سامانه نوبت دهی انتقال خون nobatdehi.ibto.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نوبت دهی انتقال خون nobatdehi.ibto.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نوبت دهی انتقال خون nobatdehi.ibto.ir

سامانه نوبت دهی انتقال خون با هدف تسریع و تسهیل در روند ثبت نام اهدا کنندگان خون، جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز اهدای خون ، تکریم ارباب رجوع ، سهولت در ثبت نام اهداکنندگان راه اندازی شده است.

این سامانه با نشانی اینترنتی ‪nobatdehi.ibto.ir‬ در دسترس بوده و متقاضیان اهدا خون می توانند پیش از مراجعه حضوری با ورود به این سامانه برای دریافت نوبت اهدای خون اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب در مورد سامانه نوبت دهی انتقال خون ،nobatdehi.ibto.ir ، نحوه ورود به سامانه و دریافت نوبت اینترنتی انتقال خون و … توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد. با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه نوبت دهی انتقال خون

بسیاری از افراد وجود دارند که علاقمند به کمک به دیگران به خصوص کمک به بیماران می باشند. ممکن است شما هم تاکنون با سوال چطور و از چه طریق به دیگران کمک کنم روبه رو شده باشید.

اهدای خون، یکی از مهم‌ترین راه ها برای کمک به دیگر انسان ها در مواقع بحرانی و ضروری می باشد. بسیاری از افراد هستند که نیاز مبرم به دریافت خون سالم دارند. افرادی که در سوانح رانندگی یا به علت بروز بلایای طبیعی دچار مصدومیت می شوند، بیماران تحت عمل جراحی، کودکان و نوزادان دچار کم خونی و … دریافت به موقع خون سالم می تواند موجب نجات جان بسیاری از این افراد شود. بنابراین همه می‌توانند با اهدای خون، موجب نجات زندگی یک انسان شده و به او فرصتی دوباره برای زیستن بدهند.

سامانه نوبت دهی انتقال خون از سال ۱۳۹۶ در جهت تسریع و تسهیل در روند اهدای خون و با هدف خدمات رسانی بهتر به اهدا کنندگان و پیشگیری از ازدحام و شلوغی در مراکز اهدای خون راه اندازی شده است.

این سامانه با آدرس اینترنتی ‪nobatdehi.ibto.ir‬ در دسترس بوده و علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه نوبت دهی انتقال خون کشور اقدام  به ثبت نام و دریافت نوبت انتقال خون به صورت اینترنتی نمایند.

 

ورود به سامانه نوبت دهی انتقال خون ‪nobatdehi.ibto.ir‬

امروزه با وجود بسترهای الکترونیکی مناسب ایجاد شده در کشور، انجام بسیاری از امور با مراجعه به سامانه های راه اندازی شده انجام می پذیرد، در همین راستا مراکز و سازمان های مختلف در سطح کشور اقدام به ایجاد سامانه هایی برای ارائه خدمات الکترونیک به کاربران نموده اند.

برای جلوگیری از ازدحام مراجعه کنندگان در صف های اهدای خون به نیازمندان و برای پیشگیری از رفت و آمدهای غیر ضروری، مراجعان می توانند با ورود به سامانه نوبت دهی انتقال خون برای دریافت نوبت اقدام کنند.

علاقمندان به اهدای خون می توانند با مراجعه به سایت نوبت دهی انتقال خون nobatdehi.ibto.ir، با انتخاب استان، شهر، پایگاه، روز و ساعت مراجعه نوبت خود را دریافت نمایند. پس از اخذ نوبت و دریافت کد رهگیری می توانید در تاریخ و زمان مقرر شده به مراکز اهدای خون مراجعه نمایید.

سامانه نوبت دهی اهدای خون

 

برای ورود به سامانه نوبت دهی انتقال خون کافی است آدرس اینترنتی این سایت یعنی nobatdehi.ibto.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت نوبت دهی اینترنتی انتقال خون وارد خواهید شد و می توانید برای اخذ نوبت اقدام نمایید.

 

نحوه نوبت دهی اینترنتی سایت انتقال خون ‪nobatdehi.ibto.ir‬

اهدای خون به معنای واقعی یعنی اهدای زندگی دوباره به دیگر انسان ها . افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز انتقال خون و بعد از انجام معاینات لازم برای اهدای خون اقدام نمایند. روند اهدای خون علاوه بر ایجاد حس رضایت و آرامش در فرد اهدا کننده خون باعث وجود تاثیرات مثبت و مفید در وضعیت سلامت فرد اهدا کننده نیز می شود.

توجه داشته باشید بهتر است پیش از مراجعه حضوری به مراکز اهدای خون برای اخذ نوبت از سایت نوبت دهی انتقال خون اقدام نمایید. بعد از انجام معاینه‌های بالینی و آگاهی از شرایط جسمی مراجعه‌کننده، می توانید برای اهدای خون اقدام کنید.

برای رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی انتقال خون باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سامانه نوبت دهی انتقال خون با نشانی اینترنتی ‪nobatdehi.ibto.ir‬ وارد شوید.

پس از ورود به صفحه اصلی این سامانه بر روی گزینه رزرو نوبت اهدا کلیک کنید.

نوبت دهی سامانه انتقال خون ‪nobatdehi.ibto.ir‬

پس از این به صفحه جدید وارد خواهید شد. اطلاعات خواسته شده از جمله استان، شهر، پایگاه ، جنسیت و … را وارد نمایید. و بر روی گزینه مشاهده تاریخ های قابل رزرو کلیک کنید.

نحوه نوبت دهی سامانه انتقال خون ‪nobatdehi.ibto.ir‬


پس از این به صفحه جدید هدایت خواهید شد و در این صفحه می توانید روزهای هفته و ساعات مشخص شده جهت رزرو نوبت را مشاهده نمایید.

با کلیک بر روی گزینه مورد نظر خود می توانید روز دلخواه برای مراجعه به مراکز اهدای خون را انتخاب نمایید. پس ازاین در صفحه جدید ساعت مناسب برای حضور در مرکز را نیز انتخاب کنید.

در پایان مراحل باید اطلاعات خواسته شده از جمله نام ، نام خانوادگی، کد ملی ، تلفن همراه و … را نیز تکمیل نمایید.

نحوه نوبت دهی سامانه انتقال خون

پس از تکمیل تمامی این موراد گزینه ثبت نام را بفشارید. بعد از اتمام ثبت نام و رزرو نوبت کد رهگیری به شما ارائه خواهد شد.

 

پیگیری کد رهگیری در سایت نوبت دهی انتقال خون ‪nobatdehi.ibto.ir‬

پیش از این نحوه ثبت نام و رزرو نوبت در سامانه نوبت دهی انتقال خون را بیان کردیم. همان طور که مشاهده نمودید پس از پایان مراحل ثبت نام و رزرو نوبت به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد.

در صورتی که کد رهگیری خود را فراموش کرده اید می توانید از طریق سایت ‪nobatdehi.ibto.ir‬ برای بازیابی آن اقدام نمایید

این امکان در سامانه نوبت دهی انتقال خون برای شما فراهم می باشد تا کد رهگیری را بازیابی کنید.به این منظور پس از ورود به سامانه بر روی گزینه مشخص شده در تصویر کلیک نمایید.

دریافت کد رهگیری از سایت نوبت دهی انتقال خون

برای مشاهده کد رهگیری خود،  کد ملی و شماره تلفن همراه خود را کادرهای مربوطه وارد نموده و گزینه مشاهده را کلیک نمایید.

 

ورود به سامانه نوبت دهی انتقال خون

 

علاقمندان به اهدا خون می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز اهدای خون با مراجعه به سامانه اینترنتی نوبت‌دهی اهدای خون‌ برای اخذ نوبت پیش از مراجعه حضوری اقدام کنند.

این سامانه با آدرس nobatdehi.ibto.ir در دسترس بوده و علاقمندان می توانند با انتخاب استان، شهرستان و مرکز اهدای خون ساعت و روز مراجعه خود را انتخاب کنند.

در این مقاله در رابطه با سامانه نوبت دهی انتقال خون، نحوه ورودبه سایت نوبت دهی ، رزرو نوبت در سایت انتقال خون و … پراختیم ، چنانچه پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی esalecar.ir

علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز اهدای خون با ورود به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی اهدای خون nobatdehi.ibto.ir می توانید برای رزرو نوبت در تاریخ و ساعت مورد نظر اقدام نمایید.

در این خصوص در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، به متن مقاله مراجعه فرمایید.

علاقمندان به اهدای خون باید دارای بیماری خاصی نبوده و دارای دیگر شرایط از جمله شرط سنی لازم، مقدار وزن مجاز و … نیز باشند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نوبت دهی انتقال خون nobatdehi.ibto.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا