سایت عید تا عید eidtaeid.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت عید تا عید 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت عید تا عید یا همان سامانه ثبت نام دریافت اعتبار بیست میلیون تومانی سامانه ای است که با مشارکت اتاق اصناف و وزارت صنعت ، معدن و تجارت و به جهت خرید کالا و اقلام مورد نیاز مردم ایجاد شده است، این طرح به مناسبت تقارن عید نوروز امسال با ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر اجرایی شده است.

در طرح عید تا عید کارمندان و عموم مرم می توانند بعد از طی مراحل مختلف از مبلغ ۲۰ میلیون تومان خرید اعتباری برای خرید کالا و اقلام مورد نیاز خود استفاده نمایند. اگر شما هم علاقند به دریافت اعتبار بیست میلیونی و خرید اقلام مد نظر به صورت اقساطی هستد با مطالعه ادامه مطلب می توانید اطلاعات لازم در این رابطه را به دست آورید.

 اعتبار ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا برای کارمندان دولت
سایت عید تا عید eidtaeid.ir

سایت عید تا عید

همان طور که می دانید امسال عید نوروز و ایام تعطیلات عید نوروز 1403 با ماه مبارک رمضان متقارن می باشد، به همین دلیل اتاق اصناف کشور با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به اجرای طرحی با نام عید تا عید نموده و در همین راستا سامانه ای را راه اندازی نموده اند.

 اعتبار ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا برای کارمندان دولت

در این طرح ، مبلغ ۲۰ میلیون تومان خرید اعتباری برای متقاضیان در نظر گرفته شده است و تمامی کارمندان و همچنین عموم مردم می توانند با مراجعه به سایت عید تا عید از اعتبار در نظر گرفته شده برای خرید اقلام مد نظر خود استفاده نمایند.

ادامه مطلب
سامانه نوبت دهی انتقال خون nobatdehi.ibto.ir

همان طور که اشاره شد در این طرح اعتبار 20 میلیون تومانی بری کارمندان در نظر گرفته شده است، علاوه بر کارمندان  عموم مردم نیز می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون نیاز به ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار مشخص شده برای خرید کالای مد نظر اسفاده نمایند.

مقاله پیشنهادی » درگاه دولت من my.gov.ir

ورود به سایت عید تا عید eidtaeid.ir

برای استفاده از اعتبار در نظر گرفته شده و انجام مراحل مربوط به ثبت نام باید ابتدا به سایت عید تا عید وارد شوید. برای ورود به این سامانه می بایست آدرس اینترنتی سامانه یعنی eidtaeid.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید پس از این به سایت عید تا عید وارد خواهید شد، همچنین با استفاده از لینک موجود در انتهای صفحه نیز می توانید به طور مستقیم به این سامانه وارد شوید.

سایت عید تا عید

پس از ورود به این سامانه می توانید اقدام به ثبت نام در طرح و دریافت اعتبار نمایید.

ثبت نام وام خرید کالا در سایت عید تا عید

علاقمندان به شرکت و استفاده از طرح می توانند با ورود به سایت عید تا عید برای ثبت نام و در ادامه خرید کالاهای مورد نیاز در اسفند سال 1402 اقدام نمایند، نکته قابل توجه این است که پرداخت مبلغ در نظر گرفته شده از اردیبهشت سال آینده انجام می پذیرد. همچنین بازپرداخت اقساط تا پایان پنجم اردیبهشت سال آینده یعنی سال 1403 بدون هیچ سودی خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اعتبار به سایت عید تا عید به نشانی اینترنتی eidtaeid.ir مراجعه نمایند. پیش از این در مورد نحوه ورود به سامانه توضیح دادیم، پس از ورود به سامانه عید تا عید می بایست ابتدا اقدام به ثبت نام و دریافت اعتبار نمایید، پس از انجام ثبت‌نام و دریافت اعتبار می‌توانید با مراجعه به لیست فروشگاه های معرفی شده در سایت عید تا عید برای خرید اعتباری خود اقدام نمایید.

ادامه مطلب
سامانه بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ Atiyehsazan.ir

پپس از ورود به صفحه اصلی سامانه و با کلیک بر روی گزینه ثبت نام و دریافت اعتبار می توانید مطابق راهنمایی های ارائه شده اقدام به ثبت نام نمایید.

ثبت نام در سایت عید تا عید

و پس از این با مشاهده لیست فروشگاه ها، به صورت حضوری و در بازه زمانی مشخص شده به این فروشگاه مراجعه نموده و از خرید اعتباری خود استفاده نمایید.

علاوه بر متقاضیان دریافت اعتبار، کلیه فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی در زمینه های گوناگون نیز می توانند با مراجعه به این سامانه در این طرح ثبت نام نمایند.

طرح عید تا عید برای کارمندان

همان طور که اشاره شد متقاضیان می توانند برای دریافت اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای خرید کالا به سایت عید تا عید به نشانی اینترنتی eidtaeid.ir مراجعه نمایند،  در این طرح همه تخفیف‌ها به حساب خریدار لحاظ می گردد و مابقی مبلغ به صورت اقساطی کسر می شود.

در این طرح تمامی کارمندان می توانند با ارائه نامه کسر از حقوق از اداره محل فعالیت خود از اعتبار در نظر گرفته شده بدون نیاز به معرفی ضامن و یا پرداخت وثیقه و همچنین بدون سود استفاده نمایند.

در حال حاضر اعتبار در نظر گرفته شده برای طرح عید تا عید مبلغ 20 میلیون تومان می باشد ولی ممکن است این مبلغ در آینده افزایش پیدا نموده و مبلغ بیشتری در نظر گرفته شود.

طرح عید تا عید برای مردم عادی

اتاق اصناف کشور جهت کاهش فشار اقتصادی بر مردم با همکاری وزارت صمت طرح ملی فروش فوق‌العاده را اجرا می نماید، این طرح در راستای رعایت اصل مشتری‌ مداری و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب، ارائه محصولاتی با قیمت  مناسب و تنوع لازم، تکریم مشتریان و … 

ادامه مطلب
سامانه ثبت من my.ssaa.ir - ورود به سامانه ثبت من

اجرا می گردد و مردم می توانند بدون معرفی ضامن و ارائه وثیقه از این اعتبار استفاده نمایند، مردم می توانند برای خرید اقلام مورد نیاز در این طرح ملی در اسفند ماه سال‌جاری اقدام کرده و پرداخت مبلغ خرید را از اردیبهشت ماه سال آینده انجام نمایند.

زمان ثبت نام در سایت عید تا عید

همان طور که اشاره شد طرح عید تا عید در راستای کمک به مردم در آستانه سال نو و افزایش تقاضا در بازار آغاز شده است، در این طرح مبلغ ۲۰ میلیون تومان خرید اعتبار برای کارمندان در نظر گرفته شده است. علاوه بر کارمندان عموم مردم هم می‌توانند پس از انجام ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون نیاز به ارائه وثیقه و ضامن، بر اساس گردش حساب خود از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح ملی استفاده نمایند.

برای ورود مستقیم به سایت عید تا عید eidtaeid.ir کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با سایت عید تا عید، نحوه ورود به این سامانه و ثبت نام در طرح و…  توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت عید تا عید eidtaeid.ir

در طرح عید تا عید مبلغ ۲۰ میلیون تومان خرید اعتباری برای متقاضیان در نظر گرفته شذه است و تمامی کارمندان و همچنین عموم مردم می توانند با مراجعه به سامانه عید تا عید یا همان سامانه ثبت نام دریافت اعتبار بیست میلیون تومانی از اعتبار در نظر گرفته شده برای خرید اقلام مد نظر خود استفاده نمایند.

ادامه مطلب
نحوه پیگیری سهام عدالت با کد ملی

این سامانه با نشانی اینترنتی eidtaeid.ir در دسترس می باشد.

در این رابطه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت عید تا عید 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا