پنجره واحد خدمات سامانه فراجا + سامانه سخا پلیس sakha.epolice.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه پنجره واحد خدمات سامانه فراجا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پنجره واحد خدمات فراجا

پنجره واحد خدمات فراجا یا همان سامانه سخا سامانه ای زیر نظر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوده و در راستای ارائه خدمات الکترونیک و غیر حضوری به عموم مردم راه اندازی شده است.

سامانه فراجا به منظور دسترسی راحت و سریع تر عموم مردم و تسهیل و تسریع در روند انجام امور مختلف انتظامی راه اندازی شده است. افراد مختلف می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات مختلفی نظیر خدمات مربوط به گذرنامه، پرداخت عوارض خروج از کشور، استعلام خودرو و … به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

در ادامه این مطلب در رابطه با سامانه پنجره واحد خدمات فراجا ، ورود به این سامانه ، خدمات مختلف و …. توضیحات بیشتری ارائه خواهد شد. با ادامه این مطلب باما همراه باشید.

توجه : در صورت داشتن سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد پنجره واحد خدمات سامانه فراجا می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه  سامانه فراجا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پنجره واحد خدمات فراجا
پنجره واحد خدمات فراجا

سامانه پنجره واحد خدمات فراجا

امروزه و با فراهم شده بسترهای الکترونیکی مناسب در کشور، انجام بسیاری از کارها لزوما نیازی به مراجعه حضوری به مراجع ذیربط نداشته و افراد میتوانند صرفا به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده برای انجام امور مد نظر خود اقدام نمایند. در راستای ارائه خدمات الکترونیک به مرم و سرعت بخشی به روند انجام امور، سازمان های مختلف اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی برای ارائه خدمات غیر حضوری نموده است.

ادامه مطلب
استعلام کارت هوشمند رانندگان + با شماره ملی

پنجره واحد خدمات فراجا سخا سامانه ای است که توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات مختلف و متنوع الکترونیکی ایجاد شده است.

افراد مختلف می توانند بعد از ورود به پنجره واحد خدمات فراجا و بعد از انجام ثبت نام در این سامانه و تکمیل اطلاعات لازم از خدمات الکترونیکی انتظامی در دسترس برخوردار شوند.

برای ورود به پنجره واحد خدمات فراجا و استفاده از خدمات الکترونیکی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می توان با استفاده از آدرس اینترنتی sakha.epolice.ir یا از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند دولت به این سامانه وارد شد در ادامه این مطلب در رابطه با نحوه ورود به این سامانه بیشتر توضیح خواهیم داد.

مقاله پیشنهادی » سامانه سخا نظام وظیفه services.epolice.ir

ورود به پنجره واحد خدمات فراجا

همان طور که اشاره شد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خدمات الکترونیکی ارائه شده توسط خود را در قالب پنجره واحد خدمات فراجا به عموم مردم ارائه می نماید. آدرس سامانه پنجره واحد خدمات فراجا sakha.epolice.ir می باشد.

پیش از این برخورداری و استفاده از بسیاری از این خدمات و امکانات صرفا به صورت حضوری و با مراجعه به مراجع مختلف انجام می پذیرفت ولی امروزه و با روند روبه رشد استفاده از بسترهای اینترنتی بسیاری از امور با استفاده از این فضا و به صورت غیر حضوری و بر خط انجام می پذیرد.

برای ورود به پنجره واحد خدمات فراجا می توانید به دو طریق اقدام کنید. آموزش تصویری ورود به سامانه فراجا

 

    • با استفاده از آدرس اینترنتی sakha.epolice.ir می توانید به پنجره واحد خدمات فراجا وارد شوید. به این منظور، می بایست آدرس اینترنتی سامانه پنجره واحد خدمات فراجا یعنی sakha.epolice.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به پنجره واحد خدمات فراجا وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

پنجره واحد خدمات فراجا sakha.epolice.ir
پنجره واحد خدمات فراجا

 

  • برای ورود به سامانه فراجا می بایست اطلاعات خواسته شده از جمله نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید. پس از این عبارت امنیتی مندرج در صفحه را نیز در کادر مخصوص به آن وراد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.
ورود به پنجره واحد خدمات فراجا
ورود به پنجره واحد خدمات فراجا

 

همان طور که پیش از این هم عنوان شد برای استفاده از خدمات پنجره واحد خدمات فراجا می بایست مراحل ثبت نام خود را انجام نمایید و استفاده از خدمات این سامانه الکترونیک بدون انجام ثبت نام امکان پذیر نمی باشد.در صورتی که در سامانه ثبت نام ننموده اید می بایست بر روی گزینه ثبت نام کلیک کرده و مراحل مربوط به ثبت نام خود را انجام نمایید.

مقاله پیشنهادی « سایت پلیس من police-man.ir

 

  • روش دوم ورود به سامانه فراجا با استفاده از پنجره ملی خدمات هوشمند دولت می باشد. برای این منظور باید آدرس اینترنتی my gov.ir یا sso.my.gov.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و سرچ نمایید. توجه داشته باشید که با استفاده از هر دو این نشانی ها به صفحه ی واحدی وارد می شوید.

ورود به پنجره واحد خدمات فراجا با استفاده از پنجره خدمات دولت هوشمند

 

    • بعد از ورود به صفحه ، شماره تلفن همراه خود و کد امنیتی را در کادر مخصوص به آنها وارد کنید و گزینه ارسال رمز یک بار مصرف را بفشارید.

    • پس از این کد 5 رقمی که به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه ارسال می گردد را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید.

    • با انجام این مراحل می توانید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند وارد شوید.

  • از منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه ورود به سامانه های ملی و استانی را انتخاب کنید.

نحوه ورود به پنجره واحد خدمات فراجا با استفاده از پنجره خدمات دولت هوشمند

 

    • از میان گزینه های موجود، گزینه مربوط به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را بفشارید.

    • با کلیک مجدد بر روی این گزینه، گزینه ورود به پنجره واحد خدمات فراجا را مشاهده خواهید کرد.

    • بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. با انجام این مراحل می توانید به پنجره واحد خدمات فراجا وارد شده و از خدمات ارائه شده استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه نما nama.police.ir

امکانات پنجره واحد خدمات فراجا

همان طور که پیش از این هم اشاره شد افراد مختلف برای استفاده از خدمات الکترونیک انتظامی توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات فراجا یا همان سامانه سخا اقدام نمایند.

پیش از این نحوه ورود به پنجره واحد خدمات فراجا به دو روش مختلف را توضیح دادیم، توجه داشته باشید ک برای این سامانه و ثبت نام در آن باید دارای کد ملی و شماره تلفن همراه منطبق با کد ملی خود باشید. در صورت دارا نبودن این شرایط ثبت نام شما امکان پذیر نخواهد بود. با توجه به فرآیند ثبت اطلاعات مهم در این سامانه توجه داشته باشید که این اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود را در اختیار دیگر افراد قرار ندهید.

از جمله امکانات پنجره واحد خدمات فراجا می توان به موارد زیر اشاره نمود

 

    • خدمات پلیس مهاجرت و گذرنامه 

درخواست گذرنامه

فقدان گذرنامه

 

 

    • خدمات مربوط به وظیفه عمومی پنجره واحد خدمات فراجا

استعلام تاریخ اعزام

استعلام محل اعزام

استعلام وضعیت مشمولیت

استعلام کارت پایان خدمت

استعلام کارت معافیت از خدمت

استعلام وضعیت امریه و جذب

درخواست معافیت تحصیلی

درخواست صدور کارت المثنی پایان خدمت

و ….

 

    • خدمات پلیس آگاهی

استعلام خودرو مکشوفه

استعلام موتور مکشوفه

کشفیات اموال

 

    • خدمات پلیس راهور

نقل و انتقال( خریدار و فروشنده)

نقل و انتقال(وکالت نامه تعویض پلاک)

مشاهده و پیگیری درخواست ها

 

    • خدمات پلیس پیشگیری

 

برای ورود مستقیم پنجره واحد خدمات فراجا sakha.epolice.ir کلیک کنید.

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد پنجره واحد خدمات فراجا با هدف ارائه خدمات انتظامی الکترونیک با آدرس sakha.epolice.ir راه اندازی شده است.

کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه برای انجام امور انتظامی مختلف به صورت غیر حضوری اقدام نمایید.
در این مقاله در رابطه با پنجره واحد خدمات فراجا ، نحوه ورود به این سامانه، خدمات مختلف آن و …توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول پنجره واحد خدمات فراجا sakha.epolice.ir

پنجره واحد خدمات انتظامی کشور با هدف ارائه خدمات الکترونیک به کاربران در این حوزه ایجاد شده است، این سامانه در واقع قسمتی از سامانه ملی خدمات دولت هوشمند می باشد.

در مقاله بالا به طور کامل در رابطه با ورود به این پنجره با استفاده از آدرس مستقیم و یا با ورود به پنجره خدمات دولت هوشمند توضیح داده شده است. به مقاله بالا مراجعه فرمایید.

بله با مراجعه به این سامانه و از منوی موجود می توانید برای ثبت درخواست گواهی نامه پایه سوم خود اقدام کنید.

5.4/6 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه پنجره واحد خدمات سامانه فراجا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا