سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی refahi.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمامی افرادی که به هر دلیلی یارانه نقدی دریافت نمی‌ کنند، می‌توانند با مراجعه و ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی برای ثبت درخواست دریافت یارانه اقدام نمایند. این سامانه با نشانی اینترنتی refahi.ir در دسترس می باشد. با مراجعه به این پایگاه اینترنتی همچنین افراد می توانند میزان یارانه نقدی واریز شده به حساب خود را مشاهده کرده، همچنین نام بانک، تعداد اعضای خانوار و دیگر اطلاعات یارانه پرداختی و حساب بانکی مربوطه را مشاهده کنند.

در این مقاله قصد داریم در مورد سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی، ورود به این سایت و … توضیح دهیم تا پایان مقاله همراه با ما باشید.

سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی

در طرح هدفمندی یارانه‌ها که پیش از این به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، با حذف یارانه کالاها و خدمات، هر ماه مبلغی به ازای هر فرد به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد، افرادی که تا به حال یارانه نقدی دریافت نکرده و متقاضی دریافت این مبلغ هستند می توانند با ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی برای ثبت درخواست یارانه نقدی اقدام نمایند. علاوه بر این،  این سامانه امکانات دیگری از جمله مشاهده اطلاعات حساب بانکی و مشاهده اطلاعات یارانه نقدی پرداختی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد و متقاضیان اطلاع از این موارد می توانند با ورود به این سامانه از این خدمات مد نظر استفاده نمایند.

باید دقت داشته باشید که تنها سرپرستان خانوار نیستند که می توانند اقدام به ثبت درخواست دریافت یارانه نمایند بلکه کلیه افرادی که نیاز به دریافت این مبلغ ماهانه دارند می توانند برای ثبت نام یارانه نقدی به صورت غیر حضوری و از طریق این سامانه اقدام نمایند.

سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی در واقع همان سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها یا سامانه رفاهی با نشانی اینترنتی refahi.ir می باشد. با ورود به این سایت می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی refahi.ir

همان طور که اشاره شد سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی با نشانی refahi.ir در دسترس کاربران می باشد، این سامانه در راستای ارائه خدمات الکترونیک و غیر حضوری به متقاضیان ایجاد شده است. افراد می توانند به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به مراجعه به مراکز مربوطه و به صورت بر خط برای انجام بسیاری از امور اقدام نمایند.

این سامانه به ارائه خدمات مختلف در دو گروه می پردازد ، اطلاعات شماره حساب یارانه واریزی و جزئیات یارانه واریزی به شماره حساب سرپرستان خانوار . همان طور که اشاره شد برای استفاده از امکانات این سامانه می بایست ابتدا به سایت اعلام نیاز یارانه نقدی وارد شوید.

برای ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی ابتدا آدرس اینترنتی سایت یعنی refahi.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و جستجو نمایید. پس از جستجو این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت وارد خواهید شد. و می توانید برای استفاده از خدمات موجود اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام کالابرگ الکترونیکی

نحوه مشاهده اطلاعات حساب بانکی

پیش از این هم اشاره شد که با ورود به سایت اعلام نیاز یارانه نقدی می توانید اطلاعات مربوط به حساب بانکی را مشاهده نمایید. به این منظور ابتدا به روش گفته شده به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی وارد شوید. پس از ورود به سامانه دو گزینه را مشاهده خواهید نمود. در صورتی که قصد مشاهده اطلاعات حساب بانکی خود را دارید بر روی کادر مربوط به شماره حساب کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی این کزینه به صفحه جدید وارد می شوید. اطلاعات خواسته شده مربوط به سرپرست خانوار از جمله کد ملی، سال تولد و کد امنیتی موجود در صفحه را تکمیل نمایید و گزینه تایید را کلیک کنید. با انجام این مراحل به صفحه جدید وارد خواهید شد و می توانید اطلاعات مربوط به حساب سرپرست خانوار که یارانه نقدی به آن واریز می شود را مشاهده نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت سهام عدالت

نحوه مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی

همان طور که پیش از این هم اشاره شد یکی از خدمات مهم سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی، امکان مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی در سایت اعلام نیاز یارانه نقدی refahi.ir می باشد. تمامی افرادی که تمایل دارند در مورد جزئیات یارانه واریز شده اطلاعات بیشتری به دست آوردند با ورود به این سامانه می توانند اطلاعات مد نظر خود را مشاهده نمایند.

برای مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی ابتدا به روش گفته شده به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی refahi.ir  وارد شوید. پس از ورود به سایت در صورت تمایل به مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی بر روی گزینه مربوط به اطلاعات یارانه های پرداختی کلیک کنید.

پس از ورود به صفحه جدید اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی سرپرست خانوار و شماره حسابی که یارانه به آن واریز می شود را وارد نمایید. در ادامه گزینه مربوط به کد امنیتی را نیز تکمیل نموده و گزینه تایید را کلیک کنید. با انجام این مراحل می توانید جزئیات و سوابق مربوط به یارانه های نقدی واریز شده به حساب سرپرست خانوار را مشاهده نمایید.

در این مقاله در رابطه با سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی، نحوه ورود به این سامانه و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی « سامانه سحاب بسیجیان

سؤالات متداول سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی refahi.ir

این سامانه با نشانی اینترنتی refahi.ir در دسترس می باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

این سامانه به ارائه خدمات مختلف در دو گروه می پردازد ، اطلاعات شماره حساب یارانه واریزی و جزئیات یارانه واریزی به شماره حساب سرپرستان خانوار. برای استفاده از امکانات این سامانه می بایست ابتدا به سایت اعلام نیاز یارانه نقدی وارد شوید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا