایی های ارائه شده تکمیل نموده و به پورتال کاربری خود در درگاه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی وارد شدید می توانید با طی مراحل زیر گواهی کسر اقساط خود را دریافت کنید.

پس از ورودبه حساب کاربری خود از گزینه مستمری بگیران ( در تصویر نشان داده شده است ) زیر گزینه درخواست گواهی، درخواست گواهی کسر اقساط را انتخاب کنید.

ادامه مطلب
سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی kanoonnobat.ir

نحوه دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

پس از ورود به صفحه جدید، اطلاعات هویتی خود رامشاهده خواهید نمود، در قسمت ثبت اطلاعات وام ، کلیه اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح تکمیل نمایید.

دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

در انتهای مراحل بر روی دکمه تایید نهایی و ثبت درخواست کلیک کنید.

پس از انجام این مرحله، پیغامی با مضمون ” آیا نسبت به صحت اطلاعات وام اطمینان دارید” را مشاهده خواهید نمود.

در صورت اطمینان از این موضوع ، دکمه بله را انتخاب کنید.

در پنجره جدید، پس از تایید اطلاعات روی دکمه موافقم کلیک نمایید. چنانچه حائز شرایط دریافت گواهی باشید کد رهگیری برای شما نمایش داده میشود و پیامکی حاوی کد رمز به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد.

پس از این برای مشاهده درخواست ثبت شده روی گزینه تامین اجتماعی من کلیک نمایید.

برای راحتی شما عزیزان  لینک ورود مستقیم به سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ادامه قرار داده شده است. برای ورود به سامانه می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. کافی است بر روی لینک زیر کلیک نموده و ادامه مراحل را طبق توضیحات ارائه شده انجام نمایید.

ورود مستقیم به سامانه دریافت گواهی کسر اقساط تامین اجتماعی

همانطور که در مقاله بالا مطالعه نمودید امکان دریافت گواهی کسر اقساط بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری فراهم می‌باشد، بازنشستگان محترم می‌تواند با ورود به سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir برای دریافت کسر اقساط معوق تامین اجتماعی اقدام نمایند.

در این مقاله بالا در مورد سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی ، نحوه ورود به سایت ، مراحل دریافت گواهی کسر اقساط بازنشستگان و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.
 

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » سایت خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی

سؤالات متداول سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی

سامانه دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی در واقع درگاه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می باشد. بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی می توانند با ورود به این سامانه برای دریافت گواهی کسر اقساط تامین اجتماعی اقدام نمایند.

ادامه مطلب
سایت دریافت کارت ایثارگری جانبازان 25 درصد

با ورود اطلاعات کاربری خود می‌توانید به سامانه وارد شوید.

در رابطه با مراحل و نحوه دریافت گواهی کسر اقساط تامین اجتماعی در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات کامل تر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا