ورود به سامانه پیگیری مرسوله پستی tracking.post.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه پیگیری مرسوله پستی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‏‏زمانی که یک خریدی اینترنتی از طریق وبسایت یا پیج اینستاگرامی انجام می‌دهید و یا بسته‌ای پست می‌کنید یک کد رهگیری پستی برای شما صادر می‌شود. این کد، بسیار مهم برای پیگیری مرسولات پستی شماست.

 حالا سایت پیگیری مرسولات پستی در اختیار شماست تا با وارد کردن این کد رهگیری، آخرین وضعیت ارسال بسته پستی خود را استعلام بگیرید و جزئیات آن را مشاهده کنید. سازمان اداره پست، با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات خود سامانه ای را به نام سامانه پیگیری مرسوله پستی به آدرس الکترونیکی tracking.post.ir را راه اندازی کرده است.

در ادامه مقاله سامانه پیگیری مرسوله پستی tracking.post.ir خواهیم پرداخت به نحوه پیگیری مرسولات پستی –  را بصورت جامع خدمت شما عزیزان توضیح خواهیم داد پس تا پایان مقاله همراه با ما باشید.

پیگیری مرسولات پستی tracking.post.ir پیگیری مرسوله پستی با کد رهگیری رهگیری مرسولات پستی با کد ملی

سامانه پیگیری مرسوله پستی

روش های ارسال مرسولات پستی از گذشته تا به امروز تغییرات چشمگیری داشته است. سامانه ملی پست ایران، نیز با هدف ارائه خدمات و امکانی از زمانی که مرسولات خود را به اداره پست تحویل می دادیم تا زمانی که به دست گیرنده برسد، هیچ اطلاعی از وضعیت آنها ندارید ؛ به طوری که برخی مواقع اصلا فراموش می کردیم که بسته ای را ارسال کرده ایم. به همین دلیل اداره پست ایران به فکر راه اندازی سامانه پیگیری مرسوله پستی شده اند.
 
اما امروزه دیگر چنین نیست و با استفاده از امکانات و نرم افزارهای مختلف به راحتی می توانیم از راه دور و به صورت آنلاین مرسولات خود را پیگیری کنیم اکنون اداره پست کشورمان با راه اندازی سرویس سامانه پیگیری مرسوله پستی tracking.post.ir توانسته امکانی به مشتری دهد که آنان بتوانند بصورت آنلاین 24 ساعته مرسوله پستی خود را رصد کنند.
 
مقاله پیشنهادی : سایت اداره پست post.ir
برای رهگیری مرسولات پستی و اطلاع دقیق از اخرین وضعیت بسته‌های پستی خود می‌توانید به
ادرس https://tracking.post.ir مراجعه کنید.
 
نحوه ورود به سامانه پیگیری مرسوله پستی tracking.post.ir

نحوه ورود به سامانه پیگیری مرسوله پستی tracking.post.ir

اگر شما نیز میخواهید از سامانه پیگیری مرسوله پستی استفاده کنید می بایست وارد این سامانه شوید در ادامه نحوه ورود به سامانه پیگیری مرسوله پستی را بصورت تصویری به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

 
بنابراین اگر می خواهید بدون معطلی و در عرض چندین ثانیه از موقعیت مکانی فعالی مرسوله های پستی خود مطلع شوید در ابتدا کافیست به آدرس اینترنتی https://tracking.post.ir مراجعه کنید.

در قدم اول ورود به سامانه پیگیری مرسوله پستی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه را در گوگل سرچ کنید.

پیگیری مرسولات پستی
  • در صورت مشاهده این صفحه شما موفق شده اید وارد صفحه اصلی سامانه رهگیری مرسولات پستی شوید

گواهی تاییدیه کد پستی به منظور افتتاح حساب، احداث شرکت، دریافت وام، استخدام و سایر موارد نظیر کاربرد دارد. ولیکن سوال اصلی که در ذهن ما اکنون شکل گرفته است این می باشدکه تاییدیه کد پستی را از کجا بگیرم؟!

استعلام کد پستی یا همان مدرک یا تاییدیه کد پستی یکی از اسناد الزامی به منظور باز کردن حساب بانکی است. در سال های تازه، استعلام کد پستی و نشانی محل سکونت افراد به صورت اینترنتی غیرحضوری نیز گردآوری شده است.

پیگیری مرسوله پستی با کد رهگیری

پیگیری مرسولات پستی tracking.post.ir

‏همانطور که می دانید امروزه اکثر سازمان ها، نهاد ها، شرکت ها، فروشگاه های اینترنتی و.. از طریق پست مرسوله های خود را ارسال می کنند.
 
حتی خود شما هم شاید برای ارسال یک کارت پستال تبریک عید از پست استفاده کنید. اما گاهی پیش می آید که انتظار ما برای دریافت و یا ارسال مرسوله پستی طولانی می شود و ما دوست داریم بدانیم که دقیقا سفارش یا بسته ما کجا قرار دارد؟
 
شما امکان پیگیری مرسوله پستی به چند روش را در اختیار دارید
 
  • رهگیری مرسولات سازمانی از طریق کد USSD
  • پیگیری مرسوله پستی با کد رهگیری
  • پیگیری مرسوله پستی با کد رهگیری از طریق پیامک؛ بدون نیاز به اینترنت
  • رهگیری مرسولات پستی با کد ملی
  • رهگیری مرسولات سازمانی از طریق سایت

     

مقاله پیشنهادی » سایت تاییدیه کد پستی منزل

پیگیری بسته و مرسولات پستی با کد رهگیری

برای پیگیری دقیق مرسولات پستی خود می‌توانید از سامانه رهگیری مرسولات پستی استفاده کنید. برای این منظور باید وارد سیستم رهگیری مرسوله پستی به این آدرس شوید.

پیگیری مرسوله پستی tracking.post .ir 1 e1675254678969

وقتی نامه یا بسته ای را به صورت «پیشتاز» پست می کنید، یک شماره بارنامه ۱۰ تا ۲۰ رقمی برای آن صادر می شود که برای مرسولات خارجی این کد ۱۳ رقمی است.

با داشتن کد یاد شده و مراجعه به سامانه مذکور می توانید مرسوله خود را پیگیری کنید. در این صفحه شما می توانید تاریخ و ساعت تحویل، نقطه پستی و رویداد را مشاهده کنید.

اگر مرسوله پستی به دست شما یا فرد مورد نظرتان رسیده باشد در قسمت رویداد توضیح داده می شود. اگر می خواهید جزئیات بیشتری مشاهده کنید روی دکمه زرد رنگ مشاهده جزئیات کامل مرسوله کلیک کنید.

در صفحه ای که الان حضور دارید می توانید از زمان ارسال بسته تا دریافت بسته را مشاهده کنید بصورت رایگان و اینترنتی فقط از سامانه پیگیری مرسوله پستی tracking.post.ir قرادر به این کار هستید.

نحوه پیگیری مرسوله پستی از طریق پیامک

در زمان ارسال بسته پستی خود از شما اطلاعاتی چون کدپستی آدرس منزل شماره تلفن و سایر اطلاعات اگر شما نیز قصد دارید بصورت افلاین وضعیت بسته پستی خود را پیگیری کنید کافیست مراحل زیر را طی کنید.

اگر به اینترنت دسترسی ندارید، می توانید مرسولات پستی خود را از طریق پیامک رهگیری کنید. برای انجام این کار حرف R را تایپ کنید. کد ۱۰ رقمی یا ۲۰ رقمی مرسوله خود را وارد کنید. بعد پیامک را به شماره ۲۰۰۰۴۴۱ ارسال کنید.

پستی از طریق ارسال پیامک
  • با این روش شما می توانید بدون مراجعه به سایت پیگیری مرسوله پستی tracking.post.ir از روند پیگیری مرسوله خود آگاه شوید.

مقاله پیشنهادی » سامانه جامع قبول پست

راهنمایی هگیری مرسولات سازمانی

مرسولات پستی بدون کد رهگیری

برای رهگیری شناسنامه، کارت خودرو، گواهینامه، مرسولات نظام وظیفه و ابلاغیه دیوان عدالت اداری وارد سامانه رهگیری مرسولات سازمانی به  آدرس najatracking.post.ir مراجعه کنید در صفحه ای که پیش رو دارید نوع سند خود را انتخاب کنید.

پیگیری مرسولات پستی ناجا کد USSD

پیگیری مرسولات پستی ناجا با استفاده از کد USSD برای پیگیری گواهینامه، کارت پایان خدمت، گذرنامه و … کد ستاره ۱۱۰ مربع را وارد کنید. بعد از بین گزینه ها، پلیس + ۱۰ را انتخاب کنید.

  • حالا وضعیت مدارک را انتخاب کنید.
  • پیگیری مرسولات پستی
  • گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید (کارت پایان خدمت، گذرنامه، گواهینامه).

کد ملی (برای پیگیری گواهینامه و گذرنامه)، شماره گواهینامه (برای پیگیری گواهینامه) خود را وارد کنید و وضعیت مرسوله خود را مشاهده کنید. و در نهایت پیگیری مرسولات پستی کلیک کنید تا اطلاعات مورد نظر روی صفحه موبایل شما نمایش داده شود.

مقاله پیشنهادی  » سامانه شکایت از پست eop.post.ir

6/6 - (107 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه پیگیری مرسوله پستی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا