سایت تاییدیه کد پستی منزل gnaf.post.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت تاییدیه کد پستی منزل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در حال حاضر جهت انجام بسیاری امور جامعه قبیل استخدام در ارگان های گوناگون، گرفتن وام و … احتیاج به عرضه تاییدیه کد پستی خود می باشد که برای گرفتن این تاییدنامه تنها به صورت حضوری امکان پذیر بود. سامانه احراز نشانی آدرس پست به نشانی gnaf.post.ir توسط سازمان پست کشورمان ایجاد شد تا ارائه دهنده خدمات نوین در حوزه دریافت تاییدیه کد پستی ، تاییدیه کدپستی برای افتتاح حساب ، تاییدیه کد پستی برای وام و سایر خدمات باشد.

اما اکنون شرکت ملی پست جمهوری اسلامی به منظور قصد آسان‌سازی و سرعت در امور دریافت گواهی تاییدیه پستی، اقدام به راه اندازی سایت gnaf.post.ir کرده است سایت تاییدیه کد پستی epostcode.post.ir توانایی گرفتن گواهی کد پستی غیرحضوری (اینترنتی) را برای عام مردم مهیا کرده است. همچنین افراد متقاضی با ورود به سایت  gnaf.post.ir می توانند اقدامات ضروری در خصوص دریافت تاییده کد پستی ، یافتن آن، تاییدیه و یا پیگیری کد پستی را انجام دهند.

درخواست کدپستی غیر حضوری از سایت epostcode.post.ir

معرفی سایت تاییدیه کد پستی منزل gnaf.post.ir

گواهی تاییدیه کد پستی به منظور افتتاح تاییدیه کدپستی برای افتتاح حساب، تاییدیه کد پستی برای وام احداث شرکت، دریافت وام، استخدام و سایر موارد نظیر کاربرد دارد. ولیکن سوال اصلی که در ذهن ما اکنون شکل گرفته است این می باشدکه تاییدیه کد پستی را از کجا بگیرم؟!

تاییدیه کد پستی تاییدیه کد پستی حکم احراز هویت برای یک شخص را دارد و با داشتن آن می توان از درستی و صحت آن محل اطمینان حاصل کرد. دریافت تاییدیه کد پستی به نشانی gnaf post ir امکان پذیر می باشد.

استعلام کد پستی یا همان مدرک یا تاییدیه کدپستی یکی از اسناد الزامی به منظور باز کردن حساب بانکی است. در سال های تازه، استعلام کد پستی و نشانی محل سکونت افراد به صورت اینترنتی غیرحضوری نیز گردآوری شده است.

سامانه خدمات اینترنتی پست جمهوری اسلامی ایران که برای سایت تاییدیه کد پستی gnaf.post.ir  حتی مشهور است، امکان دریافت غیر حضوری گواهی تاییدیه کد پستی را مهیا کرده است. این سایت کد پستی یاب از قسمت ها و امکانات مختلفی ایجاد شده است که تنها یکی از این قسمت ها، دریافت گواهی کد پستی می باشد.

سایت احراز نشانی پست gnaf.post.ir

با طراحی و پیاده سازی صحیح، دقیق و یکپارچه سیستم کدینگ پستی میتوان نوعی از تعاملات برون سازمانی را در برنامه توسعه و رشد شبکه پستی قرار داد. وجود تقسیم بندیهای جغرافیایی ـ پستی در سراسر محدوده فعالیت شبکه این امکان را فراهم میسازد تا زمینه ارائه اطلاعات کدپستی به سایر دستگاههای دولتی، عمومی غیر دولتی، بخش خصوصی و عموم مردم فراهم گردد.

طراحی مناسب سیستم و پیش بینی قابلیت انعطاف پذیری در آن میتواند امکان مواجه گردیدن با فرصتهای بسیاری را برای شبکه پستی فراهم نماید. استفاده مستمر از فرصتها و برنامه ریزی مناسب موجب کاربرد روز افزون کدپستی خواهد شد. با افزایش سطح تعاملات کدپستی با محیط ارگانیک بیرونی و استفاده اعضای این محیط از کدهای پستی، بستر مناسبی برای شبکه پستي فراهم خواهد گردید. در این حالت میتوان کدپستی را به زبانی مشترک برای تمامی سازمانها و ارگانها تشبیه نمود که میتوانند از آن در ارتباطشان با یکدیگر استفاده نمایند و مفاهیم مورد انتظار را با سرعت و دقت زیادی به یکدیگر منتقل نمایند. 

مهمترین دستاورد سیستم کدپستی در ایران و اصلی ترین نتیجه کسب شده از این سیستم، تشکیل بانک اطلاعات اماکن و ساختمانهاي كشور با محوریت کدهای پستی است که در تمامی نتایج کسب شده، عاملی تاثیرگذار در موفقیت و دستیابی به اهداف مورد انتظار محسوب میگردد.

مقاله پیشنهادی : سامانه پنجره خدمات دولت

سامانه احراز نشانی پست gnaf.post.ir
gnaf.post.ir

ورود به سایت تاییدیه کد پستی gnaf.post.ir

کد پستی چیست؟ کدپستی یک شناسه ده رقمی است که برای هر محل فیزیکی استفاده می شود.درواقع با استفاده از کدپستی یک محل میتوان آدرس آنجا را پیدا کرد و هر مکان کدپستی مخصوص به خودش را دارد. سامانه احراز نشانی مشتریان پست به نشانی gnaf.post.ir هم اکنون برای متقاضیان خود در دسترس می باشد. 

بنابراین اگر دقت کرده باشید دربرخی از شرکت ها ، گواهی پستی یکی از مدارکی است که باید به آنها ارائه دهید! تاییدیه کد پستی از طریق سامانه اداره پست و با پرداخت هزینه امکان پذیر است و شما می توانید تاییدیه پستی محل زندگی یا محل کسب و کار خود را از آنجا دریافت نمایید.در تاییدیه یا گواهی پستی ، آدرس دقیق محل ، شناسه ده رقمی پستی ، کد آی کیو آر و لوگو اداره پست آن منطقه وجود دارد.

با استفاده از سامانه کدپستی شرکت پست می توانید کد پستی مکان مورد نظر خود را با استفاده از نشانی ، نام ساختمان و یا نام کسب و کار خود دریافت کرده و یا اقدام …

برای ورود به سایت تاییدیه کدپستی در مرحله اول کافیست به آدرس اینترنتی www.gnaf.post.ir را در گوگل سرچ کنید تا مستقیم وارد سایت تایید کد پستی شوید.

کدپستی چیست؟ سامانه دریافت کد پستی e1684157836733

مقاله پیشنهادی » سایت اداره پست post.ir

تاییدیه کد پستی و آدرس منزل gnaf post ir

همان گونه که در ابتدای مقاله نیز بیان شد امروزه برای کارهای اداری، اموربانکی و… دریافت تاییدیه کد پستی لازم است اکنون این سوال برای پیش می‌آید که تاییدیه کد پستی چیست؟ و یا گواهی کد پستی برای چیست که در ادامه به این سوال شما پاسخ خواهیم داد؟

در پاسخ به  سوال تاییدیه کد پستی چیست ؟ باید بگوییم در برخی مواقع کد پستی 10 رقمی، که افراد دارند با آدرسی که ثبت کرده‌اند مغایرت دارد این اتفاق باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی می‌شود.

برای حل این مشکلات شرکت پست امکان استعلام آدرس با کد پستی را فراهم کرده است، که به آن تاییدیه کدپستی یا گواهی کد پستی می‌گویند گواهی پستی در بعضی از ادارات کاربرد دارد. به این صورت که در بعضی امور اداری علاوه بر مدارک مورد نیاز، تاییدیه کد پستی هم باید ارائه دهید.

مراحل دریافت کد پستی غیر حضوری gnaf.post.ir

از خدمات مهم و ارزش مند سایت تاییدیه کد پستی به عام مردم عرضه می شود، درخواست کد پستی از سایت مربوط می باشد. متقاضیانی که قصد دریافت کد پستی به‌ علت منزل مسکونی، یا تجاری خود را دارند، می بایست به سایت خدمات شرکت پست کشور ایران وارد شوند و درخواست خودشان را از طریق این سایت ثبت نمایند.

به منظور درج این درخواست نخست به سایت تاییدیه کد پستی به آدرس gnaf.post.ir/portal مراجعه کنید.

اکنون بعد از ورود به صفحه اصلی سایت تاییدیه کد پستی ابتدا بر روی گزینه «خدمات » و در مرحله بعد “خدمات دولت به مردم” کلیک کنید. و در نهایت برای دریافت تاییدیه کد پستی بر روی گزینه “صدور گواهی کد پستی” کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه پیگیری مرسوله پستی tracking.post.ir

اکنون وارد صفحه جدیدی می شوید که باید اطلاعات مورد نیاز دار وارد کنید. 1- نوع گواهی 2 – وارد کردن کد پستی منزل یا محل کار 3- ورود 4- پیش نمایش نشانی 5- پرداخت فاکتور و دریافت کد این مراحل را طی کنید.

 تاییدیه کد پستی epostcode.post.ir

  پس‌از آن بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. سپس کافیست آدرسی که برای شما نمایش می دهد را درصورتی‌که درست است تائید کنید و هزینه ورود گواهی پستی را نیز پس از آن پرداخت نمایید.

یافتن کدپستی از سایت Epostcode post ir

فیلم آموزشی راهنمای یافتن کد پستی

اگر بخواهیم گواهی کد پستی را توصیف کنیم این گونه شرح می کنیم که ، یکی از مدارکی است که به منظور اجرا امور اداری در بعضی از ارگان ها مورد احتیاج می باشد. امکان‌پذیر است که در بسیاری از امور اداری همانند موارد یاد شده، درخواست به عرضه تاییدیه کد پستی و آدرس باشد. براین‌اساس، ضروری است که افراد از روال دریافت این گواهی آگاهی داشته باشند. برای ورود به این سامانه ابتدا وارد آدرس اینترنتی به آدرس gnaf.post.ir شوید.

مقاله پیشنهادی »»»» سایت پست یافته postyafteh.post.ir

خدمات سامانه دریافت تاییدیه کد پستی

قسمت خدمات دولت به مردم

1- یافتن کد پستی با نشانی (با این امکان شما می توانید بدون هیچ گونه دسترسی و با استفاده از نقشه در کمترین زمان کد پستی محل زندگی خود را پیدا کنید.)

2- یافتن کد پستی با پیمایش نقشه ( در این روش با زوم کردن روی نقشه و پیدا کردن مکان خود به کد پستی محل زندگی خود دسترسی داشته باشید.)

3- صدور گواهی کد پستی (یکی از پر کار بردی ترین خدمات شرکت ملی پست ایران صدور گواهی کدپستی است که برای استفاده از این امکان می توانید به آدرس این مراجعه کنید. gnaf2.post.ir لذا آموزش کامل استفاده از این خدمات در سایت ما نیز آموزش داده شده است.)

درخواست کدپستی جدید (برای صدور کد پستی جدید می توانید از این خدمات استفاده کنید.)

پیگیری درخواست کدپستی ( در صورت لزوم پیگیری درخواست کدپستی میتوانید از این مورد در سایت پست ملی استفاده کنید. )

بخش بعدی خدمات دولت به بنگاه‌های اقتصادی ( درگاه خدمات الکترونیک شرکت پست جمهوری اسلامی ایرانی به منظور گام نهادن در اجرای دولت الکترونیک بستری را فراهم کرده است که با استفاده از آن تعدادی از سرویس‌ها بصورت API در اختیار عموم قرار می گیرد.)

در نهایت گزینه “خدمت دولت به دولت” نیز اخر مورد می باشد.

تمام خدماتی که اکنون برای شما توضیح دادیم می توانید در سایت post.ir بصورت رایگان استفاده کنید.

سامانه GNAF | ژئوکد

درباره درگاه خدمات الکترونیک GNAF

( پايگاه نشانی ملی ژئوکد شده )، شاخصی ارزشمند از آدرس های ‎ژئوکد شده در سطح كشور می‌باشد‎ که امکان جستجو و بهبود سنجی یک نشانی فیزیکی به منظور همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور امکان‌پذیر ‏می سازد‎، ‏‏همه نشانی که در ‏G-NAF‏ تشکیل شده‎، بین چند نشانی برابر در برابر مجموعه داده مکانی مربوطه سنجش می شود تا بدین ‏ترتیب یک قطعه ملکی، معابر و یا موقعیت مکانی آن مکان و وجود یا عدم وجود آن صحت سنجی و راستی آزمایی گردد و ‏همچنین چگونگی نشانی آن سنجیده می شود.‏‎ اعتبار ‏Geo-Coding‏ در اين است كه امكان مي دهد موقعيت هاي گوناگون در نقشه، از طريق داده ها به سادگی ‏در معرض وقابل شناسايي باشد.‏‎

مقاله پیشنهادی » سامانه شکایت از پست eop.post.ir

سرویس احراز نشانی اداره پست چیست؟

سرویس احراز نشانی، خدمتی است برای احراز یا عدم احراز اقامت اشخاص حقیقی یا حقوقی در مکانی که به پست اعلام نموده‌اند. تمامی فرایندهای مربوط به احراز نشانی الکترونیکی بوده و مستند فیزیکی ارائه و یا اخذ نمی گردد و تنها لازم است موزع برای احراز اقامت افراد در مکان اعلام‌شده، به آنجا مراجعه نماید.

 

عموماً آن دسته از شرکتها و سازمان هایی که درستی نشانی اقامت مشتریان یا مخاطبانشان برایشان اهمیت زیادی دارد، از مخاطبین خود تأییدیه احراز نشانی اقامت را مطالبه می کنند. 
سرویس احراز نشانی، خدمتی است برای احراز یا عدم احراز اقامت اشخاص حقیقی یا حقوقی در مکانی که به پست اعلام نموده‌اند. تمامی فرایندهای مربوط به احراز نشانی الکترونیکی بوده و مستند فیزیکی ارائه و یا اخذ نمی گردد و تنها لازم است موزع برای احراز اقامت افراد در مکان اعلام‌شده، به آنجا مراجعه نماید.
در این خدمت، پس از ثبت درخواست الکترونیکی در تارنمای خدمات الکترونیک به آدرس GNAF.POST.IR (سامانه جامع خدمات GNAF) و پرداخت هزینه توسط درخواست کننده، علاوه بر ارسال پیامکی کدشناسه مخصوص (رمز) برای مشتری، اطلاعات مکانی که شخص به همراه اطلاعات هویتی خود ثبت نموده برای نامه رسان مربوطه در محل مشتری ارسال می شود .
احراز  مکان مشتری، از طریق مراجعه موزع در بازه زمانی 48ساعت کاری به آدرس متقاضی و با رویت شخص و تطابق مدارک هویتی وی و نهایتا ثبت کدشناسه (رمز) پیامک شده برای مشتری در  اپلیکیشن همراه نامه رسان به صورت برخط تأیید یا رد می شود. 
این سرویس بر اساس درخواست سازمان‌ها و شرکتها با توجه به فرآیندهای کاری و اجرایی آنها طراحی و پیاده سازی گردیده است. 
به‌طور مثال بانک‌ها یا مؤسسات اعتباری برای اطمینان از درستی نشانی فردی که متقاضی دریافت دسته‌چک یا تسهیلات اعتباری است، وزارت آموزش‌ و پرورش برای تأیید محل اقامت دانش‌آموزان به‌ منظور ثبت‌نام در مدارس محدوده محل زندگی خود و بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های دیگر با فرآیندهای مشابه می‌توانند از این خدمت استفاده نمایند.
برای ارسال اطلاعات ثبت‌شده در سیستم ( احراز یا عدم احراز اقامت فرد در مکان اعلام‌شده) به سازمان‌های متقاضی، لازم است وب‌ سرویس برخط استعلام نیز بعد از عقد تفاهم نامه دراختیار آن سازمان قرار داده ‌شود و سازمان یا شرکت مذکور می‌تواند از طریق وب‌سرویس، با ارسال کد ملی اشخاص حقیقی و یا شناسه ملی اشخاص حقوقی نسبت به احراز اقامت ایشان در مکان ادعا شده توسط مشترکین از شرکت ملی پست استعلام بگیرند.

شایان ذکر است، در سامانه جامع جدید، یه غیر از سرویس احراز نشانی، خدمات و سرویس های جدیدی مبتنی بر مکان راه اندازی و اضافه گردیده است که از آن جمله می توان به خدمت ژئوگواهی و دریافت گرید(کد زمین محور مبتنی برمکان) برای هر نقطه جغرافیایی در پهنه کشور اشاره نمود.

سؤالات متداول سایت تاییدیه کد پستی gnaf.post.ir

گواهی تاییدیه کد پستی gnaf.post.ir به منظور افتتاح حساب، احداث شرکت، دریافت وام، استخدام و سایر موارد نظیر کاربرد دارد. ولیکن سوال اصلی که در ذهن ما اکنون شکل گرفته است. آموزش کامل دریافت گواهی تاییدیه دریافت کدپستی در مقاله درج شده است.

هزینه دریافت گواهی پستی غیر حضوری مبلغ 2 هزار 267 تومان است. پس از پرداخت، می توانید فیش تاییدیه کد پستی را دریافت کنید و پرینت بگیرید.

5.8/6 - (46 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت تاییدیه کد پستی منزل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. برای گرفتن تاییدیه پستی همه مراحل را انجام داده و هزینه هم از حسابم کسر شد ولی تاییدیه دریافت نکردم

    1. صالحی عزیز اگر مشکلی در پرداخت داشتید می بایست با پشتبانی اداره پست تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا