سایت بانک ملی bmi.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت بانک ملی bmi.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت بانک ملی bmi.ir

سایت بانک ملی در جهت ارائه خدمات مختلف الکترونیک و اطلاع رسانی به مشتریان این بانک راه اندازی شده است. این سامانه با آدرس اینترنتی bmi.ir در دسترس می باشد.

بانک ملی یکی از بزرگترین بانک های ایرانی می باشد که به ارائه خدمات بانکی به ایرانیان در سرتاسر کشور می پردازد، این بانک مجموعه ای وسیع از خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد

این بانک دارای شعب زیادی در سرتاسر کشور و همچنین دارای شعبه در خارج از کشور می باشد.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سایت بانک ملی، نحوه مراجعه به این سامانه ، امکانات و بخش های مختلف و … خواهیم پرداخت ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سایت بانک ملی ایران

بانک ملی ایران یکی از بزرگترین بانک های ایرانی است که به ارائه خدمات مالی و بانکی به افراد در سطح کشوری و بین المللی می پردازد.

سایت بانک ملی ایران bmi.ir نیز در جهت ارائه خدمات مختلف از جمله اطلاع رسانی و ارائه خدمات بانکی و الکترونیک مختلف ایجاد شده است. با مراجعه به سایت بانک ملی شما این امکان را دارید تا به بسیاری از خدمات بانکی به صورت آنلاین و غیرحضوری دسترسی داشته باشید.

معرفی سایت بانک ملی ایران

در این سایت می توانید از خدماتی مختلفی از جمله خدمات اعتبارات و وام های بانکی، خدمات مربوط به کارت بانکی، اوراق بهادار، دانلود اپلیکیشن همراه بام و …. دسترسی پیدا نمایید.

با مراجعه به سایت بانک ملی، می توانید با سهولت بیشتر و بدون دغدغه از خدمات مختلف بانکی استفاده نمایید.

با مراجعه به این سامانه با نشانی اینترنتی bmi.ir و استفاده از سیستم آنلاین بانک ملی، می توانید با استفاده فناوری های نوین برای انجام بسیاری از اموربانکی مد نظر خود اقدام نمایید.

این سایت دارای بخش ها و قسمت های مختلف بوده و به ارائه امکانات مختلفی می پردازد برای دسترسی به این خدمات و امکانات باید به سایت بانک ملی وارد شوید.

ورود به سایت بانک ملی ایران bmi.ir 

سایت بانک ملی با آدرس اینترنتی bmi.ir  در دسترس قرار دارد با مراجعه به این سامانه می توانید از خدمات الکترونیک بانک ملی به صورت آنلاین استفاده نمایید. پیش از این بسیاری از امور با مراجعه حضوری به مراکز و ادارات مختلف انجام می پذیرفت، ولی اکنون و با ایجاد سامانه های مختلف و بسترهای الکترونیکی مناسب، افراد می توانند کارهای خود را بدون مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی به انجام برسانند.

مشتریان بانک ملی ایران هم می توانند با مراجعه به سایت بانکی ملی از بسیاری از خدمات الکترونیکی بانک ملی بهره مند شده و استفاده نمایند. برای استفاده از این خدمات می بایست ابتدا به سامانه بانک ملی وارد شوید.

برای ورود به سایت بانکی ملی می بایست، آدرس اینترنتی این سامانه یعنی bmi.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید.
پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت بانک ملی ایران وارد خواهید شد و می توانید از خدمات موجود استفاده نمایید.

سایت بانک ملی ایران

مشاهده می کنید که این سایت دارای بخش ها و قسمت های مختلفی می باشد با استفاده از گزینه های موجود می توانید به سامانه چک صیای بانک ملی، سایت بام بانک ملی، سامانه سبا و … وارد شوید یا از خدماتی مانند پرداخت قبوض، دانلود اپلیکیشن بام ، همراه بانک ملی، مشاهده صورتحساب و …. استفاده نمایید. در ادامه در خصوص بخش های پر کاربرد این سامانه بیشتر توضیح خواهیم داد.

امکانات و بخش های مختلف سایت بانک ملی ایران

بخش خدمات الکترونیک سایت بانک ملی bmi.ir 

یکی از بخش های مهم و پر کاربرد سایت بانک ملی ایران bmi.ir مربوط به بخش خدمات الکترونیک این سامانه می باشد. با استفاده از امکانات موجود در این قسمت می توانید بسیاری از فعالیت های بانکی خود را بدون مراجعه به شعب بانک ملی و به صورت غیر حضوری انجام نمایید. بدیهی است که استفاده از این سامانه و بهره گیری از خدمات به صورت آنلاین علاوه بر کاهش اتلاف زمان باعث پیشگیری از ترددات و جلوگیری از صرف هزینه بیشتر می گردد.

با استفاده از قسمت خدمات الکترونیک بانک ملی می توانید به موارد زیر دسترسی پیدا نمایید.

  • دانلود همراه بام ملی 
  •  دانلود همراه بانک ملی 
  •  اپلیکیشن بله 
  •  اپلیکیشن ایوا
  •  ورود به سامانه چک صیادی
  •  پرداخت قبوض مختلف
  •  مشاهده صورتحساب ها
  •  خرید شارژ تلفن همراه
  •  استعلام وضعیت کد شهاب

همان طور که مشاهده می کنید امکان دانلود اپلیکیشن های بانک ملی از این گزینه فراهم است با دانلود این اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه خود می توانید به بسیاری از خدمات بانکی بانک ملی به صورت سریع دسترسی پیدا نمایید.

قسمت بانکداری الکترونیکی ملی bmi.ir 

در گذشته انجام بسیاری از امور صرفا با مراجعه حضوری به مراکز مختلف انجام می گرفت که این فرآیند باعث صرف انرژی و هزینه و زمان زیای می شد. امروزه این افراد می توانند بدون مراجعه حضوری و صرفا با استفاده از سامانه ها به خدمات زیادی دست پیدا نمایند.

با مراجعه به قسنمت های مختلف سایت بانک ملی نیز می توانید از خدمات الکترونیک ارائه شده این سایت در جهت رفع نیازهای مالی و بانکی خود استفاده نمایید. 

در قسمت بانکداری الکترونیکی ملی می توانید به این موارد دسترسی داشته باشید.

  •  ورود به  سامانه بام سازمانی 
  •  سامانه بام حقیقی و شرکتی 
  •  دسترسی به سامانه سبا
  •  سبا حقوقی BIB
  •  بانک آفیسر
  • ثبت درخواست کارت خوان (POS)
  •  درخواست درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)
  •  اپلیکیشن پالس 
  •  سامانه الکترونیکی اوراق و اسناد تجاری

برای دسترسی به هر کدام از موارد موجود لازم است بر روی آیکون مربوط به آن کلیک نمایید و با طی مراحل از خدمت مد نظر خود بهره مند شوید.

خدمات بانکی سایت بانک ملی bmi.ir 

با مراجعه به سایت بانک ملی و قسمت های مختلف آن می توانید  به راحتی بسیاری از امور مالی و پرداخت‌های مورد نیاز خود را انجام دهید و همچنین از امکانات بخش های مختلف که سایت این بانک ارائه می نماید استفاده کنید.

به طور کلی خدمات بانکی ارائه شده در سایت بانک ملی می تواند به مشتریان این بانک در انجام امور روزه مره خود کمک شایانی نماید.

از جمله امکانات و خدماتی که در سایت بانک ملی و در قسمت خدمات بانکی این سامانه می توانید به آن دسترسی داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • دریافت شناسه شبا بانک ملی
  •  طرح ویژه مسکن
  • ارائه خدمات ارزی
  • ضمانت نامه
  •  سپرده قرض الحسنه
  • سرمایه گذاری کوتاه مدت
  • سرمایه گذاری بلند مدت
  • فروش اوراق بهادار

برای ورود مستقیم به سایت بانک ملی ایران bmi.ir کلیک کنید.

در این مطلب به توضیح در رابطه با سایت بانکی ملی ایران bmi.ir ، نحوه ورود به این سامانه ، قسمت و خدمات ارائه شده در بخش های مختلف پرداختیم ، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت بانک ملی bmi.ir

با جستجوی نشانی اینترنتی سایت بانک ملی bmi.ir می توانید به این سامانه وارد شوید.

در این خصوص در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است با مراجعه به متن مقاله می توانید در این خصوص اطلاعات بیشتری به دست آوردید.

با مراجعه به سایت بانک ملی ایران bmi.ir و از قسمت خدمات الکترونیک می توانید برای دانلود این اپلیکیشن اقدام کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت بانک ملی bmi.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام
    امروز قرار بوده ی وام کارت اعتباری بگیرم مریض دارم باید عمل انجام بشه میگن باید برم وسایل برقی بگیرم.منی ک ازدواج کردم خونه زندگی دارم وقتی یخچال لباسشویی دارم دوباره برم وسیله برقی بخرم چیکارش کنم ؟؟؟؟!!!!! این چ وضعیه کی باید ب داد مردم برسه ؟بانک ملی با این دستورش مردم بدبختو، بدبخت تر کرده

    من مریضم بدحاله به عمل احتیاج داره باید ب کی بگم صدامو بشنون!!؟؟؟
    به فکر مردم باشید مردم دارن بدبخت میشن که هیچی، دارن جونشونم از دست میدن

  2. با سلام
    خواهش میکنم ازتون،دستور اینکه کارت اعتباری رو باید ببریم یسری از شرکتا خرید کنیم رو بردارید…..من وسیله برقی وقتی لازم ندارم بخرم چیکار کنم من اگ مشکل نداشته باشم ک نمیرم وام بگیرم….صدامون ب جایی نمیرسه من مشکل دارم مریض دارم.وقت زیادی ندارم پول بیمارستان و جراحی رو ندارم خواهش میکنم ب داد مردم برسید خواااااااهش میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا