سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور سامانه ای است که از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و به منظور فراهم نمودن شرایط و بسترهای لازم برای ارائه خدمات الکترونیک به مدیران، بازرسان و اعضای شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی و متقاضیان تشکیل شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی ایجاد شده است. این سامانه با نشانی اینترنتی taavoni.mcls.gov.ir در دسترس بوده و به ارائه خدمات مختلف می پردازد، با استفاده از این سامانه تشکیل تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها بدون نیاز به مراجعه به ادارات مربوطه و به صورت الکترونیکی انجام می‌ گیرد.

در این مقاله در مورد سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور ، نحوه ورود به این سامانه taavoni.mcls.gov.ir ، نحوه ثبت نام و … توضیح خواهیم داد، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور

سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور با هدف تسریع در روند انجام امور و کاهش مراجعات حضوری فعالان بخش تعاونی به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد شده است.

سایت جامع بخش تعاونی کشور از سال 1401 و در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به مدیران، اعضای شرکت ها، بازرسان و اعضای مربوط به اتحادیه های تعاونی رونمایی و شروع به فعالیت نموده است، البته پیش از راه اندازی این سامانه ، سامانه های مختلفی برای ارائه خدمات وجود داشت ولی تمامی سامانه های مذکور یکپارچه شده و برای ارائه خدمات الکترونیک و تسهیل در روند انجام امور و با هدف شفافیت و اعمال نظارت اعضای تعاونی ها در دسترس قرار گرفت.

ادامه مطلب
سایت خادم هلال احمر khadem.ir

مقاله پیشنهادی « سامانه جستجوی شغل

با استفاده از این سامانه، تمامی درخواست‌ها به صورت غیر حضوری و الکترونیک ثبت می گردد و کاربران نیازی به انجام مراجعات حضوری ندارند، بنابراین تمامی افرادی که متقاضی تشکیل شرکت ها و اتحادیه های تعاونی هستند می توانند با مراجعه به این سایت درخواست خود برای تشکیل شرکت ها و اتحادیه های تعاونی را ثبت نمایند، باید توجه داشته باشید که تمامی مراحل تا صدور موافقت نامه به صورت غیر حضوری انجام می گردد ولی پس از این ممکن است نیاز به مراجعه حضوری نیز باشد.

مقاله پیشنهادی » سامانه کارا وزارت کار

ورود به سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir 

سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور با نشانی اینترنتی taavoni.mcls.gov.ir در دسترس متقاضیان و تعاونگران می باشد، کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه امور مربوط به بخش تعاون را انجام و پیگیری نمایند. با استفاده از این سامانه زمان رسیدگی به درخواست متقاضیان و بررسی مدارک آن‌ها با سرعت بیشتری انجام می گیرد و نسبت به گذشته سرعت انجام امور بیشتر خواهد بود.

برای ورود به سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی  taavoni.mcls.gov.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. پس از جستجوی این نشانی به طور مستقیم به سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور وارد می‌شوید.

سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور

پس از ورود به این سامانه، می توانید به دو روش به حساب کاربری خود وارد شده و از خدمات استفاده کنید.

در روش اول شما به صورت مهمان به این سایت وارد می شوید. به این منظور بر روی گزینه ورود مهمان کلیک کنید.

ادامه مطلب
سایت فروش محصولات کرمان موتور kermanmotor.ir

ورود به سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور

در صورتی که پیش از این در سامانه ثبت نام نموده و دارای اطلاعات کاربری هستید، گزینه ورود را بفشارید.

نحوه ورود به سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور

پس از این اطلاعات کاربری خود از جمله کد ملی و رمز عبور را وارد نموده و گزینه ورود را کلیک کنید.

با انجام این مراحل می توانید به حساب کاربری خود در سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور وارد شوید.

مقاله پیشنهادی « سامانه شکایت اداره کار

درخواست اعلان عضویت در سامانه taavoni.mcls.gov.ir

برای استفاده از خدمات سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور به صورت بر خط و غیر حضوری می بایست ابتدا اقدام به ثبت درخواست اعلان عضویت در سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور نمایید. پس از این و با انجام عضویت می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

برای ثبت درخواست اعلان عضویت در سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir ، پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، بر روی گزینه درخواست / اعلان عضویت در تعاونی کلیک کنید.

درخواست اعلان عضویت در سامانه taavoni.mcls.gov.ir

پس از این به صفحه جدید وارد خواهید شد، دقت داشته باشید که به علت یکتا بودن شماره ثبت، مبنای ثبت نام در سامانه از شماره ثبت به شناسه ملی تغییر یافته است و در صورتیکه شناسه ملی اتحادیه/تعاونی مورد نظر را در اختیار نداریذ می توانید از طریق لینک موجود در صفحه اقدام کنید.

درخواست اعلان عضویت در سایت taavoni.mcls.gov.ir

برای انجام مراحل ثبت نام ابتدا شناسه ملی شرکت و یا تعاونی خود را در کادر مربوط به آن وارد نموده و گزینه جستجو را بفشارید.

عضویت در سایت taavoni.mcls.gov.ir

همان طور که گفته شد در صورت در اختیار نداشتن شناسه می توانید از لینک موجود در صفحه اقدام کنید و با تکمیل اطلاعات مربوط به شرکت، شناسه ملی شرکت و یا تعاونی را دریافت کنید.

ادامه مطلب
سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی sabeghe.tamin.ir

پس از تکمیل و تایید شناسه ملی، می توانید اطلاعات را تکمیل کنید. در این مرحله کلیه موارد خواسته شده از جمله نوع سمت، نام و نام خانوادگی، کد ملی و کد پستی و آدرس و … را تکمیل کنید و پس از تکمیل اطلاعات گزینه ارسال فرم در پایین صفحه را کلیک کنید.

تکمیل اطلاعات در taavoni.mcls.gov.ir

با استفاده از لینک زیر می توانید به طور مستقیم به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون وارد شوید.

ورود به سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور

همان طور که مطالعه نمودید سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور به منظور فراهم آوردن شرایط لازم برای ارائه خدمات الکترونیک به مدیران، بازرسان و اعضای شرکتها و اتحادیه های تعاونی و متقاضیان تشکیل شرکتها و اتحادیه های تعاونی ایجاد شده است، با استفاده از راهنمایی های موجود می توانید برای ورود به سایت و انجام ثبت نام اقدام نمایید.

در مقاله بالا به توضیح در رابطه با سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور، نحوه ورود به سایت taavoni.mcls.gov.ir ، نحوه درخواست اعلان عضویت در سامانه  و … پرداختیم ، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی » سایت بیمه بیکاری

سؤالات متداول سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور

سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور سامانه ای است که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با هدف تسریع در روند انجام امور و کاهش مراجعات حضوری فعالان بخش تعاونی به ادارات تعاون ایجاد شده است.

ادامه مطلب
سامانه ثبت و تمدید قرارداد اجاره نامه srem.ir

این سامانه با نشانی اینترنتی taavoni.mcls.gov.ir در دسترس می باشد.

در این رابطه در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا