سامانه آنلاین راهگشا lms.btnrahgosha.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آنلاین راهگشا lms.btnrahgosha.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه راهگشا یکی از سامانه هایی است که آموزش های لازم را در حوزه راهنمایی و رانندگی به علاقه مندان ارائه می دهد. در سال های اخیر ایجاد سامانه های جدید و ارائه خدمات مختلف به صورت آنلاین پیشرفت زیادی در کشور داشته که البته شیوع ویروس کرونا هم در این مورد بی تاثیر نبوده است. به هر حال، هر سازمان و شرکت سعی کرده با راه اندازی سایتی مناسب، خدمات خود را به صورت غیر حضوری در دسترس مشتریان و کاربران قرار دهد.

سامانه آموزش آنلاین موسسه راهگشا، اولین ارائه دهنده سامانه آموزش آنلاین در حوزه گواهینامه رانندگی می باشد. این سامانه که مورد تایید پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا است، تمامی آموزش های مربوط به آیین نامه رانندگی را به هنرجویان خود آموزش می دهد. در ادامه این مقاله در خصوص معرفی سامانه راهگشا، راهنمای ورود به سایت آموزش آنلاین، نحوه عضویت و شرکت در کلاس های آنلاین این سامانه، توضیحاتی قرار گرفته است.

نکته مهم در مورد بهره مندی از خدمات و آموزش های آنلاین سایت راهگشا ، الزام به ثبت نام در آن است. یعنی کاربران برای این که بتوانند از خدمات سامانه آموزش آنلاین موسسه راهگشا استفاده کنند، ابتدا باید فرآیند عضویت خود را در این سایت تکمیل نمایند. بعد از این که نام نویسی انجام شد، اطلاعات کاربری به شما داده شده و می توانید به کمک آن ها از آموزش های آنلاین سامانه استفاده کنید.

معرفی سامانه راهگشا

سامانه راهگشا، در حقیقت یک شرکت خصوصی بوده و آموزشگاه های رانندگی باید جهت ارائه آموزش آیین نامه و فنی خودرو به هنرجو، از این سامانه استفاده نمایند و هنرجو را در این سامانه معرفی و ثبت نام نماید.فعالیت هایی که توسط این سامانه انجام میگیرد، شامل جذب و آموزش داوطلبان اخذ گواهی نامه رانندگی و برگزاری آزمون از این افراد بوده و کلاس های آنلاین به صورت منظم و با برنامه ریزی دقیق انجام میگیرد.

از مزایای این سامانه می توان به صرفه جویی در زمان ارباب رجوع و جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز مربوطه، همچنین ارائه خدمات آموزش آیین نامه و فنی رانندگی در سریع ترین زمان ممکن اشاره نمود.

سامانه آموزش آنلاین موسسه راهگشا lms.btnrahgosha.ir به عنوان یک نهاد وابسته به ناجا، یک سامانه آنلاین به حساب می آید که جهت آموزش آنلاین آیین نامه و همچنین آموزش مسائل فنی رانندگی و خودرو مورد استفاده قرار گرفته و از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا مورد تایید است.

سایت راهگشا lms.btnrahgosha

سامانه آنلاین راهگشا یک پلتفرم یادگیری الکترونیکی است که توسط آموزشگاه رانندگی راهگشا ارائه می‌شود. این سامانه برای ارائه آموزش‌های تئوری و عملی رانندگی به متقاضیان گواهینامه طراحی شده است.

برای ورود به سامانه آنلاین راهگشا، باید به آدرس lms.btnrahgosha.ir مراجعه کنید. پس از ورود به سایت، باید با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید. نام کاربری شما شماره تلفن همراه شما است و رمز عبور شما باید توسط آموزشگاه رانندگی به شما ارائه شده باشد.

پس از ورود به سامانه، می‌توانید به دوره‌های آموزشی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. دوره‌های آموزشی در این سامانه به صورت ویدئویی و متنی ارائه می‌شوند.

برای شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین راهگشا، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به آدرس lms.btnrahgosha.ir مراجعه کنید.
  2. با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.
  3. دوره آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. روی دکمه “شروع دوره” کلیک کنید.

پس از شروع دوره، می‌توانید به محتوای آموزشی دوره دسترسی داشته باشید. محتوای آموزشی دوره شامل ویدئوها، متن‌ها، سوالات و آزمون‌ها است.

برای تکمیل دوره آموزشی، باید تمام محتوای آموزشی دوره را مشاهده کنید و سوالات و آزمون‌های دوره را با موفقیت بگذرانید.

پس از تکمیل دوره آموزشی، گواهینامه پایان دوره به شما اعطا می‌شود.

در ادامه، به برخی از ویژگی‌های سامانه آنلاین راهگشا اشاره می‌کنیم:

  • دسترسی به محتوای آموزشی به صورت ویدئویی و متنی
  • امکان برگزاری آزمون‌های آنلاین
  • امکان دریافت گواهینامه پایان دوره

سامانه آنلاین راهگشا یک ابزار مفید برای یادگیری رانندگی است. این سامانه به شما کمک می‌کند تا آموزش‌های تئوری و عملی رانندگی را به صورت آنلاین و در زمان و مکان دلخواه خود دریافت کنید.

مقاله پیشنهادی « سامانه استعلام پلاک فعال با کد ملی

ورود به سامانه راهگشا lms.btnrahgosha.ir

این سامانه برای سایر افرادی هم که قصد دارند مهارت های خود را در حوزه راهنمایی و رانندگی افزایش دهند، کاملا مناسب است. اما برای استفاده از این سامانه نیاز است تا ابتدا فرآیند عضویت در آن را انجام داده و اطلاعات کاربری دریافت کنید. برای انجام این کار یا استفاده از سایر خدمات سامانه راهگشا هم اولین قدم وارد شدن به آن است. به همین دلیل، در این قسمت روش ورود به این سایت را برای شما آورده ایم تا جهت این امر مشکلی نداشته و به راحتی بتوانید به آن وارد شوید.

برای اینکه بتوانید از سامانه مورد نظر بهره مند گردید، باید در ابتدا وارد این سامانه شوید که برای ورود باید از طریق لینک ims.btnrahgosha.ir مطابق تصویر زیر، وارد فضای سامانه راهگشا شده و مطابق تصویر زیر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

ابتدا باید آدرس اینترنتی این سایت یعنی lms.btnrahgosha.ir را در مرورگر خود قرار داده و سرچ کنید. برای وارد شدن به این سامانه می توانید هم از سیستم های کامپیوتری و هم از گوشی های موبایل خود استفاده نمایید و از این نظر با محدودیتی مواجه نخواهید بود.

بعد از این که نشانی فوق را جست و جو کردید، منتظر باشید تا گوگل نتیجه سرچ تان را نمایش دهد. سپس اولین سایتی که در لیست نتایج گوگل با عنوان «آموزش آنلاین – موسسه راهگشا» بالا می آید را کلیک کرده و به آن وارد شوید.

1 8

اکنون به صفحه اصلی سامانه آموزش آنلاین موسسه راهگشا وارد شده و تصویری به شکل زیر را مشاهده می کنید. در گوشه سمت چپ و بالای این صفحه چند گزینه مختلف قرار گرفته است. برای ورود به حساب کاربری خود در این سامانه باید بر روی گزینه «ورود» در این قیمت کلیک کنید.

2 9

در ادامه به صفحه دیگری وارد خواهید شد که پنجره ورودی سایت راهگشا در آن قرار گرفته است. در این قسمت باید اطلاعات کاربری تان را قرار داده تا بتوانید به بخش اصلی سامانه وارد شوید. این اطلاعات شامل نام کاربری و رمز عبور می باشند که بعد از عضویت در این سامانه به شما داده شده اند. پس اطلاعات کاربری خود را قرار داده و پس از گذاشتن کد امنیتی در کادر مربوط به خود، گزینه «ورود به سامانه» را بزنید.

3 9

با طی کردن مراحل فوق می توانید به حساب کاربری تان در سامانه راهگشا وارد شده و از خدمات و آموزش های آنلاین موجود در این سایت بهره مند شوید. البته همان گونه که مشاهده کردید، برای ورود به این سایت نیاز به داشتن اطلاعات کاربری وجود دارد.

مقاله پیشنهادی » استعلام خلافی خودرو در سایت راهور 120

نحوه ثبت نام در سامانه راهگشا

شما پس از مراجعه به آموزشگاه رانندگی مورد نظر، جهت دریافت آموزش آیین نامه به این سایت معرفی شده و به شما نام کاربری و رمز عبور داده می شود. نام کاربری شما همان شماره همراهتان است که آموزشگاه راهنمایی و رانندگی هنگام ثبت نام شما از شما دریافت می نماید و در سامانه وارد می کند و رمز عبور هم همان رمزی است که حین ثبت نام به شماره شما ارسال می گردد.

جهت نام نویسی در این سامانه هم مانند ورود به آن نیاز به انجام یک سری اقدامات وجود دارد. در این بخش اقدامات لازم برای عضویت در این سایت را به صورت مرحله به مرحله بیان کرده ایم تا با دنبال کردن آن ها بتوانید فرآیند عضویت خود را تکمیل کنید. این اقدامات مورد نیاز جهت ثبت نام در سامانه آموزش آنلاین موسسه راهگشا شامل موارد زیر می باشند

یکی از مهم ترین مراحل ثبت نام و عضویت در این سامانه، انتخاب درست آموزشگاه رانندگی مورد نظر است و بعد از مشخص نمودن نام آموزشگاه، نام کاربری و کلمه عبور داده شده توسط آموزشگاه را در جدول مورد نظر وارد نموده و به مرحله بعدی می روید.

4 9

پس از زدن کلید ثبت، یک کد چهار رقمی جهت احراز هویت شما و تکمیل ثبت نام، به تلفن همراه شما پیامک می گردد که باید این کد تایید را در قسمت درخواستی وارد نمایید. کد را وارد نموده و گزینه اتمام ثبت نام را بزنید.

در مرحله بعدی و پس از تکمیل ثبت نام، برای ورود به سایت، شماره همراه خود و رمز عبور خود را وارد می نمایید.

6 7

سپس شما وارد پنل کاربری خود می شوید.

سامانه استعلام پلاک، از جمله سامانه هایی است که در سایت پلیس راهور 120 به رانندگان ارائه می شود و رانندگان می توانند در سراسر کشور و در صورت نیاز به این سامانه وارد شوند و از آخرین وضعیت پلاک خود مطلع شوند.

راهنمای ورود به کلاس سامانه راهگشا

با توجه به جدید بودن سامانه آموزش آنلاین موسسه راهگشا ، ممکن است برخی از کاربران آشنایی لازم را با استفاده از خدمات آنلاین این سامانه و شرکت در کلاس ها نداشته باشند. پس در این بخش روش ورود به کلاس در این سامانه را هم برای شما توضیح می دهیم تا در صورت انجام ثبت نام اولیه، مشکلی جهت وارد شدن به کلاس ها نداشته باشید. برای این کار هم لازم است یک سری مراحل را مانند شکل زیر پشت سر بگذارید.

ابتدا باید به صفحه مربوط به پنجره ورودی این سامانه بروید. در ابتدای مطلب نحوه ورود به سامانه راهگشا را به طور کامل بیان کرده ایم. بعد از این که به این بخش رسیدید، نام کاربری و کلمه عبور خود را در کادرهای مربوطه قرار داده و کد امنیتی موجود را هم در قرار دهید. در نهایت گزینه «ورود به سامانه» را بزنید تا به حساب کاربری خود در این سایت منتقل شوید.

7 6

در صورتی که اطلاعات کاربری و هم چنینی کد امنیتی به درستی وارد شده باشند، پیامی با عنوان «ورود با موفقیت انجام شد» را مشاهده خواهید کرد. بر روی گزینه «تایید» که به شکل آبی رنگ در این پنجره مشخص شده، کلیک نمایید.

8 7

اکنون صفحه دیگر مانند شکل زیر را مشاهده می کنید که د گوشه بالای و سمت چپ آن نام شما قرار گرفته است. بر روی این قسمت کلیک کنید تا لیستی شامل «پنل کاربری» و «خروج» نمایش داده شود. از این لیست هم گزینه اول را انتخاب کرده تا به پنل کاربری خود در سامانه آموزش آنلاین موسسه راهگشا وارد شوید.

9 5

ادامه به پنل کاربری خود وارد شده و در سمت راست صفحه لیستی از گزینه های مختلف را مشاهده می کنید. از این بخش بر روی گزینه «کلاس های من» کلیک کنید تا کلاس های آموزش شما نمایش داده شوند.

10 7

با انتخاب گزینه قبل، تاریخ کلاس های آموزشی شما و ساعت شروع آن ها نمایش داده می شوند. تنها در صورتی که در زمان شروع کلاس ها به سامانه مراجعه کنید، رو به روی عنوان کلاس گزینه سبز رنگ «پیوستن به کلاس» را مشاهده خواهید کرد. باید این گزینه را انتخاب کنید.

11 6

در مرحله بعدی ورود به کلاس در سامانه lms.btnrahgosha.ir، پنجره دیگری باز می شود که نام شما در آن قرار گرفته و مجددا باید گزینه «ورود به کلاس» را از پایین این پنجره کلیک کنید.

12 6

در نهایت به کلاس های آموزش آنلاین وارد شده و می توانید از آموزش های آیین نامه و قوانین راهنمایی رانندگی که در این بخش ارائه می شوند، استفاده کنید.

13 4

با انجام این اقدامات، هنرجو موفق می شود به کلاس های خود وارد شده و از آموزش های قابل ارائه بهره مند شود. دقت داشته باشید که برای شرکت در این کلاس ها باید در زمان مشخص شده اقدام نمایید. هم چنین تا زمانی که مدرس وارد کلاس نشده باشد، امکان ورود هنرجو به کلاس های سامانه راهگشا وجود ندارد.

ورود به کلاس انلاین با موبایل

در صورتی که کاربران سیستمی در دسترس نداشته یا به هر دلیل تمایل به ورود با موبایل داشته باشند، مشکلی برای انجام این کار نخواهند داشت. با توجه به این موضوع، در ادامه روش ورود به سامانه آموزش آنلاین موسسه راهگشا با استفاده از موبایل را هم برای شما توضیح داده ایم.

در اولین گام باید نشانی اینترنتی این سامانه یعنی lms.btnrahgosha.ir را در مرورگر موبایل خود قرار داده و سرچ کنید.بعد از ورود به سایت، در گوشه سمت چپ و بالای صفحه یک شکل آدمک آبی رنگ را مشاهده می کنید. با کلیک بر روی این شکل سه گزینه «عضویت»، «ورود» و «ورود مدرسین» نمایش داده می شوند. هنرجویان برای وارد شدن به حساب کاربری شان باید گزینه «ورود» را در این بخش انتخاب کنند.

14 2

در ادامه به صفحه ورودی می رسید در این قسمت هم باید نام کاربری، ‌کلمه عبور و کد امنیتی را قرار داده و بر روی گزینه «ورود به سامانه» در پایین این پنجره کلیک کنید. اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید، پیام ورود موفق نمایش داده می شود که باید آن را تایید کنید.

15 2

در مرحله بعد به سامانه آموزش آنلاین راهگشا وارد شده و در گوشه بالا و سمت چپ آن شکل آدمک آبی رنگ را می بینید. بر روی این شکل کلیک نموده و سپس از لیست نمایش داده شده گزینه «پنل کاربری» را انتخاب کنید.

16 1

اکنون به پنل کاربری تان وارد شده و برای مشاهده منو در این قسمت، باید بر روی شکل سه خط افقی در گوشه سمت چپ و بالای صفحه کلیک کنید.

17 1

در ادامه منو مربوط به گزینه های موجود نمایش داده می شود که در بین این گزینه ها هم باید عنوان «کلاس های من» را انتخاب نمایید.

18 1

با انتخاب این گزینه، لیست کلاس های شما در سامانه راهگشا نمایش داده می شوند. اگر در زمان برگزاری کلاس به این سامانه وارد شده باشید، رو به روی ان عبارت «پیوستن به کلاس» فعال خواهد بود. پس بر روی این عنوان کلیک نمایید.

19 1

در نهایت به کلاس آنلاین وارد شده و می توانید از آموزش هایی که به صورت غیر حضوری در این کلاس ارائه می شوند، استفاده کنید

امکانات سایت سامانه راهگشا

سایت موسسه راهگشا در حقیقت زیر نظر بنیاد تعاون ناجا فعالیت دارد که دارای ماهیت خصوصی است. فعالیت هایی که توسط این سامانه انجام میگیرد عبارتند از:

تولید پلاک‌ ماشین و موتور و سایر وسائل نقلیه،

جذب و آموزش داوطلبان اخذ گواهی نامه رانندگی و برگزاری ازمون از این افراد،

تعویض پلاک و نقل و انتقال ماشین و موتور به همراه امور مربوط به شماره‌گذاری آنها را نیز انحصاراً در اختیار دارد.

سامانه راهشگا به عنوان یک نهاد وابسته به ناجا، یک سامانه آنلاین به حساب می آید که جهت آموزش آنلاین آیین نامه و همچنین آموزش مسائل فنی رانندگی و خودرو مورد استفاده قرار گرفته و از طرف  پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا مورد تایید است.

مقاله پیشنهادی »  نوبت دهی تعویض پلاک موتور سیکلت در تهران

سؤالات متداول سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی esalecar.ir

سامانه راهگشا به منظور آموزش های آنلاین در زمینه راهنمایی و رانندگی است که با ورود به این سامانه می توانید به این موارد دسترسی داشته باشید.

با توجه به متن مقاله، نام کاربری شما همان شماره همراهتان است که آموزشگاه راهنمایی و رانندگی هنگام ثبت نام شما از شما دریافت می نماید و در سامانه وارد می کند و رمز عبور هم همان رمزی است که حین ثبت نام به شماره شما ارسال می گردد.

خیر شما برای ورود به سامانه راهگشا نیاز نیست هزینه ای بپردازید و استفاده از امکانات این سامانه رایگان است.

با توجه به متن مقاله، هنرجویان با داشتن نام کاربری و رمز عبور خود می توانند با استفاده از راهنمای تصویری این مقاله، به کلاس های خود دسترسی داشته باشند.

6/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آنلاین راهگشا lms.btnrahgosha.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا