سامانه سما نفت sama.oipf.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سما نفت sama.oipf.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه سما نفت sama.oipf.ir

سامانه سما نفت یکی از سامانه هایی است که در جهت تسهیل و تسریع فرآیند ارائه خدمات به بازنشستگان و بازماندگان شرکت ملی نفت راه اندازی شده است.

سامانه سما شرکت نفت با آدرس اینترنتی sama.oipf.ir در دسترس می باشد و بازنشستگان شرکت نفت می توانند برای استفاده از خدمات مختلف به این سامانه مراجعه نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با این سامانه، ورود به سامانه سما شرکت نفت،سایت سما فیش حقوقی، بازیابی رمز عبور سما نفت، خدمات مختلف sama.oipf و … خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با این موضوعات تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

سامانه سما نفت

سامانه سما نفت sama.oipf.ir ارائه دهنده خدمات غیر حضوری به بازنشستگان و بازماندگان شرکت نفت می باشد. بازنشستگان این شرکت می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات مختلف آن بهره ببرند.

امروزه انجام بسیاری از خدمات به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده انجام می پذیرد افراد مختلف می توانند بدون مراجعه حضوری به مراکز مختلف و صرفا با مراجعه به سامانه مورد نظر بسیاری از امور خود را به انجام رسانده و از خدمات و امکانات بهره مند شوند.

سامانه سما نفت نیز در راستای ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان و بازماندگان شرکت نفت راه اندازی شده است و این افراد می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sama.oipf.ir از خدماتی مانند درخواست‌های وام اضطراری بازنشستگان، دریافت گواهی کسر از حقوق ، تغییر حساب بانکی، اعلام فوتی، دریافت پاداش های علمی تحصیلی ، صدور کارت شناسایی، دریافت کمک‌های بلاعوض، شرکت در اردوی ایثارگران، استفاده از زائرسراها و … بهره مند شوند. 

همان طور که مشاهده کردید این سامانه به ارائه خدمات زیادی می پردازد و کارکنان شرکت نفت می توانند با ورود به سامانه سما شرکت نفت بسیاری از امور مد نظر را بدون مراجعه حضوری انجام دهند.

ورود به سامانه سما نفت sama.oipf.ir

همان طور که اشاره شد بازنشستگان شرکت نفت با ورود به سامانه سما نفت می توانند از خدمات و امکانات غیر حضوری این سامانه استفاده نمایند. بازنشستگان می توانند بعد از ورود به سامانه با وارد کردن اطلاعات به حساب کاربری خود وارد شوند.

برای ورود به سامانه sama .oipf.ir باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه سما نفت یعنی sama.oipf.ir را وارد نموده و سرچ نمایید، بعد از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت سما شرکت نفت وارد خواهید شد.

سامانه سما نفت

نام کاربری بازنشستگان، شماره پرسنلی آنان بوده و رمز عبور برای همه به طور پیش‌فرض رقم ۱۲۳۴۵۶ می باشد.

بازماندگان نیز با وارد کردن شماره ملی به عنوان نام کاربری و رقم ۱۲۳۴۵۶ به عنوان رمز عبور می توانند به حساب کاربری خود در سامانه سما نفت وارد شوند.

بعد از ورود به سامانه sama .oipf.ir می توانید رمز عبور خود را تغییر داده و رمز عبور ایمن تری را انتخاب نمایید.

فراموشی رمز عبور در سامانه سما نفت sama.oipf.ir

در صورتی که بعد از ورود به سامانه سما نفت sama.oipf.ir و وارد شدن به حساب کاربری خود متوجه شد رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید برای بازیابی رمز عبور خود در این سامانه اقدام نمایید.

برای این منظور بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه سما نفت، گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده ام ” را انتخاب نمایید.

فراموشی رمز عبور در سامانه سما نفت

در صفحه جدید که به آن هدایت می شوید عبارت امنیتی مندرج در صفحه را وارد نموده و گزنیه تایید را بفشارید

بازیابی رمز عبور سامانه سما نفت

در ادامه نام کاربری خود را وارد کنید (برای بازنشستگان شماره پرسنلی و برای بازماندگان کد ملی می باشد.) و گزینه مرحله بعد را کلیک کنید.

شماره تلفن همراه خود را کادر خواسته شده وارد نموده و مجددا گزینه مرحله بعد را کلیک کنید.

بعد از این کد تاییدی به شماره تلفن همراهی که در سما نفت ثبت کردید ارسال خواهد شد، این کد را کادر مربوط به آن وارد نمایید.

پس از این رمز عبور جدید به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد و از این به بعد با ورود نام کاربری و رمز عبور جدید خود می توانید به سامانه سما نفت وارد شوید.

دریافت فیش حقوقی sama.oipf.ir 

بازنشستگان شرکت نفت با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه سما نفت sama.oipf.ir می توانند از خدمات مختلف که در اختیار آنان قرار داده شده است به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

همان طور که پیش از این هم مطالعه کردید این سامانه به ارائه خدمات مختلفی می پردازد یکی از این امکانات دریافت فیش حقوقی sama.oipf.ir از سامانه سما نفت است. بازنشستگان می توانند با مراجعه به سامانه و ورود اطلاعات، فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت از سامانه سما نفت sama.oipf.ir باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سما نفت وارد شوید. اطلاعات کاربری خود را ( طبق توضیحات ارائه شده در متن) وارد کنید و به حساب کاربری خود وارد شوید.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از سامانه سما نفت

بعد از ورود به حساب کاربری خود از منوی موجود، گزینه فیش حقوقی را انتخاب کنید.

تاریخ فیش حقوقی مد نظر خود را وارد کنید و گزینه مشاهده فیش حقوقی را بفشارید. بعد از انجام این مراحل می توانید فیش حقوقی خود را مشاهده نمایید.

برای ورود به سامانه سما شرکت نفت کلیک کنید.

سامانه سما نفت ، سامانه ای است که برای ارائه خدمات به بازنشستگان و بازماندگان شرکت نفت راه اندازی شده است، سما نفت با آدرس اینترنتی sama.oipf.ir در دسترس بوده و این عزیزان می توانند با مراجعه به این سامانه و ورود به حساب کاربری خود در سما نفت از خدماتی مانند سایت سما فیش حقوقی ، دریافت وام اضطراری، تغییر حساب بانکی، دریافت فیش حقوقی sama.oipf.ir و… استفاده نمایید.

چنانچه پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه سما نفت sama.oipf.ir

برای ورود به سامانه سما شرکت نفت می بایست بعد از ورود به سامانه و با وارد کردن اطلاعات کاربری یعنی رمز عبور و نام کاربری به این سایت وارد شوید. در خصوص نام کاربری و رمز عبور این سایت در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

این سامانه با آدرس اینترنتی sama.oipf.ir موجود می باشد و با استفاده از این آدرس می توانید برای ورود به سامانه sama .oipf.ir اقدام نمایید. 

با مراجعه به این سامانه می توانید از خدمات مختلفی مانند درخواست‌های وام اضطراری بازنشستگان، دریافت گواهی کسر از حقوق ، تغییر حساب بانکی ، صدور کارت شناسایی، دریافت کمک‌های بلاعوض ، دریافت فیش حقوقی sama.oipf.ir و … استفاده نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (15 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سما نفت sama.oipf.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام ایکاش بشه شخصی از بازماندگان خودر را بعنوان معتمد وله شرکت معرفی نمود در میان ما بازنشسته ها زیادند افرادی که همسرشان سواد ندارد وتوانایی پیگیری موضوعات از قبیل حقوق ومطلبات دیگر قطعا توانایی ندارند باید یک عصا کش داشته باشند ممنون از شما

  2. با سلام واحترام کد پرسنلی **** ثبت نام ودرخواست وام جامع در سامانه سما را دارم

    1. با سلام : کاربر گرامی سایت زومیک وب یه وبسایت بررسی و معرفی سایت و سامانه می باشد. لطفا سوالات مربوط با سایت سما دارید بپرسید پاسخ خواهیم داد.
      نکته امنیتی » لطفا کد ملی – شماره کارت ملی- یا اطلاعات هویتی خود را در فضای مجازی انشتار ندید. پلیس فتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا