سایت سهام عدالت sahamedalat.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت سهام عدالت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت سهام عدالت sahamedalat.ir یا همان سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت باهدف ارائه خدمات غیر حضوری در زمینه مشاهده اطلاعات هویتی و صورت وضعیت دارایی سهام عدالت برای کلیه سهامداران باشگاه سهام عدالت (سهامداری مستقیم و غیر مستقیم) توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه راه اندازی شده است.

یکی از مهترین خدمات سایت سهام عدالت sahamedalat.ir میتوان با مراجعه به سامانه الکترونیکی سهام عدالت به نشانی samanese.ir و وارد کردن کد ملی میتوان اطلاعات لازم را دریافت نمود. در صورتی که فردی فاقد سهام عدالت باشد با این پیام مواجه خواهد شد: “این شماره ملی در سامانه ثبت نشده است”.

در مقاله سایت سهام عدالت قصد داریم نحوه ورود به سایت سهام عدالت ، مشاهده سهام عدالت من و… در این موضوعات خواهیم برداخت تا پایان مقاله همراه با ما باشید.

سایت سهام عدالت 1402

بدون شک سهام عدالت را می توان یکی از پروژه های عظیم دولتی دانست که علی رغم گذشت زمان نسبتا زیاد به موفقیت رسیده و جامعه هدف خود را در بخشی از سرمایه های عمومی دولت شریک کرده است.

سهام عدالت چیست ؟ به زبان ساده ، سهام عدالت سهام شرکت های دولتی است که با تصمیم دولت در اختیار افراد کم توان جامعه قرار داده شده است. از سازمان ها و نهاد های درگیر در اجرای این طرح می توان به سازمان خصوصی سازی اشاره کرد که نقش موثری در جلو بردن اهداف طرح سهام عدالت داشته است. این روزها به گفته رئیس سازمان خصوصی سازی ، قرار است سامانه رسمی سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir راه اندازی شود تا سهامداران بتوانند از صورتحساب سهام خود مطلع شوند.

در واقع سایت سهام عدالت  samanese ir نیز برای امورات انجام کاری ها ثبت نام متقاضیان اطلاع رسانی در مورد سهام عدالت پیگیری سهام عدالت و… راه اندازی شده است.

به سایت سهام عدالت sahamedalat.ir

سهام عدالت به کدام دسته از جاماندگان تعلق میگیرد؟

  • افراد تحت پوشش کمیته امداد
  • افراد تحت پوشش بهزیستس 
  • سه دهک درآمدی امسال
  • بخشی از ایثارگران

جزییات بیشتر در عکس زیر درج شده است.

عدالت جامانده 1

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام کالابرگ الکترونیکی shoma.sfara.ir

نحوه ورود به سایت سهام عدالت sahamedalat.ir

اگر قصد ورود به سایت سهام عدالت را دارید پیشنهاد میکنم آموزش تصویری زیر را مشاهده کنید.

در قدم اول ورود به سایت سهام عدالت کافیست نشانی www.sahamedalat.ir را در مروگر سرچ کنید. یا عبارت “سامانه سهام عدالت” را در موتور جستجوگر گوگل سرچ کنید. اکنون بر روی لینک sahamedalat کلیک کنید.

به سایت سهام عدالت sahamedalat.ir 1

با کلیک بر روی سامانه سهام عدالت مستیم به سایت سهام عدالت وارد خواهید شد. توجه برای ورود به سایت سهام عدالت sahamedalat.ir کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا از سایت ما مستقیم به سایت سهام عدالت منتقل شوید. 

مشاهده دارایی سهام عدالت sahamedalat.ir

اگر شما نیز قصد مشاهده دارایی سهام عدالت  sahamedalat.ir خود را دارید کافیست مراحل زیر را طی کنید.

1- در اولین قدم لازم است که نشانی sahamedalat.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو کرده و وارد صفحه ای مانند تصویر زیر شوند :

سایت سهام عدالت

 بعد از انتخاب گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت وارد قسمت پرتال سهام عدالت  panel sahamedalat ir می شوند. سپس برای شما متنی باز خواهد که به بصورت زیر می باشد.

قیمت سهام عدالت امروز چقدر است ؟

اگر قصد دارید اخرین قیمت سهام عدالت خود را بدانید پیشنهاد میکنم مراحل زیر را طی کنید و از قیمت سهام عدالت امروز خود باخبر شوید همچنین با ورود به کارگزاری خود نیز می توانید به صورت دقیق از قیمت نهایی سهام عدالت خود اطلاع کسب کنید.

سهام عدالت

اکنون برای مشاهده دارایی سهام عدالت خود می بایست در برگه باز شده کد ملی خود را وارد کنید.

دارایی سهام عدالت

بعد از وازد کردن کد ملی بر روی دکمه “دریافت پیامک اعتبار سنجی” کلیک کنید. اکنون باید کد شیش رقمی که برای شماره تلفن شما ارسال میشود را در کادر مورد نظر وارد کنید.

عدالت 1403
  • کادر بالا را نیز باید تکمیل کنید.
دارایی سهام عدالت در سال 1402

اکنون برای مشاهده دارایی سهام عدالت sahamedalat.ir کافیست کد ارسالی خود را وارد کنید تا وارد panel sahamedalat ir پرتال سهام عدالت شوید.

و مشاهده سهام عدالت

ثبت نام سهام عدالت با گوشی

برای ثبت نام سهام عدالت با گوشی، می‌توانید از یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

از طریق سایت سجام

برای ثبت نام سهام عدالت از طریق سایت یا اپلیکیشن سجام، ابتدا باید در سامانه سجام ثبت نام کنید. پس از ثبت نام در سامانه سجام، می‌توانید با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود، به سامانه سجام وارد شوید. سپس، از منوی “ثبت نام سهام عدالت”، می‌توانید مراحل ثبت نام سهام عدالت را تکمیل کنید.

از طریق دفاتر پیشخوان دولت

برای ثبت نام سهام عدالت از طریق دفاتر پیشخوان دولت، به یکی از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنید و درخواست ثبت نام سهام عدالت دهید. کارشناس دفتر، با وارد کردن کد ملی شما در سیستم، مراحل ثبت نام سهام عدالت را برای شما انجام خواهد داد.

مراحل ثبت نام سهام عدالت با گوشی

1. ثبت نام در سامانه سجام

اگر تاکنون در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اید، ابتدا باید در این سامانه ثبت نام کنید. برای ثبت نام در سامانه سجام، می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  • از طریق سایت سجام

به سایت سجام مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. سپس، احراز هویت خود را انجام دهید.

  • از طریق اپلیکیشن سجام

اپلیکیشن سجام را از فروشگاه‌های نرم‌افزاری دانلود کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. سپس، احراز هویت خود را انجام دهید.

2. ورود به سامانه سجام

پس از ثبت نام در سامانه سجام، می‌توانید با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود، به سامانه سجام وارد شوید.

3. تکمیل مراحل ثبت نام سهام عدالت

پس از ورود به سامانه سجام، از منوی “ثبت نام سهام عدالت”، مراحل ثبت نام سهام عدالت را تکمیل کنید. در این مرحله، باید اطلاعات هویتی و مالی خود را وارد کنید.

4. احراز هویت

پس از تکمیل مراحل ثبت نام سهام عدالت، باید احراز هویت خود را انجام دهید. احراز هویت می‌تواند به صورت حضوری، غیرحضوری، یا ترکیبی از این دو انجام شود.

5. دریافت کد رهگیری

پس از انجام احراز هویت، کد رهگیری برای شما صادر خواهد شد. این کد رهگیری را باید برای پیگیری روند ثبت نام سهام عدالت خود نگه دارید.

نکات مهم

  • برای ثبت نام سهام عدالت، باید حداقل ۱۸ سال داشته باشید.
  • برای ثبت نام سهام عدالت، باید کد ملی و شماره تلفن همراه فعال داشته باشید.
  • برای ثبت نام سهام عدالت، باید در سامانه سجام ثبت نام کرده باشید.
  • برای ثبت نام سهام عدالت، باید احراز هویت خود را انجام دهید.

امیدوارم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

سؤالات متداول سایت سهام عدالت sahamedalat.ir

اگر شما نیز قصد ورود به سایت سهام عدالت دارید کافیست به نشانی sahamedalat.ir سهام عدالت دات ای ار مراجعه کنید.

دو روش وجود دارید برای متوجه شدن قیمت سهام عدالت خود.

روش اول : با مراجعه به سایت سهام عدالت sahamedalat.ir و مراحلی که در سایت آموزش داده ایم می توانید اخرین وضعیت قیمتی سهام عدالت خود را  مشاهده کنید.

اما روش  دوم :  با مراجعه به کارگزاری خود بعنوان مثال کارگزاری مفید و قسمت مشاهده سود سهام از اخرین قسمت سهام عدالت خود باخبر شوید.

اگر قصد فروش سهام عدالت خود را دارید در قدم اول به کارگزاری مفید یا شرکت دیگری مراجعه کنید با ثیت نام و طی کردن مراحل هویتی بصورت حضوری می توانید درصدی از سود سهام عدالت خود را بفروشید.

5.5/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت سهام عدالت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا