سایت خادم هلال احمر khadem.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت خادم هلال احمر khadem.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت خادم هلال احمر khadem.ir

جمعیت هلال احمر کشور در راستای برگزاری دوره های آموزش همگانی و اطلاع رسانی در خصوص این دوره ها اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سایت خادم هلال احمر نموده است.

علاقمندان به شرکت در دوره های مختلف در حال برگزاری جمعیت هلال احمر می توانند با مراجعه به این سامانه از کلیه دوره های این سازمان اطلاع پیدا نموده و در دوره های مجازی که به صورت آنلاین برگزار می گردد نیز شرکت نمایند. سایت خادم هلال احمر با آدرس اینترنتی khadem.ir در دسترس می باشد.

در ادامه این مطلب توضیحات بیشتری در خصوص سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر یا سایت خادم هلال احمر، نحوه ورود به این سامانه و ثبت نام دوره های تخصصی هلال احمر و … خواهیم داد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این خصوص تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سایت خادم هلال احمر khadem.ir

سایت خادم هلال احمر

جمعیت هلال احمر، سازمانی مردم نهاد است که فارغ از نگاه تبعیض آمیز و بدون در نظر داشتن نژاد و عقیده و … بدون هیچ چشم داشتی به انجام فعالیت های بشر دوستانه و ارائه خدمت به مصدومان و حادثه دیدگان می پردازد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عضوی از جامعه هلال احمر جهانی است که در داخل ایران و گاهی موارد در خارج از ایران به انجام فعالیت های بشر دوستانه می پردازد. این سازمان بر طبق وظیفه ذاتی و اهداف خود موظف است در مواقع بحرانی و به هنگام ضرورت چه در داخل و چه در خارج از کشور به امداد رسانی و کمک به مصدومان و حادثه دیدگان بپردازد.

جمعیت هلال احمر ایران همواره در جهت آگاهی و اطلاع رسانی به افراد جامعه و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار اقدام به آموزش و برگزاری دوره های آموزشی مختلف نموده است و افراد مختلف می توانند با حضور در این دوره ها و طی مدت زمان لازم ، دانش کافی و لازم برای مقبله با خطرات طبیعی و غیر طبیعی را فرا گرفته و در مواقع لزوم از آموخته های خود به بهترین نحوه استفاده نمایند.

ادامه مطلب
سایت نوبت دهی تعویض پلاک موتور سیکلت در تهران

سایت خادم هلال احمر

سایت خادم هلال احمر khadem.ir در راستای برگزاری دوره های مختلف و اطلاع رسانی در خصوص این دوره ها توسط جمعیت هلال احمر راه اندازی شده است. با مراجعه به این سامانه می توانید از دوره های مختلف که توسط جمعیت هلال احمر برگزار می گردد مطلع شده، برای ثبت نام در دوره ها اقدام نمایید. همچنین در این سامانه از اطلاع رسانی ها و مطالب آموزشی مفید موجود در خصوص انواع مخاطرات انسان ساخت، مخاطرات طبیعی ، کمک های اولیه و …. استفاده نمایید.

 

ورود به سایت خادم هلال احمر khadem.ir

مهمترین اهداف جمعیت هلال احمر در واقع تلاش برای تسکین درد و آلام بشری، تلاش برای ایجاد دوستی و صلح بین ملت ها و نژادهای مختلف، حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون داشتن ملاک و فارغ از هر تبعیض و صرفا بر مبنای نگاه بشر دوستانه می باشد.

همان طور که اشاره شد جمعیت هلال احمر در راستای اطلاع رسانی و افزایش سطح دانش و آگاهی مردم برای مقابله با خطرات طبیعی و غیر طبیعی اقدام به برگزاری دوره های مختلف می نماید. علاقمندان به شرکت در دوره های مختلف هلال احمر می توانند با مراجعه به سایت آموزش همگانی هلال احمر یا سایت خادم khadem.ir از کلیه دوره های در حال برگزاری این سازمان اطلاع پیدا نموده و همچنین در دوره هایی که به صورت آنلاین برگزار می گردد شرکت نمایند.

برای استفاده از امکانات مختلف سامانه آموزش همگانی هلال احمر ( سایت خادم هلال احمر) باید ابتدا به این سامانه وارد شوید.

برای ورود به سایت خادم هلال احمر لازم است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی khadem.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام لاستیک دولتی بارز ۱۴۰۳

پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت خادم هلال احمر وارد خواهید شد .

سایت خادم هلال احمر

 

پس از ورود به صفحه اصلی این سامانه ، مشاهده می کنید که این سایت دارای بخش ها و قسمت های مختلفی از جمله آموزش همگانی، مخاطرات طبیعی، مخاطرات انسان ساخت، جنگ مخاصمه و حقوق بشر، کمک های اولیه و…. می باشد.

بخش های مختلف سایت خادم هلال احمر

با کلیک بر روی هر کدام از این گزینه ها می توانید اطلاعات زیادی به دست آورید.

در قسمت مخاطرات انسان ساخت می توانید با انواع مخاطرات و تهدیدات از جمله حوادث رانندگی، آتش سوزی، انفجارات هسته ای ، انفجارات تروریستی، تهدیدات شیمیایی و بیولوژیک، آلودگی هوا و ریزگردها و…. آشنایی بیشتر پیدا نموده و از اقدامات امنیتی لازم قبل و بعد از این حوادث مطلع گردید.

همچنین در قسمت مخاطرات طبیعی می توانید در خصوص حوادثی مانند زلزله، سیل ، سونامی، توفان، خشکسالی، گرمای شدید، بهمن، اتشفشان، توفان شن، رانش زمین و…. و نحوه مواجه با آن ها در صورت وقوع اطلاعات لازم را به دست آورید.

در زیر منوی کمک های اولیه در صفحه اصلی در مورد حوادثی نظیر حمله آسم، خونریزی، شکستگی، سوختگی، خفگی، غرق شدگی، شوک، اضطراب و پریشانی، حمله قلبی ، حمله صرعی، فوریت های دیابتی ، حساسیت ها و …. اطلاعات مفیدی ارائه شده است با استفاده از گزینه های مخصوص به هر کدام می توانید از این حوادث و راهکارهای های لازم در زمان بروز خطر و اقدامات ایمنی مناسب اطلاع پیدا نمایید.

همچنین با کلیک بر روی گزینه دوره های آموزشی و کمک های اولیه می توانید از دوره های در حال برگزاری در مراکز هلال احمر ، زمان بندی و جزئیات مربوط به آنان اطلاع پیدا نمایید.

یکی از بخش های مهم سایت خادم هلال احمر khadem.ir ، مربوط به سامانه آموزش مجازی هلال احمر می باشد. در ادامه این مطلب در مورد سامانه آموزش مجازی هلال احمر بیشتر توضیح خواهیم داد.

ورود به سایت آموزش مجازی جمعیت هلال احمرlearn.khadem.ir

یکی از بخش های مهم موجود در سایت خادم هلال احمر مربوط به ورود به سامانه آموزش مجازی هلال احمر است.

ادامه مطلب
سامانه بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی bimekar.mcls.gov.ir

با مراجعه به این سامانه می توانید در دوره های جمعیت هلال احمر که به صورت غیر حضوری و به صورت آنلاین برگزار می گردد شرکت نمایید و از محتواهای آموزشی در طول دوره ها بهره ببرید.

برای ورود به سامانه آموزش مجازی جمعیت هلال احمر و ثبت نام و شرکت در دوره های مد نظر خود باید به این ترتیب عمل نمایید.

در قسمت پایین صفحه اصلی سایت خادم هلال احمر khadem.ir ، بر روی گزینه “ورود به سامانه آموزش مجازی” کلیک کنید.

ورود به سایت آموزش مجازی از سایت خادم هلال احمر

 

  • بعد از انجام این مرحله خواهید توانست به سایت آموزش مجازی جمعیت هلال احمر وارد شوید.

نحوه ورود به سایت آموزش مجازی از سایت خادم هلال احمر

بعد از ورود به این سامانه می توانید لیست تمامی دوره های جمعیت هلال احمر که به صورت حضوری و یا نیمه حضوری برگزار می گردد را مشاهده نمایید.

  • در صورتی که تمایل به شرکت در دوره ای دارید بر روی گزینه مد نظر خود کلیک نمایید.

دوره های تخصصی هلال احمر

پس از این به صفحه ای وارد می شوید که در خصوص دوره مد نظر برای آشنایی بیشتر مطالب لازم ارائه شده است.

پس از مطالعه موارد گفته شده در صورتی که تمایل به شرکت در دوره را دارید گزینه مشخص شده در تصویر را کلیک نمایید.

ثبت نام دوره های تخصصی هلال احمر

 

در صورتی که پیش از این در این سامانه عضو شده اید می توانید با ورود رمز عبور خود به حساب کاربری خود در سامانه آموزش مجازی جمعیت هلال احمر وارد شوید.

در صورتی که در این سامانه ثبت نام ننموده اید می بایست ابتدا در سامانه ثبت نام نموده و بعد از این با ورود اطلاعات به حساب خود وارد شوید.

ثبت نام در دوره های تخصصی جمعیت هلال احمر

برای ورود به سامانه آموزش مجازی باید اطلاعات خواسته شده یعنی شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد نمایید. بعد از وارد نمودن شماره تلفن همراه خود، کد عضویت به شماره تلفن ثبت شده ارسال خواهد شد. کد را در کادر مربوط به آن وارد نمایید

ادامه مطلب
اپلیکیشن تامین اجتماعی من my.tamin + دانلود اپلیکیشن تامین من ios و اندروید

پس از این اطلاعات لازم از جمله نام، نام خانوادگی و رمز عبور را وارد نمایید و گزینه ثبت و ورود را کلیک کنید.

عضویت در سایت آموزش همگانی هلال احمر

پس از انجام این مراحل موفق شدید در سامانه آموزش مجازی هلال احمر عضو شده و می توانید به حساب کاربری خود وارد شده و در دوره مد نظر خود شرکت نمایید.

برای ورود به سایت خادم هلال احمر کلیک کنید.

 در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت خادم هلال احمر khadem.ir ، نحوه ورود به این سامانه، بخش های مختلف آن و … پرداختیم ،

در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت خادم هلال احمر khadem.ir

سایت آموزش همگانی هلال احمر یا سایت خادم هلال احمر با آدرس اینترنتی khadem.ir در دسترس می باشد و با توجه به مطالب مطرح شده می توانید به این سامانه وارد شده و از امکانات موجود استفاده نمایید.

با مراجعه به سایت khadem.ir می توانید از مطالب جامع ارائه شده در مواجه با خطرات و حوادث مختلف استفاده نمایید. همچنین با استفاده از این سایت می توانید دوره های در حال برگزاری جمعیت هلال احمر و جزئیات مربوط به آن را مشاهده نمایید.

با استفاده از سامانه خادم جمعیت هلال احمر و با توجه به توضیحات داده شده می توانید به سامانه آموزش مجازی هلال احمر وارد شده و در دوره های مد نظر شرکت نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت خادم هلال احمر khadem.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا