سامانه شکایت از پست eop.post.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه شکایت از پست eop.post.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه شکایت از پست eop.post.ir

افراد مختلف در صورت نارضایتی از خدمات اداره پست و نیاز به ثبت شکایت می توانند با روش های مختلفی اقدام به شکایت نمایند. یکی از این روش ها مراجعه به سامانه شکایت از پست و ثبت شکایت در این سامانه می باشد.

این سامانه با نشانی اینترنتی eop.post.ir در دسترس می باشد و افرادی که بنا به دلایل مختلف از خدمات پستی رضایت ندارند، مثلا مرسوله پستی آنان گم شده، دیر به دست آنها یا طرف مقابل رسیده است، در حین فرآیند جابه جایی تخریب شده یا ….. می توانند با مراجعه به این سامانه برا ثبت شکایت خود اقدام نمایند.

در مقاله پیش رو در باره ی سامانه شکایت از پست ، نحوه ورود به این سامانه و ثبت شکایت، پیگیری شکایت ثبت شده و … توضیحات کامل ارائه خواهیم داد. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه شکایت از پست

همه ما حتی برای یک بار هم که شده از خدمات اداره پست استفاده کرده و محموله پستی را ارسال یا دریافت نموده ایم.

روش استفاده از خدمات اداره پست، بدون شک یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌ها برای ارسال بسته مورد نظر از مبدا به مقصد است. به طور کلی اداره پست در کشور وظیفه حمل بار و مرسولات پستی از مبدا به مقصد را طبق قوانین کشور بر عهده دارد، این سازمان هر روزه، حجم زیادی از مرسولات و بسته های پستی از جمله نامه، وسایل، تجهیزات و … را به نقاط مختلف کشور ارسال می کند. با توجه به حجم وسیع خدمات رسانی این سازمان ممکن است افرادی وجود داشته باشند که به دلایلی از خدمات ارائه شده رضایت نداشته باشند. اداره پست برای اطلاع از این وضعیت ، اقدام به ارائه راه هایی برای ثبت شکایت کاربران نموده است.

ادامه مطلب
ثبت نام سامانه تامین اجتماعی profile.tamin.ir

ورود به سامانه شکایت از پست

یکی از این راه ها مراجعه به سامانه شکایت از پست و ثبت شکایت در این سامانه می باشد. سامانه شکایت از پست با نشانی اینترنتی eop.post.ir در دسترس می باشد،

 

ورود به سامانه شکایت از پست eop.post.ir

سامانه شکایت از پست سامانه‌ای است که توسط سازمان پست جمهوری اسلامی ایران و در راستای ثبت شکایات مردم از اداره پست راه‌اندازی شده است. این سامانه، سامانه ای بسیاری کاربردی بوده و کاربران می توانند بدون انجام مراجعه حضوری و صرفا با استفاده از این سامانه برای ثبت شکایت از امور مختلفی مانند نرسیدن مرسوله پستی، پیگیری تاخیر پست، تخریب مرسوله و … اقدام نمایند.

برای ورود به سامانه شکایت از پست می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی eop.post.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه شکایت از پست وارد خواهید شد و می توانیدبرای ثبت شکایت خود اقدام نمایید.

سامانه شکایت از پست

بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه مشاهده می کنید که این سایت دارای قسمت های مختلفی به شرح زیر می باشد

  • ثبت شکایت 
  • ورود کاربران
  • پیگیری شکایت ثبت شده
  • ثبت گزارشات مردمی
  • فایل راهنما

با استفاده از این گزینه ها می توانید برای انجام امور مد نظر خود اقدام نمایید.

ثبت شکایت در سامانه eop.post.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد با مراجعه به سامانه شكايت از اداره پست، می توانید برای ثبت درخواست رسیدگی خود اقدام نمایید.

برای ثبت شکایت در سامانه eop.post.ir باید به این ترتیب عمل نمایید.

  • ابتدا به سامانه شکایت از پست با آدرس اینترنتی eop.post.ir وارد شوید.
ادامه مطلب
سایت پیگیری وام ودیعه مسکن
  • پس از ورود به صفحه اصلی سامانه با قسمت های مختلفی روبه رو می شوید. برای ثبت شکایت بر روی گزینه ثبت شکایت کلیک کنید.

ثبت شکایت در سامانه شکایت از پست

  • پس از ورود به صفحه جدید با سه گزینه ثبت شکایت مشتریان، ثبت شکایت همکاران و ثبت شکایت پیمانکاران روبرو خواهید شد. بر روی گزینه ثبت شکایت مشتریان کلیک کنید. پس از فعال کردن تیک این گزینه، گزینه ثبت شکایت را کلیک کنید.

نحوه ثبت شکایت در سامانه شکایت از پست

  • در صفه جدید شماره تلفن همراه خود را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و گزنیه ارسال کد تایید را بفشارید.

مراحل ثبت شکایت در سامانه شکایت از پست

  • پس از این کد تایید به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه ارسال خواهد شد، کد دریافت شده را نیز در کادر آن وارد نموده و گزینه بررسی و ادامه را بفشارید.
  • در گام بعد، اطلاعات خواسته شده از جمله استان محل شکایت، شهر محل شکایت، عنوان سرویس، تاریخ، شهرستان محل شکایت و موضوع شماره یا بارکد مرسوله را در فیلدهای مربوط به آن وارد کنید. توجه داشته باشید که ثبت و تکمیل گزینه های ستاره دار اجباری است.
  • با انجام این مراحل پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن ثبت شکایت در سامانه eop.post.ir مواجه خواهید شد. کد پیگیری ارائه شده را نیز می بایست برای استفاده در مراحل بعد نگهداری نمایید.
  • توجه داشته باشید که پس از ثبت شکایت در سامانه شکایت از پست eop.post.ir می توانید با استفاده از کد پیگیری ارائه شده برای پیگیری درخواست خود اقدام نمایید.

کد پیگیری شکایت از پست

پیش از این در مورد نحوه ورود به سایت شکایت از پست و ثبت شکایت در این سامانه توضیح دادیم. باید توجه داشته باشید که در پایان مراحل ثبت شکایت در سامانه eop.post.ir، در صورت انجام کلیه مراحل به شما کد پیگیری ارائه خواهد شد. وجود این کد پیگیری برای انجام مراحل بعد و برای پیگیری روند شکایت الزامی می باشد. بنابراین پس از پایان مراحل می بایست برای نگهداری این کد اقدام نموده و در موقع لزوم و برای پیگیری شکایت خود از آن استفاده نمایید.

ادامه مطلب
سامانه سهیم sahim.sabteahval.ir

نکته قابل توجه در دریافت کد پیگیری این است، که دریافت این کد پیگیری فقط منحصر به ثبت شکایت اینتنرتی و از طریق سامانه نیست و در دیگر روش های شکایت نیز در انتها به شما کد پیگیری داده خواهد شد.

در ادامه مطلب می توانید نحوه پیگیری شکایت در سامانه شکایت از پست eop.post.ir با استفاده از کد پیگیری را مشاهده نمایید.

 

پیگیری شکایت در سامانه شکایت از پست eop.post.ir

پیش تر از این درباره مراحل ثبت شکایت در سامانه به طور کامل توضیح داده شد، همان طور که اشاره شد در پایان مراحل ثبت شکایت، به شما کد پیگیری ارائه خواهد شد و با استفاده از این کد پیگیری می توانید برای اطلاع از روند شکایت ثبت شده اقدام نمایید.

برای پیگیری شکایت در سامانه باید به این ترتیب عمل نمایید.

  • ابتدا به سامانه شکایت از پست با نشانی وارد شوید. بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه، گزینه پیگیری شکایت ثبت شده را کلیک کنید.

پیگیری شکایت در سامانه شکایت از پست

  • پس از این به صفحه جدید وارد خواهید شد.کد ملی و شماره پیگیری خود را در کادرهای مخصوص به آن وارد نموده و پس از ورود کد امنیتی مندرج در صفحه، گزینه جستجو را کلیک کنید.
  • با انجام این مراحل می توانید از وضعیت شکایت ثبت شده خود مطلع گردید.

 

برای ورود مستقیم به سامانه شکایت از پست eop.post.ir کلیک کنید.

 

سامانه شکایت از پست سامانه ای است که از سوی شرکت ملی پست ایران و برای ثبت و پیگیری شکایت افراد راه اندازی شده است. افرای که به دلایل مختلف از خدمات شرکت پست رضایت نداشته باشند می توانند با مراجعه به این سامانه برای ثبت درخواست و پیگیری آن اقدام نمایند.

ادامه مطلب
برنامه راهبران حمل و نقل

در این مقاله در رابطه با سامانه شکایت از پست، نحوه ورود به این سامانه و ثبت و پیگیری شکایت و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه شکایت از پست eop.post.ir

سایت شکایت از پست، سایتی است که توسط شرکت ملی پست و برای ثبت و پیگیری شکایت افراد راه اندازی شده است. این سامانه با نشانی اینترنتی eop.post.ir در دسترس می باشد.

در این رابطه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع بیشتر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

با مراجعه به سامانه eop.post.ir و با استفاده از کد پیگیری که در مرحله قبل به شما ارائه شد می توانید برای پیگیری شکایت ثبت شده اقدام نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه شکایت از پست eop.post.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا