سایت ایران خودرو ikco.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ایران خودرو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ایران خودرو ikco.ir سامانه‌‌ایست که به منظور فروش محصولات شرکت ایران خودرو، طراحی و راه‌اندازی شده است. شرکت ایران خودرو سال‌های زیادی است که در زمینه تولید خودرو فعالیت می‌کند و جزء شرکت‌های خودروسازی موفق به حساب می‌آید.

در گذشته، اگر افراد قصد خرید خودرو کارخانه‌ای را داشتند، باید به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در شهرستان محل سکونت خود، مراجعه می‌کردند. این امر هم برای شاغلین ایران خودرو و هم ارباب رجویان، سختی‌های فراوانی به همراه داشت؛

تا اینکه شرکت ایران خودرو، سایتی را اجرایی نمود که کلیه خدمات مربوط به طرح‌های فروش، شرایط فروش، اعلام نتایج و سایر اخبار مربوط به خودرو از طریق آن در دسترس عموم قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه برخی از افراد در هنگام استفاده با پلتفرم‌ها و سایت‌ها، دچار مشکل و سردرگمی می‌شوند، تصمیم داریم تا در این مقاله پیرامون سایت ایران خودرو مطالبی ارائه دهیم.

ورود به سایت ایران خودرو www.ikco.ir

سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir، در حقیقت سایت رسمی شرکت ایران خودرو است. در این سایت کلیه اطلاعات درباره ضوابط فروش و تحویل خودرو، محصولات، مزایده و مناقصه‌های شرکت و سایر موارد منتشر می‌شود. از آنجایی که از طریق سایت اصلی، فروش اینترنتی خودرو انجام نمی‌گیرد، کاربران در سایت فوق نمی‌توانند حساب کاربری ایجاد کنند.

برای ایجاد حساب کاربری  باید به یکی از سایت‌های دیگر ایران خودرو که به عنوان زیر مجموعه سایت اصلی، فعالیت می‌کند مراجعه نمایند. برای ورود به سایت ایران خودرو ikco.ir، باید مراحل زیر طی شود.

  • کاربران در نخستین گام، باید آدرس اینترنتی ir را به وسیله مرورگر گوشی یا سیستم جستجو کنند.
  • سپس بر روی اولین سایتی که گوگل نشان می‌دهد، کلیک نمایند.
  • در صفحه فرود سایت، گزینه فروش اینترنتی محصولات را می‌بایست انتخاب کنند.
  • در این مرحله کاربران به سایت ورود می‌کنند و می‌توانند به تمام بخش‌های آن دسترسی داشته باشند.

گروه صنعتی ایران خودرو

سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir

سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir در حقیقت سامانه‌ای است که امکان شرکت در طرح‌های پیش فروش و سایر جشنواره‌ها را برای متقاضیان فراهم می‌کند. تمام افرادی که سن آنها بالاتر از ۱۸ سال است، می‌توانند در جشنواره‌های فروش ایران خودرو شرکت کنند.

برای این کار بعد از آنکه به نشانی اینترنتی esale.ikco.ir مراجعه نمودند، باید کد کاربری و کلمه عبور را درج نمایند تا به سایت فوق ورود پیدا کنند. همچنین برای شرکت در طرح‌های فروش، نیاز به شماره شبا از بانک‌های عامل ایران خودرو است.

متقاضیان می‌توانند ابتدا در بانک‌های طرف قرارداد با ایران خودرو، حساب وکالتی افتتاح کنند. زمانی که در قرعه‌کشی بانک،  فردی برنده شود، ایران خودرو مبلغ پیش پرداخت را از حساب وکالتی برداشت خواهد کرد.

بنا به استقبال مردم، از جشنواره‌های فروش، ایران خودرو، طرح‌های گوناگونی از جمله طرح نوسازی خودروهای فرسوده، طرحی برای مادران و طرح‌های عادی را برگزار می‌کند. برای ثبت نام در سامانه فوق، مراحل زیر باید طی شود

  • ابتدا کاربران به سایت ایران خودرو ir ورود می‌کنند.
  • سپس در صفحه فرود سایت، از منوی پایین باید روی گزینه “فروش اینترنتی محصولات” کلیک نمایند.

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

نکته: برای ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو، می‌توان به جای ورود به سایت ikco.ir، آدرس اینترنتی esale.ikco.ir را در یک مرورگر سرچ نمود.

  • بعد کاربران به صفحه دیگری، هدایت می‌شوند که باید عبارت “ورود کاربر” را انتخاب کنند.

ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو

  • در صفحه باز شده بعدی، از کاربران کد کاربری که همان کد ملی است و کلمه عبور خواسته می‌شود.
  • با فشردن دکمه ورود، به سایت مذکور وارد می‌شوند.
  • در صورتی که کاربری قبلاً در سایت، ثبت نام نکرده است؛ در صفحه باز شده فوق، باید گزینه “ثبت نام” را بفشارد تا به صفحه زیر وارد گردد.

نحوه ثبت نام محصولات ایران خودرو

  • در این مرحله کاربر باید کد ملی خود را درج می‌کند و عبارت “جستجو” را انتخاب می‌نماید. (این کار برای این است تا سامانه ارزیابی نماید که کاربر قبلا در سایت ثبت نام نکرده است)
  • اگر سامانه تشخیص داد که کد ملی قبلا ثبت نام نکرده است، آن وقت کاربر به فرم ثبت نام هدایت می‌شود.
  • در فرم ثبت نام، افراد باید اطلاعات هویتی، اطلاعات تماس و بانکی خود را به درستی و صحت وارد کنند.
  • بعد از درج اطلاعات خواسته شده مراحل ثبت نام در سایت به پایان می‌رسد.

راهنمای سایت ایران خودرو ikco.ir

بعد از ورود کاربران به صفحه اصلی سایت ایران خودرو ikco.ir، گزینه‌های بسیاری پیش روی آن‌ها قرار می‌گیرد که در این قسمت مهمترین آنها توضیح داده می‌شود.

  • درباره شرکت

در این قسمت، تاریخچه شرکت به روایت تصویر، شرکت‌های زیر مجموعه، اعضای هیئت مدیره و موارد دیگر بیان شده است.

  • محصولات

انواع برندهای ایران خودرو، در این بخش قابل مشاهده است و با کلیک بر روی هر محصول، اطلاعات جامع‌تری رویت می‌شود.

  • نمایندگی

در این بخش، موقعیت نمایندگی‌ها قابل بررسی است تا نزدیک‌ترین نمایندگی برای تحویل خودرو انتخاب می‌گردد. علاوه بر این، وب سایت نمایندگی و میز کار نمایندگی نیز در این بخش قرار دارد.

  • خدمات

در این بخش، خدماتی چون تعمیرات گارانتی، امداد سیار، نوبت دهی اینترنتی، سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات وارانتی مهیا است.

  • سوالات متداول‌

در این قسمت، مهم‌ترین سوالاتی که برای اغلب کاربران پیش می‌آید، پاسخ داده شده است.

  • فروش خودرو

از طریق این بخش فروش اینترنتی محصولات فراهم است. علاوه بر این، میز خدمت مشتری، اطلاع از ضوابط فروش و تحویل خودرو نیز در این بخش قرار گرفته است.

سایر امکانات سایت ایران خودرو

ارتباط با سایت ایران خودرو

اگرچه ایران خودرو از طریق سایت اصلی خود یعنی ikco.ir، کلیه شرایط و ضوابط پیش فروش خودرو را مطرح می‌کند اما باز هم راه‌های ارتباطی بسیاری برای مشتریانش فراهم کرده است.

متقاضیان در صورتی که نیاز داشته باشند تا در زمان خرید خودرو یا حتی بعد از خرید با سایت ارتباط برقرار کنند، باید مراحل زیر را طی نمایند.

  • در نخستین گام کاربران باید وارد سایت ایران خودرو ir شوند. (علاوه بر این، می‌توانند از طریق آدرس Crm.ikco.ir به طور مستقیم به سامانه ارتباط با ایران خودرو هدایت شوند)

سامانه ایران خودرو

  • سپس از صفحه لندینگ سایت‌، باید گزینه “مدیریت ارتباط با مشتریان” را انتخاب کنند.
  • با کلیک کردن بر این گزینه به صفحه‌ای وارد می‌شوند که از کاربران کد ملی و کلمه عبور خواسته می‌شود.
  • سپس افراد وارد صفحه‌ای می‌شوند که دو گزینه زیر پیش روی آنهاست.
  1. پیگیری درخواست: در صورتی که در گذشته درخواستی ثبت شده باشد از طریق این بخش قابل پیگیری است.
  2. ثبت درخواست: در این بخش ثبت درخواست جدید انجام می‌شود.

بنابراین، کاربر باید قسمت ثبت درخواست را انتخاب کند.

  • بعد از آن در صورتی که خودرو را از طریق ایران خودرو خریداری کرده است، شماره بدنه و ردیف قرارداد را ثبت نماید. هم چنین در صورتی که خودرو را از بازار خریداری کرده است، شماره شاسی و شماره موتور را وارد کند.
  • بعد از پر کردن اطلاعات خواسته شده، درخواست را برای سایت ارسال می‌کند و شرایط پیگیری درخواست از طریق همین بخش نیز برای کاربران فراهم است.

در این مقاله پیرامون سایت ایران خودرو که سایت اصلی شرکت ایران خودرو است توضیحاتی ارائه شد. همچنین نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو esale.ikco.ir و چگونگی ارتباط مشتریان با سایت نیز بیان گشت. چنانچه بعد از مطالعه مقاله، نکته مبهمی وجود داشته باشد، کارشناسان مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات هستند.

 

سؤالات متداول سایت ایران خودرو ikco.ir

سایت ثبت نام ایران خودرو، سامانه‌ای است که افراد می‌توانند از طریق آن نسبت به خرید اینترنتی خودروهای ایران خودرو اقدام کنند.

کاربران می‌توانند از طریق بخش “مدیریت ارتباط با مشتریان” در سایت اصلی ایران خودرو یا سایت Crm.ikco.ir با ایران خودرو در ارتباط باشند.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ایران خودرو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا